Kertokaapas miehet, missä mahtaa olla vika?
Olen uudehkossa suhteessa, kovasti kai pidämme toisistamme. Mutta. Miehellä ei kanssani tahdo seisoa, etenkin suuseksissä aina lopahtaa kesken kaiken.
Koskaan en ennen ole vastaavaan törmännyt, kaikenlaista kikkaa olen koittanut mutta mikään ei auta. Voisiko olla, että mies ei lopulta pidä minua viehättävänä mutta ei vain kehtaa asiaa sanoa? Vai missä vika?
Pitäisikö tässä nyt todeta, että jatketaan ystävinä? Mitä sanoo palstan miehet?
Miehen erektiohäiriö
8
732
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan minkä ikäinen mies minulla nuorempana jännitys pilasi erektioita vaikka ei mitään jännitettävää nyt sit 5v sitten alkoi 45v uudestaan vähän kerrassaan löysähtää kesken yhdynnän olen ollut vaimon kaa pitkään asioin silloin netissä reseptorin kanssa ja siitä lähtien sildenafil resepti tuli oma kantaan ja 5v tyytyväinen pillerin käyttäjä aamuna saattaa pystyä il.ankin mut on ottaa puolikkaan niin vaimo tykkää kannattaa ottaa puheeksi ja vaik varmuudeksi ottaa kokeeksi pillerit jättää sit pois jos rupiaa riittämään ilman
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/A6s8I0
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alikuzu.com/H/A5m6T8
- Anonyymi
Voi ol jot hän ei pidä sua viehättävänä tai si on otastavaa sydänvikaa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3832027Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3881979- 4391679
- 941678
- 61375
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?104989- 197884
Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41782Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.8736Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69728