Kepu ryhdistäytyy

Saarikko avasi padon arvostelemalla persujen politiikkaa ja Kepun suhdetta siihen. Nyt Matti Vanhanen jatkaa samalla linjalla arvostellaan voimakkaasti persujen ryhmän puheenjohtaja Jani Mäkelä VM:n virkamiesjohtoon kuuluvan Mikko Spolanderin epäasiallista arvostelua ja puuttumista virkamiehen mielipiteen vapauteen. Mäkelän toimintaa on törkeydessään aivan jotain käsittämätöntä Suomessa, missä ei ole totuttu Unkarin ja Venäjän poliittisiin toimintatapoihin.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fdd64a6f-2f42-4f70-aa04-037b97dae30e

Missä ihmeessä te kepulaiset oikein luuraatte, kun ette ylistä tätä Kepun poliitikkojen ryhdistäytymistä ja poliitikan suuntaamista kerrankin järkiperustein hyvään suuntaan.

26

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lakot pilasi SDPn. Turha huudella kun pökäle housuissa, tähän aikaan lakot on ''Putinismia", kuin tuki hänelle. Keskusta ei tue lakkoja, eikä tule tukemaankaan.

      • Anonyymi

        Kovasti vaan kansa tykkää edelleen SDP:sta. On suosituin puolue ja suosio vain kasvaa.

        Sen sijaan nykyhallitus menettää koko ajan suosiotaan ja kuihtuu kuin pyy maailmalopun edellä.


    • Anonyymi

      Kepussa on ollut lukematon määrä selkärangattomia ja moraalittomia poliitikko, Nuorisosäätiössä suhmuroinut Vanhanen yksi niistä. Persut on kepu 2.0, keput mahdollisti persujen nousun Suomessa, ikävä kyllä.

    • Apulaisoikeuskansleri toimi virkavastuulla kansakunnan edun vastaisesti. Tämä on oleellista.
      Apulaisoikeuskansleri nosti vessapaperiin verrattavissa olevan Geneven sopimuksen kansallisen turvallisuuden edelle. Puola sai huomautuksen Geneven sopimuksen rikkomisesta. Voi kauheaa.
      Virkamiehet ovat demokraattisesti valittujen päättäjien ja kansan palveluksessa. Ei päinvastoin.

      • PUOLA SUOJELEE OMIA KANSALAISIAAN. MEILLÄ SYÖTETÄÄN KAKKUA MAHDOLLISILLE VIHOLLISEN DESANTEILLE!


      • Anonyymi

        Kumpiko rutsa-oikeisto apulaisoikeuskansleria kuten muitakin eduskunnan laillisuusvalvojia velvoittaa virkavastuullaan, laki vaiko hallituksen intohimot? Onko lainrikkominen kansankunnan eduksi katsottava asia?`Ihmisoikeudet kun ne ovat kansalaisillakin eikä niissä voi ajella kaksilla rattailla kuten sinä ja esim. Pankkomajuri, Orban ja Putin ajattelette.

        Et sinä kyllä mikään järjen jättiläinen todellakaan ole. Älä nyt vaan sano, että sinullakin jäi koulutie kansakoulun kuistille, kuten Pankkomajurillakin....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpiko rutsa-oikeisto apulaisoikeuskansleria kuten muitakin eduskunnan laillisuusvalvojia velvoittaa virkavastuullaan, laki vaiko hallituksen intohimot? Onko lainrikkominen kansankunnan eduksi katsottava asia?`Ihmisoikeudet kun ne ovat kansalaisillakin eikä niissä voi ajella kaksilla rattailla kuten sinä ja esim. Pankkomajuri, Orban ja Putin ajattelette.

        Et sinä kyllä mikään järjen jättiläinen todellakaan ole. Älä nyt vaan sano, että sinullakin jäi koulutie kansakoulun kuistille, kuten Pankkomajurillakin....

        Laki on niin kuin se tulkitaan dorka. Kyllähän se täällä tiedetään että sinä olet menossa kakkua syöttämään itärajalle. Tiedossa on myös että olit rauhanmarsseilla.
        Oletko joku Tampereen kommunistiyliopiston professori?
        Juu lääketeollisuuden johtotehtäviin ei ihan kansakoulupohjalta mennä.
        Mutta noudata sinä Geneven sopimusta A Linderssonin kanssa. Me muut pysäytetään vihollinen.
        Katsopas Puopolon video aiheesta jossa hän tulee samaan johtopäätökseen kuin minä.
        Ja vielä. Kyse on tällä kertaa "pakolaisista".


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Laki on niin kuin se tulkitaan dorka. Kyllähän se täällä tiedetään että sinä olet menossa kakkua syöttämään itärajalle. Tiedossa on myös että olit rauhanmarsseilla.
        Oletko joku Tampereen kommunistiyliopiston professori?
        Juu lääketeollisuuden johtotehtäviin ei ihan kansakoulupohjalta mennä.
        Mutta noudata sinä Geneven sopimusta A Linderssonin kanssa. Me muut pysäytetään vihollinen.
        Katsopas Puopolon video aiheesta jossa hän tulee samaan johtopäätökseen kuin minä.
        Ja vielä. Kyse on tällä kertaa "pakolaisista".

        Kakkua syömään itärajalle? Onko sinulla samoja tekoälyn luomia kuvia arkistossasi kuin persujen Reijo Tossavaisella sekä Samppa Granlundilla?

        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/db3cd41a-fca6-40bf-89c8-249fd2f3dee2

        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06

        Ryssä vie sinua kympillä! Oikeistohan putinistiset vatnikit pääasiassa ovatkin.

        https://vatniksoup.com/en/soups/

        Kun mamu saapuu rajalle, se on win win-tilanne niin Putinille kuin persuillekin. On millä öyhöttää ja pelotella kansalaisia.

        Niin, apulaisoikeuskansleri tulkitsi lakia virkavastuullaan ja sinulle ei hänen laintulkintansa käynyt vaan hänen olisi pitänyt virkavastuunsa uhallakin rikkoa lakia, jotta äärioikeistolainen ihmisoikeusrikkomus olisi voitu viedä maaliin ja osoitettu olevamme samanlaisia kaksinaamaisia pellejä kuten Unkarin Orban? KHO:n presidentti Kari Kuusiniemi varoittelikin jo joulukuussa kaltaisistasi oikeusvaltion horjuttajista.

        "Nyt ärähtää korkeimman hallinto-oikeuden presidentti: oikeusvaltion horjuttamisen täytyy loppua. Kuusiniemi muistuttaa, että oikeusvaltiossa ei voi säätää lakeja, jotka loukkaavat perus- ja ihmisoikeuksia."

        https://yle.fi/a/74-20066668

        https://www.kho.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2023/khonpresidenttivallanjaonperusteidenkyseenalaistaminenrapauttaaluottamustaoikeusvaltioon.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kakkua syömään itärajalle? Onko sinulla samoja tekoälyn luomia kuvia arkistossasi kuin persujen Reijo Tossavaisella sekä Samppa Granlundilla?

        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/db3cd41a-fca6-40bf-89c8-249fd2f3dee2

        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06

        Ryssä vie sinua kympillä! Oikeistohan putinistiset vatnikit pääasiassa ovatkin.

        https://vatniksoup.com/en/soups/

        Kun mamu saapuu rajalle, se on win win-tilanne niin Putinille kuin persuillekin. On millä öyhöttää ja pelotella kansalaisia.

        Niin, apulaisoikeuskansleri tulkitsi lakia virkavastuullaan ja sinulle ei hänen laintulkintansa käynyt vaan hänen olisi pitänyt virkavastuunsa uhallakin rikkoa lakia, jotta äärioikeistolainen ihmisoikeusrikkomus olisi voitu viedä maaliin ja osoitettu olevamme samanlaisia kaksinaamaisia pellejä kuten Unkarin Orban? KHO:n presidentti Kari Kuusiniemi varoittelikin jo joulukuussa kaltaisistasi oikeusvaltion horjuttajista.

        "Nyt ärähtää korkeimman hallinto-oikeuden presidentti: oikeusvaltion horjuttamisen täytyy loppua. Kuusiniemi muistuttaa, että oikeusvaltiossa ei voi säätää lakeja, jotka loukkaavat perus- ja ihmisoikeuksia."

        https://yle.fi/a/74-20066668

        https://www.kho.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2023/khonpresidenttivallanjaonperusteidenkyseenalaistaminenrapauttaaluottamustaoikeusvaltioon.html

        MAAN TURVALLiSUUDEN ASETTAMINEN ETUSIJALLE ON ÄÄRIOIKEISTOLAINEN IHMISOIKEUSRIKKOMUS???
        KATSO PUOPOLON VIDEO MISSÄ HÄN VÄÄNTÄÄ SINULLE ASIAN RAUTALANGASTA!
        ELI GENEVEN SOPIMUSTA LAADITTAESSA EI OSATTU VARAUTUA MAAHANMUUTTOON HYBRIDIVAIKUTTAMISENA!
        OLET VARMAAN RYSSÄLLEKKIN OJENTAMASSA KÄTYÄ ETTÄ TERVETULOA. ME ISÄNMAALLISET ANNAMME SILLE S...N V...IIN.


    • Anonyymi

      Mitä se MPP höpisee?

      Ylen kannatusgallupit kertoi kepun kannatuksen nousun 10:stä prosentista 12:sta johtuneen Saarikon ilmoituksesta lopettaa puheenjohtajan hommat.

      https://yle.fi/a/74-20082266

      • Anonyymi

        Pannaan vielä oikea linkki:

        Puheenjohtajaa on vaihtamassa myös pitkään kannatusalhoon joutunut keskusta. Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ilmoitti jättävänsä tehtävänsä ja lähtevänsä perhevapaalle. Puolueen kannatus on nyt 12 prosenttia.

        – Se on tosiasia, että kun Annika Saarikko ilmoitti luopuvansa puheenjohtajuudesta, niin sen jälkeen kannatus lähti pieneen nousuun, Taloustutkimuksen Turja sanoo.

        Turja muistuttaa kuitenkin, että kahdentoista prosentin suosio on kuitenkin historiallisesti keskustalle ”surkea tulos”.

        https://yle.fi/a/74-20082091


    • Anonyymi
      • Kommareilla on nyt kova hätä kun hyysäysvaltio puretaan.


      • Anonyymi
        Rakastan.Oikeistoa kirjoitti:

        Kommareilla on nyt kova hätä kun hyysäysvaltio puretaan.

        Kaltaisellesi natsille näytetään hyvin nopeaan, missä kohtaa on viisi hirttä poikittain.


      • En ole lukenut. Olen aina mielissäni, kun huomaan, että Kepussa on myös itsenäisesti ajettalevia fiksuja ihmisiä kuten tämä Juho Pahajoki. Ryöpytykseen hänkin näytti kommenttien perusteella joutuneet. On ehkä niin, että Kepun perinteisillä kannatusalueilla vallitsee vahvaa ymmärrystä persuille ja se kytketyy vahvasti vasemmiston vastustamiseen. Sen vuoksi ei ole yllättävää, että Juho Paajoki saa kritiikkiä vasemmistolaisten näkemysten levittämisestä. Uskon, että tämä johtuu siitä, että monikaan ei uskalla lähteä tarkemmin analysoimaan, mitä persujen näennäisen ja populistisen shanoman taakse kätkeytyy. Pahajoki on uskaltautunut tähän syvällisempään tutkailuun ja nähnyt siellä paljon sellaista, mikä ei ole meidän suomalaisten edun ja yhtenäisyyden mukaista.

        Kiitos tiedosta ja linkistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaltaisellesi natsille näytetään hyvin nopeaan, missä kohtaa on viisi hirttä poikittain.

        Ei Hennala sitten opettanut mitään?


      • Anonyymi

        Kovin tuntuu vaskismin ja raskistin leimakirves heiluvan Paskajoella.


        "Luin mielenkiinnolla Riikka Purran puheen perussuomalaisten puoluekokouksessa Tampereella. Puhe lukitti perussuomalaisten hallituslinjan rasismiin jatkossakin ja sisälsi monia fasistisia elementtejä, paljon ideologista hyökkäystä vasemmistoa vastaan ilman kummoisiakaan faktoja tai perusteluja siteeksi,"


        Kyllä tilastoihin tutustuminen olisi tällekin komukalle paikallaan. Aika pienet on matujen työllisyysprosentit vaikkapa Afrikasta tulleiden naisten kohdalla. Sama koskee somaleita.

        "Purran kannattaisi tutustua myös maahanmuuttajien työllistymistä koskeviin lukuihin, jotka paranevat monista rakenteellisista ja asenteellisista esteistä huolimatta koko ajan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin tuntuu vaskismin ja raskistin leimakirves heiluvan Paskajoella.


        "Luin mielenkiinnolla Riikka Purran puheen perussuomalaisten puoluekokouksessa Tampereella. Puhe lukitti perussuomalaisten hallituslinjan rasismiin jatkossakin ja sisälsi monia fasistisia elementtejä, paljon ideologista hyökkäystä vasemmistoa vastaan ilman kummoisiakaan faktoja tai perusteluja siteeksi,"


        Kyllä tilastoihin tutustuminen olisi tällekin komukalle paikallaan. Aika pienet on matujen työllisyysprosentit vaikkapa Afrikasta tulleiden naisten kohdalla. Sama koskee somaleita.

        "Purran kannattaisi tutustua myös maahanmuuttajien työllistymistä koskeviin lukuihin, jotka paranevat monista rakenteellisista ja asenteellisista esteistä huolimatta koko ajan."

        Nuitakin on koetettu jo 500 vuotta kotouttaa... nähtävästi liian lyhyt aika tuokin.

        Romanien työllisyys, yrittäjyys ja työelämään integroituminen

        julkaisuarkisto Valto

        https://julkaisut.valtioneuvosto.fi › TEM_2019_58

        PDF

        kirjoittanut L Jauhola · 2019

        https://julkaisut.valtioneuvosto.fi/bitstream/handle/10024/161893/TEM_2019_58.pdf


    • Anonyymi

      Kepu on kommaripuolue ja ei muutu miksikään!!!! Aina pitää suvijussille olla tinkimässä jotain pelloltapaluutukea, jos ei ne narikat pysy pystyssä ilman veronmaksajan rahoja niin liiteri kiinni ja eikun lähihoitajakoulutkseen, kyllä töitä tekevälle löytyy niin ei tarvitse viinkua pelloltapaluutukia ja alamäkitukia ....kunnon sosialistivaltio kun rahaa jaetaan kaikille pummeille!

    • Anonyymi

      Punikki laskee onnesta alleen?

    • Anonyymi

      Kaikki kolme kepulaista?

    • Anonyymi

      RIIKKA
      PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA PURRA ON PARAS MINISTERI AIKOIHIN.

      • Anonyymi

        Ehkä kivikaudenaikoihin verrattuna.


    • Anonyymi

      Kepulaista kieroilua.Tosi asia on,että jokaisessa valiokunnassa tukeneet hallituksen esityksiä!

    • Anonyymi

      Jumankauta, KESKUSTA mainittu Suomen Keskustan palstalla, jo on aikoihin eletty.

      Tuhannesta avauksesta ensimmäinen viikkoihin, jossa edes mainitaan palstan aihe!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe