Tykkäätkö saada piiskaa muna perseessä

Tykkäätkö niin kovasta perseen lätkimisestä että sulkialihas supistelee samalla kun muna on sisällä

13

1072

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysytkö tuota naisena miehiltä vai miehenä naisilta vai jotain siltä väliltä sekä ettäkö?

• Anonyymi

Ei kun spedeltä buaahaa

• Anonyymi

Sulkijalihas supistelee silloin kun itse saa orgasmin. Mutta kyllä pakaroiden läiskiminen saa kovan seisokin aikaan, ja varsinkin silloin jos kuvittelee läiskinnän tapahtuvan yllättäen muutaman henkilön voimin. Armotta housut pois ja pakarat punaisiksi, jonka jälkeen kullia suolee niin että muistaa vielä huomennakin saaneen.

• Anonyymi

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

• Anonyymi

Muahahahaaa runkkari kaappihomo runkkari, ite hetero mutta silti haluaa saada mieheltä munaa suoleen. : D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa

Miten voi olla samalla runkkari, kaapissa ja homo ja silti vetää naista perseeseen? On nämä trollit kyllä vähä-älyistä porukkaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Tykkään, tuutko piiskaan?

• kyllä persettäni on läimitty kämmenellä , kun sitä on kairattu kullilla , kai se on kivusta hieman supistellut , tai sitten läiskijä on vaan halunnut kuulla voihkintaani

• Anonyymi00025

Sekin on siistiä, kun antaa sähköshokkeja subin pakaroihin naidessa. 😜

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Sekin on siistiä, kun antaa sähköshokkeja subin pakaroihin naidessa. 😜

uuh tuollaiset tärskyt on vielä kokematta , ties mitä minun pikku pyllyni on vielä kokematta 😅😅

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1596
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1222
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      1005
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      904
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      775
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. 45
      695
    Aihe