Parkkipaikalle ei kuulemma meinaa mahtua, mutta eipä sillä ole juuri väliä.
Polkupyörällä tai kävellen pääsee helposti kyseiseen paikkaan.
Goodwill kierrätysmyymälä
9
476
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Yleensä merkki kuolevasta kylästä on nouseva kirpputorien ja kierrätyskeskusten määrä, ei mitään uutta siis.
- Anonyymi
Leikkaukset, hintojen nousu yms. tuo lisää kirppareita.
- Anonyymi
Kyllä tuo on totta samaan olen kiinnittänyt huomiota että paikassa missä menee huonosti niin siellä nousee kummasti kirpputoreja, kierrätyskeskuksia etc kuin sieniä sateella. Näistä voi päätellä että suomi on menossa kohti lamaa
- Anonyymi
Jep!
- Anonyymi
Onko Honkalampi-säätiön tiloissa?
- Anonyymi
Taas niitä palkattomia työkokeiluja tms.?
- Anonyymi
Vein ennen mielelläni goodwilliin lahjoituksia nyt on joku piällikkö vaihtunu en vie ennee mitään ennemmin pistän roskiin.
- Anonyymi
Hyvä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379