Työperäinen maahanmuutto erikoisaloilla johtaa tietomyrskyn ulosmarssiin Suomesta!
On maita joissa on tietotaitoa kuten afrikaanmaanosassa, Intiassa ja muualla. He vähät välittää joistain sopimuksista, kopioivat kokemuksien kautta mitä työssä Suomessa oppivat?
Ennakkotapauksia historiassa ollut monia kun tutustutaan tarkasti esimerkiksi prossessituotantolaitosten tekniikkaan kun "idiootit" kertoo kaiken. Sitten kopioineet tehtaan koko tuotannon heidän omassa maassa ja miten hyötyvät siitä? Siten että heillä on matalemmat palkat ja muut kiinteät kulut. Rakennuksetkaan ei tarvitse tehdä routimisen vuoksi.
Erityisest afrikassa on paljon katkeria osaajia jotka euroopan ja usa jätti tyhjin käsiin kun tehostivat tutantoa ja lakkauttivat afrikassa kaiken. Joten voi hyvinki heillä olla koston ilmeet näin Ukrainan sodan aikana, kukapa sitä tietää mitä joukossa on???🥸🥸🥸🥸😎😎😎😎👿
Suomi ajaa itsensä määrätietoisesti nurkkaan
Anonyymi-ap
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541