Voi sinua, vallatonta

Anonyymi-ap

Aina päätän, että en enää unohdu sinuun, sillä eihän meistä ikinä mitään voi tulla, mutta kerta toisensa jälkeen valloitat mieleni, ajatukseni. Katsot suoraan silmiini, hymy nousee kasvoillesi. Et käännä katsettasi pois enkä minäkään osaa muuta kuin upota silmiisi. Sinä et tunne mahdotonta, joten ehkä vain jonain päivänä tartun sinua kädestä ja annan sinun kuljettaa minut euforiaan.

35

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin ajattelen miehestä. Aika toivotonta tämä ja kestänyt jo tarpeeksi kauan. Kauniisti kirjoitat kenelle nyt meneekään. Toivottavasti oikea tunnistaa♥️

    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitat. Olen itse rakastunut. ❤️❤️❤️
      Mutta miksi se on mahdotonta?? Naiselta

    • Anonyymi

      Kenelle Ap?

      • Anonyymi

        Kaksi naista jo ominut vaikka vallaton viittaa selkeästi mieheen. On tämäkin paikka. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi naista jo ominut vaikka vallaton viittaa selkeästi mieheen. On tämäkin paikka. Sivusta

        Kyllä, miehelle. Tänäänkin hait katsekontaktini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, miehelle. Tänäänkin hait katsekontaktini.

        😍 niin tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, miehelle. Tänäänkin hait katsekontaktini.

        Mutta miksi sinä ei puhu mitään
        Sinä vaan huutelee minulle ja sitte ei sano mitää ku oo lähellä
        Pelkääkö mies että minä purasisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi naista jo ominut vaikka vallaton viittaa selkeästi mieheen. On tämäkin paikka. Sivusta

        Täällä on lupa omia. Ja voihan heidänkin kaivattunsa ajatella heistä noin. (m. sivusta.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi naista jo ominut vaikka vallaton viittaa selkeästi mieheen. On tämäkin paikka. Sivusta

        No voi sinua itsestäsi lööprtiä kirjoittelee apmiestä joka puhuu yksinään kun ketään muuta ei kiinnosta


    • Anonyymi

      😍 tartu minua kädestä kiinni. Se on menoa sitten.

      • Anonyymi

        No minne mennään🫣


      • Anonyymi

        Teen sen jos mitenkään pystyn. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minne mennään🫣

        Minun luokse, sinun luokse, hotelliin tai minne haluat.


      • Anonyymi

        Niin, monesti olen kuvitellut, mitä välillämme voisi tapahtua, tapahtuisi. Lähtien siitä, mitä tuntuisi ensimmäisen kerran painaa huulet hymyäsi vasten. Vakavoituisitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, monesti olen kuvitellut, mitä välillämme voisi tapahtua, tapahtuisi. Lähtien siitä, mitä tuntuisi ensimmäisen kerran painaa huulet hymyäsi vasten. Vakavoituisitko?

        Olisin vielä iloisempi. Kiihottaa ajatuskin tästä. Panettaa. Tapahtuisipa irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin vielä iloisempi. Kiihottaa ajatuskin tästä. Panettaa. Tapahtuisipa irl.

        Voi niin, yksi asia johtaisi nopeasti toiseen. Jännite välillämme on niin suuri, että en pystyisi pitämään itseäni erossa sinusta. Siksi tyydyn vain jäämään kiinni silmiisi, tänään, huomenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niin, yksi asia johtaisi nopeasti toiseen. Jännite välillämme on niin suuri, että en pystyisi pitämään itseäni erossa sinusta. Siksi tyydyn vain jäämään kiinni silmiisi, tänään, huomenna.

        👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👎👎

        Tämä ei ollut minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niin, yksi asia johtaisi nopeasti toiseen. Jännite välillämme on niin suuri, että en pystyisi pitämään itseäni erossa sinusta. Siksi tyydyn vain jäämään kiinni silmiisi, tänään, huomenna.

        Heittäydy vain rohkeasti, kerran täällä vain eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäydy vain rohkeasti, kerran täällä vain eletään.

        Silloin rikkoutuisi jotain, ei. Ehkä jossain vaiheessa aika on valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin rikkoutuisi jotain, ei. Ehkä jossain vaiheessa aika on valmis.

        Tarkoitatko sydäntä, ystävyys suhdetta tai parisuhdetta??🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäydy vain rohkeasti, kerran täällä vain eletään.

        Mihin tämä mies on sun mielestä nyt niinkö heittäytymässä? Voi tun kuustoista mitä juttua


    • Anonyymi

      Vallatonvenus.

    • Anonyymi

      Hakataan asiakassuhteita ja odsa nykyään käsittääkseni ivaavaa kiusaa sirö tehdään. Jatkossa joka päivä. Energiaa on nyt laitetaan pahaan ja tuhoamiseen.

    • Anonyymi

      Ehkä annan sinulle pusun poskelle ensi kerralla.

      • Anonyymi

        no ei kyllä onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei kyllä onnistu

        Tämä ei ollut minulta.


      • Anonyymi

        Olisin niin iloinen. Odotan innolla. ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin niin iloinen. Odotan innolla. ;))

        :) …


    • Anonyymi

      Voi sattua barbien kalaus pahasti käyden.

    • Anonyymi

      Ennen et vain tiennyt kuinka pitkälle menisit. Nyt uskot tietäväsi vastauksen Menisit niin pitkälle kuin on matkaa. Aivan liian pitkälle. Varo, sillä Halu on outo asia. Heti kun se on kyllästynyt, se muuttuu. Vaikka itse olet kuinka varovainen, teet lopulta virheen. Olet kuitenkin heikko ja hauras, niin kovin kuolevainen. Ja tämä valtias tulee kysymään sinulta tätäkö halusit ja miksi uhrasit kaiken. Ehkä et kadu, vielä. Astut reunalta ja haluat pudota siinä halussa, ryömiä ihonsa alle. Taistelussa. Sitten tuijottaa jo muukalainen, vaikkei koskaan tuntisi olevansa vähemmän sellainen. Se tulee maksamaan. Hänellä on tapansa saada ympärillään olevat tuntemaan, että kaikki mahdoton olisi mahdollista. Alat ajatella että jos tämä näkisi että voisi kuin voisikin ottaa vastaan paljon, kaiken, ja silti hymyillä, olisi kaiken vaivan arvoinen. Ja sitten jo vaistosi kertoo ettei tarinan loppu ole onnellinen. Hän on julma valtias sydämellesi.

      • Anonyymi

        Kuka harrastaa tämmöistä harhaista uhkailua palstalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka harrastaa tämmöistä harhaista uhkailua palstalla...

        Kuuluisa palstahirmuhan se siellä uhkailee, et taida olla ajantasalla. Kansa tietää.


    • Anonyymi

      missäköhän päin neito nykyään majailee... ;)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe