milloin heiskari murtuu

Anonyymi-ap

"Kristian Heiskari ei aio pyytää anteeksi naispuheitaan"
katsotaan missä kohtaa tää sigmauros nöyrtyy anelemaan anteeksi ..

51

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai siinä mitään pahaa ole jos sanoo että ei halua seurustella lihavan naisen kanssa. Moni muukin mies on sanonut saman ja sitäpaitsi mies itse päättää minkälaisen naisen kanssa haluaa seurustella. Jotkut tykkää lihavistakin. Ja pääsääntöisesti tulee ajatus että lihava ei ole liikunnallinen eikä huolehdi tarpeeksi itsestään ja syö myös huonosti. Ne on poikkeuksia jos lihavuus johtuu jostain sairaudesta. Mutta suurin osa lihavista ei kuitenkaan ole lihavia minkään sairauden takia vaan juuri vähäisen liikunnan takia eivätkä katso mitä suuhunsa laittavat.

      • Anonyymi

        Mannisen Aki on sanonut myös, ettei voi sietää losoperseitä ja läskejä akkoja.


      • Anonyymi

        Pointtihan ei ole se, ettei kelpuuta lihavia naisia kumppaniksi vaan miten näitä naisia nimittelee.
        Heiskari nimittelee heitä läskeiksi ryhävalaiksi.
        Positiivisuuden kautta voisi myös kuvailla millaisista omiaisuuksista naisissa pitää,mutta ilmeisesti tarkoitus oli räväyttää ja herättää huomiota, nyt se vain osui omaan nilkkaan ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointtihan ei ole se, ettei kelpuuta lihavia naisia kumppaniksi vaan miten näitä naisia nimittelee.
        Heiskari nimittelee heitä läskeiksi ryhävalaiksi.
        Positiivisuuden kautta voisi myös kuvailla millaisista omiaisuuksista naisissa pitää,mutta ilmeisesti tarkoitus oli räväyttää ja herättää huomiota, nyt se vain osui omaan nilkkaan ja hyvä niin.

        Ajatella voi ihan mitä vaan itsekseen. Kaveripiirissäkin, siis luotettavassa, voi avautua, mutta julkisuuden henkilöllä pitäisi olla sen verran fiksuutta ja sordiinoa puheissaan, ettei ihan mitä vaan sammakoita päästele suustaan julkisesti. Siinä totuuden puuskassa on monelta tyhmältä, ilman itsesuojeluvaistoa olevalta julkimolta, mennyt työt alta. Saattaa olla jopa loppuelämä pilalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella voi ihan mitä vaan itsekseen. Kaveripiirissäkin, siis luotettavassa, voi avautua, mutta julkisuuden henkilöllä pitäisi olla sen verran fiksuutta ja sordiinoa puheissaan, ettei ihan mitä vaan sammakoita päästele suustaan julkisesti. Siinä totuuden puuskassa on monelta tyhmältä, ilman itsesuojeluvaistoa olevalta julkimolta, mennyt työt alta. Saattaa olla jopa loppuelämä pilalla.

        Mannistakin alkoi pikkuhiljaa pitää fiksuna juontajana ja symppiksenäkin…ennenkuin hän avasi suuren suunsa ja halvensi naisia. Tuo paksupää ei edes anteeksi pyydellyt, vai joutuiko pyytämään pakon edessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella voi ihan mitä vaan itsekseen. Kaveripiirissäkin, siis luotettavassa, voi avautua, mutta julkisuuden henkilöllä pitäisi olla sen verran fiksuutta ja sordiinoa puheissaan, ettei ihan mitä vaan sammakoita päästele suustaan julkisesti. Siinä totuuden puuskassa on monelta tyhmältä, ilman itsesuojeluvaistoa olevalta julkimolta, mennyt työt alta. Saattaa olla jopa loppuelämä pilalla.

        Kaksi vähän yksinkertaista wannabe julkkua kaljapäissään päätti tehdä podcastia aivopieruistaan ja tässä on sitten tulos.
        Puheet on tyypillisiä naisten silmin nobodyjen katkeria jorinoita.
        Naisilla kun ei saisi olla minkäänlaisia kriteereitä miesten suhteen, vaan näidenkin ö-luokan tyyppien pitäisi kelvata tasokkaille naisille.
        Kannatais ehkä mennä molempien peilin eteen ja miettiä onko varaa arvostella yhtään ketään noin vaatimattomalla habituksella.


    • Anonyymi

      Martina mainittu nyt!
      Myös Martina on sanonut, että vihaa lihavia ihmisiä.
      Mä vihaan lihavia ihmisiä. Mä vihaan ihmisiä, jotka haisee ja piereskelee ja lihoo. Miehen pitää olla pitkä ja lihaksikas. Mä en haluu lihavaa miestä. Mä en halua puristella sen läskejä.
      MTV3 13.10.2007

      • Anonyymi

        BB-talossa piti olla räväkkä ja sanoi että ei halua itselleen lihavaa miestä. Eikä tietenkään haluakaan ja itse voi aivan siitä päättää. Sanoihan siellä BB-talossa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri Martinasta että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eikös häntä ole siis usutettu väkivaltaan Eremekon silloisen tyttöystävän toimesta mitä todennäköisemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BB-talossa piti olla räväkkä ja sanoi että ei halua itselleen lihavaa miestä. Eikä tietenkään haluakaan ja itse voi aivan siitä päättää. Sanoihan siellä BB-talossa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri Martinasta että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eikös häntä ole siis usutettu väkivaltaan Eremekon silloisen tyttöystävän toimesta mitä todennäköisemmin?

        Lähde Iltasanomat 7.10.2007


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BB-talossa piti olla räväkkä ja sanoi että ei halua itselleen lihavaa miestä. Eikä tietenkään haluakaan ja itse voi aivan siitä päättää. Sanoihan siellä BB-talossa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri Martinasta että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eikös häntä ole siis usutettu väkivaltaan Eremekon silloisen tyttöystävän toimesta mitä todennäköisemmin?

        Niko Nousiainen paljasti BB-talossa että Sofialle on laitettu silikonit Virossa. Niko Saarinen, josta tulee melko varmasti taas vuoden radiojuontaja, poistettiin BB-talosta väkivaltaisen käyttäytymisen takia.


      • Anonyymi

        Nythän Martina sai ihannemiehensä, pitkän ja lihaksikkaan. Ei piereskele myöskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BB-talossa piti olla räväkkä ja sanoi että ei halua itselleen lihavaa miestä. Eikä tietenkään haluakaan ja itse voi aivan siitä päättää. Sanoihan siellä BB-talossa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri Martinasta että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eikös häntä ole siis usutettu väkivaltaan Eremekon silloisen tyttöystävän toimesta mitä todennäköisemmin?

        Martina on kiltti, empaattinen, toiset huomioon ottava henkilö. Tuskinpa häntä ketään olisi halunnut lyödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BB-talossa piti olla räväkkä ja sanoi että ei halua itselleen lihavaa miestä. Eikä tietenkään haluakaan ja itse voi aivan siitä päättää. Sanoihan siellä BB-talossa Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri Martinasta että hänen on käsketty antaa Martinalle turpiin jos tulee vastaan. Eikös häntä ole siis usutettu väkivaltaan Eremekon silloisen tyttöystävän toimesta mitä todennäköisemmin?

        Ohhoh, mitähän Eremenkon entinen tyttöystävä sanoisi kommentistasi? Hän on fiksu ja koulutettu nainen. Todellakaan ei tilaisi keneltäkään mitään ” turpaanvetoa” ex- sulhasensa halvalle syrjähypylle, joka ei edes Eremenkolle kelvannut kuin no…hetken huviksi. Eremenkon ex, heivasi elämästään Eremenkonkin, heti asian tultua (Aitolehden myötävaikutuksella) julki 🤣. Martinaa on aina inhottu. Ai niin, Martina ei kelvannut Eremenkolle, vaikka nainen luuli pääsevänsä futisvaimoksi 🤔.


    • Anonyymi

      amerikan lihavissa on kauniitakin
      sirot kasvot ja kädet
      mut tääl nää on kyl kaikki aikas rumia

      • Anonyymi

        Etniset eli tummaihoiset tykkää rehevistä naisista koska se tarkoittaa heidän kulttuurissaan vaurautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etniset eli tummaihoiset tykkää rehevistä naisista koska se tarkoittaa heidän kulttuurissaan vaurautta.

        Suomessa on demokratian vapaus ja voi ja saa sanoa mielipiteensä, en pidä minä esimerkiksi liian laihoista miehistä. Lihavien pitää kestää kommenttia ja turhaa on kenenkään mielipiteestä pahoittaa mieltään . Kasvakaa ihmisenä ja ottakaa vastaan myöskin teitä kohtaan tehtyä kritiikkiä, koska ihminen on kuitenkin pystyvä siihen tarvittaessa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on demokratian vapaus ja voi ja saa sanoa mielipiteensä, en pidä minä esimerkiksi liian laihoista miehistä. Lihavien pitää kestää kommenttia ja turhaa on kenenkään mielipiteestä pahoittaa mieltään . Kasvakaa ihmisenä ja ottakaa vastaan myöskin teitä kohtaan tehtyä kritiikkiä, koska ihminen on kuitenkin pystyvä siihen tarvittaessa .

        Miksi pirussa pitäisi pyytää miesten anteeksi, jos ne ei halua itselleen lihavaa naista ? Ei pidä kenenkään suuta laittaa kiinni ei edes lihavien ihmisten käskystä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on demokratian vapaus ja voi ja saa sanoa mielipiteensä, en pidä minä esimerkiksi liian laihoista miehistä. Lihavien pitää kestää kommenttia ja turhaa on kenenkään mielipiteestä pahoittaa mieltään . Kasvakaa ihmisenä ja ottakaa vastaan myöskin teitä kohtaan tehtyä kritiikkiä, koska ihminen on kuitenkin pystyvä siihen tarvittaessa .

        Naulan kantaan! Itse olen tukeva mies eikä mua haittaa jos joku siitä sanoo. Jos naisesta sanoo läskiperse niin se on vaan kaunista. oikein hellyttely nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan! Itse olen tukeva mies eikä mua haittaa jos joku siitä sanoo. Jos naisesta sanoo läskiperse niin se on vaan kaunista. oikein hellyttely nimi.

        Nythän naiset itse tekevät itselleen sen "läskiperseen" ja jotkut aivan elävät valmentamalla nuorille naisille "läskiperseen". Ja sitten nämä nuoret naiset vielä suurentavat sen läskiperseensä instaansa että näyttää vielä isommalta. Ja kehopositiiviset naiset laittavat instaan kuvia missä läskit pursuaa ja ovat ylpeitä niistä pursuavista läskeistä.

        Ja haloo syntyy siitä kun joku nobody Heiskari, joka ulkonäkönsä puolesta ei välttämättä kovin helposti edes naista saa, kertoo että jos saisi naisen niin se ei saisi olla lihava.


    • Anonyymi

      Heiskari ei kyllä itse ole mikään alfauros eikä hänellä itselläänkään ole mikään unelmakroppa. Joten hänen täytyy olla oikeastaan vaan tyytyväinen, jos joku hänestä kiinnostuu.. lihava tai laiha..

      • Anonyymi

        Pieni suurisuinen juntti.


      • Anonyymi

        Heiskari on mitättömän näköinen mies. Vähän samaa näköä pään muodossa kuin Venäjän nykyisellä presidentillä 😊.


    • Anonyymi

      juu ei alfa vaan sigma ( vitsi vitsi, pelle mikä pelle )

      Sigma termillä tarkoitetaan henkilö joka on oman tiensä kulkija niin sanottu yksinäinen susi. Sigma-uros itsenäinen ja omavarainen mies, joka menestyy intohimonsa vuoksi ja elää elämää omien sääntöjensä mukaan välittämättä yhteiskunnan normeista ja standardeista.

      • Anonyymi

        No nyt tämä sigmaöykkäri on saanut jo useita keikkaperuutuksia puheittensa takia ja sehän on se ainoa tapa saada tämän tyyppiset miehet nöyrtymään, lompakkoon osuminen saattaa jopa saada tämän moukan edes vähän ajattelemaan.
        Anteeksipyyntöä on kuitenkin turha odotella, ei varmaan kuulu Heiskarin käytöstapoihin muutenkaan.
        Säälittävä uros tuskin muuttaa mielipiteitään naisista ja saakin olla sinkuna niiden ansiosta vielä pitkään.
        Vaikea kuvitella millainen nainen tämän luuserin kumppanikseen kelpuuttaisi.


      • Anonyymi

        Ok kiitos! Aina oppii uutta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tämä sigmaöykkäri on saanut jo useita keikkaperuutuksia puheittensa takia ja sehän on se ainoa tapa saada tämän tyyppiset miehet nöyrtymään, lompakkoon osuminen saattaa jopa saada tämän moukan edes vähän ajattelemaan.
        Anteeksipyyntöä on kuitenkin turha odotella, ei varmaan kuulu Heiskarin käytöstapoihin muutenkaan.
        Säälittävä uros tuskin muuttaa mielipiteitään naisista ja saakin olla sinkuna niiden ansiosta vielä pitkään.
        Vaikea kuvitella millainen nainen tämän luuserin kumppanikseen kelpuuttaisi.

        Manninen komppasi tuota Heiskaria, mutta sai somessa paskamyrskyn päällensä, koska hänen asiakkaansa ovat lihavia, moni kertoi ettei enää osta valmennuksia Manniselta, tyhmä äijä, kusee omiin muroihinsa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manninen komppasi tuota Heiskaria, mutta sai somessa paskamyrskyn päällensä, koska hänen asiakkaansa ovat lihavia, moni kertoi ettei enää osta valmennuksia Manniselta, tyhmä äijä, kusee omiin muroihinsa..

        Ei ole ensimmäinen kerta, kun Manninen on kussut muroihinsa 🙄. Ei mikään kovin fiksu tyyppi. Sanoo näköjään tunnekuohuissaan sellaista, mitä pitäisi hetken ensin miettiä, ennenkuin painaa enteriä. Mannisella meni hyvin alkanut tv-ura vessasta alas kommenttiensa takia aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen kerta, kun Manninen on kussut muroihinsa 🙄. Ei mikään kovin fiksu tyyppi. Sanoo näköjään tunnekuohuissaan sellaista, mitä pitäisi hetken ensin miettiä, ennenkuin painaa enteriä. Mannisella meni hyvin alkanut tv-ura vessasta alas kommenttiensa takia aikoinaan.

        Heivaisiko Manninen Ritan, jos Ritasta tulisi lihava? Jos hän vaikka joutuisi syömään kortisonia ja turpoisi, vaikka jonkun sairauden takia?


    • Anonyymi

      Ihminen joka itse katsoo olevansa ylipainoinen tekee varmasti asialle jotain. Ei asiaan tarvitse muiden puuttua .Heiskarin tyhmyydelle tuskin kukaan voi mitään. Miksi tämän hepun mielipiteitä edes julkaistaan? Heppu on pyörinyt jossain tosi-tv ohjelmissa.

      • Anonyymi

        En kyllä ymmärrä, että jos ihminen on lihava, niin se ei ole lihava!!??
        Lihava on lihava! Laiha on laiha! Molemmille löytyy tykkääjiä ja ei tykkääjiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä, että jos ihminen on lihava, niin se ei ole lihava!!??
        Lihava on lihava! Laiha on laiha! Molemmille löytyy tykkääjiä ja ei tykkääjiä!

        Miksi näillä ylipainoisilla henkilöillä on näin heikko itsetunto, olisivat vain ylpeitä omasta kehosta ja välittämättä turhista toisten ihmisten kommenteista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näillä ylipainoisilla henkilöillä on näin heikko itsetunto, olisivat vain ylpeitä omasta kehosta ja välittämättä turhista toisten ihmisten kommenteista ?

        Kyse ei varmaan ole ihan siitä, mutta esim. ryhävalaaksi nimittely julkisesti ei varsinaisesti ole fiksun miehen suusta tullutta.


    • Anonyymi

      Ketä oikeasti kiinnostaa kahden nobodyn lapselliset länkytykset?

    • Anonyymi

      Pointtina tässä oli kaiketi sanat "ryhävalas" ja "läski", niistä lihavat, anteeksi kehopositiiviset, tai naiset yleensä, eivät pitäneet.

      Toinen, mitä sanoivat väärin, oli siinä, etteivät voisi seurustella Only Fans -työläisen kanssa, koska kaikki olisivat nähneet naisen "lettu levällään". Sitä en nyt tiedä, että oliko väärin yleensä sanoa mitään negatiivista Only Fansista, vai oliko se tuo ilmaisu, mikä aiheutti närästystä?

      • Anonyymi

        Asiat voi sanoa monella tavalla. Kun puhuu jostain aiheesta julkisesti, niin sanat osaa fiksu ihminen asetella oikein. ” villakoiran ydin” tulee selväksi myös ketään haukkumatta ja nimittelemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat voi sanoa monella tavalla. Kun puhuu jostain aiheesta julkisesti, niin sanat osaa fiksu ihminen asetella oikein. ” villakoiran ydin” tulee selväksi myös ketään haukkumatta ja nimittelemättä.

        Niin niin, nämä käyttivät aivan vääriä ilmaisuja. Vaikka noita ilmaisuja miehet kaiketi sitten saunailloissaan käyttävät, ainakin osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat voi sanoa monella tavalla. Kun puhuu jostain aiheesta julkisesti, niin sanat osaa fiksu ihminen asetella oikein. ” villakoiran ydin” tulee selväksi myös ketään haukkumatta ja nimittelemättä.

        Ei kai ne mitään nimiä maininnut toisin kuin esim. tämä Mia Podcastissaan eli aivan nimeltä haukkui ja väitti kaikenlaista vaikka mitenkään ei voinut todistaa väitettään edes oikeaksi.


    • Anonyymi

      -Martinan mies ei piere...Väitti joku...Tästä on tehty uskokaa pois tutkimus ja jokikinen ihminen pieree 12-14krt PÄIVITTÄIN...

      • Anonyymi

        Olen Krisun kanssa ihan samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Krisun kanssa ihan samaa mieltä!

        Jaa, minä en ole.


    • Anonyymi

      Tottahan se Krisu puhuu, kyllä ne lihavat naiset ovat kuin ryhävalaita, uimahallissa niitä näkee tosi paljon. 🤭

    • Anonyymi

      Uimahallissa näkee myös miehiä, joilla ei ollenkaan lihaksia. Peppu on kun jollain teinitytöllä.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä uimahallissa myös läskejä miehiä hyppii altaisiin ja tiirailee naisia altaan reunalla.
        Kommentit on Heiskarin tyylisiä, jos joku naisista sattuu poikkeamaan missimitoista.
        Ei noi Heiskarin kommentit paljon poikkea kansanmiesten vastaavista vaikka se omakin olemus on kaukana ihanteista.
        Kaverin muutama tv- ohjelmassa näyttäytyminen on jostain syystä saanut hemmon kuvittelemaan olevansa jotenkin tavoiteltava saalis.
        Miten harhainen sitä joku pieni pintajulkku voikaan olla.


    • Anonyymi

      Olisipa mielenkiintoista kuulla muidenkin miespoprukoiden sekä naisporukoiden saunakeskustelut?

      • Anonyymi

        Kyllähän ne naisetkin arvostelevat miehiä, turha siitä suuttua jos joku sanoo että ei halua ryhävalasta tyttöystäväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne naisetkin arvostelevat miehiä, turha siitä suuttua jos joku sanoo että ei halua ryhävalasta tyttöystäväkseen.

        Monet miehet kertovat että esim. baarissa naiset tarraavat haarojenväliin kiinni. Mikähän tuohon on syynä? Onko naisilla jotain kriteerejä mitä tunnustelevat. Mitä jos mies tekisi baarissa jotain samansuuntaista naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet miehet kertovat että esim. baarissa naiset tarraavat haarojenväliin kiinni. Mikähän tuohon on syynä? Onko naisilla jotain kriteerejä mitä tunnustelevat. Mitä jos mies tekisi baarissa jotain samansuuntaista naiselle?

        Jos noin on käynyt niin kyllä miehen on tehtävä vähintään kolmen vuoden kuluttua tuosta asiasta rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on käynyt niin kyllä miehen on tehtävä vähintään kolmen vuoden kuluttua tuosta asiasta rikosilmoitus.

        Heti tuon tapauksen jälkeen pitää tietenkin hankkiutua terapiaan.


    • Anonyymi

      Jopas on syntynyt härdelli, kun kaksi hiirimäistä miestä on kertoilleet naismaustaan.
      Kaverit on takuulla ottaneet oppia siitä tiktok Tatesta joka halveeraa myös naisia mennen tullen.
      Ö-luokkaan päätyneet kaksi sälliä kitisee kun on tulleet ohitetuksi hyvän näköisten naisten toimesta, joilla on luonnollisesti vähän korkeampi vaatimustaso miesten suhteen.
      Siitähän on sitten seurauksena kiukunpuuskia ja suoranaista naisvihaa, joka ei tilannetta ainakaan paranna.
      Ihan vaan vinkkinä—ihan kaikki naiset arvostavat miehissä enemmän hyviä käytöstapoja kuin toksisia maskuliinipurkauksia.

      • Anonyymi

        Eihän tuossa ole mitään naisvihaa jos sanoo että ei halua lihavaa naista tyttöystäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa ole mitään naisvihaa jos sanoo että ei halua lihavaa naista tyttöystäväksi.

        No ei tuollainen puhetapa naisista varsinaisesti ole myöskään naisia arvostava.
        Kokemattomat ja itsestään epävarmat miehethän puhuvat naisista juuri Heiskarin tyyliin ja koittavat pönkittää olematonta itsetuntoaan öyhöttömällä ja uhoilemalla.
        Pojilla on vielä paljon kasvamista edessään ennen kuin naismaailmassa on suosiota.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe