Joni ikävöi Katjaa

Anonyymi-ap

Oltiin luokkakavereita Roihiksessa -90-luvun alussa. Luokka hajosi, mutta ikävä sinuun jäi. Muistelen sinua lämmöllä, "Jänkhä".

Kunpa silloin olisin ollut aloitteellisempi ja kunpa olisin uskaltanut enemmän.
Jos vain olisin uskaltanut kertoa tunteistani sinua kohtaan silloin, voisimme ehkä nyt olla me. Minulla on sinua ikävä, ja suru menetyksestä, ja kaipaus, joka ei mene pois kyyneleet pyyhkimällä.

14

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisin halunnut koskettaa kauniita hiuksiasi, halata sinua ja sanoa, että tykkään susta.
      Olisin halunnut koskettaa sinua hellästi ja tulla koskettamaksesi, kohdatuksi.

      Toivoin, että olisin voinut tuntea kanssasi kahdenvälisen rakkauden, toivon, unelman.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi mikä raukka kirjoittaa tällaisia anonyyminä


      • Anonyymi

        Hyvä. Eiköhän unelmia kohti ja kiltisti!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Eiköhän unelmia kohti ja kiltisti!!!

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi mikä raukka kirjoittaa tällaisia anonyyminä

        ”😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi mikä raukka kirjoittaa tällaisia anonyyminä”

        Laitoit sitten kuitenkin 12 hymiötä anonyyminä.
        ”Raukka”? Et liene selvillä, mikä on palstan aihe?

        Et itse ole koskaan ikävöinyt ketään? Voi sinua.
        Minusta tuntuu, että sinä olet onnettomampi kuin allekirjoittanut. Korjaa toki jos erehdyn.

        Lisäksi kiinnostaisi kuulla sinulta, toki parisuhteessa menestyneeltä palstan lukijalta, miksi toisen ihmisen ikävöinti on jotenkin paheksuttavaa. Miksi raukka on se, joka kaipaa läheisyyttä?

        Miksi luet palstaa ja kommentoit? Koska olet tyydyttävässä ja rakastavassa parisuhteessa?

        Epäilen kuitenkin, ettet kykene aitoihin, positiivisiin tunteisiin toista kohtaan, sillä pystyt näin ilmeiseen ivaan toisen tunteita kohtaan.

        Ja minunko pitäisi nyt lannistua tai alistua näin tunnekylmän kommentoijan ja kahdentoista anonyymin hymiön edessä? Saattaa jäädä tapahtumatta.

        BTW: kerroin itse pari etunimeä. En nähnyt omaasi. Kumpi meistä nyt on se anonyymi raukka?

        Tykkäät julkisesti työntää tikarin jo valmiiksi risaan sydämeen. Ja sitten odotat ehkä jonkinlaista ihailua tästä?
        Voi olla, että odotat turhaan.

        Saatan joskus tönäistä vastapuolta tosiasioilla. Pahoittelen, jos tämä kohdalle osuttuaan tuntuu keljulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂voi mikä raukka kirjoittaa tällaisia anonyyminä”

        Laitoit sitten kuitenkin 12 hymiötä anonyyminä.
        ”Raukka”? Et liene selvillä, mikä on palstan aihe?

        Et itse ole koskaan ikävöinyt ketään? Voi sinua.
        Minusta tuntuu, että sinä olet onnettomampi kuin allekirjoittanut. Korjaa toki jos erehdyn.

        Lisäksi kiinnostaisi kuulla sinulta, toki parisuhteessa menestyneeltä palstan lukijalta, miksi toisen ihmisen ikävöinti on jotenkin paheksuttavaa. Miksi raukka on se, joka kaipaa läheisyyttä?

        Miksi luet palstaa ja kommentoit? Koska olet tyydyttävässä ja rakastavassa parisuhteessa?

        Epäilen kuitenkin, ettet kykene aitoihin, positiivisiin tunteisiin toista kohtaan, sillä pystyt näin ilmeiseen ivaan toisen tunteita kohtaan.

        Ja minunko pitäisi nyt lannistua tai alistua näin tunnekylmän kommentoijan ja kahdentoista anonyymin hymiön edessä? Saattaa jäädä tapahtumatta.

        BTW: kerroin itse pari etunimeä. En nähnyt omaasi. Kumpi meistä nyt on se anonyymi raukka?

        Tykkäät julkisesti työntää tikarin jo valmiiksi risaan sydämeen. Ja sitten odotat ehkä jonkinlaista ihailua tästä?
        Voi olla, että odotat turhaan.

        Saatan joskus tönäistä vastapuolta tosiasioilla. Pahoittelen, jos tämä kohdalle osuttuaan tuntuu keljulta.

        Sivusta kuka tsemppas aamulla.
        Ei pidä välittää sanoista koska tää palsta kuten ylilautakina on monen tiedossa sekoboltsipalstana joten en ainakaan ota tosissani täällä mustamaalaamista... Sentraali Santrat hoiti juorut ennen vanhaan nyt on mulkkumarttakerholaiset ämmineen+roolipelaajat.Pelaajat ei saa tyydytystä normi Playstation hakkaamisesta vaan siirtyivät oikeaan elämään pelaan viattomilla ihmisillä liittäen näitä palstoja siihen kommunikointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kuka tsemppas aamulla.
        Ei pidä välittää sanoista koska tää palsta kuten ylilautakina on monen tiedossa sekoboltsipalstana joten en ainakaan ota tosissani täällä mustamaalaamista... Sentraali Santrat hoiti juorut ennen vanhaan nyt on mulkkumarttakerholaiset ämmineen roolipelaajat.Pelaajat ei saa tyydytystä normi Playstation hakkaamisesta vaan siirtyivät oikeaan elämään pelaan viattomilla ihmisillä liittäen näitä palstoja siihen kommunikointiin.

        Lisään joo, toisilla kuten minulla on menneet niin pitkälle että asuntoon asennettu kamerat. Uhrit on valikoitu siten et uskottavuus on mennyt jossain vaiheessa elämää joten apuja ei virallisesti saa... Eikä kannata edes hakee. Selvitellään täällä itse sitten kuka ja ketkä.
        Isot pelaajat on kyseessä ihan virkamiehet myös.Hakkerointi ja stalkkaamiseni kuuluu pelin henkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään joo, toisilla kuten minulla on menneet niin pitkälle että asuntoon asennettu kamerat. Uhrit on valikoitu siten et uskottavuus on mennyt jossain vaiheessa elämää joten apuja ei virallisesti saa... Eikä kannata edes hakee. Selvitellään täällä itse sitten kuka ja ketkä.
        Isot pelaajat on kyseessä ihan virkamiehet myös.Hakkerointi ja stalkkaamiseni kuuluu pelin henkeen.

        Lisään Raha liikkuu pimeesti myös. Tään oon saanut selville alle vuoden täällä kyttäämällä, provosoimalla yms. taktiikalla. Etsivä hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kuka tsemppas aamulla.
        Ei pidä välittää sanoista koska tää palsta kuten ylilautakina on monen tiedossa sekoboltsipalstana joten en ainakaan ota tosissani täällä mustamaalaamista... Sentraali Santrat hoiti juorut ennen vanhaan nyt on mulkkumarttakerholaiset ämmineen roolipelaajat.Pelaajat ei saa tyydytystä normi Playstation hakkaamisesta vaan siirtyivät oikeaan elämään pelaan viattomilla ihmisillä liittäen näitä palstoja siihen kommunikointiin.

        Kiitti. Voit hyvinkin olla oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Kokonaista 24 hymiötä! Tosi kunnioitettavaa. Annas kun minäkin kokeilen: 🤬🙄😦🥶😎🤭🤪😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään joo, toisilla kuten minulla on menneet niin pitkälle että asuntoon asennettu kamerat. Uhrit on valikoitu siten et uskottavuus on mennyt jossain vaiheessa elämää joten apuja ei virallisesti saa... Eikä kannata edes hakee. Selvitellään täällä itse sitten kuka ja ketkä.
        Isot pelaajat on kyseessä ihan virkamiehet myös.Hakkerointi ja stalkkaamiseni kuuluu pelin henkeen.

        Hitto kun on ihan kun oma tilanne..


    • Anonyymi

      ikävöin mun naista

      • Anonyymi

        Okei, mutta laittaisit oman ketjun aiheesta.
        Aloittajan keskustelun ”lainaaminen” ei tässä oikein toimi.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😍 K­u­­­u­­m­­­a­­t­­­ ­t­y­­t­­ö­­­t­­­ ­o­­d­­­o­­­t­­t­­­a­v­­­­­a­­­t­ ­­s­­­i­­­n­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18350207

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe