Venäjä on tiedottanut olevansa sodassa Nato kanssa sotilaallisesti.
Yhdysvalloissa lehdistötiedote Venäjän lausunto Nato sodassa
13
224
Vastaukset
- Anonyymi
Nato sotakoneissa on nyt kovat piipussa Venäjän lausunnon jälkeen. Nyt ei lennellä ilmassa Venäjän sotakoneita vastaan ilman ammuksia.
- Anonyymi
Aloittaja, lisääppä aina ne lähteet kun heittelet tuollaisia.
- Anonyymi
Aha... Se nyt on aivan yhdentekevää, mitä venäjä tiedottaa. Tiedottajat kännissä ja mitä tahansa venäjä tiedottaa, on automaattisesti valetta.
venäjä on pseudovaltio - Anonyymi
Venäjä sitä ja Venäjä tätä.....
ketä kiinnostaa ????
Juice on zuus englanniksi. Avaaja:
"Venäjä on tiedottanut olevansa sodassa Nato kanssa sotilaallisesti."
Ei ole, ja itseasiassa taaskin sanoi ihan päinvastaista "Meillä ei ole aikomusta joutua sotaan NATO:n kanssa" viikko sitten.
https://www.reuters.com/world/europe/russia-says-dialogue-with-nato-zero-it-doesnt-seek-open-conflict-2024-04-04/
Toisaalta, Venäjähän sanoi pari päivää ennen Ukrainaan hyökkäämistä (johon se jäi jumiin tuhlaamaan kaikki aseensa) ettei aio hyökätä sinne.- Anonyymi
Ja länsi tuhlaa sinne siis Ukrainaan kaikki rahansa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja länsi tuhlaa sinne siis Ukrainaan kaikki rahansa.
Tai ainakin hyvin pienen osan taskurahoistaan :)
Lännellä on paljon enemmän varoja kuin mitä tunnut kuvittelevan.
- Anonyymi
Kun aikansa valehtelee, niin kukaan ei lotkauta korvaansakaan.
- Anonyymi
Käyp kyllä vähän sääliksi sukulaisten lapsia, 2001+ syntyneitä, ovat käyneet intin tai par-aikaa inttiä käymässä. Ovat samassa asemassa kuin 1920-luvulla syntyneet viimeksi. Itse olen onneksi lapseton ja jo 50v äijä, että tajuan maailmantilanteesta sen verran, että nyt ollaan pahisten puolella, ryöväreiden puolella (USA), jos lapsia olisi niin ehdottomasti sivariksi tai vaikka karkuriksi!! USA:n $dollarin puolesta ei kannata henkiä heittää roskakoriin!
Sitä paitsi taitaa olla ainut keino päästä tästä EU helvetistä eroon, että Venäjä tulee ja ajaa kaiken maailman Stubidot helevettiin tai vankileiriin kohti Siperiaa!- Anonyymi
Venäjä hyökkäsi ukrainaan 24.2.2022.
Onneksi sinulla ei ole lapsia. Tosin epäilen että lapsettomuutesi ei ole ollut sinun valinta vaikka niin yrität esittää, vaan sinua vältelleiden naisten valinta.
- Anonyymi
Paskov sanoo Venäjän olevan Sodassa Natoon Toivotaan että Natokin kuulee tämän ja alkaa etsiä niitä Taurus yms muita ohjuksia piiloistaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483