Miltäköhän mahtaa tuntua?

Anonyymi-ap

Olen 50v. ukm, Kouvolan suunnalta. Nykyään mietin yhä useammin miten onnistuisin tapaamaan jonkun miehen.. Sellaisen ketä kiinnostaisi samat kokeilut. Tahtoisin ottaa kullin käteeni ja antaa sen herätä jäykäksi kullliksi. Imisin sitä ja runkkkaisin niin kauan että orgasmi tulisi. Tietysti hän saisi tehdä minulle saman. Tai mitä vaan kun sovittaisiin asiasta ensin. Mielikuvitusta riittää ja intoa. Jos sinua sattuu kiinnostamaan amatööri, posliini ja innokas niin tavataan toki. Olen valmis.

21

1628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samat ajatukset mullakin,kokeilla miltä tuntuu miehen kanssa runkkailut ja kullin imeminen,miksei jotain muutakin.
      Olen valmis kokeilemaan toisen kokemattoman kanssa,mitä kaikkea voisi tehdä.
      Olen posliini 60v Kouvolan seudulta.
      Ehdota paikkaa missä nähdään ja sovitaan mahdollisesta jatkosta.

• Anonyymi

Lähfetäänkö porukslla Tallinnan yöristeilylle?
        Voitais kimpassa opetella. Itse oon um bi ja 65v.

Jos oot kik äpissä niin liity ryhmään #risteily

• Anonyymi

Kyllähän se sopii. Minulla ei ole kyllä mitään paikkaideoita. Mahtaisiko sinulla olla joku paikka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se sopii. Minulla ei ole kyllä mitään paikkaideoita. Mahtaisiko sinulla olla joku paikka?

Minulla on paikka kahdenkeskisille kokeiluille.mutta ensin olisi varmaan hyvä tavata ja sopia mitä jatkossa keksitään.
        Liikun satunnaisesti keskustan alueella iltapäivisin,joten sinne voisi sopia tapaamisen.
        Jos tiedät milloin pääset,järjestän aikaa ja sovitaan missä nähdään.
        m60

• Anonyymi

täällä

• Anonyymi

Joo sama täällä....! Kiihottais vaikka toisen ukm.kanssa kokeilla miten sais mahdollisimman suurta nautintoa seksistä. Ukm 67 kvl seutu. Live kiinno
      staisi....

• Anonyymi

Kiinnostaa myöskin live, onko sinulla mitään paikkaa missä voisi olla rauhasssa?

• Ois kyllä ihanaa päästä imemään vanhempaa miestä. Laita viestiä niin sovitaan tapaaminen.

• Anonyymi
        bi_ukkomies kirjoitti:

Ois kyllä ihanaa päästä imemään vanhempaa miestä. Laita viestiä niin sovitaan tapaaminen.

Kiva että löytyy samoista 'harrastuksista' kiinnostuneita.....! Pitäis vaan. Keksii tapa millä viestiä....tälle saitille ei omaa yhteystietoja viitsi laittaa....! Onko ehdotuksia....? Ukm. 67

• Ihana ajatus runkkailla sun kanssa.

• Kotkan suunnalla olis 58v sheivattu siisti ja luotettava mies jota kiinnostaa kokeilla runkkailua ja imemistä.
      Paikkakin löytyy.

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi

Lahdessa 53v ukm muutaman kokeilun jälkeen olisi halukas lisää kokeilemaan

• Anonyymi

Voitais tavata vaikka Kärkölässä ajelisin täältä Nummelasta. Autossa vois tyhjentää toisensa voin imeä myös yksi puolisesti. T. Bi ukm 62v

• Anonyymi

Täällä kans yksi halukas 30v joka tahtoo imeä ja halutessaan saa myös panna. Kiihottaa ajatus päästä imemään loppuun asti tai ottaa spermat sisään.

• Anonyymi

Kiihottaa nuori 30v mies, saisit imeä seniorin kalua loppuun asti.
        Voisin myös yhtyä sinuun, laueta
        spermat sisääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaa nuori 30v mies, saisit imeä seniorin kalua loppuun asti.
        Voisin myös yhtyä sinuun, laueta
        spermat sisääsi.

Seniori laita sposti niin jutellaan enemmän.
        T nuori 30v

• Anonyymi

😆😅🤣😁
      Aina löytyy mutta vain haaveilijoita monen vuoden takaa nykypäiviin... runkkuja!

• Anonyymi

Mäkin etsinyt kaveria kokeilemaan miestenvälistä runkkailua ja suihinottoa,myös panot kiinnostaa.
      M61 Kvlan seutu.

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      104
      3066
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      87
      2415
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      1956
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1510
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1480
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1385
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      912
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      897
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      846
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      769
    Aihe