Helpotus

mari

Olen nuori nainen ja minulla on välillä vaikeuksia
pidätellä pissaa tarpeeksi kauan.Jos unohdan pissahädän vaivatessa keskittyä pidättelyyn lirahtaa housuun.
Joskus tuskaillessani pidättelyn kanssa olen
helpottanut oloani päästämällä vähän housuun
tahallisesti,jos ketään tuttuja ei ole lähellä.
Esim. eilen bussimatkan aikana.
En käytä mitään suojia. Yleensä käytän melko tiukkoja farkkuja, joista kastumisen kyllä huomaa.
Tahalliset kastelut nolottavat jälkeenpäin housujen kuivahtamista odotellessa ja tuttaviin
törmäämistä pelätessä,mutta kovassa pissahädässä
harkintakykyni pettää.
En ole aikaisemmin kertonut asiasta kenellekään.
Olenko ainoa tahallisesti housuun lirautteleva?

Miten pidätysvaivoista kärsivien kaverit/puoliso
ovat suhtautuneet saatuaan tietää kastelusta?

9

4048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova hätä

      Hej!

      Kärsin vastaavanlaisesta jutusta, tosin en koskaan tahallani päästä housuun. Tilanne on todella kiusallinen ja hämmentää sekä nolottaa minua kovasti. Kastelua tapahtuu silloin tällöin ja joskus vahinko on isompikin. Minusta on käsittämätöntä, että en huomaa kun se tapahtuu yhtäkkiä vain tuntuu märältä. Ahdistavaa ja pelottavaa.

      Olen siis alle kolmekymppinen nainen. Useimmiten tätä on tapahtunut jos on ollut viihteellä ja on kova hätä. En tarkoita mitään räkä kännejä, vaan ihan normaalia muutaman oluen tilaa. Ei tarvii ottaa kuin yksi annos ja sit alkaa se vessassa ravaminen. Joskus sitten vahinko käy ja tajuan olevani ihan kasteltu ja tila on TODELLA nolo.

      En ole kertonut kenellekään tästä, en kehtaa. Lääkärin juttusille kai pitäisi mennä, mutta kun en kehtaa sitäkään...Mistäköhän tämmönen johtuu? Olen miettiny paljon asiaa, ja täytyy sanoa että pelottaa ajatus siitä että jos ja kun joskus tulen raskaaksi, miten pidätän virtsaa sitten? Kai tässä on tenoja alettava käyttää.. :(

      • jenn

        Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, sillä toisin kuin luullaan, kaikenlaiset virtsavaivat on aika yleisiä! Itselläkin on kaikenlaisia vaivoja, lääkärissä olen käynyt, ja apua hiljalleen saanut;)


      • kova hätä
        jenn kirjoitti:

        Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, sillä toisin kuin luullaan, kaikenlaiset virtsavaivat on aika yleisiä! Itselläkin on kaikenlaisia vaivoja, lääkärissä olen käynyt, ja apua hiljalleen saanut;)

        Niin.. täytyy varata aika ja unohtaa häpeily! Kiitos! :)


      • jenn
        kova hätä kirjoitti:

        Niin.. täytyy varata aika ja unohtaa häpeily! Kiitos! :)

        Unohda tosiaan häpeily ja varaa aika! Itsenikin mielestä on kiusallista mennä "alapään" vaivoista lääkäriin, mutta siellä sitä hoitoa saa. Minun kohdallani lääkärit ainakin ottivat asian tosissaan ja olivat todella asiallisia.
        Toivottavasti saat pian apua!;)


    • mies-75

      Mulla on vähän sama juttu..tulee hirveä pissahätä ja helpottaa kummasti jos vähän päästää pöksyyn ja joskus karkaa ihan itsestäänkin..
      Jos kerkeää wc:hen niin tulee tosi vähän..

    • neiti X

      Kovassa pissahädässä houkuttelisi kyllä joskus
      päästää housuun,mutta olen vain pari kertaa kehdannut toteuttaa sen. Toinen on se että pissasin jo sateen valmiiksi kastelemiin farkkuihin viime viikolla ja toista en kehtaa
      edes tässä kertoa.

      • irkku

        minä en myöskään kärsi karkailusta niin että se olisi vaivaksi, mutta muutamia kertoja on tullut oloa helpotettua sateessa ja pyöräillessä kun on ollut mustat pyöräilyshortsit jalassa.


      • Sini 21
        irkku kirjoitti:

        minä en myöskään kärsi karkailusta niin että se olisi vaivaksi, mutta muutamia kertoja on tullut oloa helpotettua sateessa ja pyöräillessä kun on ollut mustat pyöräilyshortsit jalassa.

        Välillä itselläni saattaa kovassa pissahädässä lirahtaa vähän pissaa housuun, mutta mielestäni se on ihan normaalia.
        Kerran annoin tulla pisut housuun olessani kaverin
        kanssa linnanmäellä. Märkiä farkkujani ei osattu epäillä pissan kastelemaksi.


    • onlynen

      Ite en rupee pidätteleen,jos ei ole vessaa lähellä päästän kyllä pissat housuun yhtään häpeilemättä.Kyllä ne farkut päivän aikana kuivuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4743
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1081
    Aihe