🙄🧹🧺 noi ilmanvaihtotötteröt on liian ylhäällä. En uskalla kiipeillä että saisin ne pestyä. Nyt on kevätsiivouksen aika.
Oi kun tarvis taas vähän apuja
35
374
Vastaukset
- Anonyymi
Imurilla ja siinä on jatkovarsi. Tietenkin jos alaston siivooja on mielessä niin pena tulee pian.
Haluaisin kiertää sen venttiilin irti ja pestä ämpärissä. Imurilla saa vain pintapölyt pois. Täällä meillä ilmanvaihtoventtiileistä tulee seiniinkin kaikkea törkyä. Autokin likaantuu katollisessa hallissa ihan itsekseen, kun ilma ulkona on niin likaista.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Haluaisin kiertää sen venttiilin irti ja pestä ämpärissä. Imurilla saa vain pintapölyt pois. Täällä meillä ilmanvaihtoventtiileistä tulee seiniinkin kaikkea törkyä. Autokin likaantuu katollisessa hallissa ihan itsekseen, kun ilma ulkona on niin likaista.
Jos olet 160 pitkä käsi suorana ylöspäin yllät vähintään 185 senttiin. Pesuhuoneen korkeus on 220 et tarvii kun 40 sentin jakkaran, ilmastointikanava on noin 2metrissä . Että ei pitäs olla mahdoton tehtävä . Sitten on kyllä vielä ne muut räppänät . Eli soita kiinteistöhuolto on .
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet 160 pitkä käsi suorana ylöspäin yllät vähintään 185 senttiin. Pesuhuoneen korkeus on 220 et tarvii kun 40 sentin jakkaran, ilmastointikanava on noin 2metrissä . Että ei pitäs olla mahdoton tehtävä . Sitten on kyllä vielä ne muut räppänät . Eli soita kiinteistöhuolto on .
Mulla on korkeanpaikan kammo niin paha että tuolilla seisominenkin on tuskallista.
- Anonyymi
Kiipeä vaan rohkeasti ei sieltä putoo ku kerran.
Beatlesin Paul suosittelee Beyoncen versiota Beatlsenin Blackbird biisisstä. Oheisessa linkissä pitäisi olla molemnat versiot . Tarkistan linkin kun ensin käyn lenkillä.
https://youtu.be/Man4Xw8XypoJoo mä oon töissä huomannu, että röörit on monella ihan täynnä pölyä ja törnää. Mäkin oon tänään siivonnu ja on puhdasta, paitsi tää mun ns. oma huone, mutta se sitten joskus.
Kesällä kun olen mökillä pitkiä aokoja niin täällä kaupungissa ei sisällä liiku ilma. Kotiin palatessa valkoinen seinä on muuttunut mustaksi siitä mitä tuolta ilmastoinnista tulee. Olen kysellyt naapureilta ja muilla on samanlaista.
Monillla on lauantai perinteinen siivouspäivä ja saunapäivä.lounas.ajatus kirjoitti:
Kesällä kun olen mökillä pitkiä aokoja niin täällä kaupungissa ei sisällä liiku ilma. Kotiin palatessa valkoinen seinä on muuttunut mustaksi siitä mitä tuolta ilmastoinnista tulee. Olen kysellyt naapureilta ja muilla on samanlaista.
Monillla on lauantai perinteinen siivouspäivä ja saunapäivä.Teidän kannattaa vaihtaa suodattimet, jos sieltä mustaa tulee ja vaikka nuohota putket, jos niissäkin likaa on. Riippuen siitä onko teillä tulo ja poisto, vai pelkkä poisto.
Oispa saunapäivä lauantaina, mutta ei. Taloyhtiö ei ole päässy edes kymmenessä vuodessa yksimielisyyteen saunaremontista. Kävin purkaan ite homeiset panelit sentäs pois, terveys kuitenkin pitää olla etusijalla.JeroP kirjoitti:
Teidän kannattaa vaihtaa suodattimet, jos sieltä mustaa tulee ja vaikka nuohota putket, jos niissäkin likaa on. Riippuen siitä onko teillä tulo ja poisto, vai pelkkä poisto.
Oispa saunapäivä lauantaina, mutta ei. Taloyhtiö ei ole päässy edes kymmenessä vuodessa yksimielisyyteen saunaremontista. Kävin purkaan ite homeiset panelit sentäs pois, terveys kuitenkin pitää olla etusijalla.Täällä on molemmat tulo ja poisto. Ei kai täällä mitään suodattimia ole.
lounas.ajatus kirjoitti:
Täällä on molemmat tulo ja poisto. Ei kai täällä mitään suodattimia ole.
Ne on putken toisessa päässä. Kannattaa hallituksen, isännöitsijän tilata uudet. Usein noi unohtuu vaihtaa tai vaihtoväli on määritelty liian pitkäksi ellei hallitus ole valppaana.
- Anonyymi
Vastapäivään avataan ja myötäpäivään kiinnitetään emt pulloharjalla vois yrittää pestä voisi pölyt lähteä. Keittiö on sitten tosi ongelma paikka.
Jos ne saadaan puhtaaksi niin ilmanvaihto toimii eikä kolvi ole tukossaLiesituuletin on helppo puhdistaa kun sen voi tehdä lattialta käsin!
Täytyy yrittää sutia jotenkin edes päältä puhtaaksi.
- Anonyymi
Neli portaiset tikkaat niin ei tarvi pelätä ja joku pitää p*rseestä kiinni😗
- Anonyymi
Aloittajahahmo on kyllä ihan täystötterö 🤡
- Anonyymi
Olet itse jopa AP-miestä tötterömpi yli-innokas juontaja
- Anonyymi
Ei äijät tommosia jaksa jynssätä. Kyllä ne hommat suhteessa naisille jää.
- Anonyymi
Ai. Mä olen tottunut, että tuo on perinteinen miestentyö.
- Anonyymi
Saatta saada jopa ohjeet kaupan päälle kun esittää asian niin, ettei itse osaa
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Mä olen tottunut, että tuo on perinteinen miestentyö.
No se mun ex ei edes lamppua saanut vaihdettua, joten olen tottunut siihen että kaikki pitää tehdä itse.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
No se mun ex ei edes lamppua saanut vaihdettua, joten olen tottunut siihen että kaikki pitää tehdä itse.
Kyllä mäkin noi osaan itse tehdä, kun yksikseni asustelen, mutta perinteisesti tollaset on meillä ollut miesten hommia. Oikeestaan kaikki kiipeemiset, myös ikkunanpesut. Jos on talossa ollut mies, niin ei siitä ole tarvinut edes sopia, vaan mies hoitaa kiipeilyt automaattisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mäkin noi osaan itse tehdä, kun yksikseni asustelen, mutta perinteisesti tollaset on meillä ollut miesten hommia. Oikeestaan kaikki kiipeemiset, myös ikkunanpesut. Jos on talossa ollut mies, niin ei siitä ole tarvinut edes sopia, vaan mies hoitaa kiipeilyt automaattisesti.
Mun iskä ja veljet oli tuommoisia tekeviä ei-teoreetikkoja. Teoreetikolta ei suju mikään vähänkään käytäntöön liittyvä. Ruokakaupassa käyntikin on liian monimutkainen tapahtuma.
- Anonyymi
Aattele. Tommosta paskaa hengität keuhkoihisi. Myös sisätiloissa.
- Anonyymi
Soita huoltomies.
- Anonyymi
Huuda apuva parvekkeella?
Täällä meidän kerrostalossa riittää jos soittelee naapurin ovikelloa. Ei tarvi parvekkeella huudella. Talo on täynnä koiratuttuja.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Täällä meidän kerrostalossa riittää jos soittelee naapurin ovikelloa. Ei tarvi parvekkeella huudella. Talo on täynnä koiratuttuja.
Koirat ylettää venttiiliin vielä huonommin?
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ylettää venttiiliin vielä huonommin?
Niin no koiratutut on ihmisiä jotka tunnistan koirista kun mulla on huono kasvomuisti 🐕
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566