Oi nyt tekee mieli!

Anonyymi-ap

Haluasko kukaan ihana nainen tyydyttää ja tulla yhdessä?

50

1138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä 31v nainen, joka haluis tyydyttää kanssasi. :-) Tuleminen yhdessä ois huippuu!!!

      • Anonyymi

        Joo aivan huippua kyllä taas rupesikin mielikuvitus lentämään kun mietin kuinka voitais yhdessä nautiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo aivan huippua kyllä taas rupesikin mielikuvitus lentämään kun mietin kuinka voitais yhdessä nautiskella.

        Sitten vaan toteutetaan unelma! Miten suhun saa yhteyden? T. 31v nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan toteutetaan unelma! Miten suhun saa yhteyden? T. 31v nainen.

        En tiedä hänestä mutta mä voin tyydyttää sun kanssa yhdessä vaikka täälläkin livenähän se tietysti olis sitten vielä hienompi kokemus varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan toteutetaan unelma! Miten suhun saa yhteyden? T. 31v nainen.

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Hähähähä mitäs spede olet hähähä


    • Anonyymi

      Tahtooko kukaan nyt? Täällä olisi nainen valmiina...

    • Anonyymi

      Otan jo lelua valmiiksi.

    • Anonyymi

      Nyt aloitan.

    • Anonyymi

      Ah, tuntuupa hyvältä...

    • Anonyymi

      Painan klitorista vibralla...

    • Anonyymi

      Sykähdin, kiihotun...

    • Anonyymi

      Mies kurkkii salaa.

      • Anonyymi

        Ja runkkaa salaa...😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja runkkaa salaa...😋

        Sitä

        Mutta eikös näistä ollut puhuttu, että tyttöjen jutut jätetään tyttöjen jutuiksi ja niitä ei seurailla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä

        Mutta eikös näistä ollut puhuttu, että tyttöjen jutut jätetään tyttöjen jutuiksi ja niitä ei seurailla..

        Siltikin olet kalu pystyssä eteisen puolella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin olet kalu pystyssä eteisen puolella...

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Okei, siirryn pois näköetäisyydeltä ja laitan luurit korville.

        Tiedän, että kiinnostavaa tapahtuu, mutta en seuraa.


    • Anonyymi

      Lisään poweria leluuni...

    • Anonyymi

      Nostelen lantiota...

    • Anonyymi

      Tulen pian...pakko.

    • Anonyymi

      Aaaahhhh....

    • Anonyymi

      Se oli siinä..

      • Anonyymi

        Harmi että oon vähän myöhässä nyt meinaan kalu kovettui ja kaipaisi tyydytystä ja laukeamista.


      • Anonyymi

        Pn pakko hieman hivellä kovan kalun vartra ja hieroa terskaa. Voi kuinka se kaipaisi sun kosketusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pn pakko hieman hivellä kovan kalun vartra ja hieroa terskaa. Voi kuinka se kaipaisi sun kosketusta.

        Kosketitko itse, niin että sait laueta nautinnolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosketitko itse, niin että sait laueta nautinnolla?

        En vielä jäin odottamaan isompaa nautintoa kun aikataulut jonkun kanssa kohtaisi.


    • Anonyymi

      Täällä kiimainen nainen! nyt tuntuu siltä että haluttais ja pimppiä kihelmöi….. tänäiltana varmaan olen täällä masturboimassa, saa liittyä seuraan.

      • Anonyymi

        On kanssa kiimainen olo ja kalu heti noin ihanasta ajatuksesta rupeaa kovenemaan ja halut herää. Jos oot täällä niin mielellään sun seuraasi liityn nauttimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kanssa kiimainen olo ja kalu heti noin ihanasta ajatuksesta rupeaa kovenemaan ja halut herää. Jos oot täällä niin mielellään sun seuraasi liityn nauttimaan.

        Mukava kuulla…😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla…😌

        Kiva että kuulostaa mukavalta. Ajatus yhteisestä nautinnosta saa tosiaan kalun kovenemaan ja täytyy sitä vähän helliä. Puristaa hellästi kovenevaa vartta ja vetää hitaasti esinahkaa taakse turpoavan terskan päältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että kuulostaa mukavalta. Ajatus yhteisestä nautinnosta saa tosiaan kalun kovenemaan ja täytyy sitä vähän helliä. Puristaa hellästi kovenevaa vartta ja vetää hitaasti esinahkaa taakse turpoavan terskan päältä.

        Pillu kastuu ajatuksesta… tykkäisin katsoa kun hyväilet sitä ja haluaisin kokeilla sitä ja ehkä vähän maistaakin…😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu kastuu ajatuksesta… tykkäisin katsoa kun hyväilet sitä ja haluaisin kokeilla sitä ja ehkä vähän maistaakin…😋

        Kuulostaa ihanalta kuin myös sun kastuva pillusi. Mä kyllä hyväilisin itteeni sulle ja saisit koskea mun kovaan kiima tippoja valuttavaan kaluun ja maistaa sitä. Mä voisin myös hyväillä sun märkää pillua liuttaa sormeani pitkin sun kosteaa vakoa ja etsiä sun klitoriksen ja hieroa sitä pitkin liukkain vedoin ja sitten voisin sormin levittää sun häpyhuulia ja nuolla pitkin hirain vedoin dun valoa ja klitorista sekä pyörittää kieltäni kovenevan klitoriksen ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta kuin myös sun kastuva pillusi. Mä kyllä hyväilisin itteeni sulle ja saisit koskea mun kovaan kiima tippoja valuttavaan kaluun ja maistaa sitä. Mä voisin myös hyväillä sun märkää pillua liuttaa sormeani pitkin sun kosteaa vakoa ja etsiä sun klitoriksen ja hieroa sitä pitkin liukkain vedoin ja sitten voisin sormin levittää sun häpyhuulia ja nuolla pitkin hirain vedoin dun valoa ja klitorista sekä pyörittää kieltäni kovenevan klitoriksen ympärillä.

        Nami🤤 sun sormet mun pillussa kuulostaa ihanalta. Kun koskettelet ylhäältä alas, edestakaisin. Joka kerta, kun osut klitorikseeni, voihkaisen nautinnosta ja välillä kiljahdan kiimaisena, kun tuntuu niin hyvältä. Ja tuo nuoleminen… aaaahhh… nyt kiihotun niin että pian on sormet pillussa, se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nami🤤 sun sormet mun pillussa kuulostaa ihanalta. Kun koskettelet ylhäältä alas, edestakaisin. Joka kerta, kun osut klitorikseeni, voihkaisen nautinnosta ja välillä kiljahdan kiimaisena, kun tuntuu niin hyvältä. Ja tuo nuoleminen… aaaahhh… nyt kiihotun niin että pian on sormet pillussa, se on varmaa.

        On kyllä kanssa niin kiihottunut olo että on jo pakko vähän hyväillä itseä ja vedellä esinahkaa edestakas liukkaan tummanpunaisen terskan yli. Mmm...se tuntuu hyvälle. On kiihottavaa ajatella kuinka sä koskettelet ja tyydytät ittees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nami🤤 sun sormet mun pillussa kuulostaa ihanalta. Kun koskettelet ylhäältä alas, edestakaisin. Joka kerta, kun osut klitorikseeni, voihkaisen nautinnosta ja välillä kiljahdan kiimaisena, kun tuntuu niin hyvältä. Ja tuo nuoleminen… aaaahhh… nyt kiihotun niin että pian on sormet pillussa, se on varmaa.

        Mun kova kaluni kaipaisi sun lämintä tiukkas ja liukasta pillua. Ensin liikuttaisin terskasni sun vakoa ylös alas ja ja hieroisin terskalla ja kovan kalun varrella sun klitorista. Oi kun se tuntuis hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä kanssa niin kiihottunut olo että on jo pakko vähän hyväillä itseä ja vedellä esinahkaa edestakas liukkaan tummanpunaisen terskan yli. Mmm...se tuntuu hyvälle. On kiihottavaa ajatella kuinka sä koskettelet ja tyydytät ittees.

        Hivelen hellästi häpyhuuliani ja raotan niitä… vako on kostea ja hamuilen etusormella klitoristani. Huokaisen, kosketus sinne tuntui ihanalta. Tuntuu, että pillu alkaa ihan valua kiimanesteestä, kun mietin sun uljaana seisovaa kalua ja herkullista terskaa… saisinpa sen sisälleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hivelen hellästi häpyhuuliani ja raotan niitä… vako on kostea ja hamuilen etusormella klitoristani. Huokaisen, kosketus sinne tuntui ihanalta. Tuntuu, että pillu alkaa ihan valua kiimanesteestä, kun mietin sun uljaana seisovaa kalua ja herkullista terskaa… saisinpa sen sisälleni.

        Mun kaluni on niin kovana. Ja tunttuu hyvältä vedellä pitkiä vetoja ajatellen sua tyydyttämässä kiimasta liukasta pilluas. Mä työntäisin ensin vaan ihan hitaasti terskani sun pillun aukolle ja sitä siinä pyörittelisin samalla kun hieroisin sun klitorista. Sitten pikku hiljaa työntyisin syvemmälle ihan pohjaan asti ja rupeaisin työntelemään hitaasti nopeuttaen tahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaluni on niin kovana. Ja tunttuu hyvältä vedellä pitkiä vetoja ajatellen sua tyydyttämässä kiimasta liukasta pilluas. Mä työntäisin ensin vaan ihan hitaasti terskani sun pillun aukolle ja sitä siinä pyörittelisin samalla kun hieroisin sun klitorista. Sitten pikku hiljaa työntyisin syvemmälle ihan pohjaan asti ja rupeaisin työntelemään hitaasti nopeuttaen tahtia.

        Aiihhh… nyt kiima vaan voimistuu ja oon todella kiihottunut. Kasvoilla heleä punoitus ja huohotan niin, että mun täytyy välillä tasata hengitystäni. Ohjaisin kädellä sun terskan mun klitorikselle, että pyöritä ja hiero siinä hetki… lähes vikisen kiimasta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiihhh… nyt kiima vaan voimistuu ja oon todella kiihottunut. Kasvoilla heleä punoitus ja huohotan niin, että mun täytyy välillä tasata hengitystäni. Ohjaisin kädellä sun terskan mun klitorikselle, että pyöritä ja hiero siinä hetki… lähes vikisen kiimasta nyt.

        Mun kalu on räjähtämispisteessä ja valuttaa kiima nestettä. Mmmmh...tuntuu niin hyvälle. On pakko kiihdyttää vähän tahtia. Mä pyörittäisin mun terskasni sun klitoriksella ja työntelisin niin että kovan kalun varsi hieroo pitkin vedoin sun klitorista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kalu on räjähtämispisteessä ja valuttaa kiima nestettä. Mmmmh...tuntuu niin hyvälle. On pakko kiihdyttää vähän tahtia. Mä pyörittäisin mun terskasni sun klitoriksella ja työntelisin niin että kovan kalun varsi hieroo pitkin vedoin sun klitorista.

        Aahhh… mmmhhh… AAAAHHHH❤️‍🔥 laukesin kunnolla voimakkaaseen orgasmiin. Tämän jälkeen jään joksikin aikaa huohottamaan voipuneen, samalla halien sua ja suukotellen kaulaasi. Nyt olen niin rentoutunut ja pillu on litimärkä, että seuraavaksi pääsisit työntymään sisääni…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aahhh… mmmhhh… AAAAHHHH❤️‍🔥 laukesin kunnolla voimakkaaseen orgasmiin. Tämän jälkeen jään joksikin aikaa huohottamaan voipuneen, samalla halien sua ja suukotellen kaulaasi. Nyt olen niin rentoutunut ja pillu on litimärkä, että seuraavaksi pääsisit työntymään sisääni…

        Hmmm. Olisi mielenkiintoista päästä tutkimaan märkää vakoasi.. t:sattumalta eksyin tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Olisi mielenkiintoista päästä tutkimaan märkää vakoasi.. t:sattumalta eksyin tänne

        Tämä keskustelu mielikuvineen kiihottaa mua paljon… olen siis tuo nainen tuossa joka kirjoitti… aina vaan tulee tähän palattua ja haaveiltua tuollaisesta yhteisestä nautinnosta… ah että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä keskustelu mielikuvineen kiihottaa mua paljon… olen siis tuo nainen tuossa joka kirjoitti… aina vaan tulee tähän palattua ja haaveiltua tuollaisesta yhteisestä nautinnosta… ah että.

        Tule tuonne ja nautitaan yhdessä kameran välityksellä. https://whereby.com/paljastajat


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee taas mieli.

        Oh taidan ottaa vibraattorin kaapista…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh taidan ottaa vibraattorin kaapista…

        Nyt kyllä tekee mieli tosiaan ja olisi mukavaa nauttia täällä taas yhdessä tyydyttäen ihanan naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä tekee mieli tosiaan ja olisi mukavaa nauttia täällä taas yhdessä tyydyttäen ihanan naisen kanssa.

        Mua haluttaa, pillussa tuntuu kiihottumisen tunne…


    • Anonyymi

      Tyydytin ja tulin.

    • Anonyymi

      Uu­­­s­i s­­ek­si­­teatteri ava­­­utuu Su­ome­­en! Kutsu­­mme kai­­­kki­­. Il­­­moit­­tau­­­tum­­­ine­n ry­­­hmäämm­­­e tä­­­äl­­lä 👉 http://ameliachau.com/H/M4g2W9

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe