Tykkäätkö niin kovasta perseen lätkimisestä että sulkialihas supistelee samalla kun muna on sisällä
Tykkäätkö saada piiskaa muna perseessä
13
983
Vastaukset
- Anonyymi
Kysytkö tuota naisena miehiltä vai miehenä naisilta vai jotain siltä väliltä sekä ettäkö?
- Anonyymi
Ei kun spedeltä buaahaa
- Anonyymi
Sulkijalihas supistelee silloin kun itse saa orgasmin. Mutta kyllä pakaroiden läiskiminen saa kovan seisokin aikaan, ja varsinkin silloin jos kuvittelee läiskinnän tapahtuvan yllättäen muutaman henkilön voimin. Armotta housut pois ja pakarat punaisiksi, jonka jälkeen kullia suolee niin että muistaa vielä huomennakin saaneen.
- Anonyymi
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa
- Anonyymi
Muahahahaaa runkkari kaappihomo runkkari, ite hetero mutta silti haluaa saada mieheltä munaa suoleen. : D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska haisee ja banjot soi kun kaappihomo runkkari akkaansa perseeseen moukaroi trallallaa
Miten voi olla samalla runkkari, kaapissa ja homo ja silti vetää naista perseeseen? On nämä trollit kyllä vähä-älyistä porukkaa.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/I7w2I3
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://antikbutik.com/H/D1c0M6
- Anonyymi
Tykkään, tuutko piiskaan?
kyllä persettäni on läimitty kämmenellä , kun sitä on kairattu kullilla , kai se on kivusta hieman supistellut , tai sitten läiskijä on vaan halunnut kuulla voihkintaani
- Anonyymi00025
Sekin on siistiä, kun antaa sähköshokkeja subin pakaroihin naidessa. 😜
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sekin on siistiä, kun antaa sähköshokkeja subin pakaroihin naidessa. 😜
uuh tuollaiset tärskyt on vielä kokematta , ties mitä minun pikku pyllyni on vielä kokematta 😅😅
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1294616Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513310
- 443047
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181860Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745