Sä kolahdit kovaa silloin kolme vuotta sitten

Anonyymi-ap

Ja tiedät sen itsekin. En tiedä nautitko tilanteesta. Tämä saaga on nyt tullut päätökseen, en voi loputtomiin haikailla saavuttamattoman perään💔. Mulla on ihan hyvä elämä, tästä alkaa eheytyminen.

33

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hienoa poika, viimein ymmärsit

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Saanko udella mistä bongasi hänet? Oliko ensin tällainen nettituttavuus. Siitä sitten kuin ihmeen kautta sait hänet lähelle mutta liian kauas kuitenkin?

      • Anonyymi

        Näinhän se meni, niin lähellä, mutta kauempana kuin koskaan. - ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se meni, niin lähellä, mutta kauempana kuin koskaan. - ap

        Oho. Voi hitsi. Miten aijot pärjätä jatkossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Voi hitsi. Miten aijot pärjätä jatkossa?

        Kuten aloituksesta käy ilmi, hän ei ole kuulunut elämääni pitkään aikaan. Joten samaa rataa, jätän vain kaipuun taakseni lopullisesti.


    • Anonyymi

      Kolme vuotta sitten kolahti, nykyään ei tunnu missään.

    • Anonyymi

      Sellaista sattuu. Viisi vuotta sitten kolahti ja nyt vihaan kuin ruttoa. Paskamaisin ihminen ketä olen ikinä tavannut. Saastaa sisältäpäin enkä tajua mitä näin ulkokuoressakaan.

      • Anonyymi

        En pysty vihaamaan, mutta vihasi tuntuu täällä saakka.


      • Anonyymi

        Ansaitsee siis jotain parempaa kuin sinun hetkellinen kolahdus milloin mihinkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty vihaamaan, mutta vihasi tuntuu täällä saakka.

        Vihaan on painava syy. Kyseinen tapaus kohteli mua kuin kännisen oksennusta kusikujan varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ansaitsee siis jotain parempaa kuin sinun hetkellinen kolahdus milloin mihinkin

        Ansaitsisi vankilatuomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan on painava syy. Kyseinen tapaus kohteli mua kuin kännisen oksennusta kusikujan varrella.

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan on painava syy. Kyseinen tapaus kohteli mua kuin kännisen oksennusta kusikujan varrella.

        Ehkä käytöksesi oli kuin kännisen oksennus kusikujan varrella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty vihaamaan, mutta vihasi tuntuu täällä saakka.

        Ahaa, aloituksen takana ei siis ole yhtään vihaa ja katkeruutta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, aloituksen takana ei siis ole yhtään vihaa ja katkeruutta 😉

        Jos ihan aloitusta tarkoitat. Niin ei ole vihaa, eikä katkeruutta. Hän on ihana ihminen, minä vain en ole hänelle se oikea valinta. - ap


    • Anonyymi

      Aikansa kutakin

    • Anonyymi

      Monesti sitä ihastuu vaan mielikuvaan toisesta. Sit ku tutustuu lähemmin huomaa et se ei ookkaan yhtään sellanen ku on kuvitellu. Lopuks tuntee ittensä hölmöks et miten sitä saattoiki ihastuu sellaseen. Joskus jotku sivulliset on voinu jopa varotella siit ihastuksen kohteesta, mut eihän sitä voinu uskoo ku virheet pitää kokee kantapään kautta..

      • Anonyymi

        Mielikuviin juu ihastuu totta. Minustakin aina on luultu et oon peto sängyssä mut oon kaikkea muuta kuin sitä. Nykyään vielä korostuu kun ikää on tullut ihmisten luulot.

        T. n aamulenkkeilijä.
        Ps. Parempi vaan haaveilla😇Ei pety.


      • Anonyymi

        Minulle ei käy noin. Olen selvästi keskitasoa fiksumpi näissä asioissa (palstalla huomannut) ja vältän muodostamatta mitään mielikuvia etukäteen. Jos joku herättää minussa näin lämpimän tunteen niin olkoot mikä on, minä rakastan häntä. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei käy noin. Olen selvästi keskitasoa fiksumpi näissä asioissa (palstalla huomannut) ja vältän muodostamatta mitään mielikuvia etukäteen. Jos joku herättää minussa näin lämpimän tunteen niin olkoot mikä on, minä rakastan häntä. sivusta

        Entä, jos kyseessä on sinua kaltoin kohteleva narsisti? Ei kuulostaisi kovin fiksulta.


    • Anonyymi

      ja jos et halua tuota kasvatuskotiin niin lopeta se vittumaisen olemuksen lähettäminen ja takaumien lähettäminen. en minä sitä hakkaa vaan teitä, mutta eipä noita todella kunnolla enää edes rakasta kun tuutte väliin. joten hakataan takaisin teidän pentuihin ja teihin.

    • Anonyymi

      toivottavasti nuo työhakkaajat tapetaan.

      • Anonyymi

        Älä nyt mies oikeistosta näin rumasti puhu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt mies oikeistosta näin rumasti puhu

        Eikö persupoitsu osaa tätäkään pitää innovaationa, hakataan työkykyisiksi


    • Anonyymi

      käytän sun ketjuasi, jos olisin tiennyt Sudanbasts ja Miekasta, en olisi ikinä synnyttänyt lasta, niin helvettiä on ollut kasvattaa tuota lasta ja kun he vievät ja sabotoivat. jos olisin tiennyt mitä hyoltajuustaisto minulle tekee, olisin jättänyt tekemättä, mutta onhan nuo nyt kasvatettava ja etsittävä työtä jossa ei hakata. ja eihän lapset pahoja ole, ihania, ihmisiä, vaan se juttu mikä tulee heidän mukanaan. jos olisin tiennyt en olisi ikinä tehnyt lapsia.

    • Anonyymi

      4 vuotta ja 4 kuukautta hän mielessä. Jos tässä jotain maratonaikoja otetaan.
      Olen hidas.

      • Anonyymi

        Oletko saannut hälle kerrotuksi kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saannut hälle kerrotuksi kuitenkin?

        Me ollaan tutustuttu tuossa ajassa jonkin verran, joten eiköhän hän tiedä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvästi nyt sitten oi rakas m-nainen 😘

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen, mutta ei M- nainen. -ap


      • Anonyymi

        Yhy yhy uli uli jauhamma täällä vaan


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2094
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      171
      1893
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      171
      1692
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      36
      1374
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      15
      1184
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    Aihe