Vastaus: Jumalalla oli alkunsa, ja Jeesus sanoi:"Autuas se joka pysyy alussa, sillä hän tulee tietämään lopunkin, eikä ole maistava Kuolemaa"(Tuomaan Evankeliumi)...
Jos kohtaat vanhan Jumalan, Hän on siunulle llian viisas, jos KYPSÄN - Hän tappaa sinut syntiesi vuoksi, jos nuoren - Hän voittaa sinut liian helpsti, jos Isän, no silloin löydät kyllä rakkauden, mutta olet häntä pienempi, ja jos löydät Allahin, et kykene olemaan muutakuin pelokas pavelijansa, mutta jos ymmärrät mitä on olematon Jumala, ei SE tee sinulle pahaa eikä hyvää... Sen Jumalan kanssa ei tietääkseni kuitenkaan itsekään saavuta juuri mitään?! Vaikka, no presidentiksi on semmosia päässyt, mutta onko se suurikin saavutus?
Miksi ateismia on olemassa, jos Jumalaa ei ole olemassa?
7
211
Vastaukset
Huh huh kun sekava aloitus taas. Monesko kymmenes tällä viikolla?
"Miksi ateismia on olemassa, jos Jumalaa ei ole olemassa?"
Ateismi ei ole Jumalan vastakohta vaan jumaluskojen vastakohta. Mietipä nyt esimerkiksi puutarhakeijua. Suomalaisista 100% on a-keijuisteja eli eivät usko puutarhakeijuun, mutta silti puutarhakeijua ei ole olemassa.- Anonyymi
Sähköasiantuntijan paluu! Tätä on odotettu :D
"Suomalaisista 100% on a-keijuisteja eli eivät usko puutarhakeijuun,"
En tosin ihmettelisi vaikka yksi tai pari keijuisti jostain löytyisi. Nämä uskomukset ovat vähän outojaOudoksuva kirjoitti:
"Suomalaisista 100% on a-keijuisteja eli eivät usko puutarhakeijuun,"
En tosin ihmettelisi vaikka yksi tai pari keijuisti jostain löytyisi. Nämä uskomukset ovat vähän outojaJep, näin itsekin ajattelin, mutta toivottavasti sähkömiehelle tulee pointti selväksi. Ateistien ja a-keijuistien olemassaolo ei ole todiste siitä, että Jumala ja Keiju on.
Onhan se niinkin, että jos kukaan ei uskoisi jumalhahmojen olemassa oloon, ei olisi ateistejakaan.
- Anonyymi
ateismi on olemassa siksi koska jotkut valehtelee jumalan olevan olemassa !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483