Miltäköhän mahtaa tuntua?

Anonyymi-ap

Olen 50v. ukm, Kouvolan suunnalta. Nykyään mietin yhä useammin miten onnistuisin tapaamaan jonkun miehen.. Sellaisen ketä kiinnostaisi samat kokeilut. Tahtoisin ottaa kullin käteeni ja antaa sen herätä jäykäksi kullliksi. Imisin sitä ja runkkkaisin niin kauan että orgasmi tulisi. Tietysti hän saisi tehdä minulle saman. Tai mitä vaan kun sovittaisiin asiasta ensin. Mielikuvitusta riittää ja intoa. Jos sinua sattuu kiinnostamaan amatööri, posliini ja innokas niin tavataan toki. Olen valmis.

23

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan samat ajatukset mullakin,kokeilla miltä tuntuu miehen kanssa runkkailut ja kullin imeminen,miksei jotain muutakin.
      Olen valmis kokeilemaan toisen kokemattoman kanssa,mitä kaikkea voisi tehdä.
      Olen posliini 60v Kouvolan seudulta.
      Ehdota paikkaa missä nähdään ja sovitaan mahdollisesta jatkosta.

      • Anonyymi

        Lähfetäänkö porukslla Tallinnan yöristeilylle?
        Voitais kimpassa opetella. Itse oon um bi ja 65v.

        Jos oot kik äpissä niin liity ryhmään #risteily


      • Anonyymi

        Kyllähän se sopii. Minulla ei ole kyllä mitään paikkaideoita. Mahtaisiko sinulla olla joku paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se sopii. Minulla ei ole kyllä mitään paikkaideoita. Mahtaisiko sinulla olla joku paikka?

        Minulla on paikka kahdenkeskisille kokeiluille.mutta ensin olisi varmaan hyvä tavata ja sopia mitä jatkossa keksitään.
        Liikun satunnaisesti keskustan alueella iltapäivisin,joten sinne voisi sopia tapaamisen.
        Jos tiedät milloin pääset,järjestän aikaa ja sovitaan missä nähdään.
        m60


    • Anonyymi

      täällä

    • Anonyymi

      Joo sama täällä....! Kiihottais vaikka toisen ukm.kanssa kokeilla miten sais mahdollisimman suurta nautintoa seksistä. Ukm 67 kvl seutu. Live kiinno
      staisi....

      • Anonyymi

        Kiinnostaa myöskin live, onko sinulla mitään paikkaa missä voisi olla rauhasssa?


      • Ois kyllä ihanaa päästä imemään vanhempaa miestä. Laita viestiä niin sovitaan tapaaminen.


      • Anonyymi
        bi_ukkomies kirjoitti:

        Ois kyllä ihanaa päästä imemään vanhempaa miestä. Laita viestiä niin sovitaan tapaaminen.

        Kiva että löytyy samoista 'harrastuksista' kiinnostuneita.....! Pitäis vaan. Keksii tapa millä viestiä....tälle saitille ei omaa yhteystietoja viitsi laittaa....! Onko ehdotuksia....? Ukm. 67


    • Ihana ajatus runkkailla sun kanssa.

    • Kotkan suunnalla olis 58v sheivattu siisti ja luotettava mies jota kiinnostaa kokeilla runkkailua ja imemistä.
      Paikkakin löytyy.

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahdessa 53v ukm muutaman kokeilun jälkeen olisi halukas lisää kokeilemaan

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe