Fasistinen Venäjä kieltää vasemmistolaisia poliittisia liikkeitä toimimasta

Anonyymi-ap

Venäjä on julistanut vasemmistolaisen "venäjän sosialistisen liikkeen (RSM)" ns. ulkomaiseksi agentiksi eli käytönnössä kieltänyt sen toiminnan kokonaan.

Venäjän Sosialistinen Liike on pääasiassa nuoren aktivistien vasemmistolainen liike joka vastustaa mm. kapitalismia ja tukee rauhantyötä.

Mielenkiintoista (ja surullista) että samaan aikaan kun isovenäläiset fasistit estävät aidosti vasemmistolaisten liikkeiden toiminnan Moskovassa niin Suomen oma äärivasemmisto jatkaa yhäkin venäjän tukemista, eikä kykene näkemään millainen fasistinen ja imperialistinen roistovaltio se todellisuudessa on?

Eikä Suomen kommunisten puolueen ja kommunistien pitäisi vihdoin katkaista napanuora äiti-venäjän suuntaan?

22

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Stalinia arvostetaan myös Putlerin hallinnossa.

      • Anonyymi

        Niin siis Putin vai Stalin nymfomaaniko? Enpä usko! Mutta en myöskään suosittele noiden linkkien avaamista.


    • Anonyymi

      Nnin kommareitahan ei ole kuin usassaja eurostoliitossa😂🤣🤣😂🤫

      • Anonyymi

        Niin se on kyllä aika ironista. Että kommunistit, äärivasemmistolaiset sun muut saavat toimia täysin vapaasti ns. lännessä, mutta venäjällä heitä vainotaan ja koitetaan vangita! Enemmän kuin erikoinen tilanne!


    • Anonyymi

      Fasismi on nousemassa ympäri Eurooppaa. Perussuomalaisten kaltaiset puolueet, jotka edustavat "valkoisen rodun" ylemmyyttä, ovat siirtymässä avoimen fasismin kannalle.
      Mukana lisukkeena on kristinuskon korottaminen ja muiden uskomusten solvaaminen.
      Sota Euroopassa on nostanut fasismia voimakkaasti esiin.
      Fasismin vaara on reaalinen. Sen yksi perusmerkki on sotahuuman nostaminen hyveeksi.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista paatosta. Mutta kerrotko vielä miten tämä liittyy itse aloitukseen ja ketjun aiheeseen?


      • Anonyymi

        Sota islamia vastaan on vääjäämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sota islamia vastaan on vääjäämätön.

        Islam todellakin edustaa omanlaistansa uskonollisen fasismin muotoa. Ja sitä vastaan taisteleminen on kyllä todella tärkeää rauhanaatteen ja vasemmistolaisten ihanteiden säilymisen kannalta.


      • Anonyymi

        Sinä myönsit nimimerkki Partacus itse joulukuussa 2019 Mitä fasismi tarkoittaa nykyajassa -aloituksen kommentissasi tosiasian.

        Tässä suora sitaatti tuosta kommentistasi:

        - "Tämän päivän Venäjä on kiistatta fasistinen, militaristinen ja imperialistinen valtio" -

        Tuon myöntäminen ei ole kuitenkaan estänyt sinua millään tavalla uurastamasta Vladimir Putinin fasistihallinnon pikkuapulaisena, mitä sinä teet täälläkin päivästä ja vuodesta toiseen.
        Semmosta se on suomalainen kommunismi ilman naamiota.
        Ilmanko on SKP:n poliittinen kannatus soikea nolla, sillä kyllä Suomen kansa tietää millaisia ketkuja nämä kommunistit ovat.


    • Anonyymi

      Sotajunkkarit haluavat sotaan islaminuskoisia maita kohtaan. Persut vaiko kokoomuslaiset sotapellet sellaista suunnittelevat! Asialla voi olla vihreidenkin sotasiipi.

      • Anonyymi

        Aikamoista paatosta, kuulostaa ihan Partacukselta vaikka anonyymi kommentti onkin. Mutta kerrotko vielä miten tuo liittyy itse keskustelun aiheeseen eli siihen että fasistinen venäjä kieltää vasemmistolaisia poliittisia liikkeitä toimimasta.

        Onko sinulla siihen mitään kommentoitavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoista paatosta, kuulostaa ihan Partacukselta vaikka anonyymi kommentti onkin. Mutta kerrotko vielä miten tuo liittyy itse keskustelun aiheeseen eli siihen että fasistinen venäjä kieltää vasemmistolaisia poliittisia liikkeitä toimimasta.

        Onko sinulla siihen mitään kommentoitavaa?

        Niin oliko sinulla toveri mitään kommentoitavaa itse ketjun aiheeseen eli siihen että fasistinen ja imperialistien natsivenäjä kieltää vasemmistolaisia poliittisia liikkeitä ja vangitsee vasemmistolaisia rauhanaktivisteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oliko sinulla toveri mitään kommentoitavaa itse ketjun aiheeseen eli siihen että fasistinen ja imperialistien natsivenäjä kieltää vasemmistolaisia poliittisia liikkeitä ja vangitsee vasemmistolaisia rauhanaktivisteja?

        Ilmeisesti ei ollut? Halusi ja paatostaa kovaan ääneen tai vierittää keskustelua pois itse alkuperäisestä aiheesta?


    • Anonyymi

      Tänään puolestaan Venäjän fasistinen juntta on antanut pidätysmääräyksen vasemmistolaisesta rauhanaktivista ja runoilijasta Daria Serenkosta. Nämä vasemmistolaisten rauhanaktivistien vainot Moskovan taholta laittavat SKP:n ja suomalaisten äärivasemmistolaisten, niinkuin vaikka tämänkin palstan toveri partacuksen venäjän jatkuvan tukemisen ja venäläisen propagandan jakamisen täällä täytenä totena todella outoon ja rumaan valoon.

      https://www.themoscowtimes.com/2024/04/10/russia-issues-arrest-warrant-for-exiled-feminist-poet-daria-serenko-a84792

      • Se vähä minkä sain venäläisnuorten vasemmistolaisuudesta on totta. Nuoret asettuvat marxilaisuuden aatteen taakse. Mistään suuresta vainosta ei löytynyt tietoa mutta ei se mahdotontakaan ole.
        Putinismi edustaa uskonnollis-fanaattista liikettä porvarillisen talousjärjestelmän puolesta.
        Siksipä asian esilletuoja ei tuekaan sorrettuja tai marxilaista maailmankatsomusta.
        Marxilainen ajattelukanta on vaikeuksissa mutta nousee väistämättä, koska se yhdistää demokratian ja ihmiset.
        Aloitus pikemmin ihannoi venäläisten marxilaisten vainoamista.

        Putinin aate perustuu isovenäläisen suuruuden saavuttamiseen pappien, Jeesuksen ja raamatun tuella.
        Antakaamme tuki sosialismia edustavalle venäläisnuorisolle.

        Suomessa, Ukrainassa, Venäjällä ja Euroopassa on noustava ja tulee nousemaan sosialistinen liike. Prosessi on väistämätön. Eurooppalainen fasismi on nousussa mutta elinvoimaa sillä ei tule olemaan.


      • Anonyymi
        Partacus kirjoitti:

        Se vähä minkä sain venäläisnuorten vasemmistolaisuudesta on totta. Nuoret asettuvat marxilaisuuden aatteen taakse. Mistään suuresta vainosta ei löytynyt tietoa mutta ei se mahdotontakaan ole.
        Putinismi edustaa uskonnollis-fanaattista liikettä porvarillisen talousjärjestelmän puolesta.
        Siksipä asian esilletuoja ei tuekaan sorrettuja tai marxilaista maailmankatsomusta.
        Marxilainen ajattelukanta on vaikeuksissa mutta nousee väistämättä, koska se yhdistää demokratian ja ihmiset.
        Aloitus pikemmin ihannoi venäläisten marxilaisten vainoamista.

        Putinin aate perustuu isovenäläisen suuruuden saavuttamiseen pappien, Jeesuksen ja raamatun tuella.
        Antakaamme tuki sosialismia edustavalle venäläisnuorisolle.

        Suomessa, Ukrainassa, Venäjällä ja Euroopassa on noustava ja tulee nousemaan sosialistinen liike. Prosessi on väistämätön. Eurooppalainen fasismi on nousussa mutta elinvoimaa sillä ei tule olemaan.

        Suomen kommunistisen puolueen toveripuolue marxilainen Venäjän federaation kommunistinen puolue tukee ehdoitta Vladimir Putinin fasistihallinnon vuonna 2014 aloittamaa imperialistista hyökkäyssotaa Ukrainaa ja sen kansaa vastaan, siis juuri sitä Venäjää, jonka sinä itsekin myönsit joulukuussa 2019 olevan sotaisan valloitushaluinen fasistinen valtio, ja Kiinan ja Pohjois-Korean kommunismidiktatuurit antavat massiivisesti aseapua ja diplomaattisen tukensa Moskovan fasistijuntalle, jotta se voi jatkaa ukrainalaisten lasten, naisten ja miesten murhaamista ja vammauttamista ja heidän kotiensa murskaamista.

        SKP ei ole nähnyt tarvetta sanoa moitteen sanaakaan näille hyökkäyssotakanssarikollisille kommunistitovereilleen.


      • Anonyymi
        Partacus kirjoitti:

        Se vähä minkä sain venäläisnuorten vasemmistolaisuudesta on totta. Nuoret asettuvat marxilaisuuden aatteen taakse. Mistään suuresta vainosta ei löytynyt tietoa mutta ei se mahdotontakaan ole.
        Putinismi edustaa uskonnollis-fanaattista liikettä porvarillisen talousjärjestelmän puolesta.
        Siksipä asian esilletuoja ei tuekaan sorrettuja tai marxilaista maailmankatsomusta.
        Marxilainen ajattelukanta on vaikeuksissa mutta nousee väistämättä, koska se yhdistää demokratian ja ihmiset.
        Aloitus pikemmin ihannoi venäläisten marxilaisten vainoamista.

        Putinin aate perustuu isovenäläisen suuruuden saavuttamiseen pappien, Jeesuksen ja raamatun tuella.
        Antakaamme tuki sosialismia edustavalle venäläisnuorisolle.

        Suomessa, Ukrainassa, Venäjällä ja Euroopassa on noustava ja tulee nousemaan sosialistinen liike. Prosessi on väistämätön. Eurooppalainen fasismi on nousussa mutta elinvoimaa sillä ei tule olemaan.

        "Siksipä asian esilletuoja ei tuekaan sorrettuja tai marxilaista maailmankatsomusta."

        Selventäsikö mitä toveri Partacus tuolla kommentilla oikein tarkoittaa? Sitäkö ettei venäjän rikoksia ja venällä tapahtuvia vainoja saisi tuoda esille? Varsikaan tällä SKP:n palstalla?

        Onko venäjä, jopa fasistinen ja imperialistinen venäjä, sellainen pyhä lehmä äärivasemmistolle ettei sitä tai sen tekoja saa arvostella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kommunistisen puolueen toveripuolue marxilainen Venäjän federaation kommunistinen puolue tukee ehdoitta Vladimir Putinin fasistihallinnon vuonna 2014 aloittamaa imperialistista hyökkäyssotaa Ukrainaa ja sen kansaa vastaan, siis juuri sitä Venäjää, jonka sinä itsekin myönsit joulukuussa 2019 olevan sotaisan valloitushaluinen fasistinen valtio, ja Kiinan ja Pohjois-Korean kommunismidiktatuurit antavat massiivisesti aseapua ja diplomaattisen tukensa Moskovan fasistijuntalle, jotta se voi jatkaa ukrainalaisten lasten, naisten ja miesten murhaamista ja vammauttamista ja heidän kotiensa murskaamista.

        SKP ei ole nähnyt tarvetta sanoa moitteen sanaakaan näille hyökkäyssotakanssarikollisille kommunistitovereilleen.

        "SKP ei ole nähnyt tarvetta sanoa moitteen sanaakaan näille hyökkäyssotakanssarikollisille kommunistitovereilleen."

        Entä toveri SDP sisarpuolueineen?


    • Anonyymi

      Venäjällä kommunistinen puolue on tärkeä valtapuolueen tukija kaikkissa tärkeissä asioissa. Kuuluu systeemioppositioon.
      Venäjän hallintokin on suurimmaksi osaksi entisiä kommunisteja, joka selittää Venäjän nykyistä politiikkaa. Putin on palauttanut Neuvostoliittoa takaisin pala, palalta.

    • Anonyymi

      Todella paljon näitä pornosivuille vieviä linkkejä nykyisin täällä Suomi24:ssa. Jopa kommunistien keskustelupalstalla!

      Mikseivät moderaattorit ja palstan ylläpitö puutu asiaan?

    • Anonyymi

      Noista venäjän kieltämämistä vasemmistolaisista ja äärivasemmistolaisista liikkeistä on vaikea löytää mitään tietoa suomeksi. Englanninkielisiä ja venäjänkielisiä uutisia ja perustietoja niistä löytyy, mutta yllättävää miten vähän, jos lainkaan, niistä on kirjoitettu kotimaisella.

    • Anonyymi

      "on julistanut vasemmistolaisen ns. ulkomaiseksi agentiksi eli käytönnössä kieltänyt sen toiminnan kokonaan."

      Tuossa asiassa Suomen pitäisi ehdottomasti ottaa mallia naapurista... meilläkin äärivasurit pistävät puolueen edun maamme edun edelle...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe