Oliko hyvinvointialueuudistus vain keino päästä työntekijöistä eroon?

Anonyymi-ap

Ajatukselta ei voi välttyä. Joka puolella ensin yt-neuvotellaan, sitten irtisanotaan. Miksi demarit halusivat vapauttaa ihmiset työpaikoistaan?

8

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä epäilen, että demarit ovat pohjimmiltaan ihmisvihaajia. Kateellisia. Usein humanistisen tms. koulutuksen saaneita. Kateellisia duunareille ja yrittäjille jotka lyhyemmällä koulutuksella tienaavat heitä paljon paremmin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ajattelemattomuuttaan tytönhupakot eli viisikko luuli tekevänsä urotyön mitä edelliset hallitukset hautoi vuosia ja lopputulos on nyt tässä.

      • Anonyymi

        Demarihallituksen jälki on kyllä rumaa. Todella rumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarihallituksen jälki on kyllä rumaa. Todella rumaa.

        Eikä suomalanen äänestäjä ymmärrä. Demarit gallupissa ykkösenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä suomalanen äänestäjä ymmärrä. Demarit gallupissa ykkösenä.

        Ne ei ymmärrä jotka on tottuneet aina elämään yhteiskunnan maksamilla tukiaisilla joita demarit on järjestellyt lisävelalla ,eikä nykyhallituksen säästölinja heitä miellytä, niin demarit on heille se ainoa oikea "rahasampo" .


    • Anonyymi

      Kun Sotealueita perustettiin ensimmäiseksi niihin palkattiin kovapalkkaisia johtajia. Johtajat johtivat aikansa ja nyt heitä eroaa sankoin joukoin tietysti muhkein erorahoin. Järjestettiin vaalit valittiin edustajisto. Heille maksetaan muhkeat palkkiot ja kulukorvaukset. Usein samoja henkilöitä kuin eduskunnassa ja kunnanvaltuustossa.
      Tuloksena huononevat palvelut ja varsinaisia tekijöitä tullaan irtisanomaan.
      Sanoiko joku ettei Suomessa ole korruptiota sanoiko joku että maailman onnellisin kansa?

      • Anonyymi

        Juurikin näin,ei voi muuta sanoa. Veronmaksajat taas maksajina näilläkin isopalkkaisilla loisjohtajilla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe