Sensuuria vihdoin

volvoboost

Hyvä huomata että sensuuri on iskenyt taas tällekkin palstalle. Ovat asiattomat viestit ja keskustelut häipyneet. Ihmettelen vaan että miksi minun kaikin puolin asialliset kommenttini on sensuroitu myös. Sen tiedän kun keskustelu sensuroidaan niin kommentitkin siis lookisesti hävii. Mutta miksi asialliset sensuroidaan myöskin.

9

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLIVAT

      JA OVAT SUURELTA OSIN ASIATTOMIA! SANOT ETTÄ NIIN METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUDETAAN, MUTTA SINÄ KYLLÄ OLET ITSE ÄRSYTTÄNYT IHMISIÄ TAHALLASI, ONNEKSI SEN ON VALVOJAKIN HUOMANNUT!

      • volvoboost

        syyttele viattomia. ei kommenteissani ole ollut mitään asiatonta. Niin se metsä vaan vastaa kun sinne huudetaan.


      • SEURANNUT
        volvoboost kirjoitti:

        syyttele viattomia. ei kommenteissani ole ollut mitään asiatonta. Niin se metsä vaan vastaa kun sinne huudetaan.

        NÄITÄ KESKUSTELUJA.... SULLA ON AIKA PISTÄVÄT KOMMENTIT JA TODELLAKIN OLIT ITSE ALOITTAMASSA RIITAA MONESSA KOHTAA!!!!


      • volvoboost
        SEURANNUT kirjoitti:

        NÄITÄ KESKUSTELUJA.... SULLA ON AIKA PISTÄVÄT KOMMENTIT JA TODELLAKIN OLIT ITSE ALOITTAMASSA RIITAA MONESSA KOHTAA!!!!

        en kyl ollu. on saattanu siltä näyttää, niinkuin nytkin sää haastat ja mää vastaa.


    • Mr.Psyco

      katos niinpäs onkin sensuuritäti iskeny. kattoin tossa et on näemmä munkin asialliset kommentin jonnekki haihtunu. Mut onneks on pissistenkin.

    • Niinhän se on iskenyt juu. Tuntuu, että tulee kiire viikonloppu tämän palstan kanssa. Ja kiitokset asiattomista viestistä ilmoittaneille. Sensurointi jatkuu, kunhan on sille tarpeeksi aikaa.

      • volvoboost

        kiitellä vaikka en ole ilmoitellut muutakon noissa asiallisilla kommenteissa sillee piilo vihjauksena noista asiattomuuksista. Saattaa tulla kiire juu tosiaan jos eräät henkilöt eivät siisti kommenttejaan.


    • kangelo

      voisit pikkusen aikuistua noissa sun viesteissä. toi sun vulvaboostikin taitaa olla vaan unelma jossain kaukaisuudessa.jos et tiedä niin pori on aika pieni kaupunki ja sut löytää varmasti jos etsii. eli elä uhoa poika

      • volvoboost

        pieni paikka on...kysymys kuuluu että miksi etsiä, mikä todellinen syy. Lopputulos ei löydy. kuka väittää että paikkakuntani on pori.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe