Hullu naapuri

Totaalisen kyllästynyt

Ongelma eli naapurimme asuu tuossa seinän takana. Rappukäytävään ei uskalla mennä jos ei oo kattonu ensin ovisilmästä, ettei se oo siinä. Ollaan tehty isännöitsijälle monta valitusta siitä, joten sen pitäis pian muuttaa pois.Monet muutkin on talossa siitä valittanut. Nyt se sitten tietää että me ollaan valitettu, ja on alkanut vielä hullummaksi.Muuten tosi rauhallinen talo, ainut on tää yks täysin pimee tyyppi.

Esimerkki tilanteita:

Olin menossa jumppaan ja juoksin normaalisti rappuset alas. En ehtinyt laittaa valoja päälle, kun tajusin että tää naapuri istui siellä pimeässä rappukäytävässä ihan kännissä/huumeissa. Yritin mennä sen ohi, mutta se ei päästänyt vaan alkoi uhkaileen. Meinas lyödä mua, mut onneks poikaystävä kuuli metelin ja tuli auttamaan.

Sitten yks kerta, kun mun poikaystävä oli menossa kotiin ja tää naapuri tuli rappusissa taas vastaan ja alkoi uhkaileen. Meinas tiputtaa sen rappusista alas, mut onneks ei tippunu.

Sitten se huutelee mein postiluukusta kaikkee ja kerran ólin varma että se tulee siitä läpi.

Eilen se oli istumassa etupihalla penkillä kun me tultiin kaupasta. Rupes taas rähiseen ja lopuks heitti sellaisen uhkauksen, että "Katsokaa taaksenne kun kävelette". Meinasin revetä ja haukkua sen pystyyn, mut en viittiny kun en tiedä mitä se sit tekis. Sanoin vaan, että sen ei kannata uhkailla kauaa, tai mä teen poliisille ilmoituksen. Se meinaan on todellakin poliiseille tuttu tyyppi.

65

7933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluja

      Normaalia ei ole olemassa muualla kuin hullujen päässä. Tajuatko? Normaalisti rappujen alas juokseminen ei ole normaalia!

      Naapurinne on nähtävästi alkoholiongelmainen, joka ei todellakaan ole mikään syy kadulle heittämiseen. Lisäksi hän on vittuuntunut naapureidensa normaaliuteen, joka on syy siihen vielä vähemmän!

      • Totaalisen kyllästynyt

        Miten ne rappuset pitäis alas tulla? Kun talossa ei oo hissiä, niin kyllä ne portaat täytyy alas vaan mennä. Ikkunasta tai parvekkeeltako pitäis hypätä?
        Jos et sattunut tietämään, niin ketään ei saa Suomen lain mukaan heittää kadulle, vaan se saa häädön johonkin muualle ihmisiä kiusaamaan. Luultavasti se laitetaan yhteen kerrostaloon, jossa on samanlaisia narkkareita jo muutenkin.
        kenenkään ei mielestäni tarvitse pelätä omassa kodissaan, joten se on sille ihan oikein.


      • Neuvoja
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Miten ne rappuset pitäis alas tulla? Kun talossa ei oo hissiä, niin kyllä ne portaat täytyy alas vaan mennä. Ikkunasta tai parvekkeeltako pitäis hypätä?
        Jos et sattunut tietämään, niin ketään ei saa Suomen lain mukaan heittää kadulle, vaan se saa häädön johonkin muualle ihmisiä kiusaamaan. Luultavasti se laitetaan yhteen kerrostaloon, jossa on samanlaisia narkkareita jo muutenkin.
        kenenkään ei mielestäni tarvitse pelätä omassa kodissaan, joten se on sille ihan oikein.

        Samaa mieltä. Tuollaiset eivät kuulu kerrostaloihin asumaan. Kotirauha on oltava ehdottomasti ja pitää voida kulkea rapussa ja muualla ilman pelkoa. Hankkikaa vaan häätö tälle häirikölle, kun valitatte yhteisesti toisten naapurien kanssa niin se on tehokkaampaa.


      • Naapurin naapuri
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Miten ne rappuset pitäis alas tulla? Kun talossa ei oo hissiä, niin kyllä ne portaat täytyy alas vaan mennä. Ikkunasta tai parvekkeeltako pitäis hypätä?
        Jos et sattunut tietämään, niin ketään ei saa Suomen lain mukaan heittää kadulle, vaan se saa häädön johonkin muualle ihmisiä kiusaamaan. Luultavasti se laitetaan yhteen kerrostaloon, jossa on samanlaisia narkkareita jo muutenkin.
        kenenkään ei mielestäni tarvitse pelätä omassa kodissaan, joten se on sille ihan oikein.

        Katsohan hieman peiliin. Onko pakko loikkia rapussa silloin kun naapuri tulee ulos?
        Ehkä sinun kannattaisi muuttaa maalle kun et osaa hiljaa kulkea rapussa?


      • nero
        Naapurin naapuri kirjoitti:

        Katsohan hieman peiliin. Onko pakko loikkia rapussa silloin kun naapuri tulee ulos?
        Ehkä sinun kannattaisi muuttaa maalle kun et osaa hiljaa kulkea rapussa?

        Oletan ettei teillä poikaystävänne kanssa ole lapsia?
        Älkää vaan tehkökään niitä niin kauan kuin kyseinen naapuri asustelee samassa rapussa.
        Mitä jos vaavi parahtaa itkuun kun olette rappukäytävässä?
        Lupaan että siitä lähtee hirmu paljon suurempi ääni kuin sinun juoksuaskelistasi.
        Ja miten meinaa naapurisi siitä selvitä,kannattaa miettiä jo etukäteen,muuten voitte olla todella pulassa.
        Tommoisille kuin sun naapuri on asuntoja ympäri Suomea,jos ei jaksa kuunnella kun joku juoksee raput ylöstai alas täytyy muutta jonnekkin missä ei ole ylimääräisiä ääniä.
        Vai juoksetko mahdollisesti hollannikkaat jalassa yö-aikaan???
        T:NERO


      • Totaalisen kyllästynyt
        Naapurin naapuri kirjoitti:

        Katsohan hieman peiliin. Onko pakko loikkia rapussa silloin kun naapuri tulee ulos?
        Ehkä sinun kannattaisi muuttaa maalle kun et osaa hiljaa kulkea rapussa?

        Niin, eli katson aina ovisilmästä kun lähden ulos. Tälläkertaa tää juoppo sattui vaan istumaan pimeässä rappukäytävässä. Enkä mä rappukäytävässä juokse sillai et kuuluis kauhee ääni. Ihan nätisti menen. Ja päiväsaikaan. Anteeksi vaan väärinkäsitys, sillä en todellakaan tarkottanut mitään metelin pitoa käytävässä.
        Pelkään todellakin tuota naapuriani, eikä siinä ole mitään hauskaa. Se on sellainen rikollinen, joka on ollut syytteessä milloin mistäkin, ja tiedän että se on uhannut aseella yhtä miestä täälläpäin.


      • Totaalisen kyllästynyt
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Niin, eli katson aina ovisilmästä kun lähden ulos. Tälläkertaa tää juoppo sattui vaan istumaan pimeässä rappukäytävässä. Enkä mä rappukäytävässä juokse sillai et kuuluis kauhee ääni. Ihan nätisti menen. Ja päiväsaikaan. Anteeksi vaan väärinkäsitys, sillä en todellakaan tarkottanut mitään metelin pitoa käytävässä.
        Pelkään todellakin tuota naapuriani, eikä siinä ole mitään hauskaa. Se on sellainen rikollinen, joka on ollut syytteessä milloin mistäkin, ja tiedän että se on uhannut aseella yhtä miestä täälläpäin.

        Niin se joka täällä ihmisiä häiritsee on naapuri, joka örisee käytävässä, soittelee ihmisten (muidenkin kuin meidän) ovikelloja, rikkoo pulloja käytävään, haastaa riitaa,on rikkonut alaoven lasin monta kertaa kun on hukannut avaimensa eikä pääse sisälle,
        Me taas emme ole pitäneet sellaista meteliä, mikä olisi häirinnyt ketään, eikä meistä siis koskaan näiden kolmen vuoden asumisen aikana ole tehty valituksia.


      • Naapurin naapuri kirjoitti:

        Katsohan hieman peiliin. Onko pakko loikkia rapussa silloin kun naapuri tulee ulos?
        Ehkä sinun kannattaisi muuttaa maalle kun et osaa hiljaa kulkea rapussa?

        Itse aikanaan kerrostaloissa törmäsin näihin. Ostettiin vaimon kanssa oma talo niin rauhassa on saatu asua.


      • Anonyymi
        Elämänvirrassa kirjoitti:

        Itse aikanaan kerrostaloissa törmäsin näihin. Ostettiin vaimon kanssa oma talo niin rauhassa on saatu asua.

        Voi,kun kaikilla ei ole rahaa eikä mahdollisuutta ostaa omaa taloa...


      • Anonyymi

        Mein yläpuolel hullu akka juoksee kämpässään.


      • Anonyymi
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Niin se joka täällä ihmisiä häiritsee on naapuri, joka örisee käytävässä, soittelee ihmisten (muidenkin kuin meidän) ovikelloja, rikkoo pulloja käytävään, haastaa riitaa,on rikkonut alaoven lasin monta kertaa kun on hukannut avaimensa eikä pääse sisälle,
        Me taas emme ole pitäneet sellaista meteliä, mikä olisi häirinnyt ketään, eikä meistä siis koskaan näiden kolmen vuoden asumisen aikana ole tehty valituksia.

        Siis tarkoitat että kukaan ei ole valittanut metelöinnistäsi, vaikka meluat aika helvetin lailla. Myönsit sen kun kerroit aloiituksessasi että juokset "normaalisti " (lainaus) rappukäytävässä.

        Kerrot että naspuristasi taas on valitettu.

        Tämän perusteella ei voi kertoa kumpi teistä meluaa enemmän, sillä vaikutat kirjoitustesi perusteella kyttäävän naapuriasi.

        Jos kyttäät häntä, olet mahdollisesti vaikuttanut toisiin naapureihin niin, että hekin tekevät samaa mikä on selvää, jos väitöt heille naapurisi olevan syrjäytynyt.

        Eli sinun toiminnan takia naspuristasi on saatettu valittaa tai sinä itse olet mutta edelleenkin on mahdollista, että hän ei todellisuudessa ole melunnut vaikka väität niin.

        Valehtelet tässä kirjoituksessa meluamisestasi (kiellät meluavasi vaikka meluat, rappusissa ei voi "normaalisti "juosta meluamatta). Joten mahdollisesti valehtelet naapuristasi muille ja meille.

        Se että muut naapurit ovat kanssasi samaa mieltä, ei kerro yhtään mitään siitä, mikä on totuus asiassa.

        Perustelen tämän vaikka sillä, että myös Koskelan pojat olivat sitä mieltä, että uhri meluaa, kun hän itki tuskissaan, ja he eivät melua potkiessaan ja hakatessaan uhria.

        Myös Heidän mielestään uhri oli syrjäytynyt ja vikapää kaikkeen.


        Se että naapurisi ovat samaa mieltä kanssasi, voi tarkoittaa sitä, että he pelkäävät sinua enemmän kuin naapuriasi.

        Kyttäämistäsi, juoruiluasi, valehteluasi, värväämistäsi, naapurisi selän takana toimimista, jonka kohteeksi eivät itse halua joutua.

        Voin olla väärässä tästä jutusta, mutta itse olisin vastaavassa tilanteessa nuorena tuntenut empatiaa harmitonta kulkijaa kohtaan. Vaikutat erittäin vastenmieliseltä. Et ole rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitat että kukaan ei ole valittanut metelöinnistäsi, vaikka meluat aika helvetin lailla. Myönsit sen kun kerroit aloiituksessasi että juokset "normaalisti " (lainaus) rappukäytävässä.

        Kerrot että naspuristasi taas on valitettu.

        Tämän perusteella ei voi kertoa kumpi teistä meluaa enemmän, sillä vaikutat kirjoitustesi perusteella kyttäävän naapuriasi.

        Jos kyttäät häntä, olet mahdollisesti vaikuttanut toisiin naapureihin niin, että hekin tekevät samaa mikä on selvää, jos väitöt heille naapurisi olevan syrjäytynyt.

        Eli sinun toiminnan takia naspuristasi on saatettu valittaa tai sinä itse olet mutta edelleenkin on mahdollista, että hän ei todellisuudessa ole melunnut vaikka väität niin.

        Valehtelet tässä kirjoituksessa meluamisestasi (kiellät meluavasi vaikka meluat, rappusissa ei voi "normaalisti "juosta meluamatta). Joten mahdollisesti valehtelet naapuristasi muille ja meille.

        Se että muut naapurit ovat kanssasi samaa mieltä, ei kerro yhtään mitään siitä, mikä on totuus asiassa.

        Perustelen tämän vaikka sillä, että myös Koskelan pojat olivat sitä mieltä, että uhri meluaa, kun hän itki tuskissaan, ja he eivät melua potkiessaan ja hakatessaan uhria.

        Myös Heidän mielestään uhri oli syrjäytynyt ja vikapää kaikkeen.


        Se että naapurisi ovat samaa mieltä kanssasi, voi tarkoittaa sitä, että he pelkäävät sinua enemmän kuin naapuriasi.

        Kyttäämistäsi, juoruiluasi, valehteluasi, värväämistäsi, naapurisi selän takana toimimista, jonka kohteeksi eivät itse halua joutua.

        Voin olla väärässä tästä jutusta, mutta itse olisin vastaavassa tilanteessa nuorena tuntenut empatiaa harmitonta kulkijaa kohtaan. Vaikutat erittäin vastenmieliseltä. Et ole rehellinen.

        Lisäksi taustasi vaikuttaa epäilytävältä, normaalisti pikkulapsi tietää, että rappuköytävässä ei juosta.

        Eli onko taustasi jotenkin poikkeava? Oletko itse rikollinen ja haluat huomion tähän mieheen tai onko sinulla tuomioita tsustalla jne


      • Anonyymi
        nero kirjoitti:

        Oletan ettei teillä poikaystävänne kanssa ole lapsia?
        Älkää vaan tehkökään niitä niin kauan kuin kyseinen naapuri asustelee samassa rapussa.
        Mitä jos vaavi parahtaa itkuun kun olette rappukäytävässä?
        Lupaan että siitä lähtee hirmu paljon suurempi ääni kuin sinun juoksuaskelistasi.
        Ja miten meinaa naapurisi siitä selvitä,kannattaa miettiä jo etukäteen,muuten voitte olla todella pulassa.
        Tommoisille kuin sun naapuri on asuntoja ympäri Suomea,jos ei jaksa kuunnella kun joku juoksee raput ylöstai alas täytyy muutta jonnekkin missä ei ole ylimääräisiä ääniä.
        Vai juoksetko mahdollisesti hollannikkaat jalassa yö-aikaan???
        T:NERO

        Minä en kannustaisi kiusaajaa lastentekoon.

        Kiusaajia on maailmassa jo tarpeeksi.

        Jos tilastoja katsotaan, niin olettaen että aloittajan väite naapurinsa syrjäytyneisyyydestä pitää paikkansa, syrjäytyneistä ei ole toisten jälkeläisille vaaraa.


        He ovat jonkun lapsia, hekin, jotka tuhoavat itseään jostain syystä, esim kiusaamisen takia. Todelliset pedofiilit, varkaat, vaikka poliisi ja oikeuslaitos näitä ei erään kirjailijan mukaan halua tutkia, löytyvät hyväosaisista. Poliisihan keskeytti pedofiikiringin tutkinnan. Rangaistukset erittäin lieviä muille kuin syrjäytetyille.

        BF:n työntekijä on ilmeisesti varastanut miljoonia, mutta tästä ei tehdä edes rikosilmoitusta.

        Mutta koska ap on jo valehdellut että ei melua, vaikka ei keksi rapuissa juoksemiselle muutavaihtoehtoa kuin ikkunasta kulkemisen, todennäköisesti syrjäytyneisyysväite on vale. Ap haluaa jostain syystä ihmisten vahtivan jotain asukasta porukassa.

        Ap:n tuleva jälkeläinen syntyy maailmaan ajatellen että hön on arvokkaampi ja suurempi oikeus olla olemassa, meluta ja kiusata kuin joku muu. Tällaiset ihmiset aiheuttavat kipua ja kärsimystä. Itsrmurhia masennusta.
        Ihmisistä ei juoruta.

        Ap on kiusaaja. Hönen lapsensa automaattisesti.
        Vaino ja kyttääminen ei auta ketään. Mutta sitähän ap ei halua.


      • Anonyymi
        Naapurin naapuri kirjoitti:

        Katsohan hieman peiliin. Onko pakko loikkia rapussa silloin kun naapuri tulee ulos?
        Ehkä sinun kannattaisi muuttaa maalle kun et osaa hiljaa kulkea rapussa?

        Niin jos kaikki juoksisivat rapussa niin meluhan olisi ihan koko ajan.

        Kyllähön ap:n taustassa on jotain outoa, jos ei ole oppinut kunnioittamaan muiden koteja.


      • Anonyymi
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Niin se joka täällä ihmisiä häiritsee on naapuri, joka örisee käytävässä, soittelee ihmisten (muidenkin kuin meidän) ovikelloja, rikkoo pulloja käytävään, haastaa riitaa,on rikkonut alaoven lasin monta kertaa kun on hukannut avaimensa eikä pääse sisälle,
        Me taas emme ole pitäneet sellaista meteliä, mikä olisi häirinnyt ketään, eikä meistä siis koskaan näiden kolmen vuoden asumisen aikana ole tehty valituksia.

        Naapurisi ovat ehkä kanssasi samaa mieltä, koska pelkäävät juoruilun, kyttäämisen, mustamaalaamisen, valehtelun, pakonomaisen piirileikin luomisesi (eivöt halua joutua sen keskelle) lisäksi metelöintiäsi, jota harrastat yleisiss, yhteisissä tiloissa.


      • Anonyymi

        Alkaa kulkeen parvekkeen kautta, niin hullu ei ala vittuileen


    • varten..

      on jalat että niitä käytetään. Juokse vain rappusia alas ja miten vain.Ole leikkimielinen ja nauti elämästä ja ennen kaikkea terveistä jaloista.Meitä on enää harvassa jotka pomppivat iloisesti ja iloitsevat elämästä.Kuten huomasit sinut tyrmättiin monelta taholta.Ja itsensä pilanneet ihmiset eivät voi sietää et joku viellä nauttii ja on hyvä olla.Vauhtia elämään et säilyy vire. :)

      • Totaalisen kyllästynyt

        Olen tyytyväinen ja onnellinen ihminen kyllä, harmittaa vaan kun ihmiset haluavat ymmärtää asiat väärin.
        Kiitos kannustavista sanoistasi=)


      • Juoppohulluko

        Mites viina, eikös sekin ole juomista varten ja jos tulee känniin, niin mitä se naapurille kuuluu. Saa kait rapussa liikkua kännissä HALOO!

        Kun melkein pääsee kotiinsa, niin joku ramppaa nenän edestä pilkkopimeessä, niin näyksihän sitä luulee. Kuka nyt kiltisti harhoille juttelee.

        Tule meille paukuille, niin jutellaan asiat halki, ei tarvi täällä kiukutella.

        T. Naapuri


      • Totaalisen kyllästynyt
        Juoppohulluko kirjoitti:

        Mites viina, eikös sekin ole juomista varten ja jos tulee känniin, niin mitä se naapurille kuuluu. Saa kait rapussa liikkua kännissä HALOO!

        Kun melkein pääsee kotiinsa, niin joku ramppaa nenän edestä pilkkopimeessä, niin näyksihän sitä luulee. Kuka nyt kiltisti harhoille juttelee.

        Tule meille paukuille, niin jutellaan asiat halki, ei tarvi täällä kiukutella.

        T. Naapuri

        Viina on viisasten juoma, sitä voi vähän miettiä, että kuuluuko sen juominen rappukäytävään? Ja onko se ok, että känni/huumepäissään naapuri ei anna nukkua, ku huutelee uhkauksia ja soittelee ovikelloa, vaikka toisten täytyy aamulla herätä aikaisin töihin?
        Jos itse olet tollanen samperin sekopää, ni yks vinkki - Mee hoitoon!


      • Juoppohulluko
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Viina on viisasten juoma, sitä voi vähän miettiä, että kuuluuko sen juominen rappukäytävään? Ja onko se ok, että känni/huumepäissään naapuri ei anna nukkua, ku huutelee uhkauksia ja soittelee ovikelloa, vaikka toisten täytyy aamulla herätä aikaisin töihin?
        Jos itse olet tollanen samperin sekopää, ni yks vinkki - Mee hoitoon!

        Huomaa kuinka aloit haastaa riitaa, taitaa olla normaali toimintatapa sinulla, kun joku on eri mieltä?
        Jos päivällä haukut naapuriasi, ei ihme että tulee soittamaan ovikelloa ja kysymään mitä tarkoitit.

        Niin makaa kuin petaa.


      • Totaalisen kyllästynyt
        Juoppohulluko kirjoitti:

        Huomaa kuinka aloit haastaa riitaa, taitaa olla normaali toimintatapa sinulla, kun joku on eri mieltä?
        Jos päivällä haukut naapuriasi, ei ihme että tulee soittamaan ovikelloa ja kysymään mitä tarkoitit.

        Niin makaa kuin petaa.

        No just joo. Mä en kyllä avaa suutani, jos se tulee vastaan vaan meen/yritän mennä ihan vaan ohi. Sorry mutta et tiedä millainen ihminen on kyseessä. Sellaisille ei kannata puhua mitään.

        Mutta mua ei haittaa mitä sä luulet.


      • nero
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        No just joo. Mä en kyllä avaa suutani, jos se tulee vastaan vaan meen/yritän mennä ihan vaan ohi. Sorry mutta et tiedä millainen ihminen on kyseessä. Sellaisille ei kannata puhua mitään.

        Mutta mua ei haittaa mitä sä luulet.

        Toi kun kysyin hollannikkaista ei todellakaan ollut tarkoitukseni sinua ivata,vaan pikku vinkki että semmoisesta kyllä voisi ja saisi valittaa.
        Tajusin kyllä että käyt jumpalla päiväsaikaan,ja vauva vertaus oli että pahempaakin ääntä rapusta voi kuulua kuin juoksu-askeleet.
        Jatkat isännöitsijän pommittamista niin kauan kuin alkaa jotain tapahtua,ehdottomasti.
        Meillä häiritsi alakerran tätiä niin paljon kun imuroin ilta-päivisin n.kl.16.00 että jyskäsi täysillä patteria jollain esineellä.ja ehkä harjanvarrella omaa kattoaan eli meidän lattiaa.
        No,se patterin jyskäyshän kaikui läpi talon (5 kerrosta), naapuri sai 3 varoituskirjettä isännöitsijältä jyske loppui muuten olis tullut häätö,vaikka kuinka on osaketalo.
        Että sillain, meitä on niin moneen junaan...
        T:NERO


      • nero
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        No just joo. Mä en kyllä avaa suutani, jos se tulee vastaan vaan meen/yritän mennä ihan vaan ohi. Sorry mutta et tiedä millainen ihminen on kyseessä. Sellaisille ei kannata puhua mitään.

        Mutta mua ei haittaa mitä sä luulet.

        Halusin vielä kirjoittaa että nyky-päivänä on jokaisen puolustettava itseään niin hyvin kuin pystyy.
        Mä hommasin itse 8v.sitten tietyistä syistä itselleni Rottweillerin joka aamuiselle lenkille kaveriksi n.10km
        ja muutenkin perheelleni kaveriksi.
        Saan lenkkkeillä vaikka kl.03.00 yöllä ilman että pitää funtsia uskallanko ovesta pihalle.
        Asunnon ovessa on iso kyltti eli jokainen joka soittaa ovikelloa tietää mitä on vastassa.
        Kävin koirakoulun joten opin miten moisen körilään kanssa toimitaan,koirahan ei mene koira-kouluun vaan omistaja ensisijaisesti(koira tietty mukanaan).
        Valitettavasti kaikilla ei ole mahdollisuutta tähän "henkivartijan"hankkimiseen ja pitämiseen,
        mutta tämä on yksi vaihtoehto miten saa rauhassa olla ja elää perheensä kanssa ilman että kaiken maailman juopot ja narkkarit ovat häiriköimässä.
        Juon kyllä itsekin välillä niinkuin Suomalaiset yleensä, muttei mulla ole tarvetta sekoittaa naapureitani siihen hommaan.
        Joten odotan tietysti että saan itsekin olla rauhassa silloin kuin naapuri on ryyppypäällä,
        kaikella kunnioituksella:NERO


      • Isännöinti
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Olen tyytyväinen ja onnellinen ihminen kyllä, harmittaa vaan kun ihmiset haluavat ymmärtää asiat väärin.
        Kiitos kannustavista sanoistasi=)

        Ethän vaan ole kateellinen naapurin kahleista vapaalle elämänasenteelle?
        Voisitko lopettaa sen kyttäämisen ja hankkisit vaikka elämän?


      • TIETÄJÄ
        Juoppohulluko kirjoitti:

        Mites viina, eikös sekin ole juomista varten ja jos tulee känniin, niin mitä se naapurille kuuluu. Saa kait rapussa liikkua kännissä HALOO!

        Kun melkein pääsee kotiinsa, niin joku ramppaa nenän edestä pilkkopimeessä, niin näyksihän sitä luulee. Kuka nyt kiltisti harhoille juttelee.

        Tule meille paukuille, niin jutellaan asiat halki, ei tarvi täällä kiukutella.

        T. Naapuri

        jokin hullujenhuone? Vai onko teillä avoimet ovet siellä, että pääsette koneelle häiriköimään terveitä kansalaisia? Vai onko isopyörä heittänyt jo niinpaljon ettei ymmärrä kirjoitettua kieltä kuten se kirjoitetaan?
        Kysehän on siitä että juoppo häiriköi siellä talossa, eikä tämä asukas joka tänne siitä kirjoittaa. Haloo!!!! Järki hoi!
        Älä kirjoittele jos et ymmärrä mitä jossain lukee. Jätä keskustelematta jollet osaa sitä tehdä täällä kuten kuuluu. Älä syyttele sitä joka ei sitä ansaitse.
        Mene vaikka ulos tuulettumaan että aivot saavat hieman happea, jos se vaikka auttaisi hieman.


      • nero
        TIETÄJÄ kirjoitti:

        jokin hullujenhuone? Vai onko teillä avoimet ovet siellä, että pääsette koneelle häiriköimään terveitä kansalaisia? Vai onko isopyörä heittänyt jo niinpaljon ettei ymmärrä kirjoitettua kieltä kuten se kirjoitetaan?
        Kysehän on siitä että juoppo häiriköi siellä talossa, eikä tämä asukas joka tänne siitä kirjoittaa. Haloo!!!! Järki hoi!
        Älä kirjoittele jos et ymmärrä mitä jossain lukee. Jätä keskustelematta jollet osaa sitä tehdä täällä kuten kuuluu. Älä syyttele sitä joka ei sitä ansaitse.
        Mene vaikka ulos tuulettumaan että aivot saavat hieman happea, jos se vaikka auttaisi hieman.

        Oikein hyvää kesän jatkoa sulle ja niille jotka joutuvat kärsimään kaiken maailman pöllöjen takia.
        Elämähän on tunnetusti taistelua,yhdestä kun selviät(hengissä)niin uutta puskee niskaan,näinhän se on.
        Itse olen käynyt elämäni aikana läpi yhtä sun toista (nyt 46v.) ja totean välillä tai oikeastaan aina että "vaihtelu virkistää"!!!
        T:NERO


      • Totaalisen kyllästynyt
        nero kirjoitti:

        Toi kun kysyin hollannikkaista ei todellakaan ollut tarkoitukseni sinua ivata,vaan pikku vinkki että semmoisesta kyllä voisi ja saisi valittaa.
        Tajusin kyllä että käyt jumpalla päiväsaikaan,ja vauva vertaus oli että pahempaakin ääntä rapusta voi kuulua kuin juoksu-askeleet.
        Jatkat isännöitsijän pommittamista niin kauan kuin alkaa jotain tapahtua,ehdottomasti.
        Meillä häiritsi alakerran tätiä niin paljon kun imuroin ilta-päivisin n.kl.16.00 että jyskäsi täysillä patteria jollain esineellä.ja ehkä harjanvarrella omaa kattoaan eli meidän lattiaa.
        No,se patterin jyskäyshän kaikui läpi talon (5 kerrosta), naapuri sai 3 varoituskirjettä isännöitsijältä jyske loppui muuten olis tullut häätö,vaikka kuinka on osaketalo.
        Että sillain, meitä on niin moneen junaan...
        T:NERO

        Niin, en omista hollannikkaita ja yleensä kuljen ihan tennareilla. Sillä ei oo mitään syytä meitä vihata, paitsi se, että ollaan valitettu siitä. Se luulee että me ollaan ainoat, joten meitä se kiusaa.


      • Totaalisen kyllästynyt
        TIETÄJÄ kirjoitti:

        jokin hullujenhuone? Vai onko teillä avoimet ovet siellä, että pääsette koneelle häiriköimään terveitä kansalaisia? Vai onko isopyörä heittänyt jo niinpaljon ettei ymmärrä kirjoitettua kieltä kuten se kirjoitetaan?
        Kysehän on siitä että juoppo häiriköi siellä talossa, eikä tämä asukas joka tänne siitä kirjoittaa. Haloo!!!! Järki hoi!
        Älä kirjoittele jos et ymmärrä mitä jossain lukee. Jätä keskustelematta jollet osaa sitä tehdä täällä kuten kuuluu. Älä syyttele sitä joka ei sitä ansaitse.
        Mene vaikka ulos tuulettumaan että aivot saavat hieman happea, jos se vaikka auttaisi hieman.

        Niin, omituista että ihmiset yrittävät jotenkin mua syyllistää siitä, että naapuri on sellainen kuin on.
        Kiitos kuitenkin puolustuksesta ja hyvää kesää myös sulle.


      • Totaalisen kyllästynyt
        Isännöinti kirjoitti:

        Ethän vaan ole kateellinen naapurin kahleista vapaalle elämänasenteelle?
        Voisitko lopettaa sen kyttäämisen ja hankkisit vaikka elämän?

        Onko se oikeeta elämää, että vedetään nassu täyteen ja käytetään jotai Subuja?? Tai se, kun oksentaa suunnilleen suolensa aamulla pihalle, niin että naapuriin saakka kuuluu?
        Ei mun mielestä olis kiva saada nokkaani vähän väliä, verta usein käytävillä.
        Niin ja onko se hauskaa ettei pystyisi maksamaan vuokraa yms, pistetään vaan kaikki kurkusta alas.

        Ohhoh, onpas kivaa. Taidankin alkaa samantien pulsuksi.
        HALOO!


      • Anonyymi
        Isännöinti kirjoitti:

        Ethän vaan ole kateellinen naapurin kahleista vapaalle elämänasenteelle?
        Voisitko lopettaa sen kyttäämisen ja hankkisit vaikka elämän?

        Tämä!


      • Anonyymi
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        No just joo. Mä en kyllä avaa suutani, jos se tulee vastaan vaan meen/yritän mennä ihan vaan ohi. Sorry mutta et tiedä millainen ihminen on kyseessä. Sellaisille ei kannata puhua mitään.

        Mutta mua ei haittaa mitä sä luulet.

        Kun itse olin 20, en olisi kiinnittänyt mitään huomiota, puhumattakaan että juoruillut naapurustossa muille, yleensä toisinpäin. Trolli. Nuoret eivät kyttää ja juorua. Jollei sitten joku erityistausta, vankila,?


      • Anonyymi
        nero kirjoitti:

        Toi kun kysyin hollannikkaista ei todellakaan ollut tarkoitukseni sinua ivata,vaan pikku vinkki että semmoisesta kyllä voisi ja saisi valittaa.
        Tajusin kyllä että käyt jumpalla päiväsaikaan,ja vauva vertaus oli että pahempaakin ääntä rapusta voi kuulua kuin juoksu-askeleet.
        Jatkat isännöitsijän pommittamista niin kauan kuin alkaa jotain tapahtua,ehdottomasti.
        Meillä häiritsi alakerran tätiä niin paljon kun imuroin ilta-päivisin n.kl.16.00 että jyskäsi täysillä patteria jollain esineellä.ja ehkä harjanvarrella omaa kattoaan eli meidän lattiaa.
        No,se patterin jyskäyshän kaikui läpi talon (5 kerrosta), naapuri sai 3 varoituskirjettä isännöitsijältä jyske loppui muuten olis tullut häätö,vaikka kuinka on osaketalo.
        Että sillain, meitä on niin moneen junaan...
        T:NERO

        Ja osa jättää lipun ostamati. Kiäh, häh , häh, hahhaa, tauotonta hysterianaurua n. 3 minsaa


      • Anonyymi
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Niin, en omista hollannikkaita ja yleensä kuljen ihan tennareilla. Sillä ei oo mitään syytä meitä vihata, paitsi se, että ollaan valitettu siitä. Se luulee että me ollaan ainoat, joten meitä se kiusaa.

        Kuleeta muoviopussukaisa kenkhät ja pistä jalkaan vasta pihassa kun lähtelöiset ja ku saapuloiset Riisu ne jo pihassa, yksinkertaista ja naapurei huomijooottavoo


    • lljköoonn

      Täällä ei kiinteistöhuolto tee mitn. Naapuri saa haukkua h.... alkavaksi ja käydä käsiksi. Kaksi kertaa tyttönsäkin pahoinpidellyt. Ja naapurin ukko määrää meikinkäytönkin. Mie aina meikkiä käytän kuulemma ja h.... alkavaks taas haukku. Uhkasi turpaan vedolla ja nainensakin mukana et minunko kans haluat tapella. Miten talohuolto voi sallia tämän? Poliisi tietoinen ja naapuri keksi minusta tehdä poliisille ilmoituksen, että heidän tytärtään pahoinpidelty. Sekopäitä. Minua pahoinpitelevät ja syyttävät minua heidän tekosistaan. Asu tässä sit. Kaksi pientä lasta.

    • Miesvvvm

      Kyllä hullun naapurin saa pihalle, varsinkin jos hullu tai häirikkö asuu vuokralla. Ei ole kummoinenkaan juttu jos hallituken jäseniltä löytyy tippaakaan viitseliäisyyttä. Kyllä taloyhtiössä yleensä kaikenmaailman hullut on aika yleisesti tiedossa. Hullu kun ei ole hullu vain yhdelle ihmisille, tai jos on niin äärimmäisen harvoin. Tärkeintä on ettei itse provosoidu eikä juttele tällaiselle sekopäälle mitään. Tämä siistä syystä et voi sanoa isännöitsijälle ettei ole itse puhunut hänelle mitään jos hullu alkaa hulluja väittämään. Jos ei hommat ala hoitumaan niin tiukkaa puhelua vaa hallituksen puheenjohtajalle ja isännöitsijälle. Homma hoituu erittäin helposti jos hallituksen jäsenistä suurin osa asuu talossa, eikä ole esim sijoittajia jotka ovat hallituksessa pakosta. Toinen paha yhtälö on kaupungin vuokratalo, kaupunki kun on hallituksessa ja äänienemmistöllä niin häädöt voivat olla tahdon puutteesta johtuen hitaita ja asukkaille vaikeita kun hullu saa mellastaa ja kela maksaa vuokran.

      • Anonyymi

        Jos esim isä edes joka toinen päivä ehtii ulos lasten kanssa puistoileen, niin 1 vuitiaskin on jo satoja kertoja (mennessä ja tullessa) oppinut että isän ääni hiljenee, käytävässä hiljaa, joten 1v tietää että käytåvässä ei juosta, 2v olisi jo todella vanha, jos ei tietäisi. Minusta ap on syrjäytynyt, ei hullu. Kun köytävässä riehuu.


    • Porno-Jalmari

      Naapurille pipolääkkeet, sitten vain erittää kuolaa tasaisesti ja täysin ilmeettömänä.

    • Anonyymi

      Meillä skitsofreenikko työntää kirjeitä postiluukusta ja teksti on sekavaa, ei saa selvää mikä on asian ydin. Lisäksi tuo oven taakse tavaroita. Siis joo kannamme ne roskiin,mutta en ymmärrä mitä huomionhakua tuo on. Ilmeisesti on sekakäyttäjä sekä mielenterveysongelmainen. Joskus pitkiä aikoja poissa kotoaan,ehkä sairaalassa? Pelottaa vaan ajatella,että jos hän saakin jonkun psykoosin ja käy käsiksi? Me asumme omistamassamme asunnossa,tuo naapuri asuu yksityisellä vuokralla. Meidän vaikeaa muuttaa,kun pitäisi ensin myydä tämä asuntomme...

      • Anonyymi

        Kaappaa naapurisi ja myy hänet seksiorjaksi Ruotsiin, kaikki voittavat.


      • Anonyymi

        Ookko ihan ääliö? Kulje ikkunasta sieltä takapuolelta niin ei tiedä koska tulet ja menet. On meinaan äimän käkenä, kun sua ei näjykkään pitkiin aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaappaa naapurisi ja myy hänet seksiorjaksi Ruotsiin, kaikki voittavat.

        Seksiorjista puhutaan, Olli on siis herännyt jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiorjista puhutaan, Olli on siis herännyt jo.

        Häiriintyneitä naapureita riittää eräs työtön häiriintynyt vainonnut häirinnyt minua yli vuoden joka yö sekä päivä, varsinkin öisin josta syystä nukkuminen katkonaista. Hiljaista pitäisi olla ei vaan ole siitä pitää huolen työtön häirikkö. Nyt parhaillaan hän koputteelee ikkunan takana kiusallaan. Korvien väli ei voi olla kunnossa siitä kertonee osaltaan työttömanä oleilu. N30v, mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiorjista puhutaan, Olli on siis herännyt jo.

        Kuka on Olli? Mitä häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Olli? Mitä häh?

        Molli Olli se rastapäinen hinukki 90-luvun Jyrkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molli Olli se rastapäinen hinukki 90-luvun Jyrkistä

        Mollijori on hinukki polliisivoimista 30 luvulta


      • Anonyymi

        Miksi asunnon myyminen on vaikeaa? Ettekö saa asuntoanne myytyä, koska se sijaitsee ghetossa?


    • Anonyymi

      Meillä on naapuri,joka epäilee,että kaikki kyttää häntä,puhuu hänestä ym. Harhaluuloinen ihminen. Ilmeisesti on käyttänyt joskus huumeita,en tiedä käyttääkö nykyään,mutta juo ja mielenterveyslääkkeitä ottaa alkoholin kanssa. Olen joutunut myös hänen epäilyjen kohteeksi. Milloin hän väittää jonkun uhkailevan tai suunnittelevan jotain häntä kohtaan. Aivan älyttömiä. Välillä menee viikkoja,että saadaan olla rauhassa. Sitten itseäkin ahdistaa nuo jutut.

      • Anonyymi

        Oikein salapoliisii taas,tietää noin tarkaan toisten elämästä?


      • Anonyymi

        Oulu?


    • Anonyymi

      Meillä ollut tuollaisia. Nyt ei ole.

    • Anonyymi

      Viisaastu jo ja kasva aikuiseksi. Mielenterveys tai päihdeongelmainenkin saa pitää kotinsa mutta jatkuva yhdestä ihmisestä valitteli johtaa huonoon valoon joutumiseen sännöitsijän edessä.
      Jos et sopeudu, muuta itse. Anna olla jatkuvasti valittamatta aina samasta ihmisestä.

      • Anonyymi

        Ap kyttää, juoruaa ja meluaa. Kaiken voi kieltää, mutta teksti paljastaa.

        Nuo on kaikki inhottavia sinänsäkin jo mutta tuo yhden ihmisen savustaminen ja mustamaalaaminen muille on julmaa.


    • Anonyymi

      SUOMI ON MIELISAIRASTA JA KATEELISTA KANSAA.🤔

      • Anonyymi

        YKSI hyvä puoli,täällä ei ole SOTAA kaduilla,täällä ei TAPETA IHMISÄ KADUILLE!


      • Anonyymi

        Painu sitten takas sinne omaan kotimaahasi allahin orjaksi, työtön lyyseri


    • Anonyymi

      Joo mielenterveys potilaita kasaantuu kaupunkien vuokra talohin paljon. 🤪

      • Anonyymi

        JUU yhdyssana ja apukoulu?


    • Anonyymi

      Joo asun kaupungin rivitalo kaksiossa.naapuri asunossa asuu nuoripari ilmeisesti vähä älysii on sen luokan käytös ja meno.

      • Anonyymi

        Oletkin etevä sairas


      • Anonyymi

        Joo, rivitalokaksio on ja tässä rivissä asunnot ovat kaikki samanlaisia kaksioita. Naapurin nuoripari on tosiaan vähä-älyisiä. Mutta en asuu tosiaan siinä asunnossa oikeastaan enää, olen myynyt sen asunnon jo, uusi asukas tulee jonkin ajan kuluttua. Asunnon välittäjäkin kyseli, että mitä ääniä naapurista oikein kuuluu. Sanoin, etten tiedä. Välittäjä kysyi tippuiko lunta katolta. Ei tippunut, vaan naapurin häiriköinnistä silloinkin oli kysymys.


    • Anonyymi

      En mä tiedä, mutta kaiken kaikkiaan ap kuulostaa siltä että on kiusaaja.

      Kun ihmiset ei hyväksy ehkä sitä että suoraan haukkuisit jotain ihmistä tälle niin nyt pyrit esiintymään jotenkin hänen uhrinaan ja saamaan muut asukkaat hänen kimppuunsa, mikä on aika halpamaista.

      Normaalia on olla meluamatta eli rynnimättä rapuissa.

    • Anonyymi

      Jos asut slummissa paskasakin kanssa niin sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

      A) Olla nöyrää ja hissukseen kunnes pääset muuttamaan pakoon.

      B) Yrittää laittaa vastaan ja joudut vainon, uhkailun, ilkivallan ja pahoinpitelyn kohteeksi.

      Poliisi ei sinua auta.

      • Anonyymi

        Ei auta poliisit,eikä isännöitsijä piittaa kun saa itse makeasti nukuttua yönsä.


    • Anonyymi

      Mun alapuolelle muutti asumaan opiskelija likka joka kiusaa tahallaan ilta ja yöaikaan, kiljuu,tömistelee,huutopuhuu, kolistelee ja kun sen poikaystävä käymässä yhdessä tekevät tuota jolloin ääni 100 kertaa pahempi, olen kärsinyt viime asukkaastakin ja ny taas sama helvetti alkanut alusta! Ei auttanut isännöitsijä, ei hallituksen puheenjohtaja ei kukaan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2405
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      366
      2185
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe