Tämä ikävöintiviesti on sinulle mies.

Anonyymi-ap

Tunnetko sinä mies mitään lämmintä minua kohtaan? Itse ajattelen sua miljoonasti päivässä, ja tuut öisin mun uniin. Saanko tulla viikonloppuna koputtamaan sun oveen?

26

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      et saa

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      miks tälläsii kirjotetaan ilman tunnistet??

    • Anonyymi

      Onhan se vähän outoa, riippuu varmaan siitä, että kuka olet.

    • Anonyymi

      Saat nainen tulla joo ja jäädä, vaikka yöksikin jos olet hän.

      • Anonyymi

        No en tulisi palstaviestien perusteella ja tiedät sen, sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tulisi palstaviestien perusteella ja tiedät sen, sivusta.

        Näin on. Kysyisi sitten suoraan eikä täällä.


    • Anonyymi

      Juu juu, että ilman tunnistetita antaisin luvan tulla koputtelemaan?

      • Anonyymi

        Eihän kukaan tiedä ilman tunnisteita kuka sen luvan antaa. Mitä väliä?
        sivusta


      • Anonyymi

        Niin sitä spontaaniutta naisena esiintyvä mies nyt hakee, eli sinä itse


    • Anonyymi

      Tervetuloa 🤗

    • Anonyymi

      Ohhoh sinähän hurjaksi heittäydyt! Innoissani olisin tiedät sen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei minulla ole ovea.

      • Anonyymi

        Aivan ovi on siis irrotettu ja 24/7 vapaapääsy ihmisille tulemaan ja menemään. 😁Tuo jo on täydellistä avoimuutta vaikka huonekalut lähtis yöllä kävelemään.


    • Anonyymi

      Hei rakas ystäväiseni 🤗 oikein paljon kiitos aivan ihanasta viestistä 🥰 tottakai saat tulla 😇 tosin yllensä pyörryn kun jku tuntematon yllättäen viuhahtaa ovelle, joten saisit sitten elvyttää minut. alhaalla on tietysti kans ovikoodi mut kyl naapurit yleensä avaa alaoven ihan tuntemattomilleki tääl. siunattua kevättalvea rakas ystäväiseni 🙏 paljon iloa valoa rauhaa ja rakkautta valkenevaan kevääseen paljon haleja 🤗 sulle rakas 🥰 voit laittaa viestii koska tahansa jos on jotain mielenpääl tai kaipaat vaikkapa ystävää

      • Anonyymi

        ❤️….


    • Anonyymi

      En mä susta unta näe.

    • Anonyymi

      Tule rakas, ota siemen multa.

    • Anonyymi

      Olihan aktivointi.

    • Anonyymi

      Tunnen ja paljon, mutta ikävä kyllä en ole rohkea osapuoli, ainakaan vielä. Jos sitä rohkeutta voisi opetella jossain ja nopeasti, varmasti sitä tekisin. Sanoisin puolin ja toisin, ihmisten välillä. Jos nyt on sellainen tunne, että tietäisi toisen olevan mielummin hyvillään kuin pahoillaan, jos toinen uskaltaa tehdä rohkean tutustumis-yrityksen toiseen, on se tuhannesti parempi kuin ei sitä tee ja siten pettyy uudestaan ja uudestaan, menettäen toivoaan koko suhteeseen. Ihmisten välillä on aina riskinsä, että kaikki ei mene täysin niin kuin ajattelee, mutta rohkeampi voi pahimmillaan pettyä harvemmin tai yhtä hyvin voi onnistua täysin. Vähemmän rohkea voi jäädä siihen ikävimpään tilaan vaikka kuinka kauaksi aikaa ja jatkuvat pettymykset vain huonontavat tilannetta ajan kanssa.

    • Anonyymi

      Et sä öisin mitään nuku, vaan häröilet täällä mielikuvituspalstalla. Ding ding.

      • Anonyymi

        Säkö pidät kirjaa öisin miehen itselleenvastailuista? Kommentoitko myös yön pikkutunteina?


    • Anonyymi

      Kyllä ois kiva kun tulisit

    • Anonyymi

      Tottakai,ystävä täytyy aina ottaa huomioon.

    • Anonyymi

      Tunnen edelleen paljonkin. Tule vain, olisit erittäin odotettu vieras.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe