Seksiseuraa Hyvinkäältä

Anonyymi-ap

Löytyisikö Hyvinkäältä tai lähistöltä seuraa miesten väliseen. Ukkomiestä mielellään, haluaisin imeä, mutta vain kumilla alkuun.

37

617

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kymmenen kilometriä Hyvinkäälle. T. Ukm 63v

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes urpo

        Voisit opetella sanoo vaikka hyvää huomenta!
        Siitä se kieli taito alkais paranee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohi ittes urpo

        Mitäs olet kuohi dorka ihan ittes.


      • Anonyymi

        Oletko missä päin ? Itse olen 60 v ukm ja aamupäivisin aikaa. Ehdota aikaa ja paikkaa, esim Willassa kahvien merkissä ensin. Olen vatsakas ,äijämäinen ,parrakas. Kerro itsestäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet kuohi dorka ihan ittes.

        Sää mää ja bää on nyt dorka joka kuohii itsensä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä päin ? Itse olen 60 v ukm ja aamupäivisin aikaa. Ehdota aikaa ja paikkaa, esim Willassa kahvien merkissä ensin. Olen vatsakas ,äijämäinen ,parrakas. Kerro itsestäs.

        Hyi hemmetti rapamaha 🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko missä päin ? Itse olen 60 v ukm ja aamupäivisin aikaa. Ehdota aikaa ja paikkaa, esim Willassa kahvien merkissä ensin. Olen vatsakas ,äijämäinen ,parrakas. Kerro itsestäs.

        Noin 10km Hyvinkäälle. Aamupäivästä sopii kun sovitaan milloin. TB: llä kin voitais tavata kahvitella, vanhan tien varressa hyvä rauhallinen parkki. Olen 184 84 noin 16 cm paksuhko siisti terska, karvoitusta iholla kalu ja pallit ajeltu. Terveys kunnossa vaikka paljaalla nauttisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 10km Hyvinkäälle. Aamupäivästä sopii kun sovitaan milloin. TB: llä kin voitais tavata kahvitella, vanhan tien varressa hyvä rauhallinen parkki. Olen 184 84 noin 16 cm paksuhko siisti terska, karvoitusta iholla kalu ja pallit ajeltu. Terveys kunnossa vaikka paljaalla nauttisit.

        Kuulostaa hyvälle, ens viikolla mikä aamu vain käy, ehdota. Teboil käy kahvipaikaksi ja jos kemiaa niin näytä mulle se levari 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt dorka joka kuohii itsensä buaahaa

        Mitäs olet ja kuohit. Eiköhän niuvanniemi ole hoitanut jo tuon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hemmetti rapamaha 🤢🤮

        Hyh hyi mitäs olet ja kehtaat vielä kertoo yäk yäk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvälle, ens viikolla mikä aamu vain käy, ehdota. Teboil käy kahvipaikaksi ja jos kemiaa niin näytä mulle se levari 🙂

        Maanantai käy esim. Klo. 10 aikoihin. Oletko imenyt aiemmin, itsellä kaksi kokemusta josta aikaa parisen vuotta. Vakkarin kun löytäis joka tykkäis spermasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt dorka joka kuohii itsensä buaahaa

        Häähää mitäs olet niin dorka hähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantai käy esim. Klo. 10 aikoihin. Oletko imenyt aiemmin, itsellä kaksi kokemusta josta aikaa parisen vuotta. Vakkarin kun löytäis joka tykkäis spermasta.

        En ole koskaan imenyt mutta nyt vanhemmiten kiinnostus kokeilla on yltynyt. En kuitenkaan paljasta heti, kun ei tunneta. Oleko ukm ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan imenyt mutta nyt vanhemmiten kiinnostus kokeilla on yltynyt. En kuitenkaan paljasta heti, kun ei tunneta. Oleko ukm ?

        Kerroikin aikaisemmin olen. Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan imenyt mutta nyt vanhemmiten kiinnostus kokeilla on yltynyt. En kuitenkaan paljasta heti, kun ei tunneta. Oleko ukm ?

        Hävisitkö johonkin. Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävisitkö johonkin. Ukm 63v

        Ukm63v. Kyllä täällä olen yhä, vaimolle kävi tapaturma ja on kotona seuraavan viikon, siksipä en ole vastaillut. Jalsatko odotella 🤞?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukm63v. Kyllä täällä olen yhä, vaimolle kävi tapaturma ja on kotona seuraavan viikon, siksipä en ole vastaillut. Jalsatko odotella 🤞?

        Olin varma tää oli fantasia tai kevyt kommentti.
        Ymmärrän tilanteen, toivon pikaista paranemista.. Eihän mitään kiirettä nauttia kerkee sääkin vielä lämpee. Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin varma tää oli fantasia tai kevyt kommentti.
        Ymmärrän tilanteen, toivon pikaista paranemista.. Eihän mitään kiirettä nauttia kerkee sääkin vielä lämpee. Ukm 63v

        Tästä on tullut tavallaan myös fantasiakin , ikää kun tulee niin halu kokea jotain muutakin on herännyt. Tottakai minua jännittää, mutta hyvällä tavalla, toivottavasti kemiamme kohtaa ja on helppo jutella. Silloin ehkä vihdoin saan kokeilla kivaa 😉.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävisitkö johonkin. Ukm 63v

        Joo niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on tullut tavallaan myös fantasiakin , ikää kun tulee niin halu kokea jotain muutakin on herännyt. Tottakai minua jännittää, mutta hyvällä tavalla, toivottavasti kemiamme kohtaa ja on helppo jutella. Silloin ehkä vihdoin saan kokeilla kivaa 😉.

        Uskoisin helppoa kun molemmat varattuja, halu kokeilla jotain uutta salaa kumppanilta. Uskon tuo lisää virillisyyttä sänkyyn kotona.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin buaahaa

        Ei mahdu sulla loppu elämän koppi kuulema. Soitin ja kysyin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on tullut tavallaan myös fantasiakin , ikää kun tulee niin halu kokea jotain muutakin on herännyt. Tottakai minua jännittää, mutta hyvällä tavalla, toivottavasti kemiamme kohtaa ja on helppo jutella. Silloin ehkä vihdoin saan kokeilla kivaa 😉.

        Fantasioinut pitkään monikin jos molemmat avoimesti voivat tavata ilman jännitystä, jutella aidosti asiasta luottaen toisiinsa. Ajetaan rauhalliseen paikkaan jossa riisun housuni, voit katsella kaluani, koskettaa ja runkata ilman paniikkia. Päätät haluatko fantasian todeksi eli maistaa ensin ja alkaa suulla naimaan, palkinto tulee päätteeksi kun laukeen suuhusi. Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioinut pitkään monikin jos molemmat avoimesti voivat tavata ilman jännitystä, jutella aidosti asiasta luottaen toisiinsa. Ajetaan rauhalliseen paikkaan jossa riisun housuni, voit katsella kaluani, koskettaa ja runkata ilman paniikkia. Päätät haluatko fantasian todeksi eli maistaa ensin ja alkaa suulla naimaan, palkinto tulee päätteeksi kun laukeen suuhusi. Ukm 63v

        Tuo kuulostaa hyvältä, mutta ota kumi mukaan, ilman sitä jää kyllä käsihoidoksi, enkä voi luvata sata varmaksi suuhoitoa silti 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioinut pitkään monikin jos molemmat avoimesti voivat tavata ilman jännitystä, jutella aidosti asiasta luottaen toisiinsa. Ajetaan rauhalliseen paikkaan jossa riisun housuni, voit katsella kaluani, koskettaa ja runkata ilman paniikkia. Päätät haluatko fantasian todeksi eli maistaa ensin ja alkaa suulla naimaan, palkinto tulee päätteeksi kun laukeen suuhusi. Ukm 63v

        Haluaisin tavata esim nyt huomenna keskiviikkona n. 15.30-16.00. vaimolla kaveri kylässä ja menen jonnekkin hetkeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fantasioinut pitkään monikin jos molemmat avoimesti voivat tavata ilman jännitystä, jutella aidosti asiasta luottaen toisiinsa. Ajetaan rauhalliseen paikkaan jossa riisun housuni, voit katsella kaluani, koskettaa ja runkata ilman paniikkia. Päätät haluatko fantasian todeksi eli maistaa ensin ja alkaa suulla naimaan, palkinto tulee päätteeksi kun laukeen suuhusi. Ukm 63v

        Et taida olla paikalla, jos nyt 24.4 klo 16.00 käy niin vastaile ukm63


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla paikalla, jos nyt 24.4 klo 16.00 käy niin vastaile ukm63

        Kolme päivää ollut flunssan kourissa, pitäänee huilia vielä. Ukm 63v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme päivää ollut flunssan kourissa, pitäänee huilia vielä. Ukm 63v

        Harmi juttu, olen just tb parkkiksella, jännitti tulla kun en ollut varma pääsetkö tänään. Kuitenkin uskalsin ja uskallan tulla kahville myöhemminkin, sitten nähdään mennäänkö johonkin vai juodaanko vain kahvit ja toivotetaan hyvät jatkot. Olen ennen asunut 14 km päässä hyvinkäältä ja olisikin kiva jos oisitkin jo tuttu valmiiksi. Toipumisia sinulle ja ollaan yhteydessä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi juttu, olen just tb parkkiksella, jännitti tulla kun en ollut varma pääsetkö tänään. Kuitenkin uskalsin ja uskallan tulla kahville myöhemminkin, sitten nähdään mennäänkö johonkin vai juodaanko vain kahvit ja toivotetaan hyvät jatkot. Olen ennen asunut 14 km päässä hyvinkäältä ja olisikin kiva jos oisitkin jo tuttu valmiiksi. Toipumisia sinulle ja ollaan yhteydessä.

        Harmi että katosit, ukm63.


    • Anonyymi

      U­­us­­i seksi­tea­­­tteri ava­­utu­u Suome­­en! Kutsu­­­mme kaikk­­i. Il­­mo­it­tau­tum­­­inen ry­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­l­­­ä 👉 http://1lingo.com/H/I6t5K7

    • Anonyymi

      Saattaisi löytyä satunnaisesti,m47v ja kumilla ehdottomasti jutut tai sitten käsijuttuina.

      • Anonyymi

        Homot pitää huolta itsestään, saavat seuraa ja aitoa kiimaista kalua. Päin vastoin sulla mätisäkillä ainut kaveri ruosteinen löyly kauha jota ujutat paskasees reikääs.


    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­eksitea­­tteri ava­utu­­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­kki­­­. Il­­moit­­tau­tum­­­inen ry­­­hmä­ämm­­­e tä­äl­l­­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/P6e8D2

    • Anonyymi

      U­­­u­­si s­ek­­si­tea­­­tteri ava­­utu­u Suome­en! Ku­tsumme kai­kk­­i­­­. Ilmo­­­it­­­tautumine­n ryhmä­­­ämme tä­­­äl­­­l­­ä 👉 http://alikuzu.com/H/X9s5N5

    • Anonyymi

      Hiljaista on Hyvinkäällä eikä läheltäkään live seuraa löydy. Useat vain haaveilevat tapaamisista ja kun tulisi aika toteuttaa se, niin ujous tai mikä sitten estää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe