Mää oon etätyöläinen

Anonyymi-ap

Vai voiko tuota nyt työksi edes kutsua. Eikö tuo työläinen sana pitäisi jollakin tirektiivillä panna romukoppaan niinkuin työmies tupakka

22

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa , minäkin olen asijaa pohtinut , , joskus tosi ankarastikkin ja ole tullut siihen tulokseen että se on aikansa elännyt ammatillinen termi jolla on kyseen alainen maine , jopa orjuuttava , , oisko sana : " tienooja " parempi ? Moni urheilijakin mennee tienoomaan " kisoissa . " niinkuin myös " . . niinku tiijätte .

    • Anonyymi

      Niin ja työntekijä miksi palkka on pieni niillä jotka tekee itse työn.

      • Anonyymi

        Totta turiset / ja kysymys on aiheelinen , , niin moni tekee työtä myös sellaista josta ei saa kuukausi palkkaa . . muuten telkkarissa pyörii ajankohtainen tiedotus joka on hieman leikkimielinen mutta kuiteskin ajankohtaine . . . Mestari mikä meisseli ? mestari voi olla ihan tavallinen tienooja eikä välttämättä potkupallon pellaaja ,, , hyvä että tämmöstäkin ruudusta näytetään kaiken sen muun urheilu kiihkon lisäksi , , mutta asiaan mikä on se meisseli kysymystä vaile jäänyt jos ironia sallitaan ? joku panimo vois lanseerata " tienooja oluen " siinäpä oiva " ränti " kesäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset / ja kysymys on aiheelinen , , niin moni tekee työtä myös sellaista josta ei saa kuukausi palkkaa . . muuten telkkarissa pyörii ajankohtainen tiedotus joka on hieman leikkimielinen mutta kuiteskin ajankohtaine . . . Mestari mikä meisseli ? mestari voi olla ihan tavallinen tienooja eikä välttämättä potkupallon pellaaja ,, , hyvä että tämmöstäkin ruudusta näytetään kaiken sen muun urheilu kiihkon lisäksi , , mutta asiaan mikä on se meisseli kysymystä vaile jäänyt jos ironia sallitaan ? joku panimo vois lanseerata " tienooja oluen " siinäpä oiva " ränti " kesäksi.

        Noo se " mensseli " voip hyvinniin olla länsinaapurissa , , Kuningaskunnassa ent. ( nykysin NATO - maa ruotti , , taottu Bahco meisseli , sielä kun on senverran omista firmoista kiinipitäviä kuten Mora ja ballograf kuulakärkikynä. muuten se voi olla " wurthin " ristipää tai TORX , , mootorisaha Hugsvarnan " tyhjäkäynin säätäjä ". ( riitikö vastaukseksi ) ?


      • Anonyymi

        Päivän paras kysymys, ne ei ehdi nälältään kirjata kaikkea ylös, siitä se johtuu, isorikas mättää kaiken naamaansa.
        Palkka jää saamatta, suurin osa.


    • Anonyymi

      Ennen kirjoitettiin veikkauskuponkiin ammatti;
      Työmies, pienviljelijä, tilallinen, sekatyömies, hoitaja, suutari, kymppi, emäntä, tilallisen vaimo, tilallisen poika, apumies, metsätyömies, karjakko.....

      • Anonyymi

        Opettaja , , unohdit opettaja , niin ja kirkkoherra pappi , rovasiti kanttori upseeri.


      • Anonyymi

        Nyt on atomiaika, nuo kaikki ikiaikaisia jäänteitä.
        Nykyihmiset ei edes tiedä, mitä, keitä ja missä moisia vakansseja tarvittaisiin.


    • Anonyymi

      Sohvalta on hyvä tehä etätöetä... Minä köllötelly sohvalla 30 vuotta enkä oo ylettännä töehi

      • Anonyymi

        Minäkin tekisin etätöitä,jos joku tois töitä kotiin.


    • Anonyymi

      Minä olen lähityötön, tai työnsaantirajoitteinen, se ei ole niin loullaava termi kuin työtön... Kannatan virhreää siirtymää, en omista autoa ja matkailu rajoittuu jalkaisin lähikauppaan hakemaan kotimaista olutta, sekin Iisalmessa valmistettua, eli lähiruokaa. Välillä käyn juttelemassa TE-toimistossa tilanteestani, tai kivalle lääkärihenkilölle muuten vaan tk:ssa. Oikeastaan joku mitali pitäisi saada vihreydestäni? Piereskelenkin sisäänpäin ettei ilmasto lämpene, ja paskaa puhuessani käytän maskia 24/7 ettei ympäristö saastu. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Tuostapa tulikin mieleen kun eräälä ammattin ohjaavalla kurssilla pierasin sissään päin niin möyrähtävä ääni siitä lähtikin vaikkei ollu tuhnu . . vieruskaveri naarahti , , itseäni vähän hävetti kun olen " ujo häppeemään . " sie lä näköjään sattaa nyt lunta.


      • Anonyymi

        Noh, olet yleishyödyllinen, itsellesi hyödytön.
        Varo, ettet paukahda sisäänpäin, likaat ikkunat, jos olet sisätiloissa.


    • Anonyymi

      Autoa ei kannata omistaa

      • Anonyymi

        Niin , , happamia sano kettu.


    • Anonyymi

      🦊 karkki ...siis kettu karkki...kettu lähähti retkelle. Pakkas repu selekää ja matkas 5 viikkoo pohojosta kohoti, tul lopulta merelle ja jookotteli seuraava 5 viikkoo takasi kotiseuvulle

    • Anonyymi

      Mä teen etätöitä. Samalla voi naukkailla, päivät menee mukavasti

      • Anonyymi

        Mä joka päivä töitä teen joka ainoa arki seitsemäksi meen , , , sen siksi teen jotta kulta sä oot mun omanain . . . ajat oli huonot kun me mentiin yhteen olin aikamies , elämässä paljon nähnyt sinä pieni kullan nuppu.


    • Anonyymi

      Tulee mieleen Kiina, siellä on paljon työläisiä, joten lienee soveliasta esittää jotain fiksumpaa. Kulit ja kalit ei sovi meille, keksikööt nuo ratamestarit jotain, mitä nekin lienee.

      • Anonyymi

        Kiina tuo eksootinen maa , , aikoinaa 70 - luvulla me koululaiset matkittiin KIINALAISIJA JA VEDETTIIN SORMILLAMME SILMÄT VINOON se oli hauskaa ja soperreltiin KIINAN kieltä : tsinngu tsangu , zingu tzangu , ,näyttipä tuo Popedan Pate Mustajärvikin takahuoneess tauolla , vetävän sormillaan silmäluomia vinoon yhdellä you tube videolla vaikka on nin duunari niin duunari ja luopui leijonakorustaan.


      • Anonyymi

        Näin yks " päivä , , latukoneen tekevän hiihtolatua.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 K­­­u­­­u­­m­a­­t­ ­­­t­y­­­t­­­ö­­t­­­ ­­­o­d­­­o­­t­­­t­a­v­­­­a­­t­ ­s­­i­­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18350924

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe