Olen pitkään etsinyt naista pääkaupunkiseudulta, jolle voisi antaa suuseksiä vakkarikuviolla. Seksiä riittää muuten mun parisuhteessa, mutta suuseksi loistaa poissaolollaan :(
Haluaisin tavata salaa joka viikko ja antaa sinulle ihana nainen, ihanan kielihoidin, pitkän kaavan mukaan, ja loppuun asti. Olen siisti ja kohtelias 40v herrasmies Helsingistä :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Nainen, jos jokin sinussa liikahti, laita viestiä ja katsotaan voisiko tästä syntyä jotain ihanaa meille molemmille.
Kielihoito vakkarikuvio Hki
34
1235
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://allyak.com/H/V5y7U4
- Anonyymi
Samoin kotona mieheni keskittyy enemmän yhdyntään, nuolentaa kaipaisin kerran viikkoon olisi sopiva. Rva. 44v
- Anonyymi
Laittaisitko Rva. 44 minulle sähköpostia, niin katsotaan, saadaanko tästä jonkinlainen molempia tyydyttävä kuvio aikaiseksi.
kieliherra(a)meiliboxi.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko Rva. 44 minulle sähköpostia, niin katsotaan, saadaanko tästä jonkinlainen molempia tyydyttävä kuvio aikaiseksi.
kieliherra(a)meiliboxi.fiEn ikinä laita meilibox mitään. Rva40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä laita meilibox mitään. Rva40
Tämä vastaus olikin Rva44:lle eikä Rva40:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä laita meilibox mitään. Rva40
Etkä mitään muutakaan olethan spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi00051
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ole siellä päinkään. Laitas vähän tuntomerkkejä kenet siellä niuvanniemellä tapasit. Onko yhtään samaa näköö.
- Anonyymi00053
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs buaahaa olet niuvanniemelle joutunut. Lääkehoureissa laittelet noita typeriä kommentteja spedestä Jonka kuolemasta on vissiin 25v. Joten en ihmettele miksi sinne olet päätynyt.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aram-us.com/H/M4k5U4
- Anonyymi
Voi kun joku ystävällinen naissielu ottaisi minulta poskeen kerran viikossa, tai miksei kerran päivässä
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Miehet tahtoo suuseksiä joka päivä mutta jostain syystä naiset eivät kaipaa kielihoitoa juuri koskaan.
Surullinen yhtälö :( - Anonyymi
Ai että tuollainen kuvio tekis hyvää <3
Mieheni ei ole yhtään innostunut nuolemisesta :( - Anonyymi
Mulle kelpais kyllä kans. Meillä tuo helvetin pleikka vie kaiken huomion.
- Anonyymi
Mistäpäin olet, minkä ikäinen ? Vakkari nuolettajaa haen, muuta en kaipaa. Varattu 43vuotias mies olen ja omassa suhteessa suuseksin antaminen on täysin kielletty asia, asun Helsingissä
- Anonyymi
Ihanaa olisi, toteuttaisin jos uskaltaisin.
- Anonyymi
Juteltaisko jossain muualla aiheesta kaikessa rauhassa, oon tuo ylempi kommentoija varattu 43v mies Helsingistä
- Anonyymi
Mulle kelpais anytime , saisi antautua täysin nuoltavaksi ;)
- Anonyymi
Nuolla koska vaan olis ihanaa. :P
- Anonyymi
Varsinaissuomen alueella antaisin nuolentaa ja hipsuttelua antaumuksella . Kutsu luoksesi tai lähdetään risteilemään Turusta .
T. V 👅 - Anonyymi
Tulee kiimainen olo kun lukee näitä juttuja...viikoittainen nuolentasessio olisi niiiin paikallaan. Vitsi kun saisi tällaista hoitoa välillä pitkän työpäivän jälkeen!!
- Anonyymi
Olis kiva auttaa rentoutumaan.
- Anonyymi
Kun saisi työpäivän aikana :D
- Anonyymi
Kyllä on kivaa touhua kun pikkusen sormella kiusoitella ja nuolla samalla Naiselle mautinto. Hra 47 turku
- Anonyymi00041
Miulla on tällainen järjestely mun pianonopettajan kanssa ;)
- Anonyymi00042
Pitää näköjään lopettaa lumilautailun ja siityyä pianon pariin
- Anonyymi00046
Oletko koskaan miettinyt nahkafagotin soittoa? Mä voisin tarjota ensimmäisen oppitunnin
- Anonyymi00043
Hmmm....voisin olla varovaisen kiinnostunut tällaisesta järjestelystä...onko kellään kokemusta tästä tai vastaavasta?
Nainen 38v- Anonyymi00044
Kaikenlaisia järjestelyitä on tullut vuosien saatossa oltua, kun kotona ei ole ollut seksiä. Vuosien saatossa useampi ihana, varattu nainen, joiden kanssa olemme hoitaneet toisemme tarpeet, joka sitten antaa energiaa jatkaa päivästä toiseen. Näissä on aina se, että jotain vähän muuttuu ja hegemonia menee tavalla tai toisella rikki. Naiselle tulee uusi mies, seksi elämä kukoistaa, muutto ja "jumppa tunnin" aikataulumuutos jne. Ei mitään pahaa sanottavaa, jos kaksi aikuista saa pitää kivaa.
Kielimiehiä itsekin, ja teen sitä laajalla skaalalla mielellään, mutta eihän se riitä nyt sitten kuin alkuun - Anonyymi00045
Niin, molemmille parasta että ei sitten ole muita säätöjä siinä, vaan ihan me kaksi ja ne öh puolisot joilla ei se homma sitten niin kiinnostakaan. Suu seksiä kun ei voi, tai no voi, mutta ei minua ainakaan kiinnosta tehdä muuta kuin paljaalla. Nuolen mielellään kyllä, mutta ostan kyllä suuhun ja nussinkin. Jos haluaa niin nuolen spermaista pilluakin että varmasti saat
- Anonyymi00047
Kerro sinä puolestasi millaista haluaisit. Varmaan tietenkin ihan perus nuolentaa ja toivottavasti loppuun saakka ja rentouttavaa tietenkin. Haluaisitko muutakin lisäksi ja ottaisitko puolestasi lastit suuhun, kun olen ensin hoidellut sinut? Haluatko että nuollaan molemmat reiät oikein huolella?
- Anonyymi00049
Joku taitava uros saisi tulla nuolemaan nyt heti aamusta, mitä tapahtuu sen jälkeen tiedä en ;)
- Anonyymi00050
Olisi ihanaa nuolla pilluasi 😋 voisin kyllä sen jälkeen nussia märkää kiimaista pilluasi 17/4,5 Jortikalla.
- Anonyymi00052
Sait mulle seisokin 😘
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604