Hemmetin tyhmä tyttö juoksi onnensa ohi.

Anonyymi-ap

Kymmenisen vuotta sitten tapasin naisen eräässä maamme pikkukaupungissa, jossa olin käymässä työasioissa.
Minua pidetään komeana ja miellyttävänä herrasmiehenä ja naiset rakastuvat aina minuun, mitä en ihmettele yhtään.
Olen lukenut mies ja käynyt yliopistonkin. En ole mikään tyhjätaskukaan, niinkuin moni muu tavallinen pulliainen.
Menin työasiat hoidettuani tuon pikkukaupungin tanssiravintolaan ja tapasin siellä tuon mainitsemani naisen. Ei hän ollut mikään kaunotar eikä niin hyvin puettukaan ja vanhahkokin hän jo oli, varmaan jo puolessa välissä kolmeakymmentä. Itse en ole vielä edes viittäkymmentä täyttänyt ja näytän hyvin nuorekkaalta. Hyvän hyvyyttänihän minä tuota naista pyysin tanssilavalle että olisi sitten ylpeiltävää muille naisille kun minun kaltaiseni varakkaan näköinen herrasmies on jutellut ja tanssinutkin hänen kanssaan. Meikitkin sillä oli aivan kuin pikaisesti hutaistut naamalle iltalypsyn jälkeen. Haisikin aivan lehmänlannalle. Aivan säälitti tuo vanhapiika, jota ei ainakaan miksikään kaunottareksi voinut kutsua.
Kohteliaasti pyysin häntä jatkoille hotellihuoneeseeni mutta hän vain nauroi minulle että ei ole sellainen tapana ukkomiesten kanssa. Enhän minä muuta kuin olisin vain vähän juttuseuraa hänestä halunnut mutta tietäähän nuo kouluttamattomat ja tyhmät maalaistytöt, ettei niillä koskaan ole muu kuin vain seksi mielessä.
Nainen oli karisuttanut tuhkaa leninkinsä etumukselle ja kun omissa ajatuksissani aloin sitä siitä huitaisemaan pois niin alkoi kiljumaan että muka kopeloin häntä ja heti siihen ryntäsi joku nuori tyhmän näköinen sälli, joku maalaistollo joka löi minua. Tyhmän näköinen maalaispoliisi ilmestyi paikalle ja raahasi minut sen tyhmän maalaistollon sijasta putkaan, vaikka se oli se joka oli lyönyt minua.
Ei se akka ymmärtänyt hyvän päälle mitään ja tyhmäkin oli kun tällaiselle komealle herrasmiehelle oli niin epäkohtelias. Syyttömänä sain koko sen yön olla putkassa.

5

2544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tainnut tyttö todellakaan juosta onnensa ohi.

      • Anonyymi

        Eunukin päiväuni buaahaa


    • Anonyymi

      On aloittaja neitsyellä ollut fantasiat taas.

      • Anonyymi

        Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe