Mulla on fantasia itseäini selvästi vanhemmasta härskistä miehestä. Mökillä joskus masturboinkin kun naapurin ukko oli mua farkkushortsieissa kattonu silleen törkeästi 😁
Onko muilla masturbaatiofantasioita jostain tuommoisesta ja millaisia
N23
Fantasiaa vanhemmasta miehestä
30
1866
Vastaukset
- Anonyymi
No nuoresta naisesta kylläkin m 55v on fantasioinut😂
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://antikbutik.com/H/A9b6N4
- Anonyymi
Olen kyllä nuoresta naisesta fantasioinut.
Katselen erittäin törkeästi hridån rintojaan ja perseitääm.
Haluaisin työntää psksun käyrähkön kullini nuorern tiukkaan pilluun..ja saada nuoren naisen voihkimaan kiimasya
kurt56- Anonyymi
Meilaa irstaat fantasiasi mulle, nuori nainen
Katsotaan voinko toteuttaaa ne...
kurtatmeiliboxi.fi
Mää oon vanha mies. Jos mä nään naisen varkkushortseis, mää kyl ajattelen, millainen se olis ilman shortsei. Ja sit mä aattelen, et kyl tol siskol on liikaa niiku kledjui.
Mut emmää törkeesti kato, vaan suuresti ihaillen. Naiset on ihaneellisii ja viksui. 🌹👀- Anonyymi
Nuohan ny on meitil vanhemmil miehil iha normk fantasioita mu useimmilla menee ajatuksena jot ku vie kerran eläissää sais koittaa miltä miltä nuoremman naisen pillu tuntuikaan
- Anonyymi
Nyt kun on kesä taas tuloillaan, niin rantsussa on taas kiva katella pikku bikineissä loikovia kimuleita. Eihän ne varmaankaan hokaakaan panamahatussa istuvaa herrasmiestä, joka ihailee maisemia. Varsinkin narubikineitä. Eikä vaan niitä. Nam tulevalle kesälle!
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/O7l8B6
- Anonyymi
Kun nuori lady haluaa kokea kokenutta kielitaitoista ja karvaista 50+v hobittia niit ota yhteyttä, kik: sokuripapa
- Anonyymi
Olis kiva toteuttaa sun fantasia.
- Anonyymi
Vanha hiukan härski mies on kyllä minunkin (yksi) fantasiani, mutta toteuttaa en todennäköisesti lähtis 🙃
Olen kyllä joskus kesäkiimalla keikuttanut peppuani vanhemmalle miehelle ikään kuin ”vahingossa” ja sitten kotona märkänä masturboinut enemmän tai vähemmän 😊
N 30+- Anonyymi
Naiset vaan fantasioi mutta eivät kuitenkaan haluu vanhempaa miestä kokea.🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset vaan fantasioi mutta eivät kuitenkaan haluu vanhempaa miestä kokea.🤭
Kyllä minulle kelpaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaisi.
Vai Niinkö kelpaisi. Minkä ikäinen olet ja missä päin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai Niinkö kelpaisi. Minkä ikäinen olet ja missä päin?
50 ja pienet risat.
Länsi-Suomi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 ja pienet risat.
Länsi-Suomi.Täältä Vaasasta löytyis 60 + pienet risat ikäinen mies, joka voisi toteuttaa toiveesi jos et kovin kaukana .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä Vaasasta löytyis 60 pienet risat ikäinen mies, joka voisi toteuttaa toiveesi jos et kovin kaukana .
siis jos et kovin kaukana asu?
60+ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis jos et kovin kaukana asu?
60Yli 3 tuntia suuntaansa, taitaa olla vähän pitkä riiuuretki... 🙁
- Anonyymi
Näitä pyllynkeikuttajia riittää
Mutta annas olla jos käyt kiinni ,heti ollaan syyttämäs seksuaalisesta häirinnnästä.
Olen roteva mies,kroppa kun nuorilla oriilla, joten ehkä nuo nuoret naiset kokevat minut jonkinasteiseksi seksiobjektiksi.
Saavat sitten masturboidessaan kuvitella kiimaista vanhempaa miestä päällään innokkaasti naimassa nuorta neitiä
Kun nuoria miehäi ei niin kiinnosta.
Vaikka ikää jo yli puoli vuosisataa,pitkälti..
Mutta ehkä onkin parempi vain fantasioida näistä ihanista nuorista naisista
Kun on se vaimokin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 ja pienet risat.
Länsi-Suomi.Tule tuonne keikistelemään, niin saan katsella sinua ja samalla saat katsoa vanhempaa miestä. https://whereby.com/paljastajat
- Anonyymi
Oletko stadin naisia ?
Nuori opettajatar ehkä..
M60hki
- Anonyymi
Ja mitäs si kun löydätkin tuollasen härskin vanhemman miehen eikä se lopulta kunnioita sua yhtään eikä välitä muusta kun että saa omat tarpeensa tyydytettyä mahtaa susta si tuntua hyvältä kun vihdoin lopulta tajuat että et ollu kun yksi uhri lisää hänen hyväksikäyttämiensä naisten joukossa
- Anonyymi
Jos ei nauti, voi poistua paikalta.
- Anonyymi
Oliko naapurin ukko komea niissä farkkushortseissa, kun sua katseli silleen törkeästi?
- Anonyymi
Kuvittelitko sitä irstasta ukkoa pökkimässä sua takaapäin
Kuvittelit isoa,käyrää kyrpää tunkeutumassa tiukkaan pilluusi
Inhosit häntä , mutta vanhan ukon kyrpä teki niin hyvää ,eikö
Senkin kiimapillu
Mökkinaapuri 67v mies - Anonyymi
Voisin olla fantasian kohde....
- Anonyymi
Minä masturboin ajatellen sinua masturboimassa
M50- Anonyymi
Masturboin usein kun yksin kotona, fantasioin tuntemattomasta miehestä. T. Rva 48v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masturboin usein kun yksin kotona, fantasioin tuntemattomasta miehestä. T. Rva 48v
Rva48 laita viestii niin jutellaan fantasiastasi
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alegroup.info/H/N6b2U7
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225827Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744871935Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221296Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111243Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64981
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59895Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884