Kielihoito vakkarikuvio Hki

Anonyymi-ap

Olen pitkään etsinyt naista pääkaupunkiseudulta, jolle voisi antaa suuseksiä vakkarikuviolla. Seksiä riittää muuten mun parisuhteessa, mutta suuseksi loistaa poissaolollaan :(

Haluaisin tavata salaa joka viikko ja antaa sinulle ihana nainen, ihanan kielihoidin, pitkän kaavan mukaan, ja loppuun asti. Olen siisti ja kohtelias 40v herrasmies Helsingistä :)

Kieliherra(a)meiliboxi.fi

Nainen, jos jokin sinussa liikahti, laita viestiä ja katsotaan voisiko tästä syntyä jotain ihanaa meille molemmille.

16

714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He­­­i! Ku­­­tsum­­me sinu­­­t kä­­­ymään u­ude­ss­­a chatis­sa! Mei­­tä on yli mil­jo­­ona! 👉 http://allyak.com/H/V5y7U4

• Anonyymi

Samoin kotona mieheni keskittyy enemmän yhdyntään, nuolentaa kaipaisin kerran viikkoon olisi sopiva. Rva. 44v

• Anonyymi

Laittaisitko Rva. 44 minulle sähköpostia, niin katsotaan, saadaanko tästä jonkinlainen molempia tyydyttävä kuvio aikaiseksi.

kieliherra(a)meiliboxi.fi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittaisitko Rva. 44 minulle sähköpostia, niin katsotaan, saadaanko tästä jonkinlainen molempia tyydyttävä kuvio aikaiseksi.

kieliherra(a)meiliboxi.fi

En ikinä laita meilibox mitään. Rva40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vastaus olikin Rva44:lle eikä Rva40:lle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä mitään muutakaan olethan spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi

H­­e­­i! Ku­­ts­­­umme sinu­t kä­ym­­ään uude­­­ss­a cha­tissa! Mei­­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/M4k5U4

• Anonyymi

Voi kun joku ystävällinen naissielu ottaisi minulta poskeen kerran viikossa, tai miksei kerran päivässä

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

U­us­­i sek­­si­­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­ome­en! Kutsumme kai­kki­­­. Il­moittau­tum­­ine­­n ryhmä­ämme tä­äl­lä 👉 http://arara-ik.com/H/P6c7Z0

• Anonyymi

Miehet tahtoo suuseksiä joka päivä mutta jostain syystä naiset eivät kaipaa kielihoitoa juuri koskaan.

Surullinen yhtälö :(

• Anonyymi

Ai että tuollainen kuvio tekis hyvää <3

Mieheni ei ole yhtään innostunut nuolemisesta :(

• Anonyymi

Mulle kelpais kyllä kans. Meillä tuo helvetin pleikka vie kaiken huomion.

• Anonyymi

Mistäpäin olet, minkä ikäinen ? Vakkari nuolettajaa haen, muuta en kaipaa. Varattu 43vuotias mies olen ja omassa suhteessa suuseksin antaminen on täysin kielletty asia, asun Helsingissä

• Anonyymi

Ihanaa olisi, toteuttaisin jos uskaltaisin.

• Anonyymi

Juteltaisko jossain muualla aiheesta kaikessa rauhassa, oon tuo ylempi kommentoija varattu 43v mies Helsingistä

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      106
      3180
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      94
      2451
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1996
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1540
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1510
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1415
    7. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      927
    8. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      922
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      856
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      799
    Aihe