Martina aloittaa uuden työviikon

Anonyymi-ap

Ei laiskottele vaan tekee ahkerasti töitä ja maksaa tietysti veroja.

47

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei notku ravintoloissa etsimässä elättäjää.

    • Anonyymi

      Martinan seuraajat eivät tee koskaan näitä aloituksia ja siksi niitä ei pidä jatkaa, vainooja on ollut ahkera taas tänään .

    • Anonyymi

      Ahkera likka.

      • Anonyymi

        Ottaisipa Reality-Reetta mallia.


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

    • Anonyymi

      Martinalla on riittänyt kivasti töitä.

      • Anonyymi

        Mainostaako vielä ravinteita 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainostaako vielä ravinteita 🥴

        Kannattaa kysyä häneltä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kysyä häneltä 👍

        Ei tulisi mieleenkään kysyä mitään ihmiseltä, jonka koulutus on huonosti suoritettu peruskoulu.

        Velencia, Vecas, Canberra ja Tanskan kaupunki. 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulisi mieleenkään kysyä mitään ihmiseltä, jonka koulutus on huonosti suoritettu peruskoulu.

        Velencia, Vecas, Canberra ja Tanskan kaupunki. 🤨

        Taidat vaan olla hieman ujo vaikka pidätkin Martinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat vaan olla hieman ujo vaikka pidätkin Martinasta.

        Väkivallasta tuomion saanut tollo !


    • Anonyymi

      Miksi jatkatte tätä TROLLIN aloittamaa ketjua? Ettekö te vieläkään tajua, mikä on aloittajan tarkoitus?

    • Anonyymi

      Tänään työnä surut ja polkeminen.

      • Anonyymi

        On siinä Martinalle työsarkaa yhden tunnin osalle, mitä se lopun päivää tekee ?

        Vai meneekö surressa ja polkemisessa hole päivä ?


    • Anonyymi

      Tienaa työllään hienosti.

      • Anonyymi

        Menikö jo miljoonaeuroa rikki 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö jo miljoonaeuroa rikki 🥴

        Et ole äidinkielen opettaja.


    • Anonyymi

      Itse asiassa puski "töitä koneella" jo koko viikonlopun.

      Tuloksena oli uusi kurssi.

      • Anonyymi

        😀 😀 😀


      • Anonyymi

        Oliko KONKURSSI.


      • Anonyymi

        Koska tulee hulavannekurssi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tulee hulavannekurssi ?

        Martinan motto näyttää olevan " puskeminen " ?


    • Anonyymi

      Lähes psykoottista koko touhu. Ihan epätoivoista leikkimistä.

    • Anonyymi

      Konkurssia koti hole muija menossa. Hulavannekurssi ja puun ympärijuoksu 9,90€/kk. Surutyöt koneella kannattaa aloittaa jo, koska tulevaisuudennäkymät ovat aika hataralla pohjalla.

    • Anonyymi

      Martinan kiitollisuus "mun, mä minä, minun, mä" jne. Joka lauseessa joku minä 😀 käytännössä se on kiitollinen itselleen

      • Anonyymi

        Miten ihmeessä ihmisesta tulee noin minä keskeinen. Melkein joka lauseessa käyttää sanaa,
        mä mun mulle oon mä ?

        Ja se että ihan julkisesti kehtaa väittää, että on parempi kuin muut ??

        Mitään todellista faktaa siitä paremmuudesta ole nyt eikä tulevaisuudessakaan.


    • Anonyymi

      Martinan räkäitkuvideon perusteella se on terapian tarpeessa. Joku tolkku tohon sekoiluun olisi hyvä saada

      • Anonyymi

        Kyllä maailma opettaa, se riittää kun pisnekset menee päin peppua, seuraajat kaikkoaa ja mies häippää kohti auringonlaskua - kyllä siinä vaiheessa on peiliin katsomisen paikka..


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen räkäitkuvideo, onx sulla joku vanha nokia-kapula käytössä , nimittäin mun laitteella en sellaista huomannut?
        Vai pitäs saada sun asiaan joku tolkku...voi jestas mikä "teerapeuutti", ootko samaa kurssia Sofian sexy-"teerapeuuttin" kanssa?


      • Anonyymi

        16.41 mistä ihmeestä sä keksit sanan "räkäitkuvideo" , selailin ketjuja eilen ja oot saman jutun kirjoittanut aikas monta kertaa ja taas hyppäsi sana verkkokalvolle, oot sää vaan aika nokkela flikka😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16.41 mistä ihmeestä sä keksit sanan "räkäitkuvideo" , selailin ketjuja eilen ja oot saman jutun kirjoittanut aikas monta kertaa ja taas hyppäsi sana verkkokalvolle, oot sää vaan aika nokkela flikka😂😂

        Ekkö tajuu, samat höyrypää suoltaa kommenttia päivittäin. Ne käy ny aika kuumana Martsun kimppuun, kun Dubaista ei oikein nyt näytetä kristallikenkiä, eikä timantteja, ottaahan se aivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maailma opettaa, se riittää kun pisnekset menee päin peppua, seuraajat kaikkoaa ja mies häippää kohti auringonlaskua - kyllä siinä vaiheessa on peiliin katsomisen paikka..

        Minkä alan yrittäjä olet? On tosi ikävää, jos miehesi on häipynyt ja duunit loppuneet, mutta kyllä sulle vielä paikka löytyy, katso peiliin lempeästi ja sanoi hyvä minä.❤️


      • Anonyymi

        Mitenkähän kauan Aussi jaksaa katsella tuota tolkutonta treenausta tai mitä se on. Emäntä polkee kuin heikkopäinen olohuoneessa telkkarin edessä pers pitkällä. ja siinä samassa kämpässä pyörii iso koira ja lapset. Sitten on tyttären hevosharrastus ja koirankusetukset ja Eskokin vielä. Eikä ne lapset ole omia.
        Varmaan joskus miettii minkä elämän lapsineen jätti taakseen Australiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän kauan Aussi jaksaa katsella tuota tolkutonta treenausta tai mitä se on. Emäntä polkee kuin heikkopäinen olohuoneessa telkkarin edessä pers pitkällä. ja siinä samassa kämpässä pyörii iso koira ja lapset. Sitten on tyttären hevosharrastus ja koirankusetukset ja Eskokin vielä. Eikä ne lapset ole omia.
        Varmaan joskus miettii minkä elämän lapsineen jätti taakseen Australiassa.

        Siis IHAN OIKEASTI, mietitkö sinä tuollaisia asioita ihmisestä, jota et välttämättä edes tunne? Eli onko tuo Martinan elämä sun elämäsi sisältö, kun kerrot noin tarkasti hänen tekemiset ja olemiset 🙉
        Tuo sun stoori on sellainen, että äkkiä luulis sun olevan tään Martinan perheen taloudenhoitaja. Nyt tiän, mitä tarkottaa TOSIFANI.


    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset vaan ei nää itsessään mitään vikaa ikinä. Vika on aina muissa.

      • Anonyymi

        Siis kenessä muussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kenessä muussa?

        No vaikka pyörässä, tuulessa yms. En tiedä mihin räkäitkuun viitataan, mut yleensä syyt niihin itkuihin on ollut aina jossain muualla


    • Anonyymi

      Kannaisi tehdä vielä enemmän töitä, että voisi ostaa luksusasunnon. Sarakin osti ja maksoi 750. 000 euroa. Ja on vapaa-ajan asuntokin.

      • Anonyymi

        Nyt ei mene Martinalla hyvin !

        Sarakin osti kalliin asunnon hyvältä alueelta. Mitä tekee Martina , asuu vuokrakämpässä eikä edes kesämökkiä omista.

        Hyvä Sara !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei mene Martinalla hyvin !

        Sarakin osti kalliin asunnon hyvältä alueelta. Mitä tekee Martina , asuu vuokrakämpässä eikä edes kesämökkiä omista.

        Hyvä Sara !

        Miten Sara liittyy Martinaan? Sitenkö että on ollut Martinan pahimman vihollisen Sofian ystävä toistakymmentä vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Sara liittyy Martinaan? Sitenkö että on ollut Martinan pahimman vihollisen Sofian ystävä toistakymmentä vuotta?

        Martinakin oli Sofian ystävä, kaasonakin oli.


    • Anonyymi

      Tuolla näyttää olevan ketju, aloitus tehty vuonna 2012, ja siellä Martinan pitkäaikainen vainoja on ollut asialla monta vuotta. Otsikkona "Haluan julkkikseksi". Eli sellainen tapaus se Mara-hokija siellä.

      • Anonyymi

        Eli kuuluu siis siihen kuuluisaan Näätä-porukkaan josta oli Hesarissa juttuakin vuonna 2015.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kuuluu siis siihen kuuluisaan Näätä-porukkaan josta oli Hesarissa juttuakin vuonna 2015.

        Nehän on sitten julkkiksia itsekin koska aivan lehteen päässeet.


    • Anonyymi

      Hannu suree eikä pääse tästä yli.

    • Anonyymi

      Hannu oli aivan liian miesmäinen Martinalle, ei kynsilakkaa eikä napapaitoja. Nyt on twinflame löytynyt, vaikka ravintolassa istumiset kuormittavatkin ikävästi arjessa. Ehkä tähänkin on tulossa valmennus, miten jaksaa paremmin kuormittavaa ravintolassa istumista. Hannu älä sure, et varmasti menettänyt mitään.

    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe