alkaa luhistumaan. Viimein on hyvä, että tämäkin p skottu pesäke puhdistetaan. Ja laitteet teiltä viedään.
Roistojen keidas
26
360
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on mies tunne, ota yhteyttä johonkin ilmansuuntaan siellä pk-seudulla
- Anonyymi
Bervo kirjoitti:
Onko 💩 mies?
No kyllähän sinä periaatteessa mies olet, vaikka ei näiden mekkolrikkien pohjalta luulis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän sinä periaatteessa mies olet, vaikka ei näiden mekkolrikkien pohjalta luulis
OMG 🤣 kolmannen asteen yhteys 🤣 Paska otti yhteyttä Paskaan 🤣😅
Voi kunpa vaan olisikin näin..
Tahon jo meiän perheen elämän takasin omaksi
ilman ylimääsiä luvattomia tyyppejä.
Luvalla saa kyl tulla joku uusi...Suomi24 yleisesti vai tämä sinkkupalsta erityisesti? Sinkkupalstahan on moniin muihin Suomi24:n "keskustelupalstoihin" verrattuna jopa kohtuullisen asiallinen.
Hullujahan täällä toki on, mutta aika moni sinkku on. 😉Enemmin kyllä sanoisin että ikävän puolella
sitä pskaa ku sinkuissa.
(toki samat sinkuissakin taitaa jotenkin kyläillä..)
Sinkkujen puolella ois PALJON mukavampaa ja viihtyisämpää kun ikävässä,
Mutta kun tänne ujuttautuminen on hankalaa 🥺
Hulluissa ei oo mitään vikaa 🥰 😉
(ainakaan kaikissa)
Sun kommenttiin vastaaminen on vaikeaa..
Aika jännää kuin joillekin tietyille on sama ongelma..originalpieninainen kirjoitti:
Enemmin kyllä sanoisin että ikävän puolella
sitä pskaa ku sinkuissa.
(ainakaan kaikissa)
Aika jännää kuin joillekin tietyille on sama ongelma..Joo, täältä on tosi vaikee saada minkäänlaista vastausta. Tosin en ikävässäkään oo saanu. Mutta eiks ikävän pidäkin olla ikävä.
originalpieninainen kirjoitti:
Enemmin kyllä sanoisin että ikävän puolella
sitä pskaa ku sinkuissa.
(ainakaan kaikissa)
Aika jännää kuin joillekin tietyille on sama ongelma..Ikävä-palsta tosiaan tuli toisena mieleen heti koko Tietotekniikkafoorumin apinateatterin jälkeen. Ikävä -palstalla vaikuttaa olevan saalistavia pedareita ja oikeita psykopaatteja pakkomielteineen jostain tietystä, usein kuvitellusta ihmisestä.
Toisaalta jokin trollilauma on ottanut yhteiseksi tavoitteekseen tuhota koko Suomi24:n tietotekniikkapalstan. Näihin kahteen ainakin verrattuna sinkkupalsta on rauhallinen keidas, suvanto.
Hyvinhän tuo minulle vastaaminen näytti sinulta sujuvan. Siitä se lähtee! 😁JeroP kirjoitti:
Joo, täältä on tosi vaikee saada minkäänlaista vastausta. Tosin en ikävässäkään oo saanu. Mutta eiks ikävän pidäkin olla ikävä.
Sulle mulla olis ollu joskus asiaa,
liittyen yhteen aloitukseen johon kommentoit joskus viime vuonna.
Mutta en mä julkisesti sitten halunnut...
Ikävän ei kuuluis olla kävää vaan kaihoisaa
Sekä toiveikasta...kollimaattori kirjoitti:
Ikävä-palsta tosiaan tuli toisena mieleen heti koko Tietotekniikkafoorumin apinateatterin jälkeen. Ikävä -palstalla vaikuttaa olevan saalistavia pedareita ja oikeita psykopaatteja pakkomielteineen jostain tietystä, usein kuvitellusta ihmisestä.
Toisaalta jokin trollilauma on ottanut yhteiseksi tavoitteekseen tuhota koko Suomi24:n tietotekniikkapalstan. Näihin kahteen ainakin verrattuna sinkkupalsta on rauhallinen keidas, suvanto.
Hyvinhän tuo minulle vastaaminen näytti sinulta sujuvan. Siitä se lähtee! 😁Ei se helppoa ollut 😃
Siis kun joillekin tietyille tää sivusto
ei anna mun vastata ollenkaan,
joillekin saa 100 kertaa koittaa
vastausta ennen kun suostuu..
Totakin kokeilin pari kertaa..
Saa nähdä miten tän kanssa käy..
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
Tollasella tietotekniikka palstalla en oo käynytkään.
Pitäis varmaan kurkkailla,
josko sieltä löytäisi apuja omiin ongelmiin..
Tai turhaa kai sekin olis kun en silti osais tehdä
Mitään näille ongelmille silti...
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Mä oon tosta erimieltä et ois tuolla
saalistavia petoja, en usko että on,
ainakaan montaa..
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Enkä myöskään psykopaatti laumaan..
Useampi kyllä samaa porukkaa mutta..
°•°•°•°
Joku siellä kyllä pakkomielteisesti vainoaa..
Ja kuvittelee joksikin toiseksi..
•°•°•°•
Ja joku vainoaa ihan tarkoituksellisesti
tietäen ketä vainoaa..
Mutta kuka ja miksi sitä en tiedä..
°•°•°•°•
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Psykopaatti ei tietääkseni käyttäydy sillei et ainoastaan vainoaa, hajottaa ja ajaa pois..
Sellainen vissiin myös pitäisi toista samaan aikaan
Ns narulla kiinni itsessään..
Koska pois ajaessaan joutuu etsimään uuden kohteen.
Eikä psyko ihan noin avoimesti julkisesti toimi..
Ei myöskään Narsku toimi noin...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
😉 🙃originalpieninainen kirjoitti:
Sulle mulla olis ollu joskus asiaa,
liittyen yhteen aloitukseen johon kommentoit joskus viime vuonna.
Mutta en mä julkisesti sitten halunnut...
Ikävän ei kuuluis olla kävää vaan kaihoisaa
Sekä toiveikasta...Mä oon pyrkiny kohdistaa mun kritiikkiä etupäässä politiikkaan ja poliitikkoihin ym. mutta myönnän, että oon kirjoittanut huonojakin kommentteja. Ainakin omasta mielestä oon muuttanu kommentointia maltillisempaan suuntaa. Mutta missään tapauksessa en voi alkaa vaan sanoo: Hyvä Hyvä, kun kerran suomen tilanne on näin huonossa tilanteessa. Missään tapauksessa en halua mennä mihinkään henkilökohtasuuksiin ja jos näin on käyny niin pyydän sulta ja muiltakin anteeksi. Monessa tapauksessa, kun on tullu palautetta, niin oon perunu koko kommentin. Ainakin yhden tapauksen muistan, kun tein vähän räväkämmän, ihan vaan siksi, että saisin enemmän vastauksia. Mutta tässä kirjoitellessakin kehittyy, mutta siinä voi tulla sitten lipsahduksia.
JeroP kirjoitti:
Mä oon pyrkiny kohdistaa mun kritiikkiä etupäässä politiikkaan ja poliitikkoihin ym. mutta myönnän, että oon kirjoittanut huonojakin kommentteja. Ainakin omasta mielestä oon muuttanu kommentointia maltillisempaan suuntaa. Mutta missään tapauksessa en voi alkaa vaan sanoo: Hyvä Hyvä, kun kerran suomen tilanne on näin huonossa tilanteessa. Missään tapauksessa en halua mennä mihinkään henkilökohtasuuksiin ja jos näin on käyny niin pyydän sulta ja muiltakin anteeksi. Monessa tapauksessa, kun on tullu palautetta, niin oon perunu koko kommentin. Ainakin yhden tapauksen muistan, kun tein vähän räväkämmän, ihan vaan siksi, että saisin enemmän vastauksia. Mutta tässä kirjoitellessakin kehittyy, mutta siinä voi tulla sitten lipsahduksia.
Ei ei, ei mitään tollasta. 😊
Et ole mua mitenkään ainakaan loukannut koskaan. (Ainakaan sun nikillä ei oo)
Ärrimurrikiukku nyt en saa sit sulle vastata 😤😂
Oli siis yksi aloitus tosiaan liittyen kiusaamiseen jne joskus viime vuonna,
mun muistaakseni ei ollut tän vuoden puolella.
Olit kommentoinut siihen..
Ei vissiin kukaan muu kommentoinutkaan..
Ei tietenkään kun koski palstan kautta tapahtuvaa pahaa, ja mainittiin tuhoisa lopputulos..
Olisin siis halunnut löytää sen aloituksen sillon jälkeenpäin..
Tuskin sitä enää on missään,
tai ainakaan löydy helpolla... 😔originalpieninainen kirjoitti:
Ei ei, ei mitään tollasta. 😊
Et ole mua mitenkään ainakaan loukannut koskaan. (Ainakaan sun nikillä ei oo)
Ärrimurrikiukku nyt en saa sit sulle vastata 😤😂
Oli siis yksi aloitus tosiaan liittyen kiusaamiseen jne joskus viime vuonna,
mun muistaakseni ei ollut tän vuoden puolella.
Olit kommentoinut siihen..
Ei vissiin kukaan muu kommentoinutkaan..
Ei tietenkään kun koski palstan kautta tapahtuvaa pahaa, ja mainittiin tuhoisa lopputulos..
Olisin siis halunnut löytää sen aloituksen sillon jälkeenpäin..
Tuskin sitä enää on missään,
tai ainakaan löydy helpolla... 😔Ei ainakaan äkkiseltään löydy, on tuolla 123 sivullista kommentteja ja 20 per sivu. Aika paljon on tullut kirjotettua.
JeroP kirjoitti:
Ei ainakaan äkkiseltään löydy, on tuolla 123 sivullista kommentteja ja 20 per sivu. Aika paljon on tullut kirjotettua.
Jeps,
ja kun ei yhtään muista sen otsikkoa tai ajankohtaakaan ees..
Säkään et varmaan ees tiedä mistä alotuksesta ees puhun..
Katellaan josko se joka kirjoitti sen näkis nää...
Haavekuvia ja turhia toiveita mutta ei se mitään 😅- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Ikävä-palsta tosiaan tuli toisena mieleen heti koko Tietotekniikkafoorumin apinateatterin jälkeen. Ikävä -palstalla vaikuttaa olevan saalistavia pedareita ja oikeita psykopaatteja pakkomielteineen jostain tietystä, usein kuvitellusta ihmisestä.
Hyvinhän tuo minulle vastaaminen näytti sinulta sujuvan. Siitä se lähtee! 😁Itselleni tullut tunne, että texti tv:n kaalet vallanneet sen palstan. Miten siellä niin usein kysyttäisi kirjoitteleeko joku vankilasta, vaikka moni elmänsä sellaiseksi kokee 😂
- Anonyymi
Oletko tyhnmä kuin joku T*eemu-Inkeri Kolehmainen=
'- Anonyymi
Oletko hyvä uskoine hölmö ku kylmäsen usko kylältä, se joka uskoo kaiken tai paksukallo paavo
- Anonyymi
No voi ei mitä tekstiä löytyy varmaan joku vihje sivuilta t häiriintyny stalkkeri
Mikähän vihje löytyy ja mistä sivuilta ja kenelle..
Ja ehkäpä vois vihjailujen sijasta sanoa suoraankin..
- Anonyymi
Joo hyvä kostrea täpaita jollain tytölläå valkoinen lukee punaisella ensin rETRO GAMEs, ja lapuole3lla teksti Super Mario F*orever.
- Anonyymi
Kun oikeisto muodosti hallituksen, niin kaiken maailman vajakit paskoivat voimientunnossansa kaikki palstat.
>simiti< - Anonyymi
Jos paidassasi lukeee Super Mario Forever tai Unix eli Linux-man ;D
Mystistä settiä.
- Anonyymi
Neljännen asteen yhteys. Encounter of the fourth kind.
Sarien Encounter oli hyvä vanha peli Sierra On-Linen tekemä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881