Minjulla on kjavereitja jotka takoo narsismilla voittoa

Anonyymi-ap

Minjä oljen JE-luokjan tjennisplejaaja. Voitjan kaikji peljit. Ei voita. Deemn!

Minjun täytjyy kirjoittjaa sekjavastji jotja voitjan nje

Nkje osjaavat hjallitja veiv-lengtjiäni.

Nje osjaavat rikjoa tavjaroitjani njiin etjä sjaavat minjut uskjomaan etjä toivjoin sitjä itse. Manjipuloidja tkejekmään Harm massively.

Submersible uppoi. Hieroglyfi harri : AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Biljonääri sai klylmää kyytiä

Angela Chao pakitti jokkariin-Yksinoiekudella suomi824: OHO MENIKL PAKKI PÖÖPLLE MÖKI OSAAN AJAA AUTOMAATTIA OON KOODANNU YHE NEROPATIN T_UHOTUMAAN AUTOMAATILLA SEN YÄ ASTEEN KAVERIN PITI HOITAA HOMMA PAKKI PÄÄLLE VÄHÄN TU$$UA VILAUTTELET SIELLÄ MUUMIMAAIULMASSA NI SE ANTAA SUYLLE OHJAT SEN KROPPENIIN JA POAKKI MENEE PÄÄLLE
Ja tää kaveri on wamppi, muka -eläkeläinen silti puuhaa muumilaaksossa vaikka mitä. Siellä se on kimppaa mörön kanssa Hei mää oon mörkö! Eiku mää!

Waukesha parade yksinoiekdeulla suomisaakhutti428234: MUN TEKHI MIELHI NÄYTTÄÄ ETTÄ VAIKKA NÄYTÄN MÖRÖLTÄ nii ku mäki MÄ VOIN OHJATA KROPPENIA TEKEE HAUSKOJA JUTTHUJA

Mullaki profiili mikäs sen nimi on 9000 candidus9000 e-pond-tactissa/e-cumtactissa ja sellaiset 80v kiimarouvat (iskuri.ned) kirjoittelee mutten jaksa vastata kun Die Hölle muss warten ich habe nich keine abend ich Liebe in das Hitler Jugend nein! Das ich ist verboenden! Verpiss! Vôtre ne seis rein Muyi bien Alles Klar!

Yhteisö työmaailma suomela: ai sää oot rjuma. 2. seuraa eilienin-pauketta. 3. yleififminen faattaa carttaa finua 4. onnekfi on pico-8 cartit. 5. faa itfio.io its io itch io tai humple pundle 5. lyön vetoa että joskus oli heimo jossa päällikkö antoi käskyn tap*aa mielestään rjumat tekosynä: toi puhuu mua pussiin! ja siitä narsismi. Narsismi kuten steve bobbs jobs hobs cobs on hemmo jokha ei jäthä kylmäkhsi. 97% kavereista psykiatriassa tyulee vain kerran sanoo että me halutaan ruumiita tänne vastaanotolle. el i pärjäävä narsisti ei sinne eksy.

20 psykiatrista potilasta: me ollaan rumia kaikki mutta aina välillä nettipeleihin eksytään. Siellä on meidän kiu-saa-jat. Ne meiltä kö-niin saa. Me oll-aan. Yksinä-isiä kaikki.l Meillä ei oo yhtään kaveriaa. Silti. Eläkkeitä yritetään. Ain -a leik-ata. Kokoomushallitus ei osaa sanoa sanaa mielternveyrys. Psykopatia on niin rankkaa. Siksi rikkaat autoon piiloutuu. Ei voi kävellä. Tulee juttua aikaan kesken köyhien. Mä jos oon rkin salaa rikas. Köyhiä vain mielestäni kyyky- thai boxingissa on tänään Remy Bonjasky löytänyt Bob Sappia vastaan ylilyöntiaseman, mutta vain noh niin noh mitähän juustoa se Remy on syönyt ei yhtään lihota?

Tanskalainen hurtta sanoo: https://www.straitstimes.com/world/europe/danish-nurse-dubbed-devil-of-death-sentenced-to-life-in-prison-for-killing-3-patients

hitettään koppin

Daer Luise psyhatry mesd up

0

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        78
        5791
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        24
        2526
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        26
        2007
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        62
        1765
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1611
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1398
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1317
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        14
        1311
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        7
        1249
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1203
      Aihe