"Ammattikehissä saavutin aivan kaiken, enemmän kuin kukaan muu suomalainen ikinä" Tatli pohtii porealtaassa Seiskan toimittajalle. "Ottelin kaikilla maailman suurilla areenoilla ja tienasin ottelupalkkioita joilla olisi voinut ostaa kivitalon. Sain lajilta aivan kaiken mitä kukaan ikinä voi pyytää."
Tässä kohtaa pidettiin dramaattinen tauko.
"Mutta ehkä olisi aika antaa hieman lajille takaisin. Peksi keksi tämän vesilaitos-homman ja olisi se kieltämättä hienoa iskeä vielä kerran kotiyleisön edessä, jos vaan sopiva vesilaitos löytyy "
Mäki oli tarjonnut Tatlille 2000 euroa kuusieräisestä myöhemmin nimettävää vastustajaa vastaan mikäli Tatli antaa markkinoida iltoja omalla nimellään.
Edis Tatli väläyttää comebackia vesilaitos-illassa
Anonyymi-ap
1
254
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ääni haudan takaa kommentoi Ediksen uran suurinta näytönpaikkaa:
- Niin, Edis, siis Tatli, mielestäni sai varsin, kehtaanko jopa sanoa, kovan, näytönpaikan. Madison Square Gardenilla kolmella jaollisena päivämääränä kevytsarjan kolmanneksi rankattua Teofimo Lopezia vastaan.
- Enempää ei tosin ottelusta voi sanoakaan, ja mielestäni - kielenkäyttöä varomatta - Tatlin esitys oli nolo, ja, toksisen maskuliinisesti sanottuna, jopa munaton.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560