Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oikeistohallitus jättää suuren osan kansaa heitteille

Anonyymi-ap

Nyt jo vaikeassa taloudellisessa tilanteessa olevat suomalaiset jäävät oikeistohallituksen toimien vuoksi suorastaan heitteille. Suomea ei voi sanoa enää hyvinvointivaltioksi muille kuin hyvin toimeen tuleville.
Oikeistohallituksen tehtävänä onkin tulonsiirto köyhiltä rikkaille.

25

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KookaPurra on naispuolinen käänteinen Robin Hood

      • Anonyymi

        Leiripaikkoja katselee Petteri osana itasuomalaista pakettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leiripaikkoja katselee Petteri osana itasuomalaista pakettia.

        Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leiripaikkoja katselee Petteri osana itasuomalaista pakettia.

        Tule Lappeenrantaan.


    • Anonyymi

      Vasemmisto yritti tuhota koko kansan. Ensimmäinen yritys oli jo vuonna 1918, Toinen Sannan hallituksen toimesta. Molempien maksajiana oli köyhä kansa.

      • Anonyymi

        Kyllä 1918 valkoiset yrittivät tuhota punaiset viimeiseen henkilöön, ja olisivat tuhonneetkin, jos saksalaiset eivät olisi kieltäneet.


    • Hyvinvointi on itse ansaittava ellei ole sairas tai vajaakykyinen. Niin se on, niin se on ollut ja niin se tulee olemaan.

      Itse olen sitten kesäkuun 1960 alkanut ja hyvin pärjännyt vaikka armeijaan 11 kk hupenikin. Kyllä itsestään pitää huolta pitää!

      • Anonyymi

        Vajaakykyiset Ahon hallitus laittoi jo mäelle avohoidosta. Saivat tulla toimeen miten itse pystyi. Kunta sentään antoi asunnon, mutta nekin ottivat haltuun ryyppyporukat, kun mielenterveyspotilas ei pystynyt laittamaan vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vajaakykyiset Ahon hallitus laittoi jo mäelle avohoidosta. Saivat tulla toimeen miten itse pystyi. Kunta sentään antoi asunnon, mutta nekin ottivat haltuun ryyppyporukat, kun mielenterveyspotilas ei pystynyt laittamaan vastaan.

        Tuosta sinulla on tietysti osoittaa jotain faktaakin väitteesi tueksi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tuosta sinulla on tietysti osoittaa jotain faktaakin väitteesi tueksi!

        Moni avohoitolaitos lopetti toimintansa 90-luvun laman aikaan, eikä niitä enää saatu laitettua pystyyn.
        Kävivät ehkä terpparilla uusimassa mielialalääkkeensä, mutta muuten jäivät heitteille. Näkijän todistajalausunto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni avohoitolaitos lopetti toimintansa 90-luvun laman aikaan, eikä niitä enää saatu laitettua pystyyn.
        Kävivät ehkä terpparilla uusimassa mielialalääkkeensä, mutta muuten jäivät heitteille. Näkijän todistajalausunto.

        Eioä ole muuta kokemusta avohoitopotilaista kuin täällä Lyyli parvi. Siinä olisi hyvää asiakas ainesta avohoitolaitokseen!


    • Anonyymi

      NYT ON VAARASSA ELÄKELÄISET . RIIKKAPETTERI PÄÄTTI LEIKATA ELÄKKEITÄ JA KOROTTAA VEROJA.

      • Jos olet asiasi kunnolla hoitanut, kuten itse katson tehneeni niin ei ole ongelmaa.

        Toisaalta tuo tuskin edes toteutuu!


      • Anonyymi

        ORPOPURRAT tarjoavat ratkaisuksi EUTANASIAN.


    • Anonyymi

      Laitetahan leirille

      • Anonyymi

        Hakkasen työryhmä miettii ratkaisua kuumeisesti . Leiripaikkoja raivataan.


    • Anonyymi

      Jump 3

    • Anonyymi

      Kokperinne

    • Anonyymi

      Hohohohotttaaaapi

    • Anonyymi

      Uudet vaalit.
      SDP voittaa.

    • Anonyymi

      Väestönvaihdos on jo pitkällä rahaa ollessa.

    • Anonyymi

      Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti ottaen ennätysmäärän velekoo

    • Anonyymi

      1930-lukua kohti menemme Petterin opein .

    • Anonyymi

      Petteri Lama porskuttaa kohti 1930-lukua .

    • Anonyymi

      Melekone sotku tuli orpopurra

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe