Näin kauheaa painajaista

Anonyymi-ap

Halusit muuttaa kauas pois etten näkisi sinua enää koskaan. Ethän niin tee rakas?

76

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi minä muuttaisin kauemmaksi ei ole mitään syytä mut ei silti olla yhteydessä en jaksa sun raivoomista

      • Anonyymi

        No eikö se ole ”teille” eli sulle yksinpuhujamiehelle ihan hyvä, että on omat vyöhykkeet?


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Parempi nauttia hyvin niistä päivistä joita on vielä jäljellä jos tuntuu siltä että täällä mitään merkityksellistä ole vaihtoehto on silloin suuntaa muuttaa pysyvästi pois pahuuden ja turhuuden keskiöstä usein maiseman vaihdos saattaa olla hyväkin piristysruiske tylsään elämään silloin se ei ole missään vaiheessa pois suljettuna pois ihmisten elämistä ts nauti elämästä vaikka tuntuu sen raskasta olevan riippumattomista syistä johon ole mitään varsinaista pääsyytäkään

      • Anonyymi

        Tylsää?????? Ei oo semmosta ollut kohta vuoteen yhtenäkään päivänä. Maksan potut pottuina jäämällä kusiaspesään vaanimaan😁


    • Anonyymi

      Itse voisin kyllä muuttaa pois jos edelleen häiritsen hänen keskittymistään 🤔t. Mies

      • Anonyymi

        ?????? Vanhamies ehkä sun oisit hyvä muuttaa kaltaisesi seuraan.. Jokainen päivä on askel lähempänä, tiedät kyllä mitä. Voisit saada ikäisistäsi enemmän iloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?????? Vanhamies ehkä sun oisit hyvä muuttaa kaltaisesi seuraan.. Jokainen päivä on askel lähempänä, tiedät kyllä mitä. Voisit saada ikäisistäsi enemmän iloa.

        Jos hän on häiriöksi, kannattaa varmaan sanoa suoraan? Yhteistyöllä hommat hoituu 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on häiriöksi, kannattaa varmaan sanoa suoraan? Yhteistyöllä hommat hoituu 😎

        Kenellä on hei ääni?? Sanopa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellä on hei ääni?? Sanopa

        Mikä hei ääni 🤔


    • Anonyymi

      ...🧡...

    • Anonyymi

      Itsellä toinpäin. Haluan muuttaa, etten näe häntä.

      • Anonyymi

        Minäkin aion muuttaa, mutta en tee sitä kenenkään takia vaan muusta syystä. Vältelköön se, joka on syypää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin aion muuttaa, mutta en tee sitä kenenkään takia vaan muusta syystä. Vältelköön se, joka on syypää.

        Välttelijä ei aina ole syypää! Itse jätin ihmiset, jotka uskoivat syypäätä... Joten pitäköön seurakuntansa, koko porukka. Olen heidän kanssa jotka uskovat minua ja luottavat. Mitä teen ihmisillä jotka valehtelijaa pitää parempana?


    • Anonyymi

      Mä näin kans kauheaa painajaista olin kaupassa hyllyjen välissä missäs muuallakaan niin kauhea kalkkuna lehahti paikalle ja alkoi kalkattaa mulle

      • Anonyymi

        Väärä lääkitys aiheuttaa painajaisia💉


      • Anonyymi

        Kannattaa rymistellä hyvissä ajoin pois alta, ettei vaan kuule mitään ikävää mikä romauttaa upean maailmankuvansa


    • Anonyymi

      Enneunet saattavat käydä toteen, useimmiten näin ei käy, mikään elämässä koskaan mene suunnitelmien mukaisesti.

      • Anonyymi

        Tästä asiasta keskustelen ainoastaan musiikkilyriikoiden kautta


    • Anonyymi

      Voisin muuttaa mihin vaan missä on rauhallisempaa kuin tässä missä nyt asun.
      Aina inhonnut kaikenlaista kakofoniaa, jo silloin kun olin nuori ja suuri perhe ympärillä pitämässä meteliä 😱
      Nyt vanhempana sitä arvostaa vieläkin enemmän.
      Tässäkin talossa oli vielä pari vuotta sitten ihanan rauhallista, kukaan ei häirinnyt toistaan.
      Nyt muuttanut sellaista porukka jolle hiljaisuus talossa on täysin vieras käsite, puhumattakaan että olisi lapsia kasvatettu käyttäytymään.
      Järjestyssäännöt kannattaisi lukea itse ja lukea ne myös lapsille ja varmistaa että he ne myös ymmärtävät!
      Lasten kasvatus eri ole rakettitiedettä, mutta kummasti liian vaikeaa todella monille.
      Itselläni myös jälkikasvua, eivät olleet häiriöksi eivätkä sotkeneet. Vanhemmat pidimme siitä talossa huolta yhdessä, jokainen sai komentaa toisen lapsia jos tällaista huomasi.
      Koko ajan kuulee kuinka jopa kirjastossa poikalapset metelöivät ja heittelevät niitä vanhempien kustantamia energiajuoma tölkkejä lattioille.
      Itse olen päätynyt soittamaan poliisin paikalle oli paikka mikä tahansa, jos ei sana tehoa ja joku päivä he tuovat pojan ihan kotiovelle. Siinä voi sitten vanhempi vielä yrittää kieltää ettei hänen poikansa mitään pahaa tee!
      Kasvattakaa ne lapsenne kun olette ne kerran tehneet!!! Loppupelissä nimittäin te itse joudutte maksumiehiksi lastenne teoista.

      • Anonyymi

        Loppulauseesi on asenne kysymys. Lapset lähtee pesästä ja ovat täysin itsenäisiä ihmisiä ja ottavat itse vastuun itsestään. Me vanhemmat keskitymme hoitamaan omia hautajaisia ettei lasten tarvii niistä stressata ja ennen tuota myös vanhuusasiat järjestää ihan ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppulauseesi on asenne kysymys. Lapset lähtee pesästä ja ovat täysin itsenäisiä ihmisiä ja ottavat itse vastuun itsestään. Me vanhemmat keskitymme hoitamaan omia hautajaisia ettei lasten tarvii niistä stressata ja ennen tuota myös vanhuusasiat järjestää ihan ite.

        Nyt emme keskustele asennekysymyksistä, mutta jos tuntuu että sellainen on ollut, niin ”hän” on hyvä ja asettelee sanojaan sensitiivisesti sekä hienotunteisesti kuten käytös on kaiken kaikkiaan ollut aivan herransväenlaista


      • Anonyymi

        Valitettavan monessa paikassa on nykyään juuri näin.


    • Anonyymi

      Toivottavasti tappavat päähakkaajat,eiköhän tykkää seurata jälkiä:) jos nekin on koiria. Joka juttu kostetaan ja hakataan kaikkea pahaa ja paskaa yhtä paljon ja jokaiselle.

    • Anonyymi

      Py6kko käteen ja aletaan hakkaamaan niiden päähän raivoa ja tehdään kiusaa yhtä paljon ja yhtä kauan. Eikö onnistu? Eiköhän tehdä sabotointia ja kiusaa teille jokaiselle:)

      • Anonyymi

        Meinaat mies hakata raivos toisten päähän? Uukkei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat mies hakata raivos toisten päähän? Uukkei

        Ja joku toinen neropatti kuvittelee, että kun menee jopa saman ketjun alla jupisemaan miehen toiseen vastaavaan ihanko tosi hei- manifestoon, niin on tosi nero, kurko ja oikeassa.


    • Anonyymi

      En tiedä olenko hänen rakas mut en oo muuttamassa. Muutan sitten kun sinä muutat pois.
      T. n

      • Anonyymi

        En ole muuttamassa mihinkään, toivottavasti ei hänkään. Jos muutan, niin sinun kanssasi.


      • Anonyymi

        Vitsi
        T. n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi
        T. n

        Ei ollut minulta tuo vitsi kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole muuttamassa mihinkään, toivottavasti ei hänkään. Jos muutan, niin sinun kanssasi.

        👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


    • Anonyymi

      Teidät yksiinkertaisesti tapetaan toiminnastanne,toistenbstlmidestä kiduttamisesta ja rahan estämisestä ja muusta pahasta ja paskasta mitä ootte tehnyt. Minä olen vain yksi uhrinne,en itse tapa mutta voin samaistua noihin tunteisiin. Ja eihän se mukavaa ole mutta eihän toiminta lopu,minua olette syyttömänä kiduttanut ja tuhonnut eri määrä vuosia,riippuen paikasta ja elämän alueesta mitä milloinkin haluatte syödä ja hyödyntää.

      • Anonyymi

        Sä olet hullu joka kuuluisi olla lukkojen takana, olet vaaraksi muille. Tsiisus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet hullu joka kuuluisi olla lukkojen takana, olet vaaraksi muille. Tsiisus.

        Olisiko sinulla mitään muuta kuinka käydä tätä elämänkoululaisen informaatiosotaa kun vastailla jollekin trolliäijälle? Miten se vaikuttaa muka asioiden kulkuun, vaikutat itse olevan vähintään yhtä ”tiloissa”. Näin se vaan menee😬


    • Anonyymi

      Toimistobarbeillahan kaikki unet on painajaista.

    • Anonyymi

      Aloittajan olis varmaan parasta muuttaa jo palvelutaloon.

      • Anonyymi

        Sinä alat yhtälailla olla laitoskunnossa trollaavan miehen kanssa, sun elämä on pelkkää yksinäistä päihdehuuruista jupinaa


    • Anonyymi

      Muutan pois että pääsen kauas pakkomielteisestä AP hullusta.

      Jätä minut rauhaan hullu!

      • Anonyymi

        Millainen pittoreski ympäristö sulle mies sitten sopisi, vai tuotto itse monsuunituulet mukanasi?


    • Anonyymi

      Nohnoh… Ei nyt sentään.

    • Anonyymi

      Mä en muuta mihinkään. E

    • Anonyymi

      Lähemmäshän muutan🤗 lähemmäksikin oisin voinut muuttaa mutta aivan sama vaikka lähelle, kun ei tule käymään ees kylässä🥺

      • Anonyymi

        et kyllä niin tee se on niin varma.


      • Anonyymi

        Kenenkä lähelle muuttelet ja koska?
        Ei varmaan tule jos ei tiedä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et kyllä niin tee se on niin varma.

        Se muuttaa lähemmäs länsipäähän kun se yks toinen kuulemma muuttaa pois.
        Ovat ensin havitelleet minun paikkaa mikä oisit häntä lähin mutta eivät saaneet häädettyä minua pois joten joutuvat tyytyyn pronssipaikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et kyllä niin tee se on niin varma.

        Et sinä pysty täältä trollipalstalta käsin säätelemään muiden asioita, et ees tämän yksin pajattavan trollimiehen


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikset sä voisi muuttaa kun mä en ihan vielä voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sä voisi muuttaa kun mä en ihan vielä voi.

        Tietysti voisin, mutta ei ole ollut mitään syytä ja tarvetta muuttaa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voisin, mutta ei ole ollut mitään syytä ja tarvetta muuttaa vielä.

        Harmi kun ei tiedä kuka olet 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun ei tiedä kuka olet 🙂

        Siksi kannattaisi olla ihan suoraan yhteydessä siihen rakkaaseen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kannattaisi olla ihan suoraan yhteydessä siihen rakkaaseen. 🙂

        No voisitko sä laittaa viestin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voisitko sä laittaa viestin..

        Ei, kun laita sinä vaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun laita sinä vaan..

        En tiedä kenelle.
        Joten en laita ensin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle.
        Joten en laita ensin...

        Näit untakin jostain tietystä henkilöstä ja silti et tiedä kuka hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenelle.
        Joten en laita ensin...

        Sulla siis on monta vaihtoehtoa.


    • Anonyymi

      Hyi vittu en ikinä halua miestä joka on ollut tuommoisessa mukana

    • Anonyymi

      Kalliolle kukkulalle rakennan minä majani

      Jollen minä sinuasaa,
      niin lähden täältä
      Kauas pois ❤️💔❤️
      Muille maille vierahille
      Etten sua nähdä vos 🎵🎶🎵

    • Anonyymi

      Tuskin on menossa minnekään. Harvoin enneunia nuo. Kertoo enemmän omasta kaipuusta.

    • Anonyymi

      Mä näin kanssa yhtä painajaista mutta en jaksa nyt kertoa siitä enempää. Kerron vaikka joku toinen päivä täällä. Just ahdistaa jos se on vaikka enneuni.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti minä muutan joku päivä. Sinä voit itse päättää oletko osallisena edelleen elämässäni. Miehelle

      • Anonyymi

        muuta muuta niin pääsisi sinusta eroon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuta muuta niin pääsisi sinusta eroon

        Joopa joo, onko mies paha päivä kun virittelet itseksesi puhellen jotain feikkidraamaa taas? Heh heh kuka haluaa olla näin tärkeä yksilö


    • Anonyymi

      Olen paikkauskollinen, näet minua sittenkin kun et enää siedä silmissäsi.

    • Anonyymi

      Elämästä tiedä koskaan miten se menee. Tavallaan tietynlaista peliä koko elämä.

    • Anonyymi

      Jätä minut rauhaan.

    • Anonyymi

      Älä tule liian likelle.🫷

    • Anonyymi

      Mielelläni muutan pois täältä, se onkin eri juttu minne.

    • Anonyymi

      En muuta vielä. Asiat on sillätavalla kesken,että envoi lähteä oikein mihinkään suuntaan tällä hetkellä.

      Mutta haaveeni on ollut muuttaa lämpöiseen maahan. Osaksi vuotta. Tapahtui asioita jotka ovat pitäneet tiukasti kotimaassa. Täälläkin liikkuminen on monesta asiasta kiinni.

      Kun vanhenee niin kangistuu. Jää nähtäväksi tuleeko sitä elämänmuutosta enää.

    • Anonyymi

      kyllä sinä olet se minun painajainen no 1.

    • Anonyymi

      Näin valitettavasti tapahtuu syksyyn mennessä. Postuin toiseen hiippakuntaan.

    • Anonyymi

      Päivä ulkona ramasee nyt aika lailla

    • Anonyymi

      En tee hänelle niiin mutta todennäköisyys nähdä on silti minimaalinen

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe