Mies, naapurista

Anonyymi-ap

Mitäpä perjantaihin?
Et kutsuis kylään iltaa viettämään🙃

134

2355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko naapurissa ilmanen ruoka ja sauna? Annat vähä bildee niin kyllä saat

      • Anonyymi

        Oikein herrasmieheltä vaikutat miesaloittaja, käykö paljon saunojia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein herrasmieheltä vaikutat miesaloittaja, käykö paljon saunojia?

        Eikä tuo sössötys edes lupais hyvää tai ilmaisu ilmainen ruoka- pummi katteettomilla puheilla sekä kestämättömillä teoilla


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Voisinpa kutsua tänne korpeen moni osaa

    • Anonyymi

      Ei ihmeempiä, vähän tylsää on. Voisin vaikka kutsua. Odotas vähän niin kerään rohkeutta.

      Tulisitko naapurin nainen kylään iltaa viettämään?

      • Anonyymi

        Riippuu mitä tehtäis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mitä tehtäis

        Otettais juomaa ja nuuskittais toisiamme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu mitä tehtäis

        Joku rotta kommentoi jo väliin, mutta en tiedä yhtään mitä tykkäisit tehdä niin hankala sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku rotta kommentoi jo väliin, mutta en tiedä yhtään mitä tykkäisit tehdä niin hankala sanoa.

        Johan rotat on nähty. Syökää myrkkyä.


      • Anonyymi

        Tuo kun tulisi omaan telefooniin tekstarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kun tulisi omaan telefooniin tekstarina.

        Vaihtoehto b )kutsu sinä minut sinulle kylään, tai lukitaan vaihtoehto c ja tavataan siinä puolivälissä? Voit myös käyttää oljenkorren ja kilauttaa jollekin kaverille ja tavata hänet.😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan rotat on nähty. Syökää myrkkyä.

        Kuha eivät tu toisten nurkkaa nakertamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuha eivät tu toisten nurkkaa nakertamaan

        Minulta nämä pesivät rotat tuhosi lähes kaiken. Eiköhän ne myrkytä ihan itse itsensä vielä, näin ainakin toivon. Minä rakennan hiljaa elämääni kasaan sivussa yksin ja uskon että saan luotettavia ihmisiä vielä ympärilleni. Rakkaudessa hyväksi käytetty sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoehto b )kutsu sinä minut sinulle kylään, tai lukitaan vaihtoehto c ja tavataan siinä puolivälissä? Voit myös käyttää oljenkorren ja kilauttaa jollekin kaverille ja tavata hänet.😀

        Lopettakaa vanhat ns. Miehet tämä tyhjän lässyttämonen! Oletteko taantuneet teineiksi?


      • Anonyymi

        Et menny piknik-korin kanssa oven taa?


    • Anonyymi

      No mulla ei oo ainakaan lähinaapuria kenet kutsuisin. On vain se tietty mies mielessä pikkasen kauempaa mutta lähellä, rakas kun on.

      • Anonyymi

        Älä viiti, se ei kuulu sinulle mies, joten laitetaan tää jo tutkintaan, koska tää voi sekoittaa monen pariskunnan välit ihan turhaan, siinä sitä sit ammutaan toisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viiti, se ei kuulu sinulle mies, joten laitetaan tää jo tutkintaan, koska tää voi sekoittaa monen pariskunnan välit ihan turhaan, siinä sitä sit ammutaan toisia!

        mitä mitä mitä sinä sekoilet oletko aivan omissa harhoissasi? Tsiisus


    • Anonyymi

      Vaikee kutsua kuule, ku en tunne sua, enkä tykkää samasta sukupuolesta.

    • Anonyymi

      Sauna lämpiää. Tuletko saunomaan? Voisin pestä sun selän😊

      • Anonyymi

        Tulisin kyllä, olenhan jo ollut sun saunassa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin kyllä, olenhan jo ollut sun saunassa. 😊

        Ei haittaa vaikket ole AP. Pesen sinun selän jos tuut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa vaikket ole AP. Pesen sinun selän jos tuut.

        Pesetkö Jammu-sedän syyläisen selän myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesetkö Jammu-sedän syyläisen selän myös?

        Onko jammu-sedälläsi syyliä selkä täynnä?Mites etupuoli sama juttu. Ne lähtee keskikaljalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesetkö Jammu-sedän syyläisen selän myös?

        Minä näen teidät pojat siellä kimppasuihkussa jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin kyllä, olenhan jo ollut sun saunassa. 😊

        Tuutko nainen kyllä kuumenee saunakin tänään


      • Anonyymi

        Multa löytyy sienii seläst, jos tulloo nälääkä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jammu-sedälläsi syyliä selkä täynnä?Mites etupuoli sama juttu. Ne lähtee keskikaljalla

        Älä mene sotkeen tpisten saunoja!!


      • Anonyymi

        Olisi kiva pestä selkäsi ja kokonaan sinut sitten pesit minut. Olen myös naapurin mies


    • Anonyymi

      En tunne naapureitani.

    • Anonyymi

      Mielikuvitusviikonloppu osastolla?

      • Anonyymi

        Ajattele miten se sinäkin elämän kolhima hallitset tätäkään puutaheinäämiehen aloitusta😄


    • Anonyymi

      Jos vaan uskaltaisin... 😊💗

    • Anonyymi

      Miisä päin valtakuntaa sinä ja tämä naapuri vaikutatte? Haravointi käynnissä...

      • Anonyymi

        Varmaan lahen seudulla


      • Anonyymi

        Mene nyt poitsu vaikka mummos etupiha haravoimaan tai istuta äidille kukkia penkkiin


    • Anonyymi

      Vaimo ei välttämättä arvostaisi tämmöistä yllätystä. Tai anoppi.

      • Anonyymi

        Mitä siitä, anoppi voi pysyä samana, vaihdellaan vain muuten päin.


    • Anonyymi

      Tuu vaan Kats toisiame KOP KOP tosi on.

    • Anonyymi

      Menossa jo nukkumaan

    • Anonyymi

      Olisit kotona!

    • Anonyymi

      Olen kyllä asunnossa mutten tunne naapureitani🤔

      • Anonyymi

        Niin, eihän niitä voi kutsua sitten vieraiksi vierailulle tai muuta semmoista hih


    • Anonyymi

      Rotat saa rellestää, kun ensin kiusaavat toisen melkein hengiltä. Tämäkin viesti poistuu heti?! Mut pääasia että ärrä pääsee teelle.

    • Anonyymi

      Kättä väännätte

    • Anonyymi

      Tuu ja tuo tullessasi jotain tärpättiä

      • Anonyymi

        Onko sulla maalaus hommia tiedossa lähipäiville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla maalaus hommia tiedossa lähipäiville?

        Olet näköjään se palstan vajaa joka ei osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään se palstan vajaa joka ei osaa kirjoittaa.

        Niin siis tämä miesaloittaja itse?🥱 joo hohoijaa


    • Anonyymi

      En halua jälkiliukkaille!

    • Anonyymi

      Olen aina koittanut säilyttää asiavälit naapureihin. Mitä pitempi fyysinen etäisyys, sen parempi. Sellainen sanontakin on, että "älä ota naapurin miestä".

      • Anonyymi

        Älä ota manipuloivaa miestä on parempi sanonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota manipuloivaa miestä on parempi sanonta.

        Vaikutat itse sellaiselta ja vieläpä yksinkertaiselta koska lankeat aina samaan trollimiehen höpinään, tykkäät katsoa alaspäin, että kokisit mahdollisuutesi tasaisemmaksi, perusjuntti ja niin nähty tyyppi monin eri variaatioin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat itse sellaiselta ja vieläpä yksinkertaiselta koska lankeat aina samaan trollimiehen höpinään, tykkäät katsoa alaspäin, että kokisit mahdollisuutesi tasaisemmaksi, perusjuntti ja niin nähty tyyppi monin eri variaatioin

        Kun ei se lempeyskää auta niin tulee kirjoitettua pikkusen napakasti


    • Anonyymi

      Soita minulle niin ehkä lasken sinut viekkuun nukkumaan.

      • Anonyymi

        Tulin tänne puoliväliin vastaan, tule hakemaan täältä, muuten voit unohtaa minut lopullisesti. Sinun takia keräsin rohkeuteni tee sinä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin tänne puoliväliin vastaan, tule hakemaan täältä, muuten voit unohtaa minut lopullisesti. Sinun takia keräsin rohkeuteni tee sinä samoin.

        Tarkoitatko tätä palstaa puolivälillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä palstaa puolivälillä?

        En. Tarkoitin paikkaa, joka on minun ja hänen puolivälissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Tarkoitin paikkaa, joka on minun ja hänen puolivälissä.

        Ei ole mieleeni se baari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mieleeni se baari.

        Ajatus olikin se, että tulin siihen sinua vastaan ja olisit hakenut minut pois sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus olikin se, että tulin siihen sinua vastaan ja olisit hakenut minut pois sieltä.

        En lähde lähes tunnisteettoman palstaviestin perusteella keskiyöllä baareja tarkastelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mieleeni se baari.

        Olisko helpompi kun laitat vain viestiä minulle ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lähde lähes tunnisteettoman palstaviestin perusteella keskiyöllä baareja tarkastelemaan.

        Jotku tekee niin muista syistä, kypsää seuraa olisivat varmaan


    • Anonyymi

      Tulin puoliväliin vastaan. Odotan täällä vähän aikaa.

    • Anonyymi

      Ja ei tarvii laittautua, olisin iloinen jos tulisit käymään tässä. En tiedä, koska tulee uusi mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Vähänkö joviaalia nyt


    • Anonyymi

      Oletko se naapurin 23-vuotiaan näköinen tyttönen? Tule kylään vaan, kyllä setämies huolehtii sinusta, lääh puuh!

      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi

        Eli sellaista aloituksessasi esität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sellaista aloituksessasi esität?

        Setämies järjestää lääh puuh


    • Anonyymi

      Harmittaa, että sinun takia pilasin viikonlopun, mutta sain varmistuksen, että teen oikean valinnan. Tämä oli taas sinulta leikkiä toisen ihmisen kustannuksella. Sinä olisit saanut enemmän minulta kuin minä sinulta. Olisin korjannut sinut rikkinäinen nainen, mutta saat mielummin semmoisen, joka hajoittaa sinua vain lisää. Olet todella tunnekylmä ihminen. Olisi pitänyt luottaa vaistoon, näin kuinka huono ihminen olet, mutta olen niin hyväsydäminen, että halusin antaa sinulle kohtelustasi huolimatta mahdollisuuden. Olet väärällä alalla, siirrät ongelmiasi eteenpäin. Hyvästi.

      • Anonyymi

        Teit oikean ratkaisun.


      • Anonyymi

        Megaprööt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit oikean ratkaisun.

        Säkö uskot, että näissä miehen horinoissa itselleen on jotain perää? No hyvä mikäli pystyy eläytyyn ja silleen👍


    • Ei ole naapurissani ketään sen näköistä, jota edes harkitsisin luokseni kylään. 😅

    • Anonyymi

      Näin lauantaina ja muinakaan päivinä en kutsuisi saunomaan naapurini naista vaikka vapaa onkin, on inhottava ihminen ja en myöskään "syökuormasta" omassa taloyhtiössäni, teryleenit jalkaan ja kovat kaulaan kaupungille sieltä löytyy irtonumeroita kylliksi ilta ja yösaunaan kyllä

      • Anonyymi

        Tämäpä päättäväistä ajattelua


    • Anonyymi

      Vieläkö kaupungilta irtonumeroita riittää selailtaviksi. Luulin että kaiki löytyvät Tinderistä ?

      • Anonyymi

        Johan nyt tokkiinsa useita satoja tuhansia esim


    • Anonyymi

      Onkoo se joku maalikauppa tindeeri

    • Anonyymi

      Mul on hiljai talo ei kuulu mitää voi olla iha ommmmmm😊

    • Anonyymi

      Hissunkissu😀

    • Anonyymi

      Tule vain vaikka tuossa kello 18.00 aikoihin. Laitan silloin saunan lämpeneen ja muutenkin sit vapaalle heittäen.

    • Anonyymi

      Tule vain. Otat sit ton anopin mukaasi

      • Anonyymi

        Tuok sää sitte vävyn?


    • Anonyymi

      En tiedä usllanko mennä ulos.Ufoukot saattaa siepata pihalle mennessä.Tekevät sitten hirvittäviä kokeita ,ja istuttavat vakoilusirun.

    • Anonyymi

      Kerro mihi? Tuun vaik samate.

    • Anonyymi

      Ottaisin mielelläni naapurin kylään 😍

      • Anonyymi

        Tulisin mielelläni kylään😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin mielelläni kylään😍

        Olis niin ihana tuijotella vain sinua silmiin ja olla vaikka hiljaisuudessa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis niin ihana tuijotella vain sinua silmiin ja olla vaikka hiljaisuudessa 😍

        Olisipa tämä häneltä naiselta. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa tämä häneltä naiselta. 😍

        Karskilta ukolta 🥸


      • Anonyymi

        Oletko se ihana " Riina" joka asuu siinä omakotitalossa?


      • Anonyymi

        Voisin pussata kyllä sinua joka paikasta 😘olet rakas ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se ihana " Riina" joka asuu siinä omakotitalossa?

        En valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin pussata kyllä sinua joka paikasta 😘olet rakas ♥️

        Oletko se Riinuli? Olen nähnyt kyllä sinut kylän raitilla, koskas lähdetään samalla autolla kylille niin säästettäisiin bensakuluissa? ❤ Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti.

        Kyllä minä sinut kesytän, esität vain vaikeasti tavoiteltavaa. ❤ Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti.

        Älä nyt rakas suutu kun olen aivan paineissani täällä. Olen kyllä nähnyt sinut. 😙😚❤ Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt rakas suutu kun olen aivan paineissani täällä. Olen kyllä nähnyt sinut. 😙😚❤ Rakas

        Miten sää ressiin sitten reagoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se Riinuli? Olen nähnyt kyllä sinut kylän raitilla, koskas lähdetään samalla autolla kylille niin säästettäisiin bensakuluissa? ❤ Rakas

        Vastustamattoman synergistä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se Riinuli? Olen nähnyt kyllä sinut kylän raitilla, koskas lähdetään samalla autolla kylille niin säästettäisiin bensakuluissa? ❤ Rakas

        Karski ukko 🥸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se Riinuli? Olen nähnyt kyllä sinut kylän raitilla, koskas lähdetään samalla autolla kylille niin säästettäisiin bensakuluissa? ❤ Rakas

        Täällä yks .....-riina. minä lähden mielelläni kylille. Sulla oli hyvät kyydit ja kelpaa toistekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt rakas suutu kun olen aivan paineissani täällä. Olen kyllä nähnyt sinut. 😙😚❤ Rakas

        Miten olet nähnyt? Eikö tekemisissä olla oltu?


    • Anonyymi

      Kuule kutsuppa se naapurin Martti itse kylään niin mennään ihan porukalla eteenpäin ja pois palstalta. Voidaan oikeastaan ottaa kisa. Käyt hakemassa sen pois. Kuka ehtii ensin?
      Mä voin olla lähettäjänä ja maalilinjalla.

      • Anonyymi

        Etkö tiennyt että onhan se käynytkin vaikka kuinka monta kertaa jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiennyt että onhan se käynytkin vaikka kuinka monta kertaa jo!

        Yrität mustamaalata jotain naista, kyllä on niin läpinäkyvää, oot täysin läpimätä paska. Lääkkeet jäänyt ottamatta nääs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität mustamaalata jotain naista, kyllä on niin läpinäkyvää, oot täysin läpimätä paska. Lääkkeet jäänyt ottamatta nääs?

        Minun luonani on se naapurin "Martti" ollut jo. Tässä ketään mustamaalata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luonani on se naapurin "Martti" ollut jo. Tässä ketään mustamaalata!

        Just just mut mä oon aivan eri mieltä kyllä sulla on tässä kuitenkin oma lehmä ojassa. Tunnistan sun tyylistä kirjoitella tänne. Olet se palstan kieroilija kun olen seurannut tätä palstaa, täällä vaan haukutaan muita ja kieroillaan koko helvetin ajan. Et ole hyvä ihminen , sinussa on pahuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luonani on se naapurin "Martti" ollut jo. Tässä ketään mustamaalata!

        Marttiko on siis ollu sinuun tyytyväinen mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just mut mä oon aivan eri mieltä kyllä sulla on tässä kuitenkin oma lehmä ojassa. Tunnistan sun tyylistä kirjoitella tänne. Olet se palstan kieroilija kun olen seurannut tätä palstaa, täällä vaan haukutaan muita ja kieroillaan koko helvetin ajan. Et ole hyvä ihminen , sinussa on pahuutta.

        Jännään feikkidraamaas mies sen verran, että kai se näiden lukijoiden päähänpistoihin enemmän liittyy se mahdollinen vahinko sun muu, että mitä äärimmäisiä tulkintoja tehdään tai millaisia mielikuvia pyritään luomaan? Että hohhoijaa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se o ylihuomenna ätmi


    • Anonyymi

      iHanat muodot sulla, voisit esitellä useamminkin senkin kiusoittelija

      • Anonyymi

        Eli sinä kirjoittelet naapurin naisena esiintyen itsellesi tällaista fantasiaa mies, eikö niin?


    • Anonyymi

      Uusi perjantai tulossa tänne vaan rohkeasti jos mieles tekee

      • Anonyymi

        Oletko se Riina? Saanko tulla luoksesi? Tiedän kyllä missä omakotitalossa asut. Rakas mussukkani pusi pusi 😚😚😚❤ Rakas


      • Anonyymi

        Vähän liikaa on tolsketta ja tohinaa perjantaisin mun makuun sosiaaliseeraamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se Riina? Saanko tulla luoksesi? Tiedän kyllä missä omakotitalossa asut. Rakas mussukkani pusi pusi 😚😚😚❤ Rakas

        Taidat tietää jo vähän enemmänkin "riinasta" kuin ne muodot


    • Anonyymi

      Nämä joka naapurustoa kutkuttavat humpuukialoitukset toimii mies aina, onnee ny kovasti ja

    • Anonyymi

      "Mitäpä perjantaihin? Et kutsuis kylään iltaa viettämään🙃"

      En kehtaa.

      Mitä vaimokin sanoisi.

      • Anonyymi

        Ei oo vaimoa ainakaan minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vaimoa ainakaan minulla.

        Minulla on kaksi ja molemmat tosi mustasukkaisia.


    • Anonyymi

      Et taida tänä viikonloppuna ehtiä?

      • Anonyymi

        Kyllä ois mukavaa jos oikea tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ois mukavaa jos oikea tulisi.

        Voi voi kun näitä kiireitä on niin paljon, ei nyt taida mennä putkeen.


    • Se, että asutaan vierekkäin/lähekkäin ei tee ikänaista yhtään haluttavammaksi kuin on.

      • Anonyymi

        Niin kyllä samanikäiset hakeutuu toistensa seuraan, vaan kun ei nyt ihan oo tässä naapurissa samanikäistä. Kyllä siellä vähän kauempaa on kuka on tämänkin ikänaisen mielessä. Asutkos itse jossain huitsinnevadassa minne ei kukaan koskaan eksy muuten kuin joku marjanpoimija joka kysyy tietä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä samanikäiset hakeutuu toistensa seuraan, vaan kun ei nyt ihan oo tässä naapurissa samanikäistä. Kyllä siellä vähän kauempaa on kuka on tämänkin ikänaisen mielessä. Asutkos itse jossain huitsinnevadassa minne ei kukaan koskaan eksy muuten kuin joku marjanpoimija joka kysyy tietä?

        Eipä teistä taia välittää ei vanhemmat, eikä nuoremmat, olkaa vaan sukkahousu pojjaat keskenään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä samanikäiset hakeutuu toistensa seuraan, vaan kun ei nyt ihan oo tässä naapurissa samanikäistä. Kyllä siellä vähän kauempaa on kuka on tämänkin ikänaisen mielessä. Asutkos itse jossain huitsinnevadassa minne ei kukaan koskaan eksy muuten kuin joku marjanpoimija joka kysyy tietä?

        "kyllä samanikäiset hakeutuu toistensa seuraan"

        Tuo on niin totta kun ollaan nuoria, mutta sitten kun tyttö on kurppaantunut eli on menettänyt kaiken haluttavuutensa, mies etsii saman ikästä kumppania kuin etsi silloin kun oli nuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kyllä samanikäiset hakeutuu toistensa seuraan"

        Tuo on niin totta kun ollaan nuoria, mutta sitten kun tyttö on kurppaantunut eli on menettänyt kaiken haluttavuutensa, mies etsii saman ikästä kumppania kuin etsi silloin kun oli nuori.

        Ei se kyllä näin ole, jos rakastaa toista täysillä niin ei välitä vaikka olisi kuinka kurppaantunut ja on yhteistä menneisyyttä esim.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe