Heipsis!
Tuli tuossa viikko sitten ostettua Strap-on dildo. Nämä hihnasysteemit ei oikein pidä dildoa paikoillaan, joutuu koko ajan pitämään kädellä kiinni ettei dildo jää sisälle kun remmit antaa periksi.
Ei toisaalta viitsisi kiristää hirveän tiukkaankaan kun remmit menee ihosta läpi. Pitäisikö laittaa alashousut alle? Haluaisimme olla nakuna, joten tuokaan ei ole oikein hyvä idea.
Onko tässä joku juju, vai tuliko ostettua huono vehje?
SinCityssä oli joskus myynnissä nahkaiset alavaljaat joihin sai melkein minkä tahansa dildon kiinni. Onko kokemuksia?
Mistä hyvä Strap-on
2
1930
Vastaukset
- nnn
Keltaisessa Ruusussa on myynnissä tämä:
http://www.keltainenruusu.fi/catalog/product_info.php?cPath=34_36&products_id=2512
Mukana kolme eri kokoista ja mallista dildoa. Mulla on kokemusta vastaanottavasta osapuolesta useista strap-on:ista ja tämä on ja tuntuu ehdottomasti parhaalta.- Serpentina
Kyllä sellainen valjasmalli on ehdottomasti strap-on-dildoissa paras. Omamme on nahkaa ja hyvin säädettävissä, dildokokoja ja -malleja voi vaihdella fiiliksen mukaan. Nuo housumaiset strap-onit alkavat helposti hiostaa – meidän mallimme taitaa olla sama kuin Sin Cityssä, eli kolmion muotoinen alaosa, johon dildo kiinnitetään sellaiseen o-rengassysteemiin ja nahkahihna vyötärön ympäri, sekä yksittäinen hihna tulee pakaroiden välistä vyötärölle. Ulkomaisista nettikaupoista on tilattavissa monenlaisista materiaaleista tehtyjä valjaita, joissa on käytetty mm hengittävää goretex-kangasta ja tarranauhakiinnitykset, ja miksei ompelutaitoinen osaisi tuollaista askarrella itsekin? Feeldoe-merkkinen dildo kuulemma mullistaa koko strap-on-käsitteen, sitäkin saatavana vain ulkomailta, www.feeldoe.com. Säästämme rahaa tuollaiseen! ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628