Kannattaako enää?

Anonyymi-ap

Olen vajaa kuuskymppinen mies eikä ole ollut koskaan vakinaista. Kannattaako enää ottaakaan? Kuulostaa noi isojen poikien jutut naisen tyydyttämisistä ja muista aika hikisiltä projekteilta. Oon jo vanha mies eikä vanha jaksa.
Katselenko telkkaa vaan ja syön suklaata.

19

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaiken ikäisenä kannattaa katsoa telkkaa ja syödä suklaata.
      Tytöille voi aina sanoa ”hyvää päivää” että pysyy välit eikä ne ala sylkemään päälle. Muuten kannattaa ottaa rennosti.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kenenkään missään iässä ei kannata ottaa mitään vakituista, ei tule kun harmia ja vitusta ajan myötä, täysin järjetöntä.
      Satunnaiset irtosuhteet aivan hemmetin parempi valinta, kyllähän nyt useamman eri naisen kanssa peuhaamien on hemmetisti antoisampaa, kuin yhtä ja samaa vuosikaudet jyystäminen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä,sitä vanhaa joutuu hakkaamaan kuin korppi kalasäkkiä eikä se siitä tule hullua hurskaammaksi ja saa olla vaikka betonivira täryttäminä ja siltikin on naama kalpee kuin himotupakoijalla ja odotas kun kesä koittaa niin sontakärpäset löytää varmasti paikkalle ne haistaa kyllä krääsän.


    • Anonyymi

      Minä peuhaan PuukkoPirkon kanssa ja on se jännää.

    • Anonyymi

      Olen minäkin vajaa mutta silti on naisia ollut, hommaa vaan muija, kivaa se on ja tosi kivaa jos se muijakin on vähän vajaa sillain hyvällä tavalla.

      • Anonyymi

        Älä pilaa elämääsi naisilla. Niissä ei ole miehelle mitään tarpeellista.


      • Anonyymi

        Kannattaa etsiä jostain vapaaehtoisjärjestöstä mutta ole tarkkana jotta et ota vahingossa sitä päänarsistia, ne on salakavalia perhanoita.


      • Anonyymi

        Mjnä taasen olen vajaan näkönen ja jopa kehitysvammaseksi mainittu jo ennen armeejaan menoa ja sitten myöhemmällä ijällä kun olin työelämässä , , mutta niin sitä vaan jouduin parisuhteeseen ja on niitä viikonloppu hoitojakin ollut . . . nyt olen sitten yksin lehdellä soittelemassa , , 60 v eläkkeelä omistus asunnossa yksin . . ei valittamista on oma rauha siis on tässä puolensa . . suklaata en kuiteskaan mutustele töllöä vahatessa aika aikaa kutakin , , , näilä mennää miten eletään. . . voithan sinä heittäytyä elämään parisuhteeseen mutta älä odota suuria . . naiset leipääntyy ihmeen nopeasti tv : Ville 60 v .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pilaa elämääsi naisilla. Niissä ei ole miehelle mitään tarpeellista.

        Juu kantsii ottaa mieskaveri.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pilaa elämääsi naisilla. Niissä ei ole miehelle mitään tarpeellista.

        Kyllä hyvässä parisuhteessa on hyvä olla, mutta eri osoitteissa ja molemmilla oma talous, tämä toimii erittäin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kantsii ottaa mieskaveri.😊

        Ei mieskavereita oteta, paitsi homot, ja niitähän Porissa piisaa.
        Nuoret likat kulkee omissa laumoissaan ja pojat omissaan. Seurustelua ei juuri tapahdu, muualla kuin chateissa virtuaalideittailu.
        Ihme touhua.


    • Anonyymi

      Käytä mikrolämmintä lihapiirakkaa. Aina se täkäläisen naisen voittaa.
      Piirakoita saa myös laktoosittomana, gluteenittomana, vegenä.
      Jos käy kylmäksi niin uudelleen mikroon.

      • Anonyymi

        toisaalta hyvä idis jos ei siedä naista, lihiksen voi puukottaa palasiksi ja heittää bioastiaan kun on säkit tyhjentänyt, eikä joudu lusimaan


    • Anonyymi

      Heräsin just äsken ja tulin koneel joten vstaan hieman unisena , , sulle kohtalotoverille, , itse olen " vajaan " näkönen mutta olen ollt parisuhteessa ja se käy tosi raskaaksi . . ootko pessy kätes , , taas otit tuon likasen paijan tätä se on ennenpikään , mutta voithan sinä kokeila oot sitten kokemusta rikkaampi ja pankkitiliä köyhempi.

    • Anonyymi

      Ei, kantsi olet valmis jo haudattavaksi.

    • Anonyymi

      Paree olis kun keskityt suklaan syömiseen,ei se hotsi semmoinen hikinen kusisuolen hinkkaaminen nykyaikana taudit ja itikat siitä touhusta saapi ja parempi kun ostat sen suklaan lisäksi hyvät pelivälineet ja kehität itseäsi sitäkautta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vasta 60+ kannattaa harkita vakavaan pitkäaikaiseen suhteeseen vaikkapa naisen kanssa,parasta on ettei tartte enää pelätä et joutuu esittäytymään daamin vanhemmille..ehkä käppärässä voi viedä kukkasen daamin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe