Sami Saikkonen selviytyi vakavasta lentokoneonnettomuudesta. Saikkonen oli kolme vuotta sitten koululennolla, kun hänen oppilaansa sai sairauskohtauksen. Kone putosi, eikä Sami Saikkonen ehtinyt saada sitä hallintaan. Oppilas kuoli, ja Saikkonen joutui kahdeksaksi päiväksi tehohoitoon.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/lentoturma-selviytyja-sami-saikkonen-kuvailee-kavi-kuoleman-rajamailla-olin-hirvean-kauniissa?s24
Lentoturma-selviytyjä Sami Saikkonen kävi kuoleman rajamailla: "Olin hirveän kauniissa paikassa"
19
1267
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki urheilukanavat mm. (Mestarien Liiga, MM-Jääkiekko, Valioliiga, La Liiga, Bundesliiga, Liiga, Mestis ja paljon muuta.
Tutustu: www.iptvsuomi.fi - Anonyymi
Eipä silti tainnut päästä air crash investigation jaksoksi.
Nykyään kamerat on halpoja, eikä olisi mikään vaikeus laittaa kuvayhteyttä. - Anonyymi
Juh
Sami opettajana/ oppilas ohjaimissa.
Samilla pimeni jne. Surullista. - Anonyymi
Hän saa kiittää toipumisestaan Suomen terveydenhuoltoa joka toimii kun hätä on suurin eli erilaisissa onnettomuuksissa jotka menevät hätätapauksissa kaiken muun edelle.
- Anonyymi
Sami taas julkisuudenkipeä
- Anonyymi
Ja sinä kateellinen.
- Anonyymi
"Olin hirveän kauniissa paikassa"
Minä olen ollut monena yönä unissani todella kauniissa paikoissa. Upeita naisia on myös usein. Kerrankin Li Andersson halusi minut väkisin sänkyynsä peiton alle. Li oli todella kuuma pakkaus.
Hienoja unia nöäkee ihminen ihan normaalina arkipäivänäkin.- Anonyymi
Saikkonen oli koomassa. Sinä vain nukkua torsotit rapulaisen unta.
- Anonyymi
Minä olin ufon kyydissä unessa.
- Anonyymi
Minä Panin hikistä lossimiestä Turun saaristossa,vai oliko se unta??työtön muurari.
- Anonyymi
Moukka💩
- Anonyymi
Uskon Saikkosen kertomukseen.
Tuonpuoleinen on valon ja levon maailma.
En ole mukavaa luettavaa tämä pilkkaviestien kirjoittelu, me kaikki joudutaan joskus sinne.- Anonyymi
Rajan toisella puolella käyneiltä on sairanhoitajilla paljon viestejä.
Ansionsa mukaan toisilla kauhukokemuksia.
- Anonyymi
Olisi hieno sellainen kokemus että pääsisi kuoleman pelosta.
Vaikka olisi harhaa, ihan sama. - Anonyymi
Minulle kelpaisi vaikka harhanäky, että pääsisin kuolemanpelosta.
- Anonyymi
"Olin hirveän kauniissa paikassa"
Veikkaisin, ettei se näyttänyt palstalta eikä S24:n huoneistoltakaan. Puhumattakaan firmaa pyörittävien ajatusmaailmasta. Se vasta kaukana on kaikesta kauneudesta. - Anonyymi
Minäkin olen lentokoneella käynyt monissa hirveän kauniissa paikoissa.
- Anonyymi
et sami ollut missään...AIVOT on luonnon tietokone ,buuttaus tilanne...muistot.
tehdyt asiat, kun synnyit ,,näit valon ,sairaaalanlamput,,,lapsuus pysyy muistissasi,
kaikki....HYVÄT JA PAHAT ...ok
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845