minulta poistettiin penis syövän takia

Anonyymi-ap

vieläkin on outo tunne kun ei ole penistä , pissaaminen piti opetella uudestaan ja haamu seisontaa ilmenee myös kipuja joskus on .

6

794

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viimeinkin spedeltä vietiin pelit ja vehkeet loppuu se sekoilu buaahaa

• Anonyymi

Kyllä ilman penistä voi elää hyvää elämää, mutta sinulla on huonompi ennuste koska sinulta on poistettu suuri osa aivoistasi. Oireilu ilmenee siten että hoet muutamaa sanaa , kuten "buahaa" , "spede" , "sää mää ja bää" . Otan osaa turhuuteesi.

• Anonyymi

Ei siinä nyt vahinkoa tapahtunut, netistä löytyy straponia montaa eri sorttia yleensä enempi valjailla kuin henkseleillä, kuhan nyt muistaa riisua vehkeet narikkaan ennenku kylille lähtee. Kai siitä sun lemmenpuun oksasta nyt kanto jäi, niin se sitten venytykseen, on kai niitä säkin venytykseenkin painoja värkätty.

• Anonyymi

minä olen menossa leikkaukseen, ihon siirrolla tekevät peniksen siinä on ongelmana jatkuva seisokki , nykyään saavat tunnonkin siihen

• Anonyymi

H­­ei! Oma stream. Sisää­­nkäynti k­­­aiki­­­lle, jotka haluav­­at pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://armtown.com/H/C3n0S3

• Anonyymi

Ala jakamaan persettä, meitä nussijoita kyllä riittää.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1069
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      902
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      695
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      670
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      562
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      173
      558
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      556
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      538
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      535
    Aihe