Muistatteko?

Anonyymi-ap

Muistatteko kuinka ensimmäisenä jouluna fariseukset hämmästyivät säikähtäin kun Taivaan enkeli ilmoitti vapahtaja Jeesus Kristuksen oleva syntyvä pian?

"Mä suuren ilon ilmoitan, maan kansoille nyt tulevan"

Ja muistatteko kuinka jouluna 2011 paronit hämmästyivät säikähtäin kun Pekka ja Lauri ilmoittivat vapahtaja Onnibussin oleva syntyvä pian?

"Me suuren ilon ilmoitamme, Suomen kaukobusseilla matkustavalle kansalle nyt tulevan"

22

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alalle tuli 2012 oikeudentunto. Vääryys loppui. Ja sukuoikeudet.

      • Anonyymi

        Tuosta alkoi Suomen linja-autoliikenteen syöksykierre ja pahimmassa kierteessä on edelleen OB. Markkina on ollut avoinna uusille ja ketterille yrittäjille, mutta eipä ole oikein havaintoja.

        Fariseusten puheista on sen verran aikaa, ettei niitä voi muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta alkoi Suomen linja-autoliikenteen syöksykierre ja pahimmassa kierteessä on edelleen OB. Markkina on ollut avoinna uusille ja ketterille yrittäjille, mutta eipä ole oikein havaintoja.

        Fariseusten puheista on sen verran aikaa, ettei niitä voi muistaa.

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!


    • Anonyymi

      Älä ota enää tänään 🍻🍺🍻

    • Anonyymi

      Väkevä YLISTYS Laurin nimelle!

    • Anonyymi

      Paronien suuri virhe oli etteivät he ymmärtäneet väkivahvuuden merkitystä. Kansanjoukkojen villitseminen on bisneksessä kaiken A ja O. Ja siitä Pekka ja Lauri ammensivat, mm. hurmoksellisissa kansanjuhlissa.

      • Anonyymi

        Tiettyä hurmoksellisuutta ja fanaattisuutta heidän puheissaan kieltämättä oli. Ikävä vaan, että liiketoiminnalliset kyvyt olivat täysi nolla. Hyvin nopeasti myös kansa alkoi näkemään totuutta kestämättömien puheiden läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiettyä hurmoksellisuutta ja fanaattisuutta heidän puheissaan kieltämättä oli. Ikävä vaan, että liiketoiminnalliset kyvyt olivat täysi nolla. Hyvin nopeasti myös kansa alkoi näkemään totuutta kestämättömien puheiden läpi.

        Pekka on kauppatieteilijä ja Lauri diplomi-insinööri. Oppineita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka on kauppatieteilijä ja Lauri diplomi-insinööri. Oppineita miehiä.

        Pekka on bussikuski ja Lauri on junanlähettäjä.
        Onhan näistä punalasisista kehunut olevansa ekonomi ja lakimieskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka on bussikuski ja Lauri on junanlähettäjä.
        Onhan näistä punalasisista kehunut olevansa ekonomi ja lakimieskin.

        Pekka ja Lauri ovat suorittaneet korkeakoulututkinnot. Kenties siksi he olivatkin bisnesälyssä koko ajan muutaman askeleen edellä kouluttamattomia, kultalusikka suussa syntyneitä pullamössösyöttiläitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka ja Lauri ovat suorittaneet korkeakoulututkinnot. Kenties siksi he olivatkin bisnesälyssä koko ajan muutaman askeleen edellä kouluttamattomia, kultalusikka suussa syntyneitä pullamössösyöttiläitä?

        Miksi sitten tämä "bisnesäly" näy heidän työnsä tuloksissa? Pekka luovutti onnibussissa jo varhaisessa vaiheessa ja Lauri onnistui aiheuttamaan isännilleen kymmenien miljoonien tappiot. Miksi tällaiset "bisnesnerot" eivät saa mitään tuloksia aikaan, pelkästään suuria tappiota ja savuavia raunioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten tämä "bisnesäly" näy heidän työnsä tuloksissa? Pekka luovutti onnibussissa jo varhaisessa vaiheessa ja Lauri onnistui aiheuttamaan isännilleen kymmenien miljoonien tappiot. Miksi tällaiset "bisnesnerot" eivät saa mitään tuloksia aikaan, pelkästään suuria tappiota ja savuavia raunioita?

        Onnibus on markkinajohtaja. Koiviston Auto Tampere on Tampereen paikallisliikenteen kuningas.

        Suomen Lähijunat on ensimmäinen VR:n haastaja henkilöliikenteessä.

        Fenniarail on puutavaraliikenteen kuningas.

        Pian Pekka on Afrikan kuningas, mitä bussiliikenteeseen tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on markkinajohtaja. Koiviston Auto Tampere on Tampereen paikallisliikenteen kuningas.

        Suomen Lähijunat on ensimmäinen VR:n haastaja henkilöliikenteessä.

        Fenniarail on puutavaraliikenteen kuningas.

        Pian Pekka on Afrikan kuningas, mitä bussiliikenteeseen tulee.

        Väkevä YLISTYS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on markkinajohtaja. Koiviston Auto Tampere on Tampereen paikallisliikenteen kuningas.

        Suomen Lähijunat on ensimmäinen VR:n haastaja henkilöliikenteessä.

        Fenniarail on puutavaraliikenteen kuningas.

        Pian Pekka on Afrikan kuningas, mitä bussiliikenteeseen tulee.

        Onnibus on markkinajohtaja Cap Manin rahojen turvin. KA Tampere on markkinajohtaja alihinnoiteltujen tarjousten vuoksi, joista nykyinen omistaja maksaa kovaa hintaa. Näillä "markkinajohtajuuksilla" ei ole mitään tekemistä liikemiestaitojen kanssa. Mikäli nämä asemat olisi saavutettu omilla rahoilla, omalla riskinotolla ja toiminta olisi kannattavaa, silloin voitaisiin puhua bisnestaidoista, mutta mikään näistä vaatimuksista ei tässä tapauksessa täyty.

        Junaliikenteen tilanteeseen en ota kantaa, koska en alaa tunne. Oletan kuitenkin, että Lähijunien ja Fenniarailin tulevaisuus tulee olemaan samanlainen kuin oli onnibussin alkuvaiheen taival.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on markkinajohtaja Cap Manin rahojen turvin. KA Tampere on markkinajohtaja alihinnoiteltujen tarjousten vuoksi, joista nykyinen omistaja maksaa kovaa hintaa. Näillä "markkinajohtajuuksilla" ei ole mitään tekemistä liikemiestaitojen kanssa. Mikäli nämä asemat olisi saavutettu omilla rahoilla, omalla riskinotolla ja toiminta olisi kannattavaa, silloin voitaisiin puhua bisnestaidoista, mutta mikään näistä vaatimuksista ei tässä tapauksessa täyty.

        Junaliikenteen tilanteeseen en ota kantaa, koska en alaa tunne. Oletan kuitenkin, että Lähijunien ja Fenniarailin tulevaisuus tulee olemaan samanlainen kuin oli onnibussin alkuvaiheen taival.

        Laurilla ei ollut sukuoikeuksien runsaudensarvea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laurilla ei ollut sukuoikeuksien runsaudensarvea

        Olihan hänellä, ensin Souterin miljardit, sitten Tommolan miljoonat, sitten CapManin miljoonat. Ikävä kyllä, ne eurot juoksivat koko ajan pois ja potkuthan siitä tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan hänellä, ensin Souterin miljardit, sitten Tommolan miljoonat, sitten CapManin miljoonat. Ikävä kyllä, ne eurot juoksivat koko ajan pois ja potkuthan siitä tuli.

        Kai silläkin joku merkitys on mihin suuntaan se raha liikkuu? Sukuoikeuksilla markkinasta olisi voinut lypsää helppoa rahaa SouteriLLE, TommoloiLLE ja CapmaniLLE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai silläkin joku merkitys on mihin suuntaan se raha liikkuu? Sukuoikeuksilla markkinasta olisi voinut lypsää helppoa rahaa SouteriLLE, TommoloiLLE ja CapmaniLLE.

        Sukuoikeuksia ei ole ollut kenelläkään enää moniin vuosiin. Siitä huolimatta suurin osa muista yrityksistä on onnistunut tekemään pientä tulostakin, mutta kaikki missä Lauri on ollut mukana, ovat tehneet hermeettisiä tappioita. Kyllä tämäkin jotakin kertoo, eikä mitään hyvää Laurin kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuoikeuksia ei ole ollut kenelläkään enää moniin vuosiin. Siitä huolimatta suurin osa muista yrityksistä on onnistunut tekemään pientä tulostakin, mutta kaikki missä Lauri on ollut mukana, ovat tehneet hermeettisiä tappioita. Kyllä tämäkin jotakin kertoo, eikä mitään hyvää Laurin kannalta.

        Lauri on joukkoliikenneNERO jonka viitoittamalla tiellä Koiviston Auto yhä jatkaa. Laurin oppia on imenyt myös Valkeakosken Liikenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai silläkin joku merkitys on mihin suuntaan se raha liikkuu? Sukuoikeuksilla markkinasta olisi voinut lypsää helppoa rahaa SouteriLLE, TommoloiLLE ja CapmaniLLE.

        Onnibus-nerojen mielestähän on ihan sama onko tilinpäätöksessä numeroiden edessä miinus vai plus. Pääasia, että saa aiheutettua mahdollisimman paljon vahinkoa.
        Toivotaan, että heidän ei tarvitse koskaan antaa apuvirtaa mihinkään autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on joukkoliikenneNERO jonka viitoittamalla tiellä Koiviston Auto yhä jatkaa. Laurin oppia on imenyt myös Valkeakosken Liikenne.

        No tämä pitää kyllä paikkansa, siinä ne syöksyvät kohti tuhoa Neron viitoittamalla tiellä.


    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      🍒 K­u­u­m­­­a­­­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­t­­­ ­­­o­­­d­o­t­­­t­a­v­­­a­t­­­ ­s­­i­­­n­­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18350052

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe