Martina on rikkaampi kuin Sofia

Anonyymi-ap

Tuskinpa tuo ketään yllättää.

39

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin sinun henkinen puoli on todellakin köyhä ja siihen ei näköjään mahdu koskaan ainoastaan Martina Martina Martina .

      • Anonyymi

        Et ole äidinkielen opettaja.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä on. Isommat jalat.

    • Anonyymi

      mitä väliä on sillä onko rikas vaiko köyhä vai jottain siltä väliltä?????

      • Anonyymi

        Mitä väliä et kummalla on isompi takaluukku vaikka, nää henkilöt ei liity mitenkään missään asiassa toisiinsa koskaan 💪.


      • Anonyymi

        On sillä Martinalle väliä, köyhistä oloista, niin raha on number UNO.

        Mä mun mulle !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä Martinalle väliä, köyhistä oloista, niin raha on number UNO.

        Mä mun mulle !

        Ihme juttu tuo väittämä köyhistä oloista. Martinan äitihän on tehnyt elämänsä töitä, toimii opettajana, kyllä sillä perheen elättää, vaikka onkin yksinhuoltajana ollut.

        Eikös Sofian äitikin ollut ompelijana, yksinhuoltaja mutta Sofialle osteli jo nuorena tyttönä merkkikenkiä. Ihan Sofian sanomana.

        En koe olleeni köyhistä oloista, vaikka koskaan ei mulle ole hankittu mitään merkkituotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä Martinalle väliä, köyhistä oloista, niin raha on number UNO.

        Mä mun mulle !

        18:20 Oletko sä noin tyhmä, että vielä tänä päivänäkin kuvittelet, että silä olisi joku merkitys millaisesta perheestä ihminen on kotoisin?

        Tosin Martinan perhe ei todellakaan olut köyhä, mutta sinä et nähtävästi tiedä edes sitä! Oletko tavannut koskaan köyhää ihmistä, vai oletko itse sellainen?

        Köyhistä oloista on moni miljonäärikin kotoisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:20 Oletko sä noin tyhmä, että vielä tänä päivänäkin kuvittelet, että silä olisi joku merkitys millaisesta perheestä ihminen on kotoisin?

        Tosin Martinan perhe ei todellakaan olut köyhä, mutta sinä et nähtävästi tiedä edes sitä! Oletko tavannut koskaan köyhää ihmistä, vai oletko itse sellainen?

        Köyhistä oloista on moni miljonäärikin kotoisin!

        siis; ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis; ollut

        Minkähän takia se Martina käyttäytyy sitten kuin olisi todella köyhistä oloista, huonolla itsetunnolla varustettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18:20 Oletko sä noin tyhmä, että vielä tänä päivänäkin kuvittelet, että silä olisi joku merkitys millaisesta perheestä ihminen on kotoisin?

        Tosin Martinan perhe ei todellakaan olut köyhä, mutta sinä et nähtävästi tiedä edes sitä! Oletko tavannut koskaan köyhää ihmistä, vai oletko itse sellainen?

        Köyhistä oloista on moni miljonäärikin kotoisin!

        On harhaanjohtavaa puhua opettajasta, heillä on korkeakoulututkinto takana, sitä ei Martinan äidillä ole 🧐


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

      • Anonyymi

        Totta se on, harvinaisen kova muikkeli joka suhteessa....
        Sitä en vaan ymmärrä, miksi oli niin pitkään sen yhden pölhön kanssa...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on, harvinaisen kova muikkeli joka suhteessa....
        Sitä en vaan ymmärrä, miksi oli niin pitkään sen yhden pölhön kanssa...?

        Onko Martinalla ollut muitakin miehiä kuin pölhöjä ja erittäin pölhöjä 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Martinalla ollut muitakin miehiä kuin pölhöjä ja erittäin pölhöjä 😳

        No sä ainakin olet erittäin pölhö, vaiket ole Martinaa koskaan saanutkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Martinalla ollut muitakin miehiä kuin pölhöjä ja erittäin pölhöjä 😳

        Tunnetko Martinan miehet kuinka hyvin, vai perustuuko tietosi Seiskaan ja suolipalstaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on, harvinaisen kova muikkeli joka suhteessa....
        Sitä en vaan ymmärrä, miksi oli niin pitkään sen yhden pölhön kanssa...?

        Martina on kova vain omissa puheissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko Martinan miehet kuinka hyvin, vai perustuuko tietosi Seiskaan ja suolipalstaan?

        Olen nähnyt muutaman heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on, harvinaisen kova muikkeli joka suhteessa....
        Sitä en vaan ymmärrä, miksi oli niin pitkään sen yhden pölhön kanssa...?

        Siis Thermanin kanssa 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä ainakin olet erittäin pölhö, vaiket ole Martinaa koskaan saanutkaan!

        ...vaiket...

        Kortemummo taas vauhdissa.

        Kunnon miehillä on sentään taso olemassa , tasottomaan peruskoulu muijaan kukaan älykäs mies ei erehdy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on kova vain omissa puheissaan

        Martina on urheilija ainoastaan somessa 😣


    • Anonyymi

      Martina on ahkera mimmi.

      • Anonyymi

        En seuraa Martinaa, enkä mitenkään ihaile, mutta arvostan todella hänen ahkeruutta. Vaikka lyö päätään varmasti välillä seinään, niin ei lannistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En seuraa Martinaa, enkä mitenkään ihaile, mutta arvostan todella hänen ahkeruutta. Vaikka lyö päätään varmasti välillä seinään, niin ei lannistu.

        Miten sä arvioit sen ahkeruuden? Instan perusteella. Martina tekee todennäköisesti keskimääräistä vähemmän töitä vai lasketko Martinan omat treenit työksi? En lakkaa ihmettelemästä tota harhaa, että Martina olisi ahkera. Mitään näyttöä tästä ei ole. Se, että kisaa triathlonissa, vaikka ei pärjää, niin sehän on harrastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä arvioit sen ahkeruuden? Instan perusteella. Martina tekee todennäköisesti keskimääräistä vähemmän töitä vai lasketko Martinan omat treenit työksi? En lakkaa ihmettelemästä tota harhaa, että Martina olisi ahkera. Mitään näyttöä tästä ei ole. Se, että kisaa triathlonissa, vaikka ei pärjää, niin sehän on harrastus.

        Jotkut hölmöt uskovat Martinan instaan , sitä jaksan aina vaan ihmetellä.

        Siihen kai perustuu Martinan tulotkin eli hölmöiltä rahat pois !

        Taas keksitään uusi haaste , viimeksi oli hyppynarutreeni , olisiko seuraava puun ympäri juoksu , kun kesä on tulossa, ? Viimekertainen Puisto Tour a'la Martina loppui kuin kanan lento aikoinaan, kun ainoastaan muutama " hölmö " meni siihen huijaukseen.


    • Anonyymi

      Martina on ahkera, kaunis nainen, aivan toista kun esc.....i Sofia, joka tienaa p.......ään.

      • Anonyymi

        Muut treenaa vapaa-ajalla, tehtyään ensin täyden työpäivän. Martina treenaa pitkin päivää, ulkoiluttaa koiraa jne yhtä lomaahan toi on. Poseerausta instaan itseään kehuen? Ahkera? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut treenaa vapaa-ajalla, tehtyään ensin täyden työpäivän. Martina treenaa pitkin päivää, ulkoiluttaa koiraa jne yhtä lomaahan toi on. Poseerausta instaan itseään kehuen? Ahkera? 😉

        Juuri niin, eihän Martina tee mitään vaativaa työtä, ei hän sellaiseen edes pystyisi on sen verran yksinkertainen muija.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on vain Martina mielessäin, öin ja päivin ja vuosikausia, mutta kun Martina, vain ja ainoastaan!

      • Anonyymi

        Martina 👍


    • Anonyymi

      Turha aloitus, ei kannata antaa TROLLILLE mitään vastakaikua, kaikki tietää mitä se merkitsee!

      • Anonyymi

        Sopeudu


    • Anonyymi

      Totuushan on että sohvi-lokki on rutiköyhä.

    • Anonyymi

      Martina ei ole rikas. Firma tappiolla eikä omista mitään.

      • Anonyymi

        Pernilla ja Sara on rikkaita, ovat sentään hankkeillaan jotain materiaakin saanneet. On asunto ja mökki.


      • Anonyymi

        Onhan Martinalla nyt öky kallis timanttisormus 😭😭


    • Anonyymi

      Hieno likka on Martina.

      • Anonyymi

        Väkivallasta tuomion saanut , että sellainen likka 😣


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe