Mies, olen vähän yksinkertainen

Anonyymi-ap

Jututkin olisi mulla sen mukaisia, jos oltaisiin tekemisissä. Jotain lapsellista ja tyhmää puhuisin. Liian avoin olisin ja esittelisin jotain ostoksia tms. yhtä lapsellista ja typerää. Innostun niin pienistä asioista. Olet niin makee ja viilee tyyppi, että et kauaa jaksaisi kuunnella minun höpöttämistä. Ja taas morkkaan itseäni. 😞 No, ehkä tämä itseinho nyt vain on osa minua. Sinusta pystyn silti tykkäämään tosi paljon.

188

2128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se mitään haittaisi

      • Anonyymi

        Siksikö tämmöiset äijänkäppänän höpötykset voi tuntua uskottavilta, koska se olisi jopa välttämätöntä se yksinkertaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö tämmöiset äijänkäppänän höpötykset voi tuntua uskottavilta, koska se olisi jopa välttämätöntä se yksinkertaisuus?

        Hakee ikäänkuin alentuneesti syyntakeista alitajuisesti, koska on häiriintyny kaveri


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No niin, nyt pienet nukkumaan...

      • Anonyymi

        Sinun teksti on vähän liian läpi näkyvää mitä pistelet muka nokkelan ma huono itsetunnolle, eli aloittajalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun teksti on vähän liian läpi näkyvää mitä pistelet muka nokkelan ma huono itsetunnolle, eli aloittajalle

        Mister huono-itsetunto*


    • Anonyymi

      Miksi nainen alennat itseäsi jatkuvasti näissä aloituksissa? Olet semmonen kun olet ja selität mitä selität. Mies ihaillen kuuntelee ja katselee tai esittää että kuuntelee jos vaikka pelaa samalla 😂Mutta pointti hyvin pieni paha välillä höpötellä niitä näitä kaalin päitä tässä maailmassa.

      • Anonyymi

        En tiedä, jotenkin en vain pidä itsestäni ja näen tosi vahvasti omat vikani. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, jotenkin en vain pidä itsestäni ja näen tosi vahvasti omat vikani. ap

        Jos yhtään lohduttaa, niin olen myös höpöjen löpöttäjä välillä. Joskus taas tooosi hiljainen. Semmosta se on😂 Ollaan ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen. Jos etsit jatkuvasti itsestäsi vain vikoja niin et enää nää muuta 🩵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yhtään lohduttaa, niin olen myös höpöjen löpöttäjä välillä. Joskus taas tooosi hiljainen. Semmosta se on😂 Ollaan ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen. Jos etsit jatkuvasti itsestäsi vain vikoja niin et enää nää muuta 🩵

        Minun oletetaan aina vttuilevan, onko vika minussa vai niissä herkissä?


      • Anonyymi

        Ei ollut minulta ,en ole höpöttelijä tyyppiä ollenkaan joko syvälliset keskustelut ja kaiken analysointi tai minä olen se kuka kuuntelee kun mies höpöttää mieluummin kolmas vaihtoehto on et ollaan vaan hiljaa kumpikin viekussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yhtään lohduttaa, niin olen myös höpöjen löpöttäjä välillä. Joskus taas tooosi hiljainen. Semmosta se on😂 Ollaan ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen. Jos etsit jatkuvasti itsestäsi vain vikoja niin et enää nää muuta 🩵

        Sä olet miew itsestäsi ja feikkidialogeistasi liikoja kuvitteleva hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, jotenkin en vain pidä itsestäni ja näen tosi vahvasti omat vikani. ap

        Tuskin itsetunto täällä paranee..terapia voisi auttaa. Tai jos edes alan kirjoista opettelisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, jotenkin en vain pidä itsestäni ja näen tosi vahvasti omat vikani. ap

        Se on gubbelbubbel suurta edistystä et alat vihdoinki erottaa vikoja itteissäis. Siulle niitä onki kertyny kuuden täysälysen edest.

        Tsemppii kuntoutumisen polul!


    • Anonyymi

      Ei sulla ole mitään hätää, miehet tykkää, et nainen on vähän yksinkertainen.

      Ooppa älykäs, niin saat kuulls olevasi joku demooni ja tulitikkuja hypistellään Jodelissa.

      Imet kiltisti munaa ja annat miehen päättää kaikesta, niin saat ison hienon talon ja kaiken mitä haluut.

      Niin se vaan on.

      • Anonyymi

        No, itseasiassa olen älykäs siinä mielessä mitä älykkyydellä yleensä tarkoitetaan, mutta olen silti jollain tapaa yksinkertainen. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itseasiassa olen älykäs siinä mielessä mitä älykkyydellä yleensä tarkoitetaan, mutta olen silti jollain tapaa yksinkertainen. ap

        Mitä tarkoitat? Älykäs miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Älykäs miten?

        Kuten autistit yleensä on. Ihmissuhteissa yksinkertainen. Katso Sademies leffa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itseasiassa olen älykäs siinä mielessä mitä älykkyydellä yleensä tarkoitetaan, mutta olen silti jollain tapaa yksinkertainen. ap

        Niin se on sulle mies erittäin tärkeä kokemus, että nainen on jollain tapaa yksinkertainen. Tällaista puppua naisen kirjoittamaksi uskovat voi ollakin sukupuolesta riippumatta, korreloi huonon itsetunnon kanssa t abbedissari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Älykäs miten?

        Kouluaineissa olin tosi hyvä. Äidinkielessä, muissa kielissä, eli englannissa, ruotsissa ja saksassa. Matematiikassa ja historiassa myös. Lisäksi mulla on tosi hyvä yleistietämys minun ikäiseksi. Tiedän myös terveydestä ja sairauksista paljon, harvinaisia sairauksia myöten. Teen haastavia kädentöitäkin, johon tarvii älykkyyttä, että tajuaa esim. ohjeet. Tuntuu tyhmältä vakuutella omaa älykkyyden tasoa, mutta olen oikeastaan tottunut. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten autistit yleensä on. Ihmissuhteissa yksinkertainen. Katso Sademies leffa.

        En usko tollaseen paskaan. Ehkä ne assit on vaan kylmästi priorisoinut asiat siten, et ihmissuhdetaidot on jääneet hyvin vähälle merkitykseltään. Ei ne mitään rakettitiedettä ole ja sosialisoituminen on opittava taito.

        Ellei nyt sitten ole joku kunnon vammanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten autistit yleensä on. Ihmissuhteissa yksinkertainen. Katso Sademies leffa.

        En ole autisti. Ei ole todettu ainakaan. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluaineissa olin tosi hyvä. Äidinkielessä, muissa kielissä, eli englannissa, ruotsissa ja saksassa. Matematiikassa ja historiassa myös. Lisäksi mulla on tosi hyvä yleistietämys minun ikäiseksi. Tiedän myös terveydestä ja sairauksista paljon, harvinaisia sairauksia myöten. Teen haastavia kädentöitäkin, johon tarvii älykkyyttä, että tajuaa esim. ohjeet. Tuntuu tyhmältä vakuutella omaa älykkyyden tasoa, mutta olen oikeastaan tottunut. Ap

        Just tota tarkotin😅

        Täysin turhaa koko autistivouhkaaminen, kyllä evoluutio pyyhkii pois kaiken turhan ja "autistit" on aika vahvasti edustettuina..

        Jotkut tekee, toiset puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on sulle mies erittäin tärkeä kokemus, että nainen on jollain tapaa yksinkertainen. Tällaista puppua naisen kirjoittamaksi uskovat voi ollakin sukupuolesta riippumatta, korreloi huonon itsetunnon kanssa t abbedissari

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluaineissa olin tosi hyvä. Äidinkielessä, muissa kielissä, eli englannissa, ruotsissa ja saksassa. Matematiikassa ja historiassa myös. Lisäksi mulla on tosi hyvä yleistietämys minun ikäiseksi. Tiedän myös terveydestä ja sairauksista paljon, harvinaisia sairauksia myöten. Teen haastavia kädentöitäkin, johon tarvii älykkyyttä, että tajuaa esim. ohjeet. Tuntuu tyhmältä vakuutella omaa älykkyyden tasoa, mutta olen oikeastaan tottunut. Ap

        Ei kouluosaaminen kerro älykkyydestä mitään. Peruskoulu on tosi helppo jokaiselle, joka jaksaa keskittyä. Idiööttikin läpäisee sen kun viitsii vähän vaivautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kouluosaaminen kerro älykkyydestä mitään. Peruskoulu on tosi helppo jokaiselle, joka jaksaa keskittyä. Idiööttikin läpäisee sen kun viitsii vähän vaivautua.

        Olen käynyt lukiotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tota tarkotin😅

        Täysin turhaa koko autistivouhkaaminen, kyllä evoluutio pyyhkii pois kaiken turhan ja "autistit" on aika vahvasti edustettuina..

        Jotkut tekee, toiset puhuu.

        Mää ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää ajattelen.

        Joo sää mää ja bää kebabbiii..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt lukiotakin.

        No ei sekään oikein riitä. Itse kävin yliopistonkin ja ihan loppuun asti enkä silti väitä itseäni älykkääksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten autistit yleensä on. Ihmissuhteissa yksinkertainen. Katso Sademies leffa.

        Useimmat autistit missään mielessä fiksuja, ilmiömäinen rajattu numerokyky ei ole vielä mitään.


      • Anonyymi

        Sori,mut horo tulee halvemmaksi,ei tarvi jakaa omaisuutta ellei valehtele js keksi että on raiskattu,mut saa sitten ilmaista kakkua ja läskisoosia ja ulkoilla tunnin päiväs ehkä 3 vuotta👍 halvempaa istua kuin olla työtön orpojen ja saksien välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, itseasiassa olen älykäs siinä mielessä mitä älykkyydellä yleensä tarkoitetaan, mutta olen silti jollain tapaa yksinkertainen. ap

        Oot varmaan vain vanhempiesi mielestä älykäs ja siihen jää


    • Anonyymi

      On huomattu. Ei se mitään.

      • Anonyymi

        On huomattu on passiivimuoto, voisitko olla täsmällisempi? Sivusta hihi


    • Anonyymi

      Miehet yleensä pitävät yksinkertaisista naisista. Heitä on helppo hallita ja ohjailla mielensä mukaan.

      • Anonyymi

        Sähän oot miesaloittaja oikein äitynyt tunnelmoimaan, onko korkea olo ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän oot miesaloittaja oikein äitynyt tunnelmoimaan, onko korkea olo ?

        Haavemaailmoissa hänen on hyvä ja turvallista taistella. Tosielämässä ku ei palikat riitä ihmissuhteen ylläpitoon. Raukkamaisuus ja selkään puukotus pilvilinnan reunalta on se ainoo minkä tuttiritari tietää osaavansa.


    • Anonyymi

      Voitais höpötellä yhdessä😊

    • Anonyymi

      Eihän nuo mitään... Minua häiritsee ihan muut tai muu seikka sinussa.

      • Anonyymi

        Mitkä seikat häiritsee? ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä seikat häiritsee? ap

        hän on tietyllä tapaa aggressiivinen äänensävy jne. vähän vaikeaa selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hän on tietyllä tapaa aggressiivinen äänensävy jne. vähän vaikeaa selittää.

        Peittää tunteitaan? sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä seikat häiritsee? ap

        No emmä haluaisi huonoitsetuntoiselle niitä kertoa.
        No jos mää pikkuisen avaan. Se häiritsee kun sun pimpsaloora repesi synnytyksessä. Ja ku oot semmottii laiha läski jolla on pienet ketun nokat. Ja ku sul on niitä karvoja niin paljon et näytöt vähän mieheltä. No emmää viitti ihan kaikkein pahimpii kertoa, ettet suutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peittää tunteitaan? sivusta

        En tiedä joskus hänen reaktiotaan jossain tilanteissa oikein säikähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä joskus hänen reaktiotaan jossain tilanteissa oikein säikähtää.

        No itselle tulee mieleen, että rakastuneena ei aina varmaan käyttäydy järkevästi ja toinen voi kokea sen jotenkin noin. sivusta edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itselle tulee mieleen, että rakastuneena ei aina varmaan käyttäydy järkevästi ja toinen voi kokea sen jotenkin noin. sivusta edelleen

        Käyttäytyy oudosti koska nainen luulee että mies rakastunut häneen, Mies ei vain viitsi rikkoa naisen illuusiota. Olisko näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä haluaisi huonoitsetuntoiselle niitä kertoa.
        No jos mää pikkuisen avaan. Se häiritsee kun sun pimpsaloora repesi synnytyksessä. Ja ku oot semmottii laiha läski jolla on pienet ketun nokat. Ja ku sul on niitä karvoja niin paljon et näytöt vähän mieheltä. No emmää viitti ihan kaikkein pahimpii kertoa, ettet suutu.

        Niin kauniisti puhut poitsu naisista että toivottavasti et saa pimppaalainkaan elämässäsi. Niin ja varsinkaan ettei kukaan nainen kosahda kantamaan ja synnyttämään lastasi 😂 maailman luonnollisin ja upein asia naisen elämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä haluaisi huonoitsetuntoiselle niitä kertoa.
        No jos mää pikkuisen avaan. Se häiritsee kun sun pimpsaloora repesi synnytyksessä. Ja ku oot semmottii laiha läski jolla on pienet ketun nokat. Ja ku sul on niitä karvoja niin paljon et näytöt vähän mieheltä. No emmää viitti ihan kaikkein pahimpii kertoa, ettet suutu.

        Millainen ”mies” siellä näppäimistön takana näpyttelemässä.. 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä haluaisi huonoitsetuntoiselle niitä kertoa.
        No jos mää pikkuisen avaan. Se häiritsee kun sun pimpsaloora repesi synnytyksessä. Ja ku oot semmottii laiha läski jolla on pienet ketun nokat. Ja ku sul on niitä karvoja niin paljon et näytöt vähän mieheltä. No emmää viitti ihan kaikkein pahimpii kertoa, ettet suutu.

        Mut sää siis kuitenkin haluut sitä just pa*na???
        Vaihtoehtoja sul olis muitakin mitä saada..oot outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäytyy oudosti koska nainen luulee että mies rakastunut häneen, Mies ei vain viitsi rikkoa naisen illuusiota. Olisko näin?

        Joooo,ÄLÄ VAAN MEE RIKKOON SITÄ.Anna naisen nauttia ,kyl se siitä kyllästyy jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauniisti puhut poitsu naisista että toivottavasti et saa pimppaalainkaan elämässäsi. Niin ja varsinkaan ettei kukaan nainen kosahda kantamaan ja synnyttämään lastasi 😂 maailman luonnollisin ja upein asia naisen elämässä

        Oletko tosissasi????
        T.Synnyttänyt enemmän kuin 1 lapsen.
        Ps.Kengurut on evoluution ihme ,miksei ihminen ois voinut saada htä helpon tavan lisääntyä ja hoitaa poikastaan???Perääkuulutan geenimanipulointia ihmisen lisääntymiseen,kengurut ruless.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No emmä haluaisi huonoitsetuntoiselle niitä kertoa.
        No jos mää pikkuisen avaan. Se häiritsee kun sun pimpsaloora repesi synnytyksessä. Ja ku oot semmottii laiha läski jolla on pienet ketun nokat. Ja ku sul on niitä karvoja niin paljon et näytöt vähän mieheltä. No emmää viitti ihan kaikkein pahimpii kertoa, ettet suutu.

        Sivusta mutta läheltä... kiitos, kiitos oikein paljon. Kaipa sää tiiät mitä tapahtuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä joskus hänen reaktiotaan jossain tilanteissa oikein säikähtää.

        En tiennyt että olet noin herkkä. Puhun jatkossa vain rauhallisella äänellä
        monotonisesti ja hiljaa. Tarkoitus ei ole pelotella ketään. 😁 sivusta


    • Sellainen on vaan söpöä. 😃

      • Anonyymi

        Niin sä esiinnyt naisena koska haluat jotenkin epätoivoisesti kokea olevasi yläpuolella, niin läpinäkyvää, voimia


      • Anonyymi

        Sussa ei ole mitään söpöä, susi. Et pysty antamaan kenellekään mitään hyvää, edes itsellesi. Oksennus tulee sun stooreja lukiessa. Sitä mukaa kun sun sielun mustimpiin ja märkäsimpiin mutkiin tutustuu, sitä pettyneempi suhun ikävä kyllä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sussa ei ole mitään söpöä, susi. Et pysty antamaan kenellekään mitään hyvää, edes itsellesi. Oksennus tulee sun stooreja lukiessa. Sitä mukaa kun sun sielun mustimpiin ja märkäsimpiin mutkiin tutustuu, sitä pettyneempi suhun ikävä kyllä on.

        Oletko ihan tosissasi nyt? Minä maailman kiltein ihminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sussa ei ole mitään söpöä, susi. Et pysty antamaan kenellekään mitään hyvää, edes itsellesi. Oksennus tulee sun stooreja lukiessa. Sitä mukaa kun sun sielun mustimpiin ja märkäsimpiin mutkiin tutustuu, sitä pettyneempi suhun ikävä kyllä on.

        Susi, tiedän että tiedät itsekin oman mädänneisyytesi. Säälin vonkaaminen, itsetuhoisuudella kiristäminen, muiden maineen tahraus ja kömpelöt manipulaatioyritykset ei sua ole korjanneet ennenkään. Ne eivät tuo sun elämääsi muutosta nyt eivätkä myöhemminkään.

        Tuo tietoisuus on ennen kaikkea sinun ristisi, ja sen kantamiseen kulutat kaikki voimasi. Kannat ristiäsi niin kauan kunnes itse koet kärsineesi riittävästi. Kun vihdoin olet valmis päättämään tuskasi ja haluat muutosta, löydät avun psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi, tiedän että tiedät itsekin oman mädänneisyytesi. Säälin vonkaaminen, itsetuhoisuudella kiristäminen, muiden maineen tahraus ja kömpelöt manipulaatioyritykset ei sua ole korjanneet ennenkään. Ne eivät tuo sun elämääsi muutosta nyt eivätkä myöhemminkään.

        Tuo tietoisuus on ennen kaikkea sinun ristisi, ja sen kantamiseen kulutat kaikki voimasi. Kannat ristiäsi niin kauan kunnes itse koet kärsineesi riittävästi. Kun vihdoin olet valmis päättämään tuskasi ja haluat muutosta, löydät avun psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta.

        Kunhan koittaa se hetki että olet valmis parantumaan, toivotan kaikkea hyvää sinulle jatkoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Susi, tiedän että tiedät itsekin oman mädänneisyytesi. Säälin vonkaaminen, itsetuhoisuudella kiristäminen, muiden maineen tahraus ja kömpelöt manipulaatioyritykset ei sua ole korjanneet ennenkään. Ne eivät tuo sun elämääsi muutosta nyt eivätkä myöhemminkään.

        Tuo tietoisuus on ennen kaikkea sinun ristisi, ja sen kantamiseen kulutat kaikki voimasi. Kannat ristiäsi niin kauan kunnes itse koet kärsineesi riittävästi. Kun vihdoin olet valmis päättämään tuskasi ja haluat muutosta, löydät avun psykiatrisesta erikoissairaanhoidosta.

        Mulla ei ole ollut mitään tarkoitusta, kenenkään maineen tahrimiseen, eikä manipuloimisiin, eikä mihinkään tallaisiin, ei koskaan.


    • Anonyymi

      Sinä vaan rakastat tätä itsesääliä ja itsesi alentamista. Ei se ainakaan minua sytytä.

      • Anonyymi

        Ehkäpä tällasella jutulla ei ole tarkotuskaan saada ketään syttymään? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tällasella jutulla ei ole tarkotuskaan saada ketään syttymään? Ap

        Miksi teet tuota? Ei kukaan voi rakastaa sinua, jos et itsekään siihen pysty. Opettele arvostamaan sitä mitä olet. On lapsellista haukkua itseään koko ajan. Jos olet masentunut niin hanki apua. Terapia tai vastaavaa voi saada sinut pitämään itsestäsi. Omaa elämääsi sinä elät etkä jonkun miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi teet tuota? Ei kukaan voi rakastaa sinua, jos et itsekään siihen pysty. Opettele arvostamaan sitä mitä olet. On lapsellista haukkua itseään koko ajan. Jos olet masentunut niin hanki apua. Terapia tai vastaavaa voi saada sinut pitämään itsestäsi. Omaa elämääsi sinä elät etkä jonkun miehen.

        Words… 🙏 Mutta tämä kaikki oli todennäköisesti teatteri näytelmää aplta 😂
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Words… 🙏 Mutta tämä kaikki oli todennäköisesti teatteri näytelmää aplta 😂
        Sivusta

        Tämähän taitaa olla ihan vaan vitt uilua toiselle.


    • Anonyymi

      Trolli

      • Anonyymi

        Jeppp :-) kiusaaja


    • Anonyymi

      Oon koittanu miettii et miks nyt jollekki tuntuu olevan ongelma se että kaks ihmistä tykkää toisistaan. Sit pitää ympäriltä heittää näitä omia viritelmiä tänne jatkuvasti ja viljellä masokistii, autististii jne.
      Kysyisinkin että mikä sinulla on aloittaja hätänä? Taitaa todellisuudessa olla nyt ihan joku muu hätänä siellä sun nupissa kun höpöjen löpöttelyn nolous 😂

      • Anonyymi

        Yritätkö tuoda nyt jotain "kahta ihmistä" mukaan tähän aloitukseen. Luuletko että se mies on noin helppo? Voi kuinka väärässä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritätkö tuoda nyt jotain "kahta ihmistä" mukaan tähän aloitukseen. Luuletko että se mies on noin helppo? Voi kuinka väärässä olet

        No aikamoista teatteriahan tuo oli 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aikamoista teatteriahan tuo oli 😂

        Hienovaraisesti nuorta ja särkyvää naista piti ohjata. Nyt hän huomaa että ihastumista ei ollutkaan, vaan kaikki hänen omaa luuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienovaraisesti nuorta ja särkyvää naista piti ohjata. Nyt hän huomaa että ihastumista ei ollutkaan, vaan kaikki hänen omaa luuloa.

        Jos he eivät ole vielä tekemisissä kuten ap kirjoitti aloitukseen, niin kyllähän tuo on jotain kuvitelmaa että joku täällä palstalla häneen rakastuisi vaikka hän pitää itseään huonona ihmisenä muuten. En usko sellaiseen. Ei täällä kukaan rakastu kun ei täällä edes huomaa milloin kirjoittaja vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos he eivät ole vielä tekemisissä kuten ap kirjoitti aloitukseen, niin kyllähän tuo on jotain kuvitelmaa että joku täällä palstalla häneen rakastuisi vaikka hän pitää itseään huonona ihmisenä muuten. En usko sellaiseen. Ei täällä kukaan rakastu kun ei täällä edes huomaa milloin kirjoittaja vaihtuu.

        ja tämä oli sivusta, en ollut kukaan noista muista.


    • Anonyymi

      Voi pientä. Luuletko että miestä pitemmässä suhteessa enää kiinnostaa ees mitä höpötät. Sillä oo sille mitään väliä. Miehet loppujen lopuksi hyvin yksinkertaisia.

      • Anonyymi

        Luuleko että jotain miestä ylipäätään kiinostaa tämä aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleko että jotain miestä ylipäätään kiinostaa tämä aloitus.

        Enhän minä tiedä. Tuskinpa nämä nyt sivut ylipäätään ketään hirveästi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleko että jotain miestä ylipäätään kiinostaa tämä aloitus.

        Se in sinun pakkomielle se, että miten koet miesten kokevan tämän miehen joutavan jodlauksen huoh


    • Anonyymi

      Ei yksinkertainen. Vaan kokematon ja nuori.

      • Anonyymi

        Sääli ainoa tunne naista kohtaan ja toinen luulee että ihastunut. Voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli ainoa tunne naista kohtaan ja toinen luulee että ihastunut. Voi voi

        No en todellakaan luule, etkä sinä ole se minun kaipauksen kohde. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan luule, etkä sinä ole se minun kaipauksen kohde. Ap

        Olen nainen. Voi pyhä yksinkertaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en todellakaan luule, etkä sinä ole se minun kaipauksen kohde. Ap

        Voihan se mies sinuun olla ihastunutkin, ihan mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se mies sinuun olla ihastunutkin, ihan mahdollista.

        Sinä et ole mitää ihastusta nähnytkään, jos sinä maanittelet alentavalla tavalla naisena esiintyvää miestä, olet vaa moukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli ainoa tunne naista kohtaan ja toinen luulee että ihastunut. Voi voi

        Onko sinulla oikeasti niiin paha olla, että aikasi menee sen jankuttamiseen, että kuinka johonkin ei ole kukaan ihastunut? Taidat vatvoa hysteerisesti että kuinka moni tai jotain muuta todella sakeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla oikeasti niiin paha olla, että aikasi menee sen jankuttamiseen, että kuinka johonkin ei ole kukaan ihastunut? Taidat vatvoa hysteerisesti että kuinka moni tai jotain muuta todella sakeaa

        Ja laittaa jonku toisen pakkomielteen kohteensa päähän ns ajatukset skenaariosta mitä ei ole


    • Anonyymi

      Jotain tässä aloittajassa on pielessä. Onko hän sitten vaan tosi nuori ja me aikuiset ei ihan tätä ymmärretä.

      • Anonyymi

        Niin tai ihmisillä voi olla vaihtuvia mielialoja. Joskus on parempia päiviä ja hetkiä ja joskus huonompia. Olen nyt vähän allapäin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai ihmisillä voi olla vaihtuvia mielialoja. Joskus on parempia päiviä ja hetkiä ja joskus huonompia. Olen nyt vähän allapäin. Ap

        Harmi että elämäsi on niin tyhjää, että esiinnyt naisena katkeruuttasi


      • Anonyymi

        Sinä et ole aloitustasi juontava mies millään tavalla taidokas, ei pari yksinkertaista koko totuutta kerro nääs😉


    • Anonyymi

      Kukaan ei itsestään tuommoisia alotuksia kirjoittele. En oikein tiedä kuinka moni tuommoisia kirjoituksia edes haluaa lukea. Tunne palstalla tietty olisi kiva lukea tunteista ja kokemuksista, mitä ihmisillä on, mutta jotenkin ehkä joidenkin motiivit on jotain muuta. Kaksinaismoralismi on aika iljettävä piirre ihmisessä. Itseäänhän voi myös halutessaan muuttaa, siis vain itse ja halutessaan.

    • Anonyymi

      Kyllä se nyt vain on niin, että kun ihmiset tykkäävät toisistaan, kaikki asiat näyttävät paremmilta heidän kohdallaan ja tärkeää yhdessäolossa on kuitenkin se kaikki muu läheisyys, puheet on aina puheita, vaikka niistäkin voi olla välillä hyötyä.

    • Anonyymi

      Mikähän motiivi jollakin on keksiä näitä alennuskirjoituksia. Selvästi miehen kirjoittama.

      • Anonyymi

        No mitkä ton hahmoterroristin motiivit nyt ylensäkään on hahmogalleriaansa pyörittää?


      • Anonyymi

        Kiusata .Onhan tossa ihan irl asioitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitkä ton hahmoterroristin motiivit nyt ylensäkään on hahmogalleriaansa pyörittää?

        Niin lapsellinen mies kylvää naisvihaa ja weeteet heti messissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusata .Onhan tossa ihan irl asioitakin.

        Eihän tuossa miehen lörinässä mitään sisältöä ole, älä alenna ketään outo ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa miehen lörinässä mitään sisältöä ole, älä alenna ketään outo ihminen

        En alennakaan höhlä. Ei siinä ole alentavaa jos itsestäni sanoisin et käyttäydyn ihastuneena kun teini, taikka höpisen hölmöjä. Tuossa on siltikin ihan toisen asioita kun aloittajan. Ja outo olen mitä sitten, en varmaan ainut ole. Enkä haluakaan olla massatuotantoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En alennakaan höhlä. Ei siinä ole alentavaa jos itsestäni sanoisin et käyttäydyn ihastuneena kun teini, taikka höpisen hölmöjä. Tuossa on siltikin ihan toisen asioita kun aloittajan. Ja outo olen mitä sitten, en varmaan ainut ole. Enkä haluakaan olla massatuotantoa.

        Niin, sinun naisia kehnosti performoivan aloittajamiehen tarve illustroida naiset miestä tukevaksi on huvittavaa näytelmää


    • Anonyymi

      Naiselta menee!

    • Anonyymi

      Ei voi olla ainakaan aikuisen naisen tuo aloitus. Ei millään.
      Mitenköhän pikkulikkamaisesti aloittaja käyttäytyy kun sen miehen kohtaa...

      • Anonyymi

        Tarviiko ollakaan aikuisen naisen kirjoittama? Ei aina tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviiko ollakaan aikuisen naisen kirjoittama? Ei aina tarvitse.

        Ehkä sitten ei. Asia ja ajatushan se tärkein on.


      • Anonyymi

        Sitäpä sinä haahkana voit miettiä lapsellisuuksissasi kun yrität läpinäkyvästi uskotella naisena esiintyvän miehen olevan nainen, jonka ns mahdollisuudet koitat murskata ja mitätöidä muutenkin fanaattisesti, oot vissiin poistatuslinjaa taas vikissyt yypeelt


      • Anonyymi

        Sinua ei varmaan halua yksisarvinen nähdä kukaan eikä liity tursasmaiseen olemukseesi, vaan silkkaan pahuuteen. Sivusta


    • Anonyymi

      No minulla on siskoja jotka käyttäytyvät juuri sillä tavalla, enkä millään tavalla inhoa heitä.

      • Anonyymi

        Vähänkö olet muka joviaali läpinäkyvä miesaloittaja, onko siskosta vai äidistä jäänyt nämä naisiin kohdistuvat traumat?


    • Anonyymi

      Tekö ette sitten ole vielä tekemisissä? Sittenhän sinua ei kukaan täällä kaipaakaan.

      • Anonyymi

        Sekö sinulle on palstareaalissa elävä raukka tärkein painaa naisena esiintyvän miehen kaaliin, ettei kukaan kaipaa josain kämäisellä palstalla? Kaikesta se sinäkin olet psykoottisen kateellinen, se in sinun pää mikä näitä visioita kehittää


    • Anonyymi

      Ei ole lapsellista olla avoin ja esitellä ostoksiaan tai jutella höpöjä. Kaikki tekee niin parisuhteessa tai ainakin pitäisi tehdä.
      Mutta sinun kirjoittelusi tänne on lapsellista. En tajua mitä haet näillä.

      • Anonyymi

        En minäkään tajua miten kuvittelet pönkittäväsi olematonta itsetuntoasi analysoimalla naisena esiintyvää trollimiestä. Ketä oikein kuvittelet huijaavasi?


    • Anonyymi

      Köykänen stoori, susi. Ainoo mitä kuvaat näissä rupattelu/ märehdintämasennus/ alemmuuskompleksi / alistamisfetissi ketjuissas osuvasti, on sun harhaset kompensaatioon ja vallan uusjakoon pyrkivät haavekuvitelmas ittes ja muiden ihmisten välisistä suhteista, jotka tosielämässä koet epätyydyttävinä.

      Mahtaa ottaa koville, ku löytyy jo liuta jengii, joka näkee näitten läpi.

      Narsistinen mieli ei helpolla sisäistä realiteetteja. Se kato muuten särkyis. Mut jos yhtä sinnikkäästä jatkat terapiaa kuin täällä tarinointia, nii kyllä se päivä paistaa joskus sinne sinunkin pään sisään. Ihmisen mielen tiedetään nykyään olevan sikäli muovautuvaista, että tiedetään isompienkin säröjen voivan aikaa myöten tasoittua. Jopa persoonaan liittyvien.

      Jumalattomastihan se vie aikaa ja vaatii työtä sinulta ja ympärillä olevilta ihmisiltä, eikä tulosodotukset ole korkealla. Mutta eteenpäin ne vie yksittäisetkin askeleet. Et aidosti olis syytä iloita niistä ihmisistä, jotka sua jaksaa irl kuunnella ja peilata.

      • Anonyymi

        Hieno kommentti.
        Sivusta,sivulliselta naiselta.


    • Anonyymi

      Toivottavasti olet nyt tyytyväinen.
      Tässä taiskin sit olla se viimeinen naula arkkuun. ⚰
      Ei mulla muuta, täytyy mennä kun kuuluu jotain omituista rapistelua tai sellasta.

    • Anonyymi

      No kiva kuulla olenhan mä mukava tyyppi mut joka kerta sä alat minulle raivoomaan vpisitko käydä lääkärissä ja saada rauhottavia tää elämä alkaa käydä vähiin

    • Anonyymi

      Älykkyyden arviointi on vaikeaa. Arvioin yhden tyypin paljon älykkäämmäksi kuin olikaan. Tapaamispaikka harhautti. Myöhemmin osoittautui ettei olekaan niin älykäs.

      Feikkialoitushan tämä on mutta silti.

      • Anonyymi

        Nainen on vain vielä vähän nuori. Se on jo annettu anteeksi hänelle.
        Julmasti hänet ajetaan palstalta pois leikkimästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on vain vielä vähän nuori. Se on jo annettu anteeksi hänelle.
        Julmasti hänet ajetaan palstalta pois leikkimästä.

        sille ei kukaan anna anteeksi ja se on sille oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sille ei kukaan anna anteeksi ja se on sille oikein.

        Kyllä annetaan. Poikaystävän syliin hänet ajetaan. Herttainen flikka on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sille ei kukaan anna anteeksi ja se on sille oikein.

        Kuka ei anna anteeksi ja mitä? Sinä siis heittäydyt täpöllä anonyymipalstalla höpöjävän äijän keskenkasvuisuus juttuihin? Ja nnuviteket näiden hutujen kuvaavan pakkomielteen kohdettasi niinkö? Morjens😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ei anna anteeksi ja mitä? Sinä siis heittäydyt täpöllä anonyymipalstalla höpöjävän äijän keskenkasvuisuus juttuihin? Ja nnuviteket näiden hutujen kuvaavan pakkomielteen kohdettasi niinkö? Morjens😆😆😆

        Höpöäijä tai höpönainen ei väliä, kukin valitsee mieltymyksensä mukaan 🥳🥳🥳🥳 huolenpitoa vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä annetaan. Poikaystävän syliin hänet ajetaan. Herttainen flikka on.

        Ei oo täys mätäpaise on ollut aina ja kaikkihan sen tietää. Nääs kun se vaan on tosiasia ,tosiasiasta ei voi valittaa. Se on tuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo täys mätäpaise on ollut aina ja kaikkihan sen tietää. Nääs kun se vaan on tosiasia ,tosiasiasta ei voi valittaa. Se on tuomio.

        Sinäkö oikein täällä keskustelupalstalla käräjöit luonnollisia henkilöitä vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä annetaan. Poikaystävän syliin hänet ajetaan. Herttainen flikka on.

        Mitä himputtia selität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo täys mätäpaise on ollut aina ja kaikkihan sen tietää. Nääs kun se vaan on tosiasia ,tosiasiasta ei voi valittaa. Se on tuomio.

        Poikaystävä lohduttaa kyllä. Ei hätää kukaan ei ole kiukus 🥳🥳🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo täys mätäpaise on ollut aina ja kaikkihan sen tietää. Nääs kun se vaan on tosiasia ,tosiasiasta ei voi valittaa. Se on tuomio.

        Mitä se nainen johon yrität ohjata keskustelua on sulle koskaan tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöäijä tai höpönainen ei väliä, kukin valitsee mieltymyksensä mukaan 🥳🥳🥳🥳 huolenpitoa vaan

        Voisit naisena esiintyvä kekkeruusi leikkiä vaikka nukeilla, kiva kun sait pari narskua mukaan moniulotteiseen keskusteluun


      • Anonyymi

        Ihanaaaaa 🥳🥳🥳 Olen juuri sellainen kun kuvailit. Huolenpitoa vaan 🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on vain vielä vähän nuori. Se on jo annettu anteeksi hänelle.
        Julmasti hänet ajetaan palstalta pois leikkimästä.

        Ei ole nuori enää, keski-ikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nuori enää, keski-ikäinen.

        Oli liian kova kirjoittamaan esteettömästi tai oli. Nyt alkaa jo olla rauhoittunut. Kurkkii tänne vielä mutta tajuaa jo että ei se mies hänestä ollut kiinnostunut. On myös ahdistunut koska kuvittelee että joku suuttunut hänelle ja alkuun kuvitteli että mies kirjoittaa hänelle tänne ihastuksissaan. Voi voi ja taputus olkapäälle.
        Väittää tietysti että mies omii täältä kaiken, mutta totuus ei ole ihan näin.
        Myötähäpeä on naista kohtaan ainoa tunne mitä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli liian kova kirjoittamaan esteettömästi tai oli. Nyt alkaa jo olla rauhoittunut. Kurkkii tänne vielä mutta tajuaa jo että ei se mies hänestä ollut kiinnostunut. On myös ahdistunut koska kuvittelee että joku suuttunut hänelle ja alkuun kuvitteli että mies kirjoittaa hänelle tänne ihastuksissaan. Voi voi ja taputus olkapäälle.
        Väittää tietysti että mies omii täältä kaiken, mutta totuus ei ole ihan näin.
        Myötähäpeä on naista kohtaan ainoa tunne mitä on olemassa.

        Kova tämäkin oli kirjoittamaan aikoinaan, muttei siinä ihastumisella ollut osaa eikä arpaa. Nykyään lukee enemmän kuin kirjoittaa, mikä onkin ihan hyvä valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli liian kova kirjoittamaan esteettömästi tai oli. Nyt alkaa jo olla rauhoittunut. Kurkkii tänne vielä mutta tajuaa jo että ei se mies hänestä ollut kiinnostunut. On myös ahdistunut koska kuvittelee että joku suuttunut hänelle ja alkuun kuvitteli että mies kirjoittaa hänelle tänne ihastuksissaan. Voi voi ja taputus olkapäälle.
        Väittää tietysti että mies omii täältä kaiken, mutta totuus ei ole ihan näin.
        Myötähäpeä on naista kohtaan ainoa tunne mitä on olemassa.

        Voi voi kuinka väärässä sä voitkaan olla!
        Totuudesta asiasta sulle ei ole hajuakaan.
        Tiedäthän kultaseni sen?
        😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova tämäkin oli kirjoittamaan aikoinaan, muttei siinä ihastumisella ollut osaa eikä arpaa. Nykyään lukee enemmän kuin kirjoittaa, mikä onkin ihan hyvä valinta.

        Aivan ei ollut osaa eikä arpaa ihastumisella kirjoitteluun "liiankin avoimesti".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kuinka väärässä sä voitkaan olla!
        Totuudesta asiasta sulle ei ole hajuakaan.
        Tiedäthän kultaseni sen?
        😙

        Voi nuori nainen, viekas nainen.omasta mielestään viekas. 🥳🥳🥳🥳🥳 Huolenpitoa vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nuori nainen, viekas nainen.omasta mielestään viekas. 🥳🥳🥳🥳🥳 Huolenpitoa vaan

        Sulla alkaa naisena esiintyvä mies käydä nämä hokemat vähän hysteeriksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ei ollut osaa eikä arpaa ihastumisella kirjoitteluun "liiankin avoimesti".

        Sunko mielestä nämä miehen raapustelut itsensä kanssa on jotenkin todella henkilöön eli esim sinuun viittaavia vai mitä jauhat? Et taida olla tekstin sisällön perusteella kovin tässä maailmassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli liian kova kirjoittamaan esteettömästi tai oli. Nyt alkaa jo olla rauhoittunut. Kurkkii tänne vielä mutta tajuaa jo että ei se mies hänestä ollut kiinnostunut. On myös ahdistunut koska kuvittelee että joku suuttunut hänelle ja alkuun kuvitteli että mies kirjoittaa hänelle tänne ihastuksissaan. Voi voi ja taputus olkapäälle.
        Väittää tietysti että mies omii täältä kaiken, mutta totuus ei ole ihan näin.
        Myötähäpeä on naista kohtaan ainoa tunne mitä on olemassa.

        Vähän hätääntyneen tai sanotaanko ehkä vaikka teennäisen oloinen tämä prognoosi, mitä pupellat -taidat olla miesaloittaja itse asialla koijaamassa sinua tyhmempää väkeä, joilla ei ole muuta elämää kuin hankkia trollipalstalta tarinaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nuori enää, keski-ikäinen.

        Kouta jo mustamaalaaja ymmärtää, että teet trollaava miestä, eli aloittajaa tukemalla itsestäsi täyden pellen🦄n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit naisena esiintyvä kekkeruusi leikkiä vaikka nukeilla, kiva kun sait pari narskua mukaan moniulotteiseen keskusteluun

        Esim tämä joka puhua pulputtaa jostain pakkomielteen kohteestaan kuin tämä ei olisi paikalla ollen kuitenkin paikalla hänen päänsä muksan siis huhuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se nainen johon yrität ohjata keskustelua on sulle koskaan tehnyt?

        Aiheuttanut välillistä peeniskateutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunko mielestä nämä miehen raapustelut itsensä kanssa on jotenkin todella henkilöön eli esim sinuun viittaavia vai mitä jauhat? Et taida olla tekstin sisällön perusteella kovin tässä maailmassa

        Voi kyllä se maailma sinullekin vielä aukeaa. 🥳🥳🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan ei ollut osaa eikä arpaa ihastumisella kirjoitteluun "liiankin avoimesti".

        Vai omitko kenties jonkun toisen kirjoituksia. Siitä tässä koko keississä kysymys. Et ymmärrä edes miten paljon se mies häpeää sinua. Naisen nuori ikä tietysti annetaan anteeksi. Operaatio "ohjaus poikaystävän syliin takaisin" jyllää kovalla vauhdilla 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai omitko kenties jonkun toisen kirjoituksia. Siitä tässä koko keississä kysymys. Et ymmärrä edes miten paljon se mies häpeää sinua. Naisen nuori ikä tietysti annetaan anteeksi. Operaatio "ohjaus poikaystävän syliin takaisin" jyllää kovalla vauhdilla 😘

        Ai ,parjasiko sama henkilö keski-ikäisiä? Taitaa olla niin ,että jopa yhdellä keski-ikäisiellä on on kovempi kunto kun hänellä tai vaikkapa poikaystävällä yhteensä. Poikaystävälle taitaa vielä miesten saappaat olla liian isot,mutta onneksi on aina kasvun varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai omitko kenties jonkun toisen kirjoituksia. Siitä tässä koko keississä kysymys. Et ymmärrä edes miten paljon se mies häpeää sinua. Naisen nuori ikä tietysti annetaan anteeksi. Operaatio "ohjaus poikaystävän syliin takaisin" jyllää kovalla vauhdilla 😘

        On sinulla mies taas levottomat jutut päöidin itsesi kanssa käymässä dialogissa, mitäköhän tulevat linnakaverisi tykkää mentaliteetistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla mies taas levottomat jutut päöidin itsesi kanssa käymässä dialogissa, mitäköhän tulevat linnakaverisi tykkää mentaliteetistasi?

        Voi kun söpösti sanottu 🥳🥳🥳 huolenpitoa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun söpösti sanottu 🥳🥳🥳 huolenpitoa vaan.

        Toivottavasti ei tule turpasaunatonta päivää


      • Anonyymi

        Kirjastossa tai kulttuuririennoissako tapasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nuori nainen, viekas nainen.omasta mielestään viekas. 🥳🥳🥳🥳🥳 Huolenpitoa vaan

        Voi en mä ole niin kovin nuori..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjastossa tai kulttuuririennoissako tapasitte?

        Mikään prööt ei tunnu päässeille piisaavan, säälittävän epätoivoinen tämä tunnelma miehen hönön alotuksen ja yksinpuhelun ympärillä- täytyy olla pienestä elämä nääs kiinni ja aina yksi ”ilkee” tulee ja lyö vyön alle kovemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään prööt ei tunnu päässeille piisaavan, säälittävän epätoivoinen tämä tunnelma miehen hönön alotuksen ja yksinpuhelun ympärillä- täytyy olla pienestä elämä nääs kiinni ja aina yksi ”ilkee” tulee ja lyö vyön alle kovemmin

        Uberpits


    • Anonyymi

      Niin olet mies.

    • Anonyymi

      Kylläpä läpinäkyvästi sätit mies itseäsi naista esittäen kun joku nainen ei selvästi tajunnut paremman, eli sinun päälle😆

    • Ei se haittaa ollenkaan, en edes odottaisi sinulta mitään muuta. Se riittää kun olet kaunis ja upea nainen, miksi vaatisin mitään enempää. Se on hyvä että innostut yksinkertaisista asioista, se antaa sinusta pirteän vaikutelman. Ei sinun tarvitse olla mitään enempää kuin mitä nyt olet, tärkeintä on että olet aito.

      • Anonyymi

        Tui tui aloittajamies pirteä riittäisi sinulle, tilaat asioita kuin linnaruuna


    • Anonyymi

      Niin oletkin. Tosi toope.

      • Anonyymi

        Sinä olet vielä hönömpi yksäri kuin tuo mies alennut ihan mihin tahansa elämänkoulumaalituksesi kanssa, hyppää alas vaan jo


    • Anonyymi

      Voi teijän kanssa ja taas. Kun ette millään malta olla tunnustamatta kaikkea.. Ai että. ...Kermakaikkiaan.
      Kun on...
      Elänyt, ja nähnyt todellisuuksia erottaakseen.
      Niin näihinkin voisi todeta. Että onneksi huumorintajuntani alkaa siellä, missä muilla usein se kihinä...
      Siihen muuten löytyy apu.
      Ei tarvitse miettiä. Nielaiseeko todellisuuteen pillerin sinisen, vaiko punaisen...näyttäisi olevan tarpeen teille se perinteisin...eli tuttavallisesti pyrvin.

      .

    • Anonyymi

      Huomasin sen heti mies.

      • Anonyymi

        Mies joka kirjoittaa tällaista skeidaa naisena esiintyen on varmasti aika itsetuhon partaalla, kuten yksäri, joka ei pääse tästäkään provosta yli


    • Anonyymi

      No höh, kaikki me ollaan vaan ihmisiä.
      Hänkin käy kakkalla ja pieree ja hänellä on omituisia tapoja kun on yksin.

      Häntä voi rakastaa, vaikka ei tuntisi tai saisi vsstarakkautta tai vaikka tietäisi virheet.

      • Anonyymi

        Juuh, näi on.

        Kaikki käy kakkalla, pieree ja oksutki pullauttaa ku maha riittävästi möyrii. Joku huonoista mahahapoista kärsivä röyhyttelee. Moni kaivaa korvaa, nenää, napaaki. Joku istuu pöydällä, joku lattialla ja joku seisoo päällään. Joku puunaa fanaattisesti nurkkiaan aamusta iltaan, toinen ei koske rättiin koskaan.

        Kaikkee kummallista touhuu me ihmiset tehdäänki. Jo syntyessä matkataan sellasen märän tunnelin läpi, eikä kenellekään tulis mieleenkään siitä jälkikäteen valitella tai pahastua. Päinvastoin, oma äiti on pitkään meille kaikille se rakkain ihminen maan päällä.

        Vähän vanhempana löytyy sit vertainen rakas, jolla on ties mitä kummallisia ja niin hemmetin mielenkiintosia tapoja ja ominaisuuksia, jotka lähestulkoon vetää vertoja mun omille kummallisuuksille 🥰


    • Anonyymi

      Vilpittömyys ja hyvyys ovat tärkeimpiä. Ei höpöttäminen ole vaarallista, jos ei muita hauku. (sivusta)

    • Anonyymi

      Paitsi hallitusta tietty, heh

      • Anonyymi

        Miten seki ny miehen provoon liittyy, olisit varmaan mielenkiintoinen paikallispoliitikko kuten se lempäälämpersu


    • Anonyymi

      Saat olla yksinkertainen ja puhua tyhmiä, minua kiinnostaa vaan se herkku mitä on hameen alla. Voin esittää että juttusi kiinnostavat, päästäkseni tavoitteeseeni.

      • Anonyymi

        Sinun hameen alle ei kukaan halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun hameen alle ei kukaan halua.

        Eikö sinun tunikan alle varsinkaan näin alatyylisillä puheilla ällö läskip*llu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun hameen alle ei kukaan halua.

        Miksi leikit, että mies on nainen onko niin huono itsetunto alas vajonnut yksäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun hameen alle ei kukaan halua.

        Olet sekä ruma, tyhmä että ilkeä nainen sinussa ei ole mitään hyvää


      • Anonyymi

        Sinun esitys on jo nähty. Surkuhupasaa huomionhakusuutta vailla sisältöö. Ei tulla tokaan näytökseen. Älä suotta lähetä kutsui


    • Anonyymi

      Tykkään vähän yksinkertaisista naisista. Minusta yksinkertaisuus on tosi söpö piirre. Nätti ja vähän tyhmä on paras yhdistelmä.

      • Anonyymi

        Joo, on tullu mies ja aloittaja selväksi, että naisen älykkyys olisi sinulle kriisin paikka ja haluat päteä ja tuntea itsesi paremmaksi, periaatteess ihan perusjuntti siis, mutta ekstrakiertoksilla ns. Ei jatkoon missään muodossa siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on tullu mies ja aloittaja selväksi, että naisen älykkyys olisi sinulle kriisin paikka ja haluat päteä ja tuntea itsesi paremmaksi, periaatteess ihan perusjuntti siis, mutta ekstrakiertoksilla ns. Ei jatkoon missään muodossa siis

        Tuollainen tuittuilukin on ihan söpöä. Kunhan et tee sitä aina.


    • Anonyymi

      Miten tämä "Ikävä" hyökkää aina silmille? Voisiko tämä tyyppi kirjoittaa ihan omaan, yhteen ketjuun juttunsa, mieluiten niin, etteivät pakosti näkyisi? Yhtä, samaa vuosikaudet.
      Surullistahan toki, jollei elämässä ole muuta.

      • Anonyymi

        Hienosti jaksat yrittää vetää keskustelua mukamas teennäisen harmonisesti kirjoitellen ja aloittaa trollimiehen hönön tekstin spinnaamisen alusta. Surullista KUN sun elämässä ei muuta ole😉


      • Anonyymi

        Enää ei yhtään ketjuu löydy mitä tää mt-trolli ei vääristyneillä ajatuksillaan täyttäis. Muu maailma on muuttunut ympärillä jo moneen kertaan mut tää heppu ei millään näytä pääsevän jumeistansa eteenpäin.

        Vaikea löytää kunnollista keskustelua täältä enää


    • Anonyymi

      Yyllä se alkaa ylpeyskin yhyyn lisäksi. Pikkumyy peellä ja Nyyh ennällä.

      • Anonyymi

        En ymmärrä niin mitään mitä yrität nenäkkäästi ja läpinäkyvän katkerasti laukoa miehen aloitukseen, jotenkin tulee tunne että tuolla iällä odottaisi jo arvokkaampaa käytöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä niin mitään mitä yrität nenäkkäästi ja läpinäkyvän katkerasti laukoa miehen aloitukseen, jotenkin tulee tunne että tuolla iällä odottaisi jo arvokkaampaa käytöstä

        Boomer leikkimässä teinipojan leikkiä nääs


      • Anonyymi

        YYY PEEE N


    • Anonyymi

      Niin kyllä huomasin miten yksinkertainen olet, etpä pitkälle pötki tuolla yksinkertaisuudellasi.

      • Anonyymi

        Olet miespuolinen aloittaja liian yksinkertainen jopa virittelemään tätä noloa aloitustasi uudelleen, joko tuli tenkkapoo miten edetä? Älä huoli, eiköhän joku pikkusirkka käy nimittämässä jotain yhtä surkuhupaisaa puolestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet miespuolinen aloittaja liian yksinkertainen jopa virittelemään tätä noloa aloitustasi uudelleen, joko tuli tenkkapoo miten edetä? Älä huoli, eiköhän joku pikkusirkka käy nimittämässä jotain yhtä surkuhupaisaa puolestasi

        Kimittämässä*


    • Anonyymi

      Kunhan et sorru kristalliterapiaan ja muihin new age, enkeleihin. Niistä olen saanut jo enemmän kuin osani.

      • Anonyymi

        Suosittelenkin okkultismia.


      • Anonyymi

        Vieläkö sinä vajaaälyinen mies yrität päästä tämän kuvitteellisen naisen yläpuolelle jota esität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sinä vajaaälyinen mies yrität päästä tämän kuvitteellisen naisen yläpuolelle jota esität?

        Onko muuten olemassa aloitusta mihin et kommentoi? Kuka muuten se mies on? Mikä hänen nimi? Sama mies on jokaisen aloituksen takana? On vain sinä ja se mies jotka leikkivät kissaa ja hiirtä palstalla ja muut seuraavat vierestä tätä teidän jännittävää kamppailua.


    • Anonyymi

      Olen kyllä enemmän lämminverinen kuin kylmä koska jos olet koriksessa kylmä kaikki menee päin mitä ja heitot ei uppoo (cold 🥶🥶)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe