Saako pakkomielteinen vasemmistolainen nukuttua ilman lääkkeitä?

Anonyymi-ap

Noi psyykkiset ongelmat ei ole kiva juttu, mutta selvästi eräillä palstavasemmistolaisilla niitä on - ja pahasti.

20

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne näkee painajaisia persuista. On se kyllä kumma miten joku puolue voi sekoittaa vassarien pään noin pahasti.

      • Anonyymi

        Palstan muutama vassari ei ole tervepäisiä.


    • Anonyymi

      sammuta se tietokone ja käy välillä vaikka lenkillä

      • Anonyymi

        Koville sulla ottaa.


    • Anonyymi

      Vallan menettäminen sattuu hukkuvaan vasuun kovasti.
      Kyllä nämä palkkatyönä tätä tekevät.
      Ameriikan malliin.
      Tympeää työtä pitkän päälle varmasti.
      Nähtävästi demaripuolue maksaa palkkaa runsaasti.
      Puoluetukirahoilla tietenkin.
      Eli verovaroilla.

    • Anonyymi

      Kun poliittisesta suuntautumisesta tulee sairaus, on teksti aloituksen mukaista.
      Näet suurella todennäköisyydellä psyykkisesti sairaan ihmisen peiliin katsomalla.

      Ja ei. En ole vasemmistolainen. Olen äänestänyt vielä toistaiseksi kokoomusta, mutta en näe politiikkaa mustavalkoisena ja tämän hallituksen päätösten jälkeen voi olla, etten enää kokoomusta äänestä. Oikeistolaisena en helposti taivu äänestämään edes sossuja ja perussuomalaiset ovat kokonaan poissa pelistä. Ans katsoa seuraaviin vaaleihin.

      • Anonyymi

        Lässyn lässyn. Venäjä on aina tukenut Suomenvasemmistolaisia ja demareita. Olen sen ikäinen että tiedän tämän aivan varmuudella. Joten soronoo ja jatkakaa Stasi väki probagandaanne.
        Ei teitä kukaan usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyn lässyn. Venäjä on aina tukenut Suomenvasemmistolaisia ja demareita. Olen sen ikäinen että tiedän tämän aivan varmuudella. Joten soronoo ja jatkakaa Stasi väki probagandaanne.
        Ei teitä kukaan usko.

        Heh. Opettelisit nyt ensin kirjoittamaan kunnolla.


      • Anonyymi

        Suvakki sinä olet vaan, et muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Opettelisit nyt ensin kirjoittamaan kunnolla.

        Etkö pysty muuta sanomaan?

        Eri kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pysty muuta sanomaan?

        Eri kommentoija.

        Pystyn toki, mutta epäilen että noin huonolla kirjoitustaidolla varustetulta ihmiseltä valtaosa menisi korkealta ja kovaa ohi ja yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn toki, mutta epäilen että noin huonolla kirjoitustaidolla varustetulta ihmiseltä valtaosa menisi korkealta ja kovaa ohi ja yli.

        Olet pelkkä nolla.


    • Anonyymi

      Anna tulla vaan. Rohkeasti.
      Tuskin sieltä mitään tulee, kun ei ole aihetta.

    • Anonyymi

      Aloittajalla se pakkomielle on.

      • Anonyymi

        Avaus sattui kohilleen.


    • SDP:n kannatus nousi Taloustutkimuksen kyselyssä vajaalla kahdella prosenttiyksiköllä ja on nyt 21,7 prosenttia. Kokoomukselle mitattiin 20,6 prosentin kannatus ja perussuomalaisille 17,4 prosentin suosio.

      https://yle.fi/a/74-20082091

      • Anonyymi

        Huh!! Komea loikka demareilla samalla kun hallitus menettää kohta lopunkin kannatuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh!! Komea loikka demareilla samalla kun hallitus menettää kohta lopunkin kannatuksen.

        Demareilla kesti 5 kuukautta oppositiossa päästä ykköseksi.....hahahaaaa.


    • Anonyymi

      Laita taas vaikka parikymmentä kiäh kiäh viestiä tulemaan jos se helpottaisi persujen kannatuslaskusta harmistunutta oloasi?

      • Anonyymi

        Se on Pietarin trolli.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe