Olen pitkään etsinyt naista pääkaupunkiseudulta, jolle voisi antaa suuseksiä vakkarikuviolla. Seksiä riittää muuten mun parisuhteessa, mutta suuseksi loistaa poissaolollaan :(
Haluaisin tavata salaa joka viikko ja antaa sinulle ihana nainen, ihanan kielihoidin, pitkän kaavan mukaan, ja loppuun asti. Olen siisti ja kohtelias 40v herrasmies Helsingistä :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Nainen, jos jokin sinussa liikahti, laita viestiä ja katsotaan voisiko tästä syntyä jotain ihanaa meille molemmille.
Kielihoito vakkarikuvio Hki
16
714
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://allyak.com/H/V5y7U4
- Anonyymi
Samoin kotona mieheni keskittyy enemmän yhdyntään, nuolentaa kaipaisin kerran viikkoon olisi sopiva. Rva. 44v
- Anonyymi
Laittaisitko Rva. 44 minulle sähköpostia, niin katsotaan, saadaanko tästä jonkinlainen molempia tyydyttävä kuvio aikaiseksi.
kieliherra(a)meiliboxi.fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitko Rva. 44 minulle sähköpostia, niin katsotaan, saadaanko tästä jonkinlainen molempia tyydyttävä kuvio aikaiseksi.
kieliherra(a)meiliboxi.fiEn ikinä laita meilibox mitään. Rva40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä laita meilibox mitään. Rva40
Tämä vastaus olikin Rva44:lle eikä Rva40:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä laita meilibox mitään. Rva40
Etkä mitään muutakaan olethan spede niuvanniemestä buaahaa
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aram-us.com/H/M4k5U4
- Anonyymi
Voi kun joku ystävällinen naissielu ottaisi minulta poskeen kerran viikossa, tai miksei kerran päivässä
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://arara-ik.com/H/P6c7Z0
- Anonyymi
Miehet tahtoo suuseksiä joka päivä mutta jostain syystä naiset eivät kaipaa kielihoitoa juuri koskaan.
Surullinen yhtälö :( - Anonyymi
Ai että tuollainen kuvio tekis hyvää <3
Mieheni ei ole yhtään innostunut nuolemisesta :( - Anonyymi
Mulle kelpais kyllä kans. Meillä tuo helvetin pleikka vie kaiken huomion.
- Anonyymi
Mistäpäin olet, minkä ikäinen ? Vakkari nuolettajaa haen, muuta en kaipaa. Varattu 43vuotias mies olen ja omassa suhteessa suuseksin antaminen on täysin kielletty asia, asun Helsingissä
- Anonyymi
Ihanaa olisi, toteuttaisin jos uskaltaisin.
- Anonyymi
Juteltaisko jossain muualla aiheesta kaikessa rauhassa, oon tuo ylempi kommentoija varattu 43v mies Helsingistä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063180
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on942451- 241996
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221540Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291510Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799