Persuhuumoria

Anonyymi-ap

13

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On siinä meillä eduskunnan puhemies?! HUH HUH

    • Anonyymi

      Ei persuudessa ole mitään huumoria. Enempi sellaista säälittävää säheltämistä.

      • Anonyymi

        Persuhuumria harjoitetaan ja ymmärretään vain kahdessa paikassa? Persujen kesken ja suljetuissa laitoksissa?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Meidön täytyy yhdessä laittaa suitset persujen fasistisille päämäärille.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Halla-aho on näköjään lähtenyt Paavo Väyrysen tielle, eli syyttämään mediaa mediapelistä, sekä vastustajiaan oman "vääristyneen"/ itselle epäsuotuisan imagon luomisesta.

      Luonnehäiriöisen ihmisen yksi totuudenkuva on se, ettei itse ole koskaan syyllinen mihinkään, ja siinä kohtaa, kun luonnehäiriö ja selkärangattomuus uhkaa paljastua, niin lyödään tilanne lekkeripeliksi.

      Vitsi - läpällä - huumoria.

      Halla-ahon kaltaiset vahvasti kirjoittavat ideologit ovat onnistuneet kautta aikojen keräämään lauman idiootteja turvakseen, jotka toistamalla johtajansa retoriikkaa, vahvistavat sen johtajansa käsityksiä sekä ajattelua, joka ei aina välttämättä ole loppuun asti faktuaalisesti tarkistettua.

      Hyvä esimerkki hyödyllisestä idiotismista on tämä persujen palsta; kenelläkään persujen kannattajalla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, eivätkä he osaa sanoa sitä silloin kun sitä olisi. Suomea ja isänmaata ollaan kuitenkin puolustavinaan, mutta ei osata isänmaan äidinkieltä edes auttavalla tasolla.

      Mutta onneksi Mestari kirjoittaa ja ajattelee meidän puolestamme.

      Tämä ei ollut vitsi.

      • Anonyymi

        Näkeehän tuon jo sekä Halla-ahon että Purran puheista ja kirjoituksista, ettei järjenjuoksunsa ole normaalilla tasolla. Siinä missä Halla-aho jaottelee ihmisiä instrumentaalisen ihmisarvon perusteella, niin Purra todistelee empatiakyvyttömyydellään omaa kyvykkyyttään leikata sosiaaliturvasta. Jotakin on mennyt molempien kohdalla nuoruudessa aika pahasti metsään eikä kumpikaan näytä löytäneen takaisin normaalijärkisten joukkoon. Purra ainakin itse on myöntänyt käyneensä terapiassa, mutta ilmeisesti hoito on jäänyt jostakin syystä kesken tai tulos oli täydellinen epäonnistuminen.

        Ja nyt tällaisia henkilöitä on sitten päättämässä yhteisistä asioista, joista tulee pikemminkin psykopaatti mieleen kuin tasapainoinen ihminen.


    • Anonyymi

      Olihan Jussilla sellainenkin vaalimainos, jossa luki selkeästi fasisti. Kyllähän Jussi huumoria ymmärtää, etenkin, jos joku oli ihan vaan kännissä ja läpällä mainoksen tehnyt?

      :DDDD

      • Anonyymi

        Luonnehäiriöinen diktaattorikokelas opettaa kansaa tottelevaisen koiran tavoille juurikin Halla-ahon konstein; MINÄ voin sanoa itsestäni mitä vain, MINÄ voin kannattaa fasismia, mutta sinä pieni piiperöinen älä tule MINULLE kertomaan että sanoin hetki sitten edustavani sitä asiaa jota juuri väitit minun edustavan.

        Hölmöillä menee pää pyörälle, ja se on tarkoituskin. Ne, jotka ymmärtävät, joutuvat olemaan varpaillaan sanomisiensa suhteen.

        Mestaria EI pilkata eikä arvostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnehäiriöinen diktaattorikokelas opettaa kansaa tottelevaisen koiran tavoille juurikin Halla-ahon konstein; MINÄ voin sanoa itsestäni mitä vain, MINÄ voin kannattaa fasismia, mutta sinä pieni piiperöinen älä tule MINULLE kertomaan että sanoin hetki sitten edustavani sitä asiaa jota juuri väitit minun edustavan.

        Hölmöillä menee pää pyörälle, ja se on tarkoituskin. Ne, jotka ymmärtävät, joutuvat olemaan varpaillaan sanomisiensa suhteen.

        Mestaria EI pilkata eikä arvostella.

        Nyt on normaalia olla natsi. Ja persut sen tietävät.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe