Olen 50v. ukm, Kouvolan suunnalta. Nykyään mietin yhä useammin miten onnistuisin tapaamaan jonkun miehen.. Sellaisen ketä kiinnostaisi samat kokeilut. Tahtoisin ottaa kullin käteeni ja antaa sen herätä jäykäksi kullliksi. Imisin sitä ja runkkkaisin niin kauan että orgasmi tulisi. Tietysti hän saisi tehdä minulle saman. Tai mitä vaan kun sovittaisiin asiasta ensin. Mielikuvitusta riittää ja intoa. Jos sinua sattuu kiinnostamaan amatööri, posliini ja innokas niin tavataan toki. Olen valmis.
Miltäköhän mahtaa tuntua?
30
2422
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan samat ajatukset mullakin,kokeilla miltä tuntuu miehen kanssa runkkailut ja kullin imeminen,miksei jotain muutakin.
Olen valmis kokeilemaan toisen kokemattoman kanssa,mitä kaikkea voisi tehdä.
Olen posliini 60v Kouvolan seudulta.
Ehdota paikkaa missä nähdään ja sovitaan mahdollisesta jatkosta.- Anonyymi
Lähfetäänkö porukslla Tallinnan yöristeilylle?
Voitais kimpassa opetella. Itse oon um bi ja 65v.
Jos oot kik äpissä niin liity ryhmään #risteily - Anonyymi
Kyllähän se sopii. Minulla ei ole kyllä mitään paikkaideoita. Mahtaisiko sinulla olla joku paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se sopii. Minulla ei ole kyllä mitään paikkaideoita. Mahtaisiko sinulla olla joku paikka?
Minulla on paikka kahdenkeskisille kokeiluille.mutta ensin olisi varmaan hyvä tavata ja sopia mitä jatkossa keksitään.
Liikun satunnaisesti keskustan alueella iltapäivisin,joten sinne voisi sopia tapaamisen.
Jos tiedät milloin pääset,järjestän aikaa ja sovitaan missä nähdään.
m60
- Anonyymi
täällä
- Anonyymi
Joo sama täällä....! Kiihottais vaikka toisen ukm.kanssa kokeilla miten sais mahdollisimman suurta nautintoa seksistä. Ukm 67 kvl seutu. Live kiinno
staisi....- Anonyymi
Kiinnostaa myöskin live, onko sinulla mitään paikkaa missä voisi olla rauhasssa?
Ois kyllä ihanaa päästä imemään vanhempaa miestä. Laita viestiä niin sovitaan tapaaminen.
- Anonyymi
bi_ukkomies kirjoitti:
Ois kyllä ihanaa päästä imemään vanhempaa miestä. Laita viestiä niin sovitaan tapaaminen.
Kiva että löytyy samoista 'harrastuksista' kiinnostuneita.....! Pitäis vaan. Keksii tapa millä viestiä....tälle saitille ei omaa yhteystietoja viitsi laittaa....! Onko ehdotuksia....? Ukm. 67
Ihana ajatus runkkailla sun kanssa.
Kotkan suunnalla olis 58v sheivattu siisti ja luotettava mies jota kiinnostaa kokeilla runkkailua ja imemistä.
Paikkakin löytyy.- Anonyymi
Kuohi ittes urpo
- Anonyymi
Lahdessa 53v ukm muutaman kokeilun jälkeen olisi halukas lisää kokeilemaan
- Anonyymi
Voitais tavata vaikka Kärkölässä ajelisin täältä Nummelasta. Autossa vois tyhjentää toisensa voin imeä myös yksi puolisesti. T. Bi ukm 62v
- Anonyymi
Täällä kans yksi halukas 30v joka tahtoo imeä ja halutessaan saa myös panna. Kiihottaa ajatus päästä imemään loppuun asti tai ottaa spermat sisään.
- Anonyymi
Kiihottaa nuori 30v mies, saisit imeä seniorin kalua loppuun asti.
Voisin myös yhtyä sinuun, laueta
spermat sisääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa nuori 30v mies, saisit imeä seniorin kalua loppuun asti.
Voisin myös yhtyä sinuun, laueta
spermat sisääsi.Seniori laita sposti niin jutellaan enemmän.
T nuori 30v
- Anonyymi
😆😅🤣😁
Aina löytyy mutta vain haaveilijoita monen vuoden takaa nykypäiviin... runkkuja! - Anonyymi
Mäkin etsinyt kaveria kokeilemaan miestenvälistä runkkailua ja suihinottoa,myös panot kiinnostaa.
M61 Kvlan seutu. - Anonyymi
onko haukiputaan uimahallin höyrysaunassa, millaista vipinää. Ajattelin mennä katsomaan. Kerro jos olet käynyt siellä.
- Anonyymi00047
Oliko Haukiputaalla höyrysauna?
Olisko Oulussa, kiinnostaa?
- Anonyymi00046
Tervehdys!
Täällä olisi 48v. vuosien varrella useammalla parilla vieraillut mies Kymenlaaksosta... Eli jos teistä Kotka - Kouvola alueen ukkomiehistä joku haluisi katsella ja kuunnella kun rouvanne saa vierasta niin tulen mielläni kylään. - Anonyymi00048
Ihanaa olisi mutta niin kaukana
- Anonyymi00049
Moi kaikki. 63v. Ukm on myös kiinnostunut... Muutama kokemuskin on parin vuoden takaa. Kouvolan alueelta, ja luottamuksella tietenkin. Jos kelit lämpiäis, niin autossa vois aloitella... Kik,sposti ja prepaid löytyy
- Anonyymi00051
Keväämmällä alan käymään pilkillä mökilläni, ajelen Kouvolan ohitse käyn kahveella Utissa.
Itsellä muutama kokemus myös, autossa onnistuu aika moni juttu. T. Bi ukm 66v Anonyymi00051 kirjoitti:
Keväämmällä alan käymään pilkillä mökilläni, ajelen Kouvolan ohitse käyn kahveella Utissa.
Itsellä muutama kokemus myös, autossa onnistuu aika moni juttu. T. Bi ukm 66vMoron. ABC Utti on hyvä paikka tavata, ollaan kuulolla....
T:Ukm 63v
- Anonyymi00050
Moi, täällä 54 v ukm Mikkelin suunnalta. Olen kokematon mutta kiinnostaisi saada ja antaa kullia suuhun sekä miksei myös panohommat puolin ja toisin, mikä vaan molemmin puolin sopii. Ajatus tästä kiihottaa valtavasti...
- Anonyymi00052UUSI
Sompasen levarille vain, sieltä löytyy halukkaita.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2076619Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2844538"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423595Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1123414Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2582570Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941