Asumistuki pois.

Anonyymi-ap

1.1.2025 alkaen asumistukea ei makseta osakeasunnon asumismenoihin. Nyt ollaan kusessa meidän huushollissa.Isot asumismenot ja työttömyys uhkaa.Päivaraha pienenee 25% ja lapsikorotukset poistui tässä kuussa.Se on vuokralle lähtö ja osakkeen myynti edessä. Kuka ostaa hyvän kolmion puoleen hintaan,että pääsen irti asuntovelasta?

46

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ka verovaroilla ole tarkoitus maksaa asumistukea omistusasuntoon. Silloinhan verovaroilla kartutetaan yksityisen ihmisen omaisuutta. Se omaisuushan jää yksityiselle ihmiselle, kun laina on maksettu. Verovarat on meidän kaikkien taskusta. Nuo verovarat käytän mieluummin omasta pussista omien lasten huoltamiseen, kuin uppo oudon ihmisen asunto osake omaisuuden kartuttamiseen. Valtio tekee aivan oikean muutoksen. Ei ihme, että Suomessa on verotettu hengiltä näissä rahan syytämisissä ilman vastiketta.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Omistusasuntoon asumistukea. Siten siis, että yhteiskunta maksaa osin omistusasuntosi tukien muodossa. JÄRJETÖNTÄ.

      Tuollaiset tuet pitää kaikki poistaa !!

      • Anonyymi

        Suksippa sinä Persujen trolli. Täällä kun jotain sanoo niin kaikki pistetään samaan muottiin. Sinä tai teidän trollitoimistohan estää vapaan keskustelun.

        Mutta sehän taitaakin olla teidän tarkoitus ja osa politiikkaa. Minähän sanoin, että omistusasunnoista PITÄÄ asumistuki leikata pois.


      • Anonyymi

        Ihan yhtälailla minkä tahansa tuen voi laskea siirtyvän omistusasunnon lyhentämiseen. Vai kielletäänkö jossain lapsilisillä lainan lyhentäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksippa sinä Persujen trolli. Täällä kun jotain sanoo niin kaikki pistetään samaan muottiin. Sinä tai teidän trollitoimistohan estää vapaan keskustelun.

        Mutta sehän taitaakin olla teidän tarkoitus ja osa politiikkaa. Minähän sanoin, että omistusasunnoista PITÄÄ asumistuki leikata pois.

        Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksippa sinä Persujen trolli. Täällä kun jotain sanoo niin kaikki pistetään samaan muottiin. Sinä tai teidän trollitoimistohan estää vapaan keskustelun.

        Mutta sehän taitaakin olla teidän tarkoitus ja osa politiikkaa. Minähän sanoin, että omistusasunnoista PITÄÄ asumistuki leikata pois.

        Sinä Haapavesi palstaa vuoden jokaisena päivänä häiriköivä Pyhäjärven trolli vuoron perään vastustat asumistuen leikkauksia ja kannatat niitä. Kaava minkä toistat jokaisessa viestiketjussa poikkauksetta kaikilla s24 palstoilla joita terrorisoit luotsinpestin suojista aiheesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksippa sinä Persujen trolli. Täällä kun jotain sanoo niin kaikki pistetään samaan muottiin. Sinä tai teidän trollitoimistohan estää vapaan keskustelun.

        Mutta sehän taitaakin olla teidän tarkoitus ja osa politiikkaa. Minähän sanoin, että omistusasunnoista PITÄÄ asumistuki leikata pois.

        Etköhän sinä pyhäjärven trolli ole ihan väärä ihminen puhumaan vapaasta keskustelusta yhtään mitään sinun salliessa sen vain itsellesi naurettavuuksiin asti menevine sensuureinesi kun yksinpuhelujasi häiritään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtälailla minkä tahansa tuen voi laskea siirtyvän omistusasunnon lyhentämiseen. Vai kielletäänkö jossain lapsilisillä lainan lyhentäminen?

        Lapsilisä on osoitettu lasten huoltoon.
        Asumistuki on osoitettu asumisluluista selviämiseen ( eikä kuulu maksaa omistusasuntoon).
        Jos joku ei käytä lapsilisää lasten tarpeisiin, niin sehän on hänen omilta lapsilta pois ja tökerösti tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit niitä saadessasi..

        Tuliko sinulle taas syyllistetty olo?


      • Anonyymi

        ei maksa lainojasi. vastike eri,ennemmin vähemmän sitä kuin korkeaa vuokraa, vrt 180 e vastike kuin 500-700e vuokraan tukea yli 300e. sijoittajillehan menee vuokratessa vuokrat lainanlyhennyksiin,,


    • Anonyymi

      Se minua ihmetyttää, että miksi vuokralla asuvaa vätystä tuetaan asumistuella mutta ei omistusasunnossa asuvaa elämässään eteenpäin pyrkivää fiksua tyyppiä? Molemmat voi jäädä työttömäksi, asumiskulut silti pysyvät. Sen ymmärrän, ettei lainan lyhentämiseen, mutta niihin asumiskuluihin pitäisi saada jos vuokralla asuvatkin saa. Vuokralla kyyhöttävät persuloiset ovat tuossakin asiassa kateellisia oikeille ihmisille, heille, jotka menevät elämässään eteenpäin. Minä en ole koskaan tukea saanut enkä tarvinnut, 21-vuotiaasta omassa asunut, aluksi pankin avustuksella, myöhemmin vaihdot uudempiin hoituneet entisen myynnillä. Näin toimii fiksut, miksihän persut ei? Kysyn vaan.

      • Anonyymi

        Terve
        Täällä persuloinen, joka asui vuokralla viimeksi 1978. No sillon ei vielä ollut persujakaan. Sitten olen asunnut omassani tai pankin. Töitä olen tehnyt 50v. Palkka ei koskaan ole ollut kummoinenkaan, ei nytkään. Silti olen maksanut veroni ja velvoitteeni, laskuni, kämppäni jne. Toki, se kaikki on ollut muusta kulutuksesta pois eli ei ole enää kuin pakolliset, ruoka, vaatteet, lääkärit...
        Ikinä en ole maksattanut muilla elämistäni tai yhtään mitään.
        Tässä sinulle tiedoksesi, miten persuloiset elää, saatanan punakommari!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve
        Täällä persuloinen, joka asui vuokralla viimeksi 1978. No sillon ei vielä ollut persujakaan. Sitten olen asunnut omassani tai pankin. Töitä olen tehnyt 50v. Palkka ei koskaan ole ollut kummoinenkaan, ei nytkään. Silti olen maksanut veroni ja velvoitteeni, laskuni, kämppäni jne. Toki, se kaikki on ollut muusta kulutuksesta pois eli ei ole enää kuin pakolliset, ruoka, vaatteet, lääkärit...
        Ikinä en ole maksattanut muilla elämistäni tai yhtään mitään.
        Tässä sinulle tiedoksesi, miten persuloiset elää, saatanan punakommari!

        Täällä toinen PS.
        Viimeksi vuokralla 90 luvulla opiskeluaikana. Yli 30v työelämässä ja ei asumistukia tai toimeentulotukia ole haettu. Omilla on pärjätty ja eletty varojen mukaan. Työn ohessa jatkuvasti opiskeltu.
        Joten eteenpäin on pyritty omalla ahertamisella ja lapset kasvatettu myös työntekoa arvoostamaan.
        Meillä arvostetaan myös muita ihmisiä ja ollaan myötätuntoisia erilaisten elämäntilanteiden kohdalla. Ei nämä ajat ole nyt helppoja kenellekään. Riitely ei helpota kenenkään elämää.
        Toivottavasti sinullekin asunto-osakkeen omistaja koittaa paremmat ajat ja saisit työpaikan, niin pystyt perheen elättämään ja kodin ylläpitämään. Työn teolla pelkästään voi menestyä ja niin se on tarkoitettukin. Vaikeus tulee siinä, jos täältä ei löydy työtä. Silloin ei auta kuin etsiä reissuhommaa? Monet joutuvat muuttamaan työpaikkojen perässä ja se voi olla perheelle vaikea asia, kun lasten koulut ja kaverit täällä ja työkin pitäisi löytyä molemmille puolisoille.
        Itsellä mietityttää tulevaisuus kun tulee vanhuus ja sairasteluja, onko pakko muuttaa jonnekin kasvukeskukseen, jotta saisi hoitoa ilman satojen kilometrien kulkemisia? Ja ostaako kukaan enää taloa muuttotappio kunnassa, varsinkaan jos asumusten lähelle tempaistaan sadoittain tuulimyllyjä? Siinäpä sitä on sitten iloa myydä elämäntyönä maksettu talo polkuhintaan. Kannattiko rehkiä?
        Tähänkin kirjoitukseen joku vastannee suutaan repien. Voisiko kokeilla empatiaa? Jokaisella on omat haasteet ja on eri näkökulmia. Myötätunto kantaa ihmisiä eteenpäin ja auttaa jaksamaan huolten keskellä.
        Nyky ajan tilanne kuormittaa lapsia eniten. Lasten vanhemmat jos nujertuu taakkojen alle, niin lapsetkin voi huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve
        Täällä persuloinen, joka asui vuokralla viimeksi 1978. No sillon ei vielä ollut persujakaan. Sitten olen asunnut omassani tai pankin. Töitä olen tehnyt 50v. Palkka ei koskaan ole ollut kummoinenkaan, ei nytkään. Silti olen maksanut veroni ja velvoitteeni, laskuni, kämppäni jne. Toki, se kaikki on ollut muusta kulutuksesta pois eli ei ole enää kuin pakolliset, ruoka, vaatteet, lääkärit...
        Ikinä en ole maksattanut muilla elämistäni tai yhtään mitään.
        Tässä sinulle tiedoksesi, miten persuloiset elää, saatanan punakommari!

        Kiva kun persuista löytyy edes yksi joka on elonsa maksanut itse, jatka samaan malliin.


    • Anonyymi

      Sitä asumistukea voi omistusasuntoon saada vain yhtiövastikkeeseen. Ei muuhun.
      Jotkut luulevat, että sitä saisi lainanlyhennyksiin tai sellaisiin.
      Ei ole ikinä saanut.

      • Anonyymi

        Elä puhu p****a, minä ainakin saan asumistukea vaikka asunkin omakotitalossa. En nyt järjettömiä määriä, mutta olen pankin kanssa sopinut asian niin, että tasan samalla summalla lyhennän talolainaa. Ei sitä teoriassa ole korvamerkitty lainan lyhennyksiin, mutta minä toimin niin. En siis maksa vuokraa, enkä maksa lainan lyhennyksiäkään? Voisin tietenkin myydä taloni, jos joku hullu sen näiltä selkosilta ostaisi, ryypätä rahat ja muuttaa jonnekkin vuokraluukkuun, jolloin yhteipuhu p****a, minä ainakin saan asumistukea vaikka asunkin omakotitalossa. En nyt järjettömiä määriä, mutta olen pankin kanssa sopinut asian niin, että tasan samalla summalla lyhennän talolainaa. Ei sitä teoriassa ole korvamerkitty lainan lyhennyksiin, mutta minä toimin niin. En siis maksa vuokraa, enkä maksa lainan lyhennyksiäkään? Voisin tietenkin myydä taloni, jos joku hullu sen näiltä selkosilta ostaisi, ryypätä rahat ja muuttaa jonnekkin vuokraluukkuun, jolloin yhteiskunta joutuisi maksamaan vähintään nelinkertaisesti vuokraan asumistukia? Voisin alkaa valittaa naapureiden metelöinnistä, siitä kun ulko-oven edustaa ei ole puhdistettu lumesta ja hiekoitettu, kesällä nskunta joutuisi maksamaan vähintään nelinkertaisesti vuokraan asumistukia? Voisin alkaa valittaa naapureiden metelöinnistä, siitä kun ulko-oven edustaa ei ole puhdistettu lumesta ja hiekoitettu, kesällä nurmikko on liian pitkä ja vastaavaa... Hulluhan minä näköjään olen ko hoidan yksin omakotitaloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä puhu p****a, minä ainakin saan asumistukea vaikka asunkin omakotitalossa. En nyt järjettömiä määriä, mutta olen pankin kanssa sopinut asian niin, että tasan samalla summalla lyhennän talolainaa. Ei sitä teoriassa ole korvamerkitty lainan lyhennyksiin, mutta minä toimin niin. En siis maksa vuokraa, enkä maksa lainan lyhennyksiäkään? Voisin tietenkin myydä taloni, jos joku hullu sen näiltä selkosilta ostaisi, ryypätä rahat ja muuttaa jonnekkin vuokraluukkuun, jolloin yhteipuhu p****a, minä ainakin saan asumistukea vaikka asunkin omakotitalossa. En nyt järjettömiä määriä, mutta olen pankin kanssa sopinut asian niin, että tasan samalla summalla lyhennän talolainaa. Ei sitä teoriassa ole korvamerkitty lainan lyhennyksiin, mutta minä toimin niin. En siis maksa vuokraa, enkä maksa lainan lyhennyksiäkään? Voisin tietenkin myydä taloni, jos joku hullu sen näiltä selkosilta ostaisi, ryypätä rahat ja muuttaa jonnekkin vuokraluukkuun, jolloin yhteiskunta joutuisi maksamaan vähintään nelinkertaisesti vuokraan asumistukia? Voisin alkaa valittaa naapureiden metelöinnistä, siitä kun ulko-oven edustaa ei ole puhdistettu lumesta ja hiekoitettu, kesällä nskunta joutuisi maksamaan vähintään nelinkertaisesti vuokraan asumistukia? Voisin alkaa valittaa naapureiden metelöinnistä, siitä kun ulko-oven edustaa ei ole puhdistettu lumesta ja hiekoitettu, kesällä nurmikko on liian pitkä ja vastaavaa... Hulluhan minä näköjään olen ko hoidan yksin omakotitaloa.

        Tiukka talouskuri ja järjettömien tukien lakkauttaminen on erittäin tervetullut uudistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä puhu p****a, minä ainakin saan asumistukea vaikka asunkin omakotitalossa. En nyt järjettömiä määriä, mutta olen pankin kanssa sopinut asian niin, että tasan samalla summalla lyhennän talolainaa. Ei sitä teoriassa ole korvamerkitty lainan lyhennyksiin, mutta minä toimin niin. En siis maksa vuokraa, enkä maksa lainan lyhennyksiäkään? Voisin tietenkin myydä taloni, jos joku hullu sen näiltä selkosilta ostaisi, ryypätä rahat ja muuttaa jonnekkin vuokraluukkuun, jolloin yhteipuhu p****a, minä ainakin saan asumistukea vaikka asunkin omakotitalossa. En nyt järjettömiä määriä, mutta olen pankin kanssa sopinut asian niin, että tasan samalla summalla lyhennän talolainaa. Ei sitä teoriassa ole korvamerkitty lainan lyhennyksiin, mutta minä toimin niin. En siis maksa vuokraa, enkä maksa lainan lyhennyksiäkään? Voisin tietenkin myydä taloni, jos joku hullu sen näiltä selkosilta ostaisi, ryypätä rahat ja muuttaa jonnekkin vuokraluukkuun, jolloin yhteiskunta joutuisi maksamaan vähintään nelinkertaisesti vuokraan asumistukia? Voisin alkaa valittaa naapureiden metelöinnistä, siitä kun ulko-oven edustaa ei ole puhdistettu lumesta ja hiekoitettu, kesällä nskunta joutuisi maksamaan vähintään nelinkertaisesti vuokraan asumistukia? Voisin alkaa valittaa naapureiden metelöinnistä, siitä kun ulko-oven edustaa ei ole puhdistettu lumesta ja hiekoitettu, kesällä nurmikko on liian pitkä ja vastaavaa... Hulluhan minä näköjään olen ko hoidan yksin omakotitaloa.

        En nyt sanoisi, että hullu, mutta elät yhteiskunnan, eli muiden veronmaksajien varoilla oli miten oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sanoisi, että hullu, mutta elät yhteiskunnan, eli muiden veronmaksajien varoilla oli miten oli.

        Olen työelämässä ollut, ei sen puoleen, ja silloin maksamillani veromarkoilla/-euroilla elättänyt vähintään muutamaa pajatsohuulta ja/tai kamelikuskia, niin kait näin työttömänä olen oikeutettu yhteiskunnan tarjoamiin tukiin? Vai onko ne mielestäsi tarkoitettu pelkästään mamuille, kanttihousuille ja alkoholisteille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen työelämässä ollut, ei sen puoleen, ja silloin maksamillani veromarkoilla/-euroilla elättänyt vähintään muutamaa pajatsohuulta ja/tai kamelikuskia, niin kait näin työttömänä olen oikeutettu yhteiskunnan tarjoamiin tukiin? Vai onko ne mielestäsi tarkoitettu pelkästään mamuille, kanttihousuille ja alkoholisteille...

        "uussuomalaisille" kuten esim. Andersson leikkisästi maassa luvatta olevia elätettäviä kutsuu


    • Anonyymi

      et. kun sitten vasta kun kaikki omaisuus jonka olet kerännyt työnteolla on käytetty. Sitten voit toimeentulotukea hakea.

      • Anonyymi

        Yhden sivupersoonahäiriöisen persupakkomielteisen harhaisen venäjämielisen äärioikeistolaisen "miehen" show ollut kaikki suomi24 palstat jo vuosia.


      • Anonyymi

        Enköhän ole verot maksanut niistä markoista ja euroista joilla omaisuuteni olen hankkinut, ja kerta lakien mukaan olen tiettyihin harvoihin sosiaalietuuksiin oikeutettu, miksi en niitä hakisi? Vai pitäisikö muuttaa nimi Ahmediksi tai Abdullahiksi ja muuttaa Punavuori-Eira- akselille raiskaamaan naisia ja lapsia plus ryöstelemään vanhuksia lisättynä kaikilla mahdollisilla tuilla? Jos elämä työttömänä on ns. ruusuilla tanssimista, niin mikä estää liittymästä joukkoon, ei muuta kun irtisanot itsesi. Tosin, kirjoituksesi ajankohdasta voisi päätellä että et töissä ole, ja huutelet jostain vuokrayksiöstäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän ole verot maksanut niistä markoista ja euroista joilla omaisuuteni olen hankkinut, ja kerta lakien mukaan olen tiettyihin harvoihin sosiaalietuuksiin oikeutettu, miksi en niitä hakisi? Vai pitäisikö muuttaa nimi Ahmediksi tai Abdullahiksi ja muuttaa Punavuori-Eira- akselille raiskaamaan naisia ja lapsia plus ryöstelemään vanhuksia lisättynä kaikilla mahdollisilla tuilla? Jos elämä työttömänä on ns. ruusuilla tanssimista, niin mikä estää liittymästä joukkoon, ei muuta kun irtisanot itsesi. Tosin, kirjoituksesi ajankohdasta voisi päätellä että et töissä ole, ja huutelet jostain vuokrayksiöstäsi...

        Eli sinä saat elää muitten laskuun, muut ei. Se on tuo teidän persujen ”moraali” kyllä niin kieroa, että oikein naurattaa. Persu se pettää ja petkuttaa ihan joka asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enköhän ole verot maksanut niistä markoista ja euroista joilla omaisuuteni olen hankkinut, ja kerta lakien mukaan olen tiettyihin harvoihin sosiaalietuuksiin oikeutettu, miksi en niitä hakisi? Vai pitäisikö muuttaa nimi Ahmediksi tai Abdullahiksi ja muuttaa Punavuori-Eira- akselille raiskaamaan naisia ja lapsia plus ryöstelemään vanhuksia lisättynä kaikilla mahdollisilla tuilla? Jos elämä työttömänä on ns. ruusuilla tanssimista, niin mikä estää liittymästä joukkoon, ei muuta kun irtisanot itsesi. Tosin, kirjoituksesi ajankohdasta voisi päätellä että et töissä ole, ja huutelet jostain vuokrayksiöstäsi...

        Oletko kuullut vuorotyöstä?
        Oletko kuullut vuosilomista?
        Entä ylityövapaista tai sairaslomasta?
        Ei kirjoituksen ajankohdasta voi päätellä onko töissä vai työtön.
        Turhaa on muukin arvailu uppo oudoista ihmisistä nimettömän kirjoittelun takana.
        Jotlut yrittää asiallista keslustelua. Joillekin tämä on vain loanheittoa ja tahallista härkkimistä ja täyden palturin levittämistä. Täällä kirjoitetulle ei voi antaa mitään painoarvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut vuorotyöstä?
        Oletko kuullut vuosilomista?
        Entä ylityövapaista tai sairaslomasta?
        Ei kirjoituksen ajankohdasta voi päätellä onko töissä vai työtön.
        Turhaa on muukin arvailu uppo oudoista ihmisistä nimettömän kirjoittelun takana.
        Jotlut yrittää asiallista keslustelua. Joillekin tämä on vain loanheittoa ja tahallista härkkimistä ja täyden palturin levittämistä. Täällä kirjoitetulle ei voi antaa mitään painoarvoa.

        En kyllä käsittääkseni ole loanheittoon sortunut, ja pitäytynyt faktoissa? En väitä että olisin mitenkään ylpeä Kelan tuilla eläessäni, mutta otan sen mihin olen lakien mukaan oikeutettu. Sinä voit hymyssä suin katsella tilinauhaasi, varsinkin siitä perittyjen verojen osuutta, ja miettiä montaako pajatsohuulta silläkin rahalla elätetään...


    • Anonyymi

      Tiedän eläkeläisen, joka asuu vuokralla. Hänellä on toisella puolella Suomea oma loma-asunto, noin 150000€ arvoinen. Hän saa kuitenkin hyvän asumistuen, tuohon vuokra-asuntoonsa, onko tämä muka oikein?

      • Anonyymi

        Pöyristyttävää, jos totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöyristyttävää, jos totta.

        Jos jokin on pöyristyttävää niin se, että sinä ap olet hukannut jo 20 vuotta elämästäsi keskustelemalla itsesi kanssa suoli24 palstoilla. Kesän kohta tullessa sinun harrastaessa samaa jopa juhannusaattonakin ilman muuta elämä kuin em. ja ilman että käyt tulevanakaan kesänä kertaakaan edes ulkona. Aikasi mennessä kesänkin suhteen naama kiinni tietokoneen ruudussa. Avauksia kirjoittaen lehtijutuista jotta sinulla on jotain mistä jauhaa pskaa itsesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokin on pöyristyttävää niin se, että sinä ap olet hukannut jo 20 vuotta elämästäsi keskustelemalla itsesi kanssa suoli24 palstoilla. Kesän kohta tullessa sinun harrastaessa samaa jopa juhannusaattonakin ilman muuta elämä kuin em. ja ilman että käyt tulevanakaan kesänä kertaakaan edes ulkona. Aikasi mennessä kesänkin suhteen naama kiinni tietokoneen ruudussa. Avauksia kirjoittaen lehtijutuista jotta sinulla on jotain mistä jauhaa pskaa itsesi kanssa.

        Elätkö itse pelkillä tuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jokin on pöyristyttävää niin se, että sinä ap olet hukannut jo 20 vuotta elämästäsi keskustelemalla itsesi kanssa suoli24 palstoilla. Kesän kohta tullessa sinun harrastaessa samaa jopa juhannusaattonakin ilman muuta elämä kuin em. ja ilman että käyt tulevanakaan kesänä kertaakaan edes ulkona. Aikasi mennessä kesänkin suhteen naama kiinni tietokoneen ruudussa. Avauksia kirjoittaen lehtijutuista jotta sinulla on jotain mistä jauhaa pskaa itsesi kanssa.

        Sinä e ehdit joka paikkaan. Jos joku, niin sinä ja trollitoimistosi sitä vasta häiriköittekin.
        Tapatte tavallisten ihmisten keskustelut tuolla joutavalla soopalla.


      • Anonyymi

        Niinpä. Ja tähän ei Purra puutu millään lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja tähän ei Purra puutu millään lailla.

        "Pienen pieni" Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra Purra pakkomielle,,🤣🤣


    • Anonyymi

      Ei kukaan osta, koska kellään ei ole varaa. Se vaan pakkolunastetaan pois, kuten kävi 90-luvun lamassakin ja entiset omistajat kaulakiikkuun.

      • Anonyymi

        Sitä ne persut aijjaa, kojit meiltä pois ja mieron taipaleelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ne persut aijjaa, kojit meiltä pois ja mieron taipaleelle.

        Ennen te natsit itkitte Soinin persuissa kuinka mamut vie teiltä naiset ja työpaikat. Kun Halla aho teidät potki puolueestaan pihalle ne työpaikat ja naiset vie teiltä natseilta persut..🤣🤣


    • Anonyymi

      No pois asumistuki omistusasunnosta jos kerran TYÖELÄKKEESSEENKIN mennään koskemaan.

      On tämä ihme hallitus ei voi muuta sanoa. Oikea maan vaiva.

      • Anonyymi

        Puuppaako kimmiä ap? Voi reppanaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuppaako kimmiä ap? Voi reppanaa..

        Kyllä persuilla puuppaa kimmiä ihan tosissaan, täytyy toivoa, että puuppaus johtaa täydellisen lamaantumiseen ja poistuvat oppositioon mölisemään mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä persuilla puuppaa kimmiä ihan tosissaan, täytyy toivoa, että puuppaus johtaa täydellisen lamaantumiseen ja poistuvat oppositioon mölisemään mahdollisimman pian.

        t. TH


    • Anonyymi

      Kunhan eivät eläkkeensaajien asumistukeen koske.

      • Anonyymi

        Onko eläkeläiset jotakin kuninkaallisia? Enpä ole tajunnut, enkä kyllä halunnutkaan hakea mitään asumistukea.
        Kevät tulee, perunaa penkkiin ja porkkanaa riviin. Ongelle ja syksyllä marjat, sienet metsästä. Kun herrat tiätääs mitä köyhä syö. Herkkua. Tulis raippaveroa, lujasti. Taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko eläkeläiset jotakin kuninkaallisia? Enpä ole tajunnut, enkä kyllä halunnutkaan hakea mitään asumistukea.
        Kevät tulee, perunaa penkkiin ja porkkanaa riviin. Ongelle ja syksyllä marjat, sienet metsästä. Kun herrat tiätääs mitä köyhä syö. Herkkua. Tulis raippaveroa, lujasti. Taas.

        Shhh🤫


    • Anonyymi

      Omistusasuntoon asumistuki! Ei tässä ole mitään järkeä heti pois tuommonen tuki --kaikka sitä on keksittykin ja tietysti valtion velkarahasta. Kuka pösilö näitä kaiken maailman tukija on keksinytkin.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2154
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      219
      1908
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1542
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1521
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1283
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1241
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1227
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1082
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe