Jos olisit suhteessa kanssani. Olisit kotona päivät pitkät ja keskittyisit liikuntaan ylläpitämään täydellisiä muotojasi. Sopivasti, mutta ei liikaa. Saisit kyllä käydä ostoksilla ja tehdä hyväntekeväisyyttä muutaman tunnin viikossa, ja käydä kahvilla ystävien kanssa.
En hyväksyisi sitä että käyt töissä
228
3460
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät kyllä kenelle tämä on.
AP- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Miehelle? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle? 😉
En sano mitään. Parempi niin.
- Anonyymi
Kyllä tiedetään. Koitatte naista saada ansaan.
Moniako kymmeniä tuhansia on mennyt röttelön takia. Vai onko lujuus laskentaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniako kymmeniä tuhansia on mennyt röttelön takia. Vai onko lujuus laskentaa?Ei siinä mitään ansaa ole että ihminen keskittyy korkeampiin päämääriin. Se jolle on paljon annettu, siltä paljon vaaditaan. Eli ihmisen tulee jalostua omaksi parhaaksi itsekseen sopivassa olosuhteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään ansaa ole että ihminen keskittyy korkeampiin päämääriin. Se jolle on paljon annettu, siltä paljon vaaditaan. Eli ihmisen tulee jalostua omaksi parhaaksi itsekseen sopivassa olosuhteissa.
Muuta ei ole annettu, kuin rakastava lapsuus. Teillä ei ilmeisesti ole käsitystäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta ei ole annettu, kuin rakastava lapsuus. Teillä ei ilmeisesti ole käsitystäkään.
No ei ehkä ole, mutta ankea sosialismi ei sovi minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hae sitä sitten. Lopputuloksen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hae sitä sitten. Lopputuloksen tiedät.
Oijoi nyt aloitat taas väärästä lähtökohdasta. Minä teen mitä haluan ja puolisoni elää sellaista elämää kuin haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle? 😉
Mitä tämä hulluus on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sano mitään. Parempi niin.
tiedän❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniako kymmeniä tuhansia on mennyt röttelön takia. Vai onko lujuus laskentaa?mihin ansaan?onko tää joku rikosvyyhti naisten pään menoksi vai?
- Anonyymi
Hyi hevetti AP millaisena bimbo objectina sä naisia pidät.
Koskas sä ajattelit keskustella itsellesi
aidon yhteyden naiseen.?
Tälähetkellä sexirobotti olis parempi valinta.
Ku tuomoiseen kuvioon halua kukaa nainen oikesti.
Ellet satu olemaan monimiljonääri julkkis.
Silloin joku sokeri rahatyttö voi suostua
Muttei naiset joka ajatelee itse..
Siks ehdonkin robottia .
Kun et osaa keskustella naisille.
Naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis ihan korvaan pierty nainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi nyt aloitat taas väärästä lähtökohdasta. Minä teen mitä haluan ja puolisoni elää sellaista elämää kuin haluan.
TUO OLI MUKAVASTI KIRJOITETTU TOIVOTTAVASTI ET SAA KANSSANI HEPULIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä hulluus on?
EN TIEDÄ
- Anonyymi
Niinkö?tämä kuulostaa todella erityiseltä jollekkin naiselle❤
- Anonyymi
Olisi parempi että hän säästää energiansa tärkeämpiin asioihin kuten minun miellyttämiseen.
- Anonyymi
Miksi et muuten hyväksyisi työntekoa?
- Anonyymi
Vanhenisi ennenaikaisesti. Ei käy sellainen.
- Anonyymi
Eiköhän aloitus ole huumorilla tehty. Osa porukasta niin pihalla että ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhenisi ennenaikaisesti. Ei käy sellainen.
Haluat pitää siis kaivatustasi hyvää huolta,suloista🥰Samalla hän haluaisi miellyttää sinua ja pitää sinua hyvänä.
Voin nähdä ja tuntea tämän tilanteen. Kuinka halu laittaisi oikeasti tekemään asioita..kummatkin nauttii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat pitää siis kaivatustasi hyvää huolta,suloista🥰Samalla hän haluaisi miellyttää sinua ja pitää sinua hyvänä.
Voin nähdä ja tuntea tämän tilanteen. Kuinka halu laittaisi oikeasti tekemään asioita..kummatkin nauttiiSe olisi tietenkin kaikin tavoin täydellistä. Ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi tietenkin kaikin tavoin täydellistä. Ihanaa.
On se. Sielua ei toiseksi muuteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen pitää vapautua orjuudesta, jos hänet sellaiseen on kasvatettu. Elämässä pitää olla glamouria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän aloitus ole huumorilla tehty. Osa porukasta niin pihalla että ei ymmärrä.
Todellakin on😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin nähdä ja tuntea tämän tilanteen. Kuinka halu laittaisi oikeasti tekemään asioita..kummatkin nauttiiParempi olisi mennä hoitoon tai edes katsoa mitä Jumala on sinulle suunnitellut. Ei pitäisi olla vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen pitää vapautua orjuudesta, jos hänet sellaiseen on kasvatettu. Elämässä pitää olla glamouria.
En ole eläissäni nähnyt orjia. Onko nyt jotain hukassa. Orjat on vapautettu ja nykyään se on erittäin helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olisi mennä hoitoon tai edes katsoa mitä Jumala on sinulle suunnitellut. Ei pitäisi olla vaikeaa.
Mihin ihme hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni nähnyt orjia. Onko nyt jotain hukassa. Orjat on vapautettu ja nykyään se on erittäin helppoa.
Tietoisku: Kaikki sinun ympärilläsi olevat ihmiset ovat orjia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisellä saa olla omaa tahtoa...jos me kaikki oltais vapautuneita,..omia itsejämme...eihän töistäkään tulisi mitään. Kaikki olisi jotain oman elämän taiteilijoita ja puhuisi mitä sattuu...ei maailma pyöri niin...ei yksilön vapaus ole kannattavaa... Sivusta vain kommentoin näin nopeasti kun ajattelin asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisellä saa olla omaa tahtoa...jos me kaikki oltais vapautuneita,..omia itsejämme...eihän töistäkään tulisi mitään. Kaikki olisi jotain oman elämän taiteilijoita ja puhuisi mitä sattuu...ei maailma pyöri niin...ei yksilön vapaus ole kannattavaa... Sivusta vain kommentoin näin nopeasti kun ajattelin asiaa.
Suurin osa ihmisistä tekee vapaaehtoisesti työtä saadakseen elämäänsä tarvittavat asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin olet ilmeisesti sitä mieltä että sinulla on vapaus olla tuota mieltä, ja ilmaista se.
Miksi juuri sinulla olisi erityinen lupa tuollaiseen ajatuksenvapauteen ja niiden ilmaisemiseen omien ajatustesi vastaisesti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sielu muutetaan..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi olisi mennä hoitoon tai edes katsoa mitä Jumala on sinulle suunnitellut. Ei pitäisi olla vaikeaa.
KAIKEN NAKOISTA MUKAVAA MINA TARTTISIN SEN PUHELIMEN EIKA PELLONPAA TUONUT SITA TAASKAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUHA TULE SINA TANNE JA OTA MINUN PUHELIN JA VIE SE SEN AKAN LUO KORJATTAVAKSI SITTEN TUOT SEN KUULOKKEINEEN PAIVINEEN MINULLE TAKAIDSIN KUN EI TASTA TULE TAAS MUUTENKAAN MITAAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon sinimustan hallituksen ansiosta orjien määrä tulee lisääntymään huomattavasti.
- Anonyymi
Kuka hoitaa naisen lapset?
- Anonyymi
Rahoitatko lasten harrasteet?
- Anonyymi
Nainen varmaan itse on tottunut hoitamaan lapsensa.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat elättää lapset.
Sivusta - Anonyymi
Kodinhoitajat tietenkin naisen johdolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rahoitetaan ilman muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kodinhoitajat tietenkin naisen johdolla.
Naurahdin…
- Anonyymi
Ei tommosia miehiä ole😂
- Anonyymi
Onpas!!!!!
- Anonyymi
Varsinaiselta värittelyltä kuulosti minustakin. 😁
Sivusta - Anonyymi
Miten niin ei ole jos saan kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinaiselta värittelyltä kuulosti minustakin. 😁
SivustaPerus Suomi mies tuommoinen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus Suomi mies tuommoinen on.
No ei kyllä ole. Olen vuosia puurtanut pysähtymättä. Suomi miehet makaa sohvalla ja odottaa et naisen pistää siivoten, miettii ruuat viikoksi, hoitaa lapset /viennit ja haut ja tekee vielä järkyttävän tilin päälle. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä ole. Olen vuosia puurtanut pysähtymättä. Suomi miehet makaa sohvalla ja odottaa et naisen pistää siivoten, miettii ruuat viikoksi, hoitaa lapset /viennit ja haut ja tekee vielä järkyttävän tilin päälle. sivusta
Älä valehtele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele!
Toki on erilaisia miehiä mutta yleisesti ottaen suomi miehet olettaa että nainen handlaa kaiken ja suorittaa ns meta työn kaiken muun härdellin ohella.
- Anonyymi
Einiin...
- Anonyymi
Olispa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kaikki tuo tulee naisesta ja hyvyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki on erilaisia miehiä mutta yleisesti ottaen suomi miehet olettaa että nainen handlaa kaiken ja suorittaa ns meta työn kaiken muun härdellin ohella.
Jos nyt pysyisitte omissa lokerossa jos ette halua vastaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jee😅♥️
- Anonyymi
Mä joudun soittaan sulle tästä työasiasta!
Että oikeinko tosi?
Kiitos!- Anonyymi
Luulen että yhteystiedot jäivät pois aloituksesta. Sihteeri hoitaisi tällaiset asiat. Yhteystiedot.
- Anonyymi
Eli nainen saa kenkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nainen saa kenkää
Näin oon päätellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli nainen saa kenkää
Hmm...Kun on nähnyt niistä yhden on nähnyt ne kaikki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...Kun on nähnyt niistä yhden on nähnyt ne kaikki...
kuuluuko nainen johki ryhmään tietämättään? se ei miellytä vai...
- Anonyymi
Onpa rahaa tai ei, mutta kyllähän toista pitää kunnioittaa edes sen verran, että kysyy mitä hän haluaa elämässään tehdä, eikä sanella kuin orjalle!
- Anonyymi
Naisen kuuluu olla orja!
- Anonyymi
Ihanana oleminen käy työstä. Hyvä treeni, palautuminen, oikea ruokavalio, kauniiden ja istuvien vaatteiden shoppailu, itselle sopivan kosmetiikan löytäminen, jne. Ja oman persoonan kehittäminen johtajuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kuuluu olla orja!
Siltä se tosiaan usein on tuntunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kuuluu olla orja!
hmm...Kaikkien tulee olla itsenäisiä ja vapaasti ajattelevia yksilöitä koulutuksesta ja sukupuolesta riippumatta
- Anonyymi
Saanko myös uudet tissit ja rasvaimun?
- Anonyymi
En ole pätevä vastaamaan. Jätän tällaiset kysymykset asiantuntijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pätevä vastaamaan. Jätän tällaiset kysymykset asiantuntijoille.
Et varmaan ole nähnyt hänen tissejä, jotenka ihan oikea vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan ole nähnyt hänen tissejä, jotenka ihan oikea vastaus.
En ole varsinaisesti tähän puoleen keskittynyt. Otan toiveet huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varsinaisesti tähän puoleen keskittynyt. Otan toiveet huomioon.
Mihin sitten olet keskittynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sitten olet keskittynyt
😂 Jopas sulla on kysymykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Jopas sulla on kysymykset.
On on. Olen Se ihme heiseli
- Anonyymi
EN OTA
- Anonyymi
Sano suoraan vaan mistä oikeasti kirkastaa. Et vaan tykkää, kun kollegasi katselee minua.
- Anonyymi
Siis kiikastaa
- Anonyymi
En näe häntä istumassa toimistossa. Liikun täysin eri tasolla nyt tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe häntä istumassa toimistossa. Liikun täysin eri tasolla nyt tässä asiassa.
En mä missään toimistossa istu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko hän opiskella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä missään toimistossa istu.
Hyvä! Olet siis suuntautunut löytämään onnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko hän opiskella?
Sopivasti kyllä. Ei mitään kokopäiväistä huttua. Ehkä jotain taiteellista projektia voisi kehittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tota, kun lapset lähtee hoitamaan muiden käskystä " rikollista " toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tota, kun lapset lähtee hoitamaan muiden käskystä " rikollista " toimintaa.
Ei kun nyt tavoitellaan glamouria että loistava yksilö voi näyttää muille esimerkkiä olemassaolollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun nyt tavoitellaan glamouria että loistava yksilö voi näyttää muille esimerkkiä olemassaolollaan.
:DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa lisää tästä rikollisesta toiminnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa lisää tästä rikollisesta toiminnasta.
No kyllä vähintään ylisukupolvisesta mafiatyyppisestä järjestäytyneisyydestä spekuloisin täällä trollipalstalla esim ed kommentin sisällön perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se tuulinen paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopivasti kyllä. Ei mitään kokopäiväistä huttua. Ehkä jotain taiteellista projektia voisi kehittää?
Ettei liikaa tarttis viisastua, i see i see your all you lacks on mental
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus saa työntämään pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää on sarkasmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä vähintään ylisukupolvisesta mafiatyyppisestä järjestäytyneisyydestä spekuloisin täällä trollipalstalla esim ed kommentin sisällön perusteella
Olis aika hurjaa jos alottajan sukulainen olisi istunut vankilassa. Ei voi kamalan tosissaan sellaista ihmistä ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se tuulinen paikka
porukka vaihtuu yhden ihmisen takia...
- Anonyymi
Chauvinist clown, clearly.
- Anonyymi
Onneton haihattelija myös
- Anonyymi
Hymiömies?
Sinun talous ei taida olla ihan kunnossa, jotta voit sanella mitä joku nainen saa tehdä ja mitä ei.- Anonyymi
Talous pitää laittaa kuntoon. Se laitetaan kuntoon, ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talous pitää laittaa kuntoon. Se laitetaan kuntoon, ymmärrätkö?
Ennen ei voi jättää töitä. Minä en mitään makaronia syö. Talouden pitää olka kunnossa ennen kun voi jättäytyä töistä. Samoin sen toisen mielenterveys pitää olla priimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen ei voi jättää töitä. Minä en mitään makaronia syö. Talouden pitää olka kunnossa ennen kun voi jättäytyä töistä. Samoin sen toisen mielenterveys pitää olla priimaa.
Kaiken tulee olla priimaa, etkö käsitä? Tietyt yksilöt on luotu hallitsemaan. Sosialismi yrittää tehdä heistä maan matosia, mutta heidän pitää vapautua luontonsa mukaiseen hallitsijuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken tulee olla priimaa, etkö käsitä? Tietyt yksilöt on luotu hallitsemaan. Sosialismi yrittää tehdä heistä maan matosia, mutta heidän pitää vapautua luontonsa mukaiseen hallitsijuuteen.
Ja ensiksi laita talous ja itsesi kuntoon. Et voi vaatia muuten mitään.
Olen puhunut - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensiksi laita talous ja itsesi kuntoon. Et voi vaatia muuten mitään.
Olen puhunutKaikki on aina ollut kunnossa. Kaikki järjestyy aina...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei kuulosta hyvältä
- Anonyymi
Makaan sohvalla ja syön.
- Anonyymi
😂 No se ei ole hyvä elämäntapa.
- Anonyymi
rehellinen suomi mies
- Anonyymi
Ei varmasti häneltä…
- Anonyymi
Varmastikin on joltain, tiedät kyllä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmastikin on joltain, tiedät kyllä...
Vaikka tietäisin hänet niin tiedän myös sen, että lämpikseen vain kirjoitteli… Hymyilyttihän tämä ei siinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tietäisin hänet niin tiedän myös sen, että lämpikseen vain kirjoitteli… Hymyilyttihän tämä ei siinä
Tiedän että hän haluaa salaa tällaista vapautta. Ja se on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että hän haluaa salaa tällaista vapautta. Ja se on oikein.
Ehkä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin.
Vaistoni toimii. Jokainen haluaa toteuttaa geenien vaatimuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaistoni toimii. Jokainen haluaa toteuttaa geenien vaatimuksen.
Hän ei vaan ole lainkaan tottunut tälläiseen huomioon, niin ei ehkä heikkona ihmisenä osaa ottaa näitä oikein. Ehkä vähän ahdistuu nytkin tästä huomiosta vaikka tämä onkin kaikki nimettömänä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vaan ole lainkaan tottunut tälläiseen huomioon, niin ei ehkä heikkona ihmisenä osaa ottaa näitä oikein. Ehkä vähän ahdistuu nytkin tästä huomiosta vaikka tämä onkin kaikki nimettömänä palstalla.
Ymmärrettävää kyllä. Onhan tällainen varmaan uutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrettävää kyllä. Onhan tällainen varmaan uutta.
*on uutta
- Anonyymi
Tämä olisi täydellistä. 🥰
- Anonyymi
Kyllä. Tämä on ehdoton vaatimus että hän keskittyy jalostamaan ihanuuttaan ja johtamaan.
- Anonyymi
No eikä sanota!
- Anonyymi
Höpsistä. Kyse on vapaista, uljaista yksilöistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nainen ole vapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nainen ole vapaa.
Tottakai hän on, koska hän on kuningatar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, hän on vanki ja maksettu nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan hän näyttää muille loistaville yksilöille tietä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Saisit kyllä käydä "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Saisit kyllä käydä "
Minä suojelisin häntä vain maailmalta sopivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan hän näyttää muille loistaville yksilöille tietä.
Vankilanpitäjä höpäjää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tämä on ehdoton vaatimus että hän keskittyy jalostamaan ihanuuttaan ja johtamaan.
Tuohan on parasta ❤️ En ymmärrä, miksi naiset haluavat tehdä kaikki työt ja raataminen jos mikä vanhettaa. Jos mies toisi rahan taloon, tekisin kotihommat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on parasta ❤️ En ymmärrä, miksi naiset haluavat tehdä kaikki työt ja raataminen jos mikä vanhettaa. Jos mies toisi rahan taloon, tekisin kotihommat.
Oikein ajateltu. Hänen kaltaisillaan heidän ihanuutensa on heidän työnsä, elämäntehtävänsä. Siinä pitää kehittyä.
- Anonyymi
Onko kuningattaren elämä sellaista? Haloo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuningattaren elämä sellaista? Haloo?
On. Jos ei saisi tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä sovinisti persu huolehdi asioista mistä et mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan saa tehdä kaikkea mitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä sovinisti persu huolehdi asioista mistä et mitään ymmärrä.
Hän tuntee vain sisimpänsä toiveen, jalon sellaisen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se raukka nainen varsinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se raukka nainen varsinkaan.
Sinun tulee nostaa katseesi ylös ahtaista oloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulee nostaa katseesi ylös ahtaista oloista.
Vedä sinä pää pois per ceestäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomessa ei ole kuningattaria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺🥺…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei,käveleekö joku liian selkä suorana ja se ärsyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme kuvitelma mies sulla kyllä.
Kysyitkö naisen mielipidettä.?
Et koska ylenkatsot ja alistat naisia.
Muka kuningatar. Ei vittu.
Häkkiin sä sen naisen haluat ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN HALUA MITAAN KUNHAN VAAN KIRJOITTELIN MUUTAMAN SANAN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN HALUA MITAAN
- Anonyymi
Turpa kiinni mies ja näytä hyvältä.
- Anonyymi
Hahaha, taidat olla nuori ja villi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha, taidat olla nuori ja villi!
No näin sanoin 25- vuotiaana samanikäiselle isottelevalle miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin! Hihii.... 😂
- Anonyymi
Myös joko tuut mun luo tai annat puolet tosta pitsasta on toiminut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös joko tuut mun luo tai annat puolet tosta pitsasta on toiminut
Aika hyvä. Toivoit että tulee puolet pitsasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Go girl💪
No sulla täytyy olla aika paljon rahaa.. Että pystyt maksamaan kahden asunnon kulut! Miksi en saisi käydä töissä?
- Anonyymi
Elääkö hän minua varten ja kärsiviä ihmisiä varten, vai jotain höpö höpö hommaa varten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elääkö hän minua varten ja kärsiviä ihmisiä varten, vai jotain höpö höpö hommaa varten?
Mitä höpöhöpö juttua?
Tämän aloittajan täytyy olla joku hoitoalalta ja hänen kaivattu joku kollega. Hmm... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä höpöhöpö juttua?
Tämän aloittajan täytyy olla joku hoitoalalta ja hänen kaivattu joku kollega. Hmm...🤫.
- Anonyymi
EN KAY
- Anonyymi
Höpö juttuja. Minulla on säästöjä...
- Anonyymi
Voi rakas, pidä säästöt pahaa päivää varten🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas, pidä säästöt pahaa päivää varten🙂
🥺…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺…
Voit toki hemmotella rakastasi myös. Mutta älä anna rakkauden viedä järkeä kokonaan. Tee niinkuin parhaaksi näet😉🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit toki hemmotella rakastasi myös. Mutta älä anna rakkauden viedä järkeä kokonaan. Tee niinkuin parhaaksi näet😉🥰
On vienyt jo😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vienyt jo😩
Onko tässä oikeasti kyse rakkaudesta?
- Anonyymi
ON
- Anonyymi
Moppivalssia.
- Anonyymi
Ensimmäinen kommentti tähän tyhmään provoon:
Häpeä senkin hävytön pentu.
Minä teen töitä vaikka 100- vuotiaaksi asti.
Sinä et sitä määrää ☺️😅
Sinä haet minut töistä ja teet ruokaa joka päivä mun työpäivän jälkeen. Onko selevä?
Ja nyt. Pistät sen vitun palstan kiinni ja alat kerrankin nukkumaan ihan oikeesti ihmisten aikaan.
🐅🖐️🙏- Anonyymi
Meidän pitäisi keskustella! 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän pitäisi keskustella! 🤨
Keskustelen mielelläni kanssasi.
Sillä ehdolla että olet hän. Muiden kanssa en.
Missä jutellaan ja milloin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelen mielelläni kanssasi.
Sillä ehdolla että olet hän. Muiden kanssa en.
Missä jutellaan ja milloin?No ihan missä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan missä haluat.
Meillä oli whatsapp yhteys aiemmin. Se käy mulle. Viestinä tai puheluna. Mistä tiedän, että olisit hän? En ala randomien kanssa puhumaan tai viestimään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli whatsapp yhteys aiemmin. Se käy mulle. Viestinä tai puheluna. Mistä tiedän, että olisit hän? En ala randomien kanssa puhumaan tai viestimään...
Ahaa, tämä on varmaan se joku nalle juttu. En ole osallinen siitä millään tavalla.
- Anonyymi
Aloittaja hoitoon. Jokainen normaali henkilö päättää tekemisistään ja ajastaan itse. Sitä ei toisen henkilön päivässuunnitelmat kylläkään koske. Ohi
- Anonyymi
Voin allekirjoittaa tämän sopimuksen
- Anonyymi
Uuh. 😊❤️❤️
- Anonyymi
🤣🤣 just
- Anonyymi
Teen kylläkin mitä haluan. Käskyjä en sivusta halua..
- Anonyymi
Koit tarpeelliseksi ilmoittaa? Pelkäätkö että se ei ole ihan täysin noin?
- Anonyymi
Löydän kyllä mieleisiani tapoja toteuttaa itseäni noissakin puitteissa, kysymyshän on kaikkein arvokkaimmasta, ajasta, jolle pitää keksiä hyvää käyttöä. Toivottavasti omat tekemisesi vastaavasti kehittävät sinusta päivä päivältä paremman. Muutoin jäät varjooni. Eikö se olisi sääli.
- Anonyymi
Näinkö on käymässä? Huh, melkein säikähdin. Tiedät siis intuitiivisesti että olet menossa minusta ohi? Paljon mahdollista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö on käymässä? Huh, melkein säikähdin. Tiedät siis intuitiivisesti että olet menossa minusta ohi? Paljon mahdollista!
Ei naisen kuulu olla viisaampi ja älykkäämpi kuin miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja käydä matkoilla
Sun kans tai ilman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja käydä matkoilla
Sun kans tai ilmanTunnetko minut vai kirjotatko kaikille naisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN
EN MINA MIESTASI VIE
- Anonyymi
🧡.................🧡
. - Anonyymi
Aika paljon on näköjään tälläkin palstalla edustusvaimo ehdokkaita ja halukkaita.
- Anonyymi
Ei ihan korvaan piertyjä naisia..
- Anonyymi
Ei kukaan halua vain näyttää nätiltä. Edustusvaimoilla kun alkaa paikat roikkumaan niin se on kerta laakista seuraavaa nättiä tyttöä kehiin. Raaka maailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan halua vain näyttää nätiltä. Edustusvaimoilla kun alkaa paikat roikkumaan niin se on kerta laakista seuraavaa nättiä tyttöä kehiin. Raaka maailma.
😑miehet...buu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😑miehet...buu
No jotkut miehet on tollaisia..
- Anonyymi
Ap Hanki sexropotti
Ja anna naisten itse kertoa millaista kohtelua toivovat
ja haluavat sinulta.
Äläkä luo jotain vitun häkkiä mihin ei kukaan halua tulla.
Ajattelitko yhtään sitä että nainen ajattelee myös itse.
Tai sitä että naisella on omia haluja taivoitteita .
Siis muitakin ku arvon pallilisen prinsessan mielyttäminen
Mille elää.
AP sä oot ihan hukassa ja pihalla miten pidät huolta.
Koska et selvästikään ole valmis kestelemaan vaan
Nainen ylenkatsottu ja alistettu objecti..
Nyt mietit uudestaan et miten
Suhteet eli 2 henkilön tiimit luodaan.
Ja lakkaat miettimästä vain sua ja sun halua.
Sitte sä voit vielä jopa onnistuakin.
Keskustelu on avain .
Aloita siitä
Naiselta joka ei todellakaan suostu , mihinkää alistumis kuvioihin- Anonyymi
Ei hän ymmärrä. Hän on se palstan sekopää. Nyt näyttää olevan taas Jumalasta seuraava, mutta odotetaan muutama päivä niin johan sekoaa taas. Joko mennään syvään päätyyn ja uhataan tappaa itsensä ja anotaan naista pelastamaan. Toinen ääripää on aggressiivisuus.
Taitaa varmaan seuraava askel olla se aggressiivisuus, jos vanhat merkit pitää paikkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ymmärrä. Hän on se palstan sekopää. Nyt näyttää olevan taas Jumalasta seuraava, mutta odotetaan muutama päivä niin johan sekoaa taas. Joko mennään syvään päätyyn ja uhataan tappaa itsensä ja anotaan naista pelastamaan. Toinen ääripää on aggressiivisuus.
Taitaa varmaan seuraava askel olla se aggressiivisuus, jos vanhat merkit pitää paikkansa.Äläs nyt. Tämä voi olla oikeasti Jumala...joka päättää..mihin suuntaan ihmisten elämät menee.
On valtaa valita. - Anonyymi
Hauska tuo..,PALLILLISEN😂,no niitäkin on.Mutta onko hän sitten trans-henkilö?
- Anonyymi
Mä keltään kysy lupaa kaffeteluihini.
Hyväntekeväisyysjutut ei ole mun juttu. - Anonyymi
Kuha nää ukot pesis ekana pyykitkii niikun pitäis.
- Anonyymi
Sanos muuta mä laitankin koneen heti pyörimään eukkonen.
- Anonyymi
Trolli.💀💀
- Anonyymi
Entinen aviopuolisoni otti juurikin tuollaisen kotirouvan itselleen. Koulutettu rikosasianajaja jäi kotiin pitämään kodista ja miehestä huolta, sittemmin lapsesta. Hyvin heillä menee vuosikymmenenkin jälkeen.
- Anonyymi
Ai sä ajattelet jotenkin ihmeellisesti saisin terveyteni takaisin sinun kanssasi ollessani.
- Anonyymi
Omit itsellesi? hmm.. tämä juttuhan uppoo tosi moneen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omit itsellesi? hmm.. tämä juttuhan uppoo tosi moneen..
Kuhan vastailen. Niin varmaan muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuhan vastailen. Niin varmaan muutkin.
Niimpä, on tää mystinen ketju.
- Anonyymi
Löysitkö jo sopivan? 🙂♥️
- Anonyymi
MINKA SOPIVAN
- Anonyymi
4 VUOTTA SITTEN OLIN VIIMEKSI TOISSÄ
- Anonyymi
Kiitos tiedosta…
- Anonyymi
Mitä hommia teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hommia teit?
raksalla siivosin
- Anonyymi
ET SINA TAIBA PALJON TOITA TEHTYA KUN KIRJOITTELET KANSSANI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET SINA TAIBA PALJON TOITA TEHTYA KUN KIRJOITTELET KANSSANI
NYT LOPETAN JOTEN MORO TULE KAYMAAN TAALLA NIIN VOIMME JUTELLA KASVOTUSTEN
- Anonyymi
kuulostaa sadulta, mutta ei ole minun elämää, voisin viihtyä kyllä, voisin omiakin 🌞 mutta luulen että ei minulle. olen silti onnellinen siitä toisesta tulevasta elämästä 🎉
- Anonyymi
Minulla on upeat muodot, mutta olen ladyboy. Ei kai haittaa?
- Anonyymi
Toivoton oikeasti kotirouvaa? Jos minusta olet kiinnostunut sitä päivää et näe
- Anonyymi
Toivotko
- Anonyymi
Ajatella. Nyt sinulla on jo satojen metrien jono oven takana... Oooohhhh
- Anonyymi
Ja sitten kävisi kuin erään mediapersoonan rouvalle, kun joutuisit sairaseläkkeelle ja nuorikkosi elättäisi sinut omaishoitajan palkalla ja leskeksi jäätyään joutuisi sossun asiakkaaksi.
Kuinka tyhminä naisia yhä pidetään?
Ette te niin ihmeellisiä ole, että uhraisimme koko elämämme olemalla hyvävartaloinen kotieläin. - Anonyymi
Just,ja pinnallisuushan se tärkeintä on,🤑Elämän teatteri🤢🤮
- Anonyymi
No johan jotain; ymmärsin että olet nainen (ymmärsin kyllä) ja tahdot miehesi omaksi kotihengettäreksi. Niin minäkin tahtoisin sellaisen urhon; kroppa kunnossa ja täydelliset muodot tikissään ja minä töistä tultuani voisin ihailla timmissä kunnossa olevaa puolisoani. No, en ole lukenut aikoihin näin päräyttävää tekstiä; Veikkaan että sinun kanssa suhdetta luomaan ei ole tunkua. Jos olisit avannut varallisuuttasi, voisi ollakin epätoivoisia ehdokkaita sinun vaatimuksiin. Täällä ihmettelee näitä viestejä 168 pitkä, 57-kiloinen, tumma-pitkähiuksinen nainen, jonka parasta ennen on mennyt vuosikymmeniä sitten. Toki pitää kertoa että hiukset pysyy tummina kun juurikasvun käy värjäyttämässä kampaajalla. On niin epärealistisia toiveita, mikä ihmisiä vaivaa? Ensin pitäisi katsoa peiliin; mitä sieltä näkyy? Onko kaikki täydellistä vai olisiko parantamisen varaa. Voi sinua jos tosissasi kirjoitit, epäilen kyllä. Katsokoon jokainen peiliin ja olkoon tyytyväinen siihen, mitä näkyy peilistä. Täydellisyyttä ei ole olemassakan, itseensä ja läheisiinsä voi olla tyytyväinen tai sitten ei.
- Anonyymi
Saako käydä vessassa? Kahvilla käynnin jälkeen voi tulla hätä.
- Anonyymi
Vain kotieunukkini seuraamana.
Eihän sitä tiedä, vaikka yrittäisit karata vessan ikkunan kautta.
- Anonyymi
Haluat siis aivottoman bimbon jolla ei ole mielessä mitään muuta kuin vaatteet, meikit ja korut. Mikäs siinä. Makunsa kullakin.
- Anonyymi
Kerran eletty niin ja voiko elämä enempää tylsempää olla.
- Anonyymi
Olen jo asentanut kalterit ikkunoihin.
Ulkona saat käydä, jos käytät burkhaa. - Anonyymi
Hei sinä SOVINISTI, mitähän vuosisataa mahdat elää, KAIKKI NAISET NAURAVAT SINULLE!
- Anonyymi
Olet varmaankin superrikas niin mun ei tarvitsisi töissä käydä?Mutta muuten vapauteni haluan ilman että joku kontroilloi/ kyylää minua.
- Anonyymi
Kylläpäs kuulostaa kauhean kontrolloivalta ja rajoittavalta parisuhteelta. Mä ainakin satun tykkäämään työstäni joten no thanks.
- Anonyymi
Vttu ole ennenkään kysellyt toisilta mitä teen ja mitä en, enkä aio niin tehdä jatkossakaan. Ota tai jätä sellaisena kuin olen. Naiselta
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918