Tämä kolmas peli alkoi tuomareitten osalta samalailla kuin edellinen Oulun peli etelään päin vetoa ja törkeästi ei oo millään enää mitään väliä samoja mokia eikä ole sattumaa ,kyllä se oli oikeassa joka kirjoitti aikaisemmin tästä tuomari toiminnasta kyllä se liigan uskottavuus murenee kun näitä seuraa varsinkin kun oon itse tuomaroinut jääkiekko pelejä.Kyllä tätä menoa SM liiga tulee kärsimään tämmöisestä toiminnasta yleisö tulee äänestämään jaloilla ja se näkyy katsomoissa tulevina vuosina jos ei tahti muutu varsinkin kun tätä on jatkunut vuosi kymmeniä.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kyllä kyllä. Siellä napakalotilla on kaikilla samat jutut ja puhetyylitkin, joita noudatetaan melkein välimerkilleen. Menestystä taas on totuttu tavoittelemaan etenkin tuomari- ja propagandaosaamisella.
Yrittäkää nyt ensin saada aikaan edes vaikka yksi joukkueen normaalisti tekemä tasakentällismaali seuraavaan otteluun, ettei sarja katkea ennen alkamistaan. Ei voi olla niin vaikeaa?
SM-liiga ja jääkiekko hyötyvät ja kehittyvät, kun ympärikautisesta tuomariselittelystä ym. junttisäpinöistä päästään jollain vuosisadalla sen verran eteenpäin, että voitot koetetaan ratkoa hyvällä jääurheilulla eikä kollektiivisella moukantohinalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1351985Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois233924Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64851
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37827- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä65671- 71571