Äitini oli kimppa nainen

Anonyymi-ap

Monta kertaa näin, kun äiti nussi vieraiden miesten kanssa. Isä yleensä katseli vieressä ja runkkaili. Välillä tunki kyrvän äidin suuhun ja vieras nai takaa kovalla tahdilla

15

3251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäikö sinulle traumoja tuosta mitä näit?

• Anonyymi

Miksi olisi jäänyt ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisi jäänyt ??

Jos kovin nuorena tuollaista näkee, niin traumoja voi tulla. Et tosin maininnut minkä ikäisenä näit äitiäsi nussittavan. Jos olet 50v ja katselet äitiäsi nussittavana, niin jatka vain harrastusta aivan rauhassa, jos se kaikille osapuolille sopii. Minun virheeni oli olettaa, että näit lapsena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kovin nuorena tuollaista näkee, niin traumoja voi tulla. Et tosin maininnut minkä ikäisenä näit äitiäsi nussittavan. Jos olet 50v ja katselet äitiäsi nussittavana, niin jatka vain harrastusta aivan rauhassa, jos se kaikille osapuolille sopii. Minun virheeni oli olettaa, että näit lapsena.

Ei voi tulla mitään traumoja.

Seksi ei tuota traumoja. Traumoja tuottaisi tilanne jossa on väkivaltaa tai ahdistelua. Pelkkä seksi ei missään tapauksessa aiheuta traumoja.

Traumoja voi tuottaa tilanne jossa lapselle on erityisesti opetettu että seksi on syntiä tai että seksiä pitää pelätä, tai että seksiä ei saa harrastaa. Silloin tuollainen tilanne voi aiheuttaa mielessä konfliktin kun aikuiset tekevät "syntiä" ja tekevät jotain "kiellettyä tai sairasta".

Mutta jos lapsi ei tiedä seksistä mitään, silloin lapsella ei ole ennakkoasennetta seksiin ja hän vain näkee aikuiset ihmiset oudossa asennossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ikääni en sanonut ja silti arvelet, että jäi traumoja...

• Anonyymi

Olen myös useasti nävnyt, kuinka äitini ovat ukot kimpassa nussineet. Äitini oli alkoholisti ja baarista niitä ukkoja kotiin toi. Kolme ukkoa kerran nussi äitiä monta tuntia putkeen. Välillä joivat viinaa ja taas nussiminen jatkui. Äiti makasi alasti jalat levällään sängyllä. Pillu valui spermaa nussimisen jälkeen ja kun ukot lähti pääsin pillua läheltä katsomaan.

• Anonyymi

Voi mahdat ol ylpiä äidistäs ajattelitkl ruveta samanlaiseksi kun äitiskin vai ehtiä itelles samanmoisen tyttiksen voi jestas että kaunis tulevaisuuden suunnitelma sul joko aisuri tai huora mu omahan on valintas turha si muita siittä syytellä

• Anonyymi

Opettele suomea!

• Anonyymi

Sulka on todella paha kirjoittamisen vaje. Pystytkö tuottamaan selkokielistä puhetta ?

• Anonyymi

Etkö tiedä, että sulka on ollut entis ajan kynä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä, että sulka on ollut entis ajan kynä.

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi

Onneks olkoon tuliko susta kimmpamies vai samanlainen vätys kun isäs iha näi uteliaisuudesta

• Anonyymi00046

Ei kun spede niuvanniemen suljetulta tuli buaahaa

• Anonyymi00044

Äitini oli yksinänen asui kodissamma josta isä lähti vuosia sitten meitä lapsia oli kakasi tyttö ja poika. Minä olin esikoinen jonka äiti teki alle kaksi kymppisenä.
      Asuin yksi eripaikkakunnalla ja kesälomalla lupasin tulla äidin luo pitkäksi aikaa. Äidillä oli suunnitelma lähdetään vaellukselle suunniteltiin sä-postin avulla ja päätettiin reitti.

Menossa oli kolmas ilta teltta oli pystytetty ruuanlaitto menossa otin kossupullon ja sanoin äidille huommenna mennään lomapaikan ohi otetaan mökki tein lasilliset ja soitin varauksen skoolasin äidin kanssa ja nauroin mökki varattu.

Äiti kertoi itsestään ja tilanteestaan ja kuinka yksinäistä on ollut ja nuorena jo oli perheen perustus. Kysyin olisitko halunnut elää vapaammin ? Äiti nauroi, ai niin kuin sinä lentää kukasta kukkaan. Äiti katseli pientä nuotiota en tiedä olis kai sekin pitänyt kokea. Noustiin ja käveltiin puron rantaan pienen mutkan takana oli iso syvänne vesi kiersi siinä kivasti. Sanoin äidille uidaan, äiti kosketti vettä ei tämä kylmää ole äiti katsoi minua tuleekohan tänne ketään ja nauroi kuiskas sitten ollaan hiljaa.

Äiti löysäsi pitkän ruskean tukan riisui yläosan paljaaksi isot vähän ylöspäin kaarevat rinnat paljastui kun oli riisumassa pikku housuja hoputti minua riisu nyt.
      Äiti piti kättä pillun edessä nauroin mitä peittelet kun otti käden pois punasteli ja naurahti poistin karvat katsoin äitiä ja sanoin on kaunis.
      Oma kalu paisui vääjäämättä äiti katsoi kalua kaunis on sinullakin. Laskeuduttiin veteen kalua kivisti oli halut niin korkealla äidin käsi kosketti kalua äiti käännähti näin silmissä jotain erilaista äiti kuiskas noinko haluttaa ja puristi kalua naurahti ja nykki karvoista nuo pitää leikata.
      Äiti ei löysännyt kättään katsoi vaan kosketin rintoja sievästi katsottiin toisia silmiin laskin käden huulille kosketin sisältä tunsin liukkauden. Äiti kuiskas mennään teltalle kävelin alastoman äidin takana näin kiinteän pyllyn ja pillun huulet rinnettä noustessa mentiin telttaan äiti hymyili nyt lähtee karvat mene makuulle.
      Äiti otti pienet sakset ja leikkasi sievästi kylmyys alkoi häipyä kalu venyi sievästi äit sanoi hiljaa tästä ei sitten puhuta. Karvat alkoi olla poissa kalu seisoi kiiltävänä äidin käden kallistellen sitä. Äit katsoi silmiin ja maistoi kalua kosketteli kielellään ja katsoi kuiskas tätä olen haaveillut jos joskus sais tehdä ja imi kunnolla kokeili miten syvään saa kalun kurkkuun ja nousi konttasi päälleni laski rinnat suun eteen maistoin äiti vapisi lantio laskeutu kalu jäi meidän väliin nostin lantiota äidin katsellessa minua ohjasin kivikovan kalun huulille äiti laskeutui tosi hitaasti, kuiskas tunnetko?

Tunsin miten kalu liukui sisään tunsin puristuksen äiti huokasi ja vapisi näin silmistä että tuntee jotain hyvää. Äiti laskeutu ja kuiskas nuorena tein näin ja alkoi tyydyttämään minua. Lantio keinui tuntui kuin äiti imi minua sisään joka työntö ja veto tuntui äiti laski rinnat imettäväksi huokasi olen nyt nuori ja sulki silmänsä kuiskas ota minut rakasteltiin sievästi kun otin lantiosta kiinni ja pysäytin äiti huokasi tule anna minulle ja alkoi nopeammin rakastella kun tunsi että jännittelen kalua kiljahti anna anna. Laskin sisältäni vauhdilla perille äiti lasketu päälleni kuiskas kulta saat niin monesti kuin haluat.
      yön aikana tuli molemmilla tunne olla sisäkkäin nautittiin tunteesta olimme yhtä kasi kertaa.

aamulla äiti hymyili tänään päästää saunaan ja pehmeään petiin, matkan aikana levähdettiin ja halattiin hyväilin äitiä ohuen paidan päältä kuiskasin ja ilman liivejä äiti kuiskas tuntuu nartulta työnnin käden stretsien sisään ja annoin sormen liikkua äiti halasi kuiskas odota rakas odota kun päästään mökkiin saat nuolla huokasi älä enää mennään ja piti vauhtia.
      Huomasin että äiti oli virkeämpi ja liikkui kuin nuori tyttö huuteli tule nyt. Äiti kävi avaimen odotin sivummalla kun päästiin mökkiin äiti halasi nyt sauna lämpiämään.

Saunassa istuttiin lievässä löylyssä ja pestiin toisemme äiti laskeutu imemään nauroi olet hutsu ja nousi lauteelle levitti haarat katsoin äitiä siirsin penkkiä ja maistoin äiti neuvoi mikä tuntuu hyvältä sain antaa suulla orgasmin nousin äiti veti heti sisäänsä sitten hymyili ja työnsi pois kääntyi kuiskas nyt kulta. Työnnyin sisään silittelin hiuksia ja vedin äiti huokasi vedin pään lähelleni kuiskasin haluatko että usea kalu saa sinua äiti oli hiljaa huokasi haluan. Haluan että saan itseni täyteen laskin kädet koville nänneille haluatko että toiset imee näitä äiti tuli hurjaksi HALUAN rakastelin loppuun asti äidin ulahdellesa himokkaana.

Laitettiin ruokaa ja levättiin, kuiskasin äidille mennään kävelylle jos vaikka äiti käännähti ja suuteli kuiskas meinaatko sanoin meinaan.
      Äiti laittoi itsensä seksikkääksi kysyi mitä luulet ja pyörähti. Sanotaan että tapasin sinut tulomatkalla ja haluat viihdettä. Tavattiin kasi poikaa minua nuorempia huomasin että katseet oli koko ajan äidissä sanoin olis juomaa jos haluatte Pasi ja Mika oli heti valmiita.

• Anonyymi00047

Spedellä taas suoltaa tuubaa tuutin täydeltä buaahaa

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      208
      4840
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      18
      3980
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      219
      3696
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      125
      3034
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      157
      3005
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      2927
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      15
      2541
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2502
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      82
      2305
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2115
    Aihe