Rosa Meriläinen

Anonyymi-ap

Iltalehdessä pitkä luku Rosasta. Anna mun kaikki kestää! Lapsensakin on kasvattanut kieroon, ja vielä ylpeilee tällä. Tuollaista ei europarlamentissa tarvita.

19

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Roosa toteuttaa arvojaan ja ideologiaansa. Ei kai kukaan oikeasti ole yllättynyt lopputuloksesta?

Eikö tuollaista meininkiä juuri jotkut ole suorastasn äänestäneet Suomea muuttamaan itsensä kaltaiseksi?

• Anonyymi

Kyllä mulla Simon pisteet romahtivat silloin aikoinaan, kun kuulin Simon olevan yhdessä tämän tyypin kanssa...

• Anonyymi

Sääliksi käy "poika" parkaa, varmaan on sukupuoleton. Toisaalta hyvä jos on ehdolla. Jatkaa Iiriksen viitoittamaa tietä ja piiperöiden kannatus putoaa nollaan.

• Anonyymi

Oliko se frans vai trans?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se frans vai trans?

ei ainakaan oikea ihminen

• Anonyymi

Yllättävää on se, miksi Iltalehti on antanut Meriläiselle palstatilaa!!!
      Kun some on jo muutenkin kieroon kasvaneita henkilöitä pullollaan, ei lehden enää tarvitsisi edesauttaa suuntausta! Todella outoa lehdeltä!!!

• Anonyymi

Kappas vaan, Ano sekä Rosa, pihkaantuu näyttää ihan sille, tismalleen toisilleen ne soppii, pannaan ne pussauskoppiin.

• Anonyymi

Roosa on Roosa. Minä en välitä hänen puheistaan, ei kai niitä tarvitse niin todesta ottaa.

Katsoin tässä vanhoja Metsolan jaksoja. Voi että miten sievä ja pirtsakka tyttö on Roosa silloin nuorena ollut.

Kaunis on myös äitinsä Helena Ranta. Hänen takiaan minä annan Roosalle kaiken tukeni. Roosa on vähän omituinen, mutta aika hauska!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roosa on Roosa. Minä en välitä hänen puheistaan, ei kai niitä tarvitse niin todesta ottaa.

Katsoin tässä vanhoja Metsolan jaksoja. Voi että miten sievä ja pirtsakka tyttö on Roosa silloin nuorena ollut.

Kaunis on myös äitinsä Helena Ranta. Hänen takiaan minä annan Roosalle kaiken tukeni. Roosa on vähän omituinen, mutta aika hauska!

Ei kun Anneli Ranta-Meriläinen on Rosa Meriläisen kaunis äiti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä huumemyönteisiä ja huumeethan aiheuttavat aivovaurioita. Tästä voi jokainen tehdä johtopäätökset...

• Anonyymi

Sairas yksilö sairaalla jälkikasvullaan,.

• Anonyymi

Mrrrrr

• Anonyymi

oliko missään lehdessä vanhaa julkaisua ja juttua, kun kansanedusajalla oli istuntosalissa rintapielessä huomiota herättävä pinssi jossa texti "vittu haisee hyvälle"

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei haise kovin hyvälle vanhan naisen kusenpolttama tavara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haise kovin hyvälle vanhan naisen kusenpolttama tavara

ei , varmaan hirveän vastenmielinen toosa sillä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuli tuossa mieleen se, kun Rosa kehuskeli jossakin iltapäivälehdessä kehittävänsä emättimensä puristusvoimaa roikottamalla sillä limsapulloa.
        Minkähä kokoinen se puteli nykyään on? Olisikohan puolentoista litran täysinäinen cocisleka, joka on puristusvoiman kehitystilanteessa Rosan ulkosynnyttimen sisällä pullon keskivyötäröä myöten?

• Anonyymi

tuollainen ei saisi lisääntyä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3441
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1484
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1235
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      873
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      818
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      798
    Aihe