Kehitysvammaisten tuet on lopetettava

Anonyymi-ap

Järjetöntä kustantaa kehareille ökyelämää muiden rahoilla.

22

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan, kuten myös sulle.
      Tiedätkö muuten, että moni kehitysvammainen käy töissä? Tiedätkö muuten, että kehitysvammaiset on todella mukavia ja omaavat hyvin positiivisen elämänasenteen? Tiedätkö, että kehitysvammaiset eivät ole itse saaneet päättää, minkälaisen vamman kanssa ovat syntyneet? Tiedätkö, että kehitysvammaiset ovat paljon fiksumpia kuin Sinä?
      Tiedätkö muuten sitä, että sinäkin voit vammautua vaikka tänään vihannekseksi tai vielä parempi sinunlaisillesi, että pää toimisi, muttei sitten mikään muu. Olisi hyvää aikaa ajatella syntyjä syviä Sinullakin.

      • Anonyymi

        Ihan niin ei ketään tartte syrjiä tämä ihminen joi itse saada vamman tai hänen lapsensa ei kai kukaan itse päätä millaisena syntyy.
        Joten hyvin älyttömästi sanottu ja syrjivä tyyli kertoo mikä hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin ei ketään tartte syrjiä tämä ihminen joi itse saada vamman tai hänen lapsensa ei kai kukaan itse päätä millaisena syntyy.
        Joten hyvin älyttömästi sanottu ja syrjivä tyyli kertoo mikä hän on.

        Ätmi hä o! Samat oikeudet kaikilla oli vamma mikä tshansa!


      • Anonyymi

        Tajuatko, ettei ole syytä nostaa jalustalle vammaisia. Ei heille kuulu mitään sen enempää kuin muillekaan. Erilliset tuet on lopetettava tarpeettomina.


      • Anonyymi

        Kehareiden vanhemmissa on vamma, joka on periytynyt. Vanhemmat vastatkoon tekemisistään.


      • Anonyymi

        Kehareilla on valetyöpaikkoja, jotka yhteiskunta kustantaa. Oikeisiin töihin heistä ei ole.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Minä en käy älyllisen Kehitysvamman saaneeena töissä saan ainoastaan kelasta työkyvyttömyys eläke rahaa ja eläkkeen saajien asumistukea kuten toinen kaveri saa psykoosin takia työkyvyttömyys eläke rahaa ja eläkeen saajien asumistukea.

      M
      Totuus on ne joilla Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa sitoutuu edes Kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen joka vie turhaan veron maksajien rahaa.

    • Anonyymi

      Takseilla kuljetaan, on siivoojat, palvelijat, hoitajat, luxusasunnot, rantalomapaikat ja kaikki mahdollinen, johon ei ole varaa kuin miljonääreillä.

      • Anonyymi

        Kaikki ei asu Porvoossa. Valita sinne, älä koko Suomelle.


    • Anonyymi

      Eipä oo samat oikeudet. Oon matala palkalla. Syön kaurapuuroa lman hauskuutusta. Ei oo avustajaa mielistelemässä .

      • Anonyymi

        Miksi tavallinen työläinen ei voi mennä taksilla töihin ja harrastuksiin. Miksei ruoka ole valmiina neljä kertaa päivässä ja asunto siivottu?


    • Anonyymi

      Voi j. lauta tätä kateuden määrää! On se asia kuin asia jota joku saa ja toinen ei, niin siitä pitää vinkua. Ap vois kyllä vähän hävetä aivopierujaan.

      • Anonyymi

        Vaikka sinun mielestäsi on oikein riistää rahat eläkeläisiltä, sairailta ja lapsilta, jotta joku pieni ryhmä voi ökyillä, niin monet muut henkilöt kannattavat tasa-arvoa.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään tarvetta edes vammaispalvelulaille. Asiat voi aivan hyvin hoitaa ensisijaisen lainsäädännön, kuten sosiaalihuoltolain mukaisesti. Vammaispalvelulaki pitäisi kumota tarpeettomana.

      • Anonyymi

        Vammaispalvelulaki on tehty, jotta vasemmisto saa kusetettua kansalaisilta verorahoja. Täysin tarpeeton ja typerä laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vammaispalvelulaki on tehty, jotta vasemmisto saa kusetettua kansalaisilta verorahoja. Täysin tarpeeton ja typerä laki.

        Ei jokaiselle ryhmälle ja tilanteelle pidä säätää lakeja. Tuollaiset erikoislait ovat tarpeettomia ja ne pitäisi kaikki kumota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jokaiselle ryhmälle ja tilanteelle pidä säätää lakeja. Tuollaiset erikoislait ovat tarpeettomia ja ne pitäisi kaikki kumota.

        Se on kanssa hullua, kun mm. adhd ja autismi lasketaan kehityshäiriöksi ja on kai vahva perinnöllinen taipumus eli keva sikiää kevoja ja sitten nykyään kasvatetaan muuten käytöshäiriöisiä puolipsykoja , jotka sitten soittaa suuta ja perseilee koko elämän sekä tekevät paljon rikoksia tai ovat kermapersevetelyksiä, joita tulee paljon haittaa ja kulua. Sama homma kyllä sikiöseulojen poikkeamien kanssa sekä päihdevanhempien, ja myös elintapojen. On tietysti muutakin, mutta se aivan eri juttu, jos spontaani sairaus, onnettomuus tms.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kanssa hullua, kun mm. adhd ja autismi lasketaan kehityshäiriöksi ja on kai vahva perinnöllinen taipumus eli keva sikiää kevoja ja sitten nykyään kasvatetaan muuten käytöshäiriöisiä puolipsykoja , jotka sitten soittaa suuta ja perseilee koko elämän sekä tekevät paljon rikoksia tai ovat kermapersevetelyksiä, joita tulee paljon haittaa ja kulua. Sama homma kyllä sikiöseulojen poikkeamien kanssa sekä päihdevanhempien, ja myös elintapojen. On tietysti muutakin, mutta se aivan eri juttu, jos spontaani sairaus, onnettomuus tms.

        lajijasuris

        ...nii elikkä näihin taas pitää säätää erillislaki, joka lopettaaa kys. ihmisten itsemääräämisoikeuden ja säädetään laki pakkosteriloinnista em. tilanteisiin

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...nii elikkä näihin taas pitää säätää erillislaki, joka lopettaaa kys. ihmisten itsemääräämisoikeuden ja säädetään laki pakkosteriloinnista em. tilanteisiin

        lajijasuris

        ... ja vielä lisäys, että lasu-juttuja noista myös aiheutuu kauheet määrät eli haittaa ja kulua paljon.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Taas joku Helsinkiläinen paremmasta perheestä.

    • Anonyymi

      Olet täysin oikeassa. Kehareiden vanhemmat nostelevat ökytukia, koska ovat huoltajia tai edunvalvojia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe