Iltalehdessä pitkä luku Rosasta. Anna mun kaikki kestää! Lapsensakin on kasvattanut kieroon, ja vielä ylpeilee tällä. Tuollaista ei europarlamentissa tarvita.
Rosa Meriläinen
30
1320
Vastaukset
- AnonyymiRoosa toteuttaa arvojaan ja ideologiaansa. Ei kai kukaan oikeasti ole yllättynyt lopputuloksesta? 
 Eikö tuollaista meininkiä juuri jotkut ole suorastasn äänestäneet Suomea muuttamaan itsensä kaltaiseksi?- AnonyymiKyllä mulla Simon pisteet romahtivat silloin aikoinaan, kun kuulin Simon olevan yhdessä tämän tyypin kanssa... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä mulla Simon pisteet romahtivat silloin aikoinaan, kun kuulin Simon olevan yhdessä tämän tyypin kanssa... kännissä varmaan piparia on saanut, eihän kukaan Roosaa selvinpäin. 

- AnonyymiSääliksi käy "poika" parkaa, varmaan on sukupuoleton. Toisaalta hyvä jos on ehdolla. Jatkaa Iiriksen viitoittamaa tietä ja piiperöiden kannatus putoaa nollaan. - AnonyymiOliko se frans vai trans? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oliko se frans vai trans? ei ainakaan oikea ihminen 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei ainakaan oikea ihminen ei edes apinan tasolla. 

- AnonyymiYllättävää on se, miksi Iltalehti on antanut Meriläiselle palstatilaa!!! 
 Kun some on jo muutenkin kieroon kasvaneita henkilöitä pullollaan, ei lehden enää tarvitsisi edesauttaa suuntausta! Todella outoa lehdeltä!!!- AnonyymiKappas vaan, Ano sekä Rosa, pihkaantuu näyttää ihan sille, tismalleen toisilleen ne soppii, pannaan ne pussauskoppiin. 
- AnonyymiRoosa on Roosa. Minä en välitä hänen puheistaan, ei kai niitä tarvitse niin todesta ottaa. 
 Katsoin tässä vanhoja Metsolan jaksoja. Voi että miten sievä ja pirtsakka tyttö on Roosa silloin nuorena ollut.
 Kaunis on myös äitinsä Helena Ranta. Hänen takiaan minä annan Roosalle kaiken tukeni. Roosa on vähän omituinen, mutta aika hauska!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Roosa on Roosa. Minä en välitä hänen puheistaan, ei kai niitä tarvitse niin todesta ottaa. 
 Katsoin tässä vanhoja Metsolan jaksoja. Voi että miten sievä ja pirtsakka tyttö on Roosa silloin nuorena ollut.
 Kaunis on myös äitinsä Helena Ranta. Hänen takiaan minä annan Roosalle kaiken tukeni. Roosa on vähän omituinen, mutta aika hauska!Ei kun Anneli Ranta-Meriläinen on Rosa Meriläisen kaunis äiti! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Roosa on Roosa. Minä en välitä hänen puheistaan, ei kai niitä tarvitse niin todesta ottaa. 
 Kaunis on myös äitinsä Helena Ranta. Hänen takiaan minä annan Roosalle kaiken tukeni. Roosa on vähän omituinen, mutta aika hauska!On niitä huumemyönteisiä ja huumeethan aiheuttavat aivovaurioita. Tästä voi jokainen tehdä johtopäätökset... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On niitä huumemyönteisiä ja huumeethan aiheuttavat aivovaurioita. Tästä voi jokainen tehdä johtopäätökset... kyllä 
- Anonyymiainut oikea "palstatila" tälle olisi ongelmajätelaitos. 

- AnonyymiSairas yksilö sairaalla jälkikasvullaan,. 
- AnonyymiMrrrrr 
- Anonyymioliko missään lehdessä vanhaa julkaisua ja juttua, kun kansanedusajalla oli istuntosalissa rintapielessä huomiota herättävä pinssi jossa texti "vittu haisee hyvälle" - AnonyymiRoosan tekstejä ja tempauksia on lukuisissa lehdissä: 
 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201708272200350165
- AnonyymiEi haise kovin hyvälle vanhan naisen kusenpolttama tavara 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei haise kovin hyvälle vanhan naisen kusenpolttama tavara ei , varmaan hirveän vastenmielinen toosa sillä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ei , varmaan hirveän vastenmielinen toosa sillä. eikä kaiketi vain toosaa, vaan koko vajakki 

- AnonyymiSäälin Rosan lasta: 
 https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010342143.html- AnonyymiTuli tuossa mieleen se, kun Rosa kehuskeli jossakin iltapäivälehdessä kehittävänsä emättimensä puristusvoimaa roikottamalla sillä limsapulloa. 
 Minkähä kokoinen se puteli nykyään on? Olisikohan puolentoista litran täysinäinen cocisleka, joka on puristusvoiman kehitystilanteessa Rosan ulkosynnyttimen sisällä pullon keskivyötäröä myöten?

- Anonyymituollainen ei saisi lisääntyä. 
- Anonyymituon akan vanhemmat pitäisi laittaa vastuuseen sitä, etteivät käyttäneet ehkäisyä ja samalla koko akka ikuisesti suljetulle. 
- Anonyymiei ole ihminen - Anonyymimutta eläimiäkään ei saa haukkua, jokin muu siis.. 

- AnonyymiTuo nainen kun esiintyy ohjelmassa Kymppitonni, hänen kohdallaan tv on aina laitettava äänettömälle 🫨😵💫 - AnonyymiLisäksi Roosa näytteli aikoinaan Metsolat TV sarjassa ja hänen äitinsä Anneli Ranta. 

- AnonyymiMiksei Rosan vanhemmat käyttäneet ehkäisyä + 
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738044
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti895717
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut413862
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu893604
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät283271
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi523223
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212930
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962815
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422810