Jos olisin mies saanut sinut

Anonyymi-ap

Olisin halunnut tehdä sinusta maailman onnellisimman miehen. Mutta ymmärrän nyt, että olisit ollut minulle vääränlainen kumppani.

58

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🥱🥱

    • Anonyymi

      🤨🤨🤨

    • Anonyymi

      Vähän hymyilyttää. Mä sanoisin, että kyllä se olis ollu yhtä helevettiä, mutta ehkä sen arvoista. Ei voi tietää. Hyvää yötä. Nukkukaa onnellisten tähtien alla.

      Sivusta

      • Anonyymi

        Näin minäkin asian näen omassa tapauksessani.

        Ap.


    • Anonyymi

      Mitä sait myöhemmin selville?

      • Anonyymi

        Arvomme eivät kohtaa.

        Ap.


    • Anonyymi

      Samaa ajattelen eräästä naisesta.
      On tiettyjä asioita johon vedetään raja, asioita joita en voi vaan sietää sekä tiettyjä tapoja sekä käytösmalleja jonka pohjalta voi päätellä että henkilö ei tule pärjäämään kanssani.

      Naisen täytyy kyetä haastamaan itseään samalla tekemättä kuitenkaan toisen syyksi kaikkea mitä elämässä tapahtuu.

      En kaipaa vastuun väistelijöitä tai itkumaakareita.
      Tietyllä tavalla lopulta tyytyväinen ettei polkumme yhtyneet. Ajan tuhlausta.

      Ei ap:lle erityisesti.

      • Anonyymi

        Alistus


      • Anonyymi

        Kuulen lisää mielelläni mitä et voi sietää ja milllaisia käytösmalleja kaipaat


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Minäpä ajattelin nyt haastaa itseäni. Sillä alalla minkä osaan. Eihän se ota, jos ei annakaan. Vastuuta pitää saada lisää. Näin se on.

        Ja yhdestä miehestä ajattelen seuraavaa: tykkään, tykkään. Eihän sille mitään voi. Näin se nyt vain on. Ehkä aika hoitaa, ehkä ei. Sille asialle en voi mitään.

        Kohti uusia pettymyksiä. Huomenna on taas aikainen herätys.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulen lisää mielelläni mitä et voi sietää ja milllaisia käytösmalleja kaipaat

        Lukematon määrä sellaisia, opi elämästä ja parisuhteista niin tajuat.
        Osaa naisista ei kiinnosta mitä mies haluaa. Se on se ongelman ydin.
        Jos tahdot miehen, opettele mitä hän tahtoo, ei vain sitä mitä sinä muka tahdot.

        Opettele vastavuoroisuutta, aktiivisuutta sekä yksinkertaista aikuisten käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Minäpä ajattelin nyt haastaa itseäni. Sillä alalla minkä osaan. Eihän se ota, jos ei annakaan. Vastuuta pitää saada lisää. Näin se on.

        Ja yhdestä miehestä ajattelen seuraavaa: tykkään, tykkään. Eihän sille mitään voi. Näin se nyt vain on. Ehkä aika hoitaa, ehkä ei. Sille asialle en voi mitään.

        Kohti uusia pettymyksiä. Huomenna on taas aikainen herätys.
        Sivusta

        -Ehkä aika hoitaa, ehkä ei. -

        Sulle vinkkinä. Aika ei hoida mitään.
        Vain sinä ja mahdollisesti se toinen osapuoli hoitaa.

        Se on parisuhde. Aika ei ole mitään paitsi juuri tämä hetki. Lopun teet sinä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Ehkä aika hoitaa, ehkä ei. -

        Sulle vinkkinä. Aika ei hoida mitään.
        Vain sinä ja mahdollisesti se toinen osapuoli hoitaa.

        Se on parisuhde. Aika ei ole mitään paitsi juuri tämä hetki. Lopun teet sinä itse.

        No sitä parisuhdetta ei ilmeisesti tullut. Näin olen ystävällisesti ymmärtänyt. Eihän se niin mene, että toinen on inhottava ihminen, kun se ei toimi ja tunne niinkuin haluan. Eihän? Kyllä siitä toisesta voi silti tykätä. Vaikka se ei tykkäisikään takaisin.
        Nyt on hyvä keskittyä siihen, mihin voi vaikuttaa eli töihin.


      • Anonyymi

        Olet kyllä vastenmielinen mies tai miehenalku tai mikä oletkaan. Hirveä jyrä.


      • Anonyymi

        Itse sanoisin "Ei kiitos" sinun tyyppiselle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sanoisin "Ei kiitos" sinun tyyppiselle miehelle.

        Voi voi, sepä ikävää. Moni mies sanoisi sinulle "ei kiitos" ja on sanonutkin.


      • Anonyymi

        Miksi sitten käyt täällä,?

        Haukkumassa naisia/häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä vastenmielinen mies tai miehenalku tai mikä oletkaan. Hirveä jyrä.

        Kyllä, omassa elämässäni olen hirveä jyrä. Koska sehän on minun elämäni. Joku toinen saa olla omassa elämässään sitten hirveä jyrä.

        Jos tuon perusteella joku mies on vastenmielinen niin mitä se kertoo sinun aivotoimintojen puutteesta (ehkä hapettomuus kohdussa) tai tunnetaidoistasi?

        Aika lähellä nollaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten käyt täällä,?

        Haukkumassa naisia/häntä?

        Ikävää on monenlaista. Osa ihmisistä kaipaa jotain tai jotakuta, joka on jo poissa...ei tämä mikään puutteessa olevien tyttösten ja vanhojen tätien foorumi ole, kaiketi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä parisuhdetta ei ilmeisesti tullut. Näin olen ystävällisesti ymmärtänyt. Eihän se niin mene, että toinen on inhottava ihminen, kun se ei toimi ja tunne niinkuin haluan. Eihän? Kyllä siitä toisesta voi silti tykätä. Vaikka se ei tykkäisikään takaisin.
        Nyt on hyvä keskittyä siihen, mihin voi vaikuttaa eli töihin.

        Jos tunnet jotain sellaista kohtaan mitä inhoat niin sinun päässäsi on vikaa.

        Aikuiset voivat vaikuttaa tunteisiinsa, lapset eivät.

        Oletko aikuinen vai oletko lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet jotain sellaista kohtaan mitä inhoat niin sinun päässäsi on vikaa.

        Aikuiset voivat vaikuttaa tunteisiinsa, lapset eivät.

        Oletko aikuinen vai oletko lapsi?

        Sitä sopii miettiä, mutta tekstin ymmärtäminen pelaa paremmin kuin sinulla. Luehan uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sopii miettiä, mutta tekstin ymmärtäminen pelaa paremmin kuin sinulla. Luehan uudestaan.

        -Eihän se niin mene, että toinen on inhottava ihminen, kun se ei toimi ja tunne niinkuin haluan. Eihän? Kyllä siitä toisesta voi silti tykätä. Vaikka se ei tykkäisikään takaisin. -

        Toinen siis inhoaa sinua kun parisuhdetta ei tullut ja ikävöit häntä täällä kommentoimalla asiaa?

        Oletin että luin tekstin väärin miksi kommentoin noin alunperin. Miksi sinua kiinnostaa ihmisen reaktio jos annoit hänelle pakit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä vastenmielinen mies tai miehenalku tai mikä oletkaan. Hirveä jyrä.

        Eikä ole kauheaa kun nainen ei saakaan olla itsekeskeinen, vaikka niin on nykylapset kasvatettu?
        Näitä mimmejä riittää täällä.
        Kannattaa katsoa tarkoin, kuka mitäkin itsessään tarjoaa..
        Lyhytjänteisiä, itsekeskeisiä, huonot käytöstavat varsinkin täällä, laiskoja, heti kaikki mulle nyt lapsia vielä reippaasti 25 vuotiaanakin! Olette surullinen näky!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä parisuhdetta ei ilmeisesti tullut. Näin olen ystävällisesti ymmärtänyt. Eihän se niin mene, että toinen on inhottava ihminen, kun se ei toimi ja tunne niinkuin haluan. Eihän? Kyllä siitä toisesta voi silti tykätä. Vaikka se ei tykkäisikään takaisin.
        Nyt on hyvä keskittyä siihen, mihin voi vaikuttaa eli töihin.

        Kullakin varmaankin omat keskittymiskohteensa, mutta oma keskittymiseni työstä ei ole herpaantunut mitenkään suhteen tai ihastumisen takia. Työ on aina työtä.

        Erilaiset näkemykset, arvot, muuttavat tunteita. Kun nämä ovat riittävän erilaiset, niin tykkääminen loppuu, koska kokee toisen liian erilaisena, omien arvojensa vastaisena.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukematon määrä sellaisia, opi elämästä ja parisuhteista niin tajuat.
        Osaa naisista ei kiinnosta mitä mies haluaa. Se on se ongelman ydin.
        Jos tahdot miehen, opettele mitä hän tahtoo, ei vain sitä mitä sinä muka tahdot.

        Opettele vastavuoroisuutta, aktiivisuutta sekä yksinkertaista aikuisten käytöstä.

        Minä nimenomaan opin miehestä asioita, joiden perusteella voinkin kirjoittaa aloituksessa, että olisi ollut minulle vääränlainen. Näinhän se toimii.

        Osa miehistä opettelee näitä samoja asioita, mutta kerralla onkin vaan useampi nainen, joista sitä oppia ottaa. Mies haluaa silloin jotain, mitä minä en halua.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Eihän se niin mene, että toinen on inhottava ihminen, kun se ei toimi ja tunne niinkuin haluan. Eihän? Kyllä siitä toisesta voi silti tykätä. Vaikka se ei tykkäisikään takaisin. -

        Toinen siis inhoaa sinua kun parisuhdetta ei tullut ja ikävöit häntä täällä kommentoimalla asiaa?

        Oletin että luin tekstin väärin miksi kommentoin noin alunperin. Miksi sinua kiinnostaa ihmisen reaktio jos annoit hänelle pakit?

        En ole antanut pakkeja. Ei tuossa hänen reaktioistaan puhuta.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä tästä.

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Tällaisista jää itselle aina epäily, et sanat ja teot harvemmin kohtaavat näissä? Ehkä jonkun paha mieli tuottaa tällaisia tänne? Syyllistävä ja ähäkutti, jäit paljosta paitsi, ku et ollut rohkeampi? Ei vakuuta omaa mieltä tällaiset.

      • Anonyymi

        Vastauksesi kuvastaa omaa luonnettasi. Kerroin aloituksessa vain omat tunteeni ja nykyisen näkemykseni asiaan. Loppuratkaisu oli siis hyvä kummallekin. En olisi pystynyt elämään miehen kanssa, joka ei pysty keskittymään parisuhteen aikana vain yhteen naiseen.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi kuvastaa omaa luonnettasi. Kerroin aloituksessa vain omat tunteeni ja nykyisen näkemykseni asiaan. Loppuratkaisu oli siis hyvä kummallekin. En olisi pystynyt elämään miehen kanssa, joka ei pysty keskittymään parisuhteen aikana vain yhteen naiseen.

        Ap.

        Ihan oikea periaate sinulla. Kyllä parisuhteessa täytyy olla uskollinen toiselle. (m. sivusta)


    • Anonyymi

      Jos puhtaalle rakkaudelle ei anneta mahdollisuutta
      niin sehän on sitten siinä.
      Vääränlaisesta kumppanista et voi sanoa yhtään mitään kun lähtökohdat/ aika aivan väärä.
      Sivusta?

      • Anonyymi

        Hänellä on vääränlainen luonne minulle, olipa aika tai lähtökohta mikä tahansa.

        Ap.


    • Anonyymi

      Omin tämän :(

      • Anonyymi

        Älä omi tätä. En keksi mitään syytä, miksi et voisi edelleen olla elämäni mies ja paras kumppani minulle. Eikä tiedä tuo aloittajakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi tätä. En keksi mitään syytä, miksi et voisi edelleen olla elämäni mies ja paras kumppani minulle. Eikä tiedä tuo aloittajakaan.

        Kiitos 🩵


      • Anonyymi

        Ei kannata omia. Et ole mies, josta kirjoitin.

        Ap.


    • Anonyymi

      Vain kokeilemalla voit tietää onko joku sinulle vääränlainen vai ei.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa asiat tulivat riittävän selviksi jo ennen kokeilua ja hyvä niin.

        Ap.


    • Anonyymi

      Kuulostaa ainakin siltä, että hyväksyt tilanteen. Sopivampi on aina parempi. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Hyväksyn, koska pidemmälle meno olisi tuonut tullessaan surua ja murhetta.


    • Anonyymi

      Miksi olisin ollut vääränlainen rakkaani?

      • Anonyymi

        Koska olet oikea minulle. Koska rakastan sinua sellaisena kuin olet.
        Aloittajakin sen ymmärtää, että kuulut minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet oikea minulle. Koska rakastan sinua sellaisena kuin olet.
        Aloittajakin sen ymmärtää, että kuulut minulle.

        Totta, hän on sopivampi toiselle.

        Ap.


    • Anonyymi

      Minä en ymmärrä vieläkään
      Sivusta

    • Anonyymi

      Mikä on se oikea kumppani?
      Enpä ole onneksi koskaan tyrkyttänyt itseäni oikeanlaisena kumppanina kenellekään.

      • Anonyymi

        Jokaiselle on omanlaisensa. Samanlaiset arvot ja ymmärrys siitä, että parisuhteessa on vain kaksi ihmistä. Näin minulla.

        Ap.


    • Anonyymi

      Hyvä sitten teille molemmille, että selvisi ajoissa.

      • Anonyymi

        Kyllä. Välillä asioilla on jonkunlainen onnellinen loppu,


    • Anonyymi

      Harmi. Olisi ehkä kannattanut tutustua kuitenkin. Voi olla, että olisi ollut arvostava, rehellinen, uskollinen, nuhteeton, raitis jne. Jos et tutustunut ja puhunut toisen kanssa, voit olettaa myös väärin. Sekään ei ole toista kohtaan fiksua.

      Kaikkea hyvää!

      • Anonyymi

        Voi hyvin olla. Mutta siihen tarvitaan kaksi, että onnistuu. Yksin ei pysty. Eikä jatkuvan riitelyn ja draaman keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvin olla. Mutta siihen tarvitaan kaksi, että onnistuu. Yksin ei pysty. Eikä jatkuvan riitelyn ja draaman keskellä.

        Ok, Jos noin oli, niin ehkä parempi, että molemmat jatkoivat erillään. Ajattelin vain, ettette kunnolla vielä tunteneetkaan.


      • Anonyymi

        Näistä asioista ei jäänyt itselleni epäselvyyttä. Siksi olikin parempi, että juttumme ei edenmyt.

        Kiitos kuitenkin.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvin olla. Mutta siihen tarvitaan kaksi, että onnistuu. Yksin ei pysty. Eikä jatkuvan riitelyn ja draaman keskellä.

        Tämä kommentti sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä asioista ei jäänyt itselleni epäselvyyttä. Siksi olikin parempi, että juttumme ei edenmyt.

        Kiitos kuitenkin.

        Ap.

        Minä olen tulkinnut mies tämän päättymättömän tarinoinnin itseksesi kirjoitellen niin, että etsit kymmeniä hyviä syitä joka leidin kohdalla miksei suksi lähtenyt luistamaan mihinkään suuntaan


    • Anonyymi

      Se ole suinkaan mikään yllätys, että ymmärtää jälkijunassa tosiasoita. Ikääntyessä on jo oppinut paljon kertymällään elämänkokemusta käyttäen.

      • Anonyymi

        ”Jälkijunassa” ei sovi omaan tapaukseeni, koska mitään suhdetta ei edes syntynyt jo aiemmin tässä ketjussa mainitsemieni asioiden takia.

        Ap.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe