Olisitko sitten valmis pettämään

Anonyymi-ap

Kumppaniasi jotta pääset tiedät kyllä mitä tekemään? Onko suhteesi niin ankea? Ymmärrän jos on..

140

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin on kun lapsia lykkii sinne tänne maailmaan?

      • Anonyymi

        No kyllä joskus ihan kaikissa tilanteissa olevat ovat valmiita pettämään. Mielenkiintoinen ilmiö.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­y­­m­­­f­­o­m­­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No niin lapsonen. nukkumaan pitäisi jo mennä

      • Anonyymi

        Vastahan heräsin... 🤗


    • Anonyymi

      En ole suhteessa. Jos olisin huonossa suhteessa ja rakastuisin toiseen niin lopettaisin suhteen. Jos olisin hyvässä suhteessa niin en rakastuisi toiseen.

      • Anonyymi

        Miksi elät konditionaalissa?


      • Anonyymi

        Oletko varma? Eikö esimerkiksi joku pieni seikkailu kiinnosta jos on vaikka tiedossa jotain poikkeuksellista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi elät konditionaalissa?

        En elä konditionaalissa vaan vastasin aloittajan kysymykseen pettämisestä suhteessa. Miksi olet tyhjänpäiväinen vänkääjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma? Eikö esimerkiksi joku pieni seikkailu kiinnosta jos on vaikka tiedossa jotain poikkeuksellista...

        Suhde on huono, jos noin käy. Niin minä uskon. Eikä sellainen suhde ole vaivan arvoinen. Olen kerran eronnut mutta en koskaan pettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhde on huono, jos noin käy. Niin minä uskon. Eikä sellainen suhde ole vaivan arvoinen. Olen kerran eronnut mutta en koskaan pettänyt.

        Erosit kun rakastuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En elä konditionaalissa vaan vastasin aloittajan kysymykseen pettämisestä suhteessa. Miksi olet tyhjänpäiväinen vänkääjä?

        Eiks paikannimet kirjoiteta isolla? Suomen kielinen sana, muttei hajuakaan missä päin Suomea on tuollainen paikka?


    • Anonyymi

      Miestä kehen ihastunut olen haluan. En kuitenkaan vain pettää, vaan ihan tosissaan.

      • Anonyymi

        Jättäisit miehesi hänen takiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäisit miehesi hänen takiaan?

        Juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu

        Täytyy olla voimakas vetovoima sitten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu

        Joo älä petä,vaan pidä miehestäsi kiinni lujasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla voimakas vetovoima sitten..

        On omalta puoleltani ainakin 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On omalta puoleltani ainakin 🤗

        Oletko avioliitossa vai avoliitossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu

        Miksi et jätä miestäsi ilman häntä? Mihin tarvitset miestä, joka ei ole sinulle se ykkönen ja ainoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et jätä miestäsi ilman häntä? Mihin tarvitset miestä, joka ei ole sinulle se ykkönen ja ainoa?

        Ei ole noin yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko avioliitossa vai avoliitossa?

        Avo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avo

        Sittenhän se on helppo jättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et jätä miestäsi ilman häntä? Mihin tarvitset miestä, joka ei ole sinulle se ykkönen ja ainoa?

        Sillä pitää olla palvelijoita.
        Nainen ei tajua miten tuommoisia aviomiehiä muut katsoo.Minulle tulee mieleen heti mies kuka ei pysty tyydyttään vaimoaan kun vaimo katsoo muita ja toteuttaa muiden kanssa pa*ot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä pitää olla palvelijoita.
        Nainen ei tajua miten tuommoisia aviomiehiä muut katsoo.Minulle tulee mieleen heti mies kuka ei pysty tyydyttään vaimoaan kun vaimo katsoo muita ja toteuttaa muiden kanssa pa*ot.

        Jatkuu ,sama avoliitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avo

        Älä esitä.


      • Anonyymi

        Nainen ajetaan julmasti pois ja takaisin poikaystävän syliin 🥳🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et jätä miestäsi ilman häntä? Mihin tarvitset miestä, joka ei ole sinulle se ykkönen ja ainoa?

        Voidaanko puhua miehestä?? Vai videopeliä pelaavasta pojasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä pitää olla palvelijoita.
        Nainen ei tajua miten tuommoisia aviomiehiä muut katsoo.Minulle tulee mieleen heti mies kuka ei pysty tyydyttään vaimoaan kun vaimo katsoo muita ja toteuttaa muiden kanssa pa*ot.

        Onks ätmi kiva leikkii naisena, ku jätki ei muuhu riitä! Pidähän miehestäs hyvä huoli, valehtelijat joutuu helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäisit miehesi hänen takiaan?

        Sulla taitaa suupaltti käydä toisinpäin kun manaat muita ihmisiä. / Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole noin yksinkertaista.

        👍👍👍👍👍👍 Täällä tosi tyyppejä. Jos on mavullaan niin mikä ettei....😎😎😎


    • Anonyymi

      Haluutko vain kautta rantain hyväksyntää omille toiveillesi kenties? Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Mietin vaan eri tilanteita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan eri tilanteita..

        Viisaasti ajateltu....Kantti pitää palikat omissa handyissä...😎😎😎


    • Anonyymi

      Oletko myös varattu ja ihastunut varattuun? Jos tunteita on ja ne on voimakkaita kannattaa kuunnella niitä. 🙂

      • Anonyymi

        No luulen että olen ehkä jo varastanut hänet mieheltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luulen että olen ehkä jo varastanut hänet mieheltään.

        Mutta hän ei tiedä sinun tunteita häneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän ei tiedä sinun tunteita häneen?

        En osaa sanoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa..

        Onko hän kertonut sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän kertonut sinulle?

        Tavallaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan kyllä.

        Hyvää yötä ❤️❤️❤️ 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä ❤️❤️❤️ 😘

        Sinäkö se olet? 😊

        Öitä..


      • Anonyymi

        No en sano kun tämä on arkaluontoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en sano kun tämä on arkaluontoista.

        No voit sanoa jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voit sanoa jotakin?

        En keksi mitään, mistä ei tunnistaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En keksi mitään, mistä ei tunnistaisi.

        Eli et todellakaan tiedä minua, muuten kyllä keksisit. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et todellakaan tiedä minua, muuten kyllä keksisit. 🤗

        Sori, en viitsi. Sen mies voi olla täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, en viitsi. Sen mies voi olla täällä.

        Joo, no ei varmana ole 🤭 ja kukaan tunnista täällä ketään. Öitä 💙💙💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no ei varmana ole 🤭 ja kukaan tunnista täällä ketään. Öitä 💙💙💙

        No se on kertonut puolelle valtakuntaa asioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän ei tiedä sinun tunteita häneen?

        Ei ole varastanut,eikä aio niin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, en viitsi. Sen mies voi olla täällä.

        Oletko kuullut semmoisista kuin rakkaushuijareista?Niin olehhan varovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luulen että olen ehkä jo varastanut hänet mieheltään.

        Olet,olet.sivusta seuraaja tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän ei tiedä sinun tunteita häneen?

        Kyllä se tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et todellakaan tiedä minua, muuten kyllä keksisit. 🤗

        1,5 vuotta ihastusta takana??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut semmoisista kuin rakkaushuijareista?Niin olehhan varovainen.

        Mitä, kuka, häh? Kerro...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet,olet.sivusta seuraaja tietää.

        Niin olen. Tiedän. Hyvin julmaa mutta totta.


      • Anonyymi

        Muuten hyvä mutta vähän vielä pitäisi hioa tuota kalastelua tyyliä.
        Joku nuori tapaus yrittää leikkiä taas liian ovelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on kertonut puolelle valtakuntaa asioitaan.

        Pedari sepittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, en viitsi. Sen mies voi olla täällä.

        Kaks naismaista sukkahousumiestä inttää, ett kumpi olis tässä vaiheessa nainen? Hahahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta hän ei tiedä sinun tunteita häneen?

        Huomaa kun maiskuttelen jo hänelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän kertonut sinulle?

        Kyllä sen katseesta ja silmistä huomaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut semmoisista kuin rakkaushuijareista?Niin olehhan varovainen.

        Rakkaus on rajua peliä...😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1,5 vuotta ihastusta takana??

        Vähän reilu. Juu 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1,5 vuotta ihastusta takana??

        Tämän miehen siis haluan ihan tosissaan. Rakastella haluan kyllä, mutta haluan hänet muutenkin. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luulen että olen ehkä jo varastanut hänet mieheltään.

        Nauti siitä,ja mieti sitten kun olette yhdessä,että kenen kanssa hän pettää sinut?Kun tuommoissilla on aina "ruoho vihreämpää,aidan toisella puolella"
        Ehdottomasti olette ansainneet toisenne.,,😂


    • Anonyymi

      Se ei ole sinun asiasi. Minä hoidan suhteeni häneen omalla tavallani joka ei ole missään nimessä huono hänen onnekseen.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä minulle kuuluu jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä minulle kuuluu jos olet hän.

        Mikään ei kuulu kellään. Näyttelijät näyttelee yöaikaan sopimuksellisesti. Tarkoituksenaan saada eripuraa suhteisiin ja ihmisten elämiin. Entä, kun osuukin itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei kuulu kellään. Näyttelijät näyttelee yöaikaan sopimuksellisesti. Tarkoituksenaan saada eripuraa suhteisiin ja ihmisten elämiin. Entä, kun osuukin itselle.

        Kyllä tätä näytelmää on päivälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tätä näytelmää on päivälläkin.

        On kyllä, käyhän sekin työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tätä näytelmää on päivälläkin.

        😎Ei tarvitse kesäteatterista maksaa,lukee ikävä palstaa ja katsoo eduskunnan satuilutuntia,huumoria kerrakseen.


    • Anonyymi

      En pettäisi koskaan. Siksi olikin heti selvää että kun tunteet toiseen mieheen syttyivät niin huono suhde päättyi :)

    • Anonyymi

      No ei se ankea ole mut voihan sitä nyt sellaistakin tehdä tekee sen sitten suhteen ulkopuolella periaatteessa vaikka nainen tai mies on eronnut niin kumminkin sä sitä toista petät jos se toinen vielä sinusta välittää ja kaipaa mutta ette ole kumminkaan yhteydessä miettikäähän tätä

      • Anonyymi

        Outoa jos joku muukin ajattelee tällä tavalla.
        Tai en ihan pelkästään noin, must tuntuu ku pettäisin jos tekisin jotain jonkun kanssa vaikkei olla yhdessä sen kans kenestä välitän. Ja vaikka se ei välitä musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa jos joku muukin ajattelee tällä tavalla.
        Tai en ihan pelkästään noin, must tuntuu ku pettäisin jos tekisin jotain jonkun kanssa vaikkei olla yhdessä sen kans kenestä välitän. Ja vaikka se ei välitä musta.

        Tosa kohti taas jo joutus miettiin ketä pettäis sitä jota kohtaan on tunteet jota ei kuitenkaan saa vaiko itseään vaiko sitä kenenkä kanssa on vaikka itse tietää ettei voi itsestään toiselle antaa sitä mitä tämä kaipaa koska itse kuitenkin kaipaa jotain toista eikö elämä voikin olla vaikeaa jos sitä alkaa liikaa miettimään


    • Mies "pettää" ja jättää kun tyttö ei enää tyydytä riittävän hyvin. Harva mies jää pilaantuneeseen suhteeseen.

      • Anonyymi

        Niin ainahan se on naisen syy....ammatilainen hoitelee asunnosta toiseen🤑...


    • Anonyymi

      Olen pitkässä avioliittossa. Mutta häneen ihastuin, ja luulen että olisin valmis pettämään.

    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat itsellesi? Kirjoitatko peilin edessä näitä?

    • Anonyymi

      Vaikka suhde on kuollut, niin en silti petä. Se sotii minun arvomaailmaani vastaan. Minua on kahdessa suhteessa petetty ja tiedän miltä se tuntuu. En halua kenellekään sitä samaa tunnetta. Eroan ensin. Eroprosessi vaan kestää aikansa, koska minulla ei ole nyt resursseja tehdä mitään asioiden eteen. Olen jumissa ja tässä jumitan hetken.

      • "Eroprosessi vaan kestää aikansa, koska minulla ei ole nyt resursseja tehdä mitään asioiden eteen"

        Kuinka niin, "eroprosessi" maksaa taskurahoja, notaarille.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        "Eroprosessi vaan kestää aikansa, koska minulla ei ole nyt resursseja tehdä mitään asioiden eteen"

        Kuinka niin, "eroprosessi" maksaa taskurahoja, notaarille.

        Rahan lisäksi kyseessä on myös pieniä ihmisiä. Jos perhettä ei olisi, niin olisin jo mennyt. Aina ei voi olla itsekäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahan lisäksi kyseessä on myös pieniä ihmisiä. Jos perhettä ei olisi, niin olisin jo mennyt. Aina ei voi olla itsekäs.

        Vastasin vietsiin jossa kerrottiin että:

        "Vaikka suhde on kuollut, niin en silti petä. Se sotii minun arvomaailmaani vastaan. Minua on kahdessa suhteessa petetty ja tiedän miltä se tuntuu. En halua kenellekään sitä samaa tunnetta. Eroan ensin."

        Sinu vastauksessa ei ole yhtään mitään järkeä siihen vastaukseen nähden.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        "Eroprosessi vaan kestää aikansa, koska minulla ei ole nyt resursseja tehdä mitään asioiden eteen"

        Kuinka niin, "eroprosessi" maksaa taskurahoja, notaarille.

        Sivusta kysyn, että mistä ihmeestä keksit, että hän olisi tarkoittanut eroprosessin maksavan? Resurssit eivät tarkoita pelkästään rahaa.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        Vastasin vietsiin jossa kerrottiin että:

        "Vaikka suhde on kuollut, niin en silti petä. Se sotii minun arvomaailmaani vastaan. Minua on kahdessa suhteessa petetty ja tiedän miltä se tuntuu. En halua kenellekään sitä samaa tunnetta. Eroan ensin."

        Sinu vastauksessa ei ole yhtään mitään järkeä siihen vastaukseen nähden.

        Sinulla on näköjään taas ymmärrysongelmia ja päättelet asioita aivan päin honkia.. Tuossa ei ole yhtään mitään sellaista missä ei olisi järkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysyn, että mistä ihmeestä keksit, että hän olisi tarkoittanut eroprosessin maksavan? Resurssit eivät tarkoita pelkästään rahaa.

        Olen itse eronnut, siinä tarvittiin joku pieni maksu julkiselle notaarille, eikä muuta.

        Kaikella on hintansa. Siis joko jo omaa tarvittavan resurssin, tai ostaa sitä vastaavan palvelun.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        Olen itse eronnut, siinä tarvittiin joku pieni maksu julkiselle notaarille, eikä muuta.

        Kaikella on hintansa. Siis joko jo omaa tarvittavan resurssin, tai ostaa sitä vastaavan palvelun.

        Kuten totesin, niin maailmassa on muitakin resursseja kuin raha. Eikä rahalla saa kaikkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten totesin, niin maailmassa on muitakin resursseja kuin raha. Eikä rahalla saa kaikkea.

        Kuten totesin, niin kaikella on hintansa.


      • Anonyymi
        Carnalmind kirjoitti:

        Kuten totesin, niin kaikella on hintansa.

        Kaikella ei ole hintaa. On asioita, joita ei rahalla saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella ei ole hintaa. On asioita, joita ei rahalla saa.

        Riippuu keneltä ostaa, mutta kaikke saa, ei välttämättä aina sitä yksilöä minkä tahtoo mutta rahalla saa vastaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu keneltä ostaa, mutta kaikke saa, ei välttämättä aina sitä yksilöä minkä tahtoo mutta rahalla saa vastaavan.

        On asioita, joita ei voi ostaa, vaikka kuinka haluaisi.


      • Anonyymi

        Ja matkalla vankilaan......


      • Anonyymi

        Heko,heko....saamaton.


      • Anonyymi

        Sinulla on moraali kohdillaan.Hienoa!💪
        Kaikille sitä ei ole suotu,tai ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikella ei ole hintaa. On asioita, joita ei rahalla saa.

        Oletpa yksinkertainen. Tässä keskustellaan avioerotilanteesta, jossa kaikella on rahallinen arvo (hinta).


    • Anonyymi

      En ole koskaan pettänyt, enkä petä. Sen verran pitää löytyä selkärankaa ihmisestä, että päättää huonon suhteen ensin, ennen kuin ryhtyy mitään muuta havittelemaan.

    • Anonyymi

      En mä noin tyhjänpäiväsestä syystä tekisi yhtään mitään. Ylipäänsä jos parisuhteessani on kaikki kunnossa, niin en mä edes huomaa muita tarjokkaita. Asiat ovat suhteessa todella huonosti, jos alan vilkuilla muita. Siinä kohtaa on syytä jo erota, kun ei se suhde enää ole korjsttavissa.

      Kerran on tuollaisessa tilanteessa ollut, että parisuhteessa ollessani aloin huomata muiden miesten kiinnostuksen osoitukset. Rakkaus oli kuollut. Ei siinä ollut muuta tehtävissä kuin erota.

    • Anonyymi

      Tätä todellakin pohdin. En ole koskaan pettänyt. Tiedän, että mieheni on pettänyt minua. Arki toimii ja on lapset, asuntolaina ja omaisuus.
      Fyysistä suhdetta tai läheisyyttä meillä ei oikeastaan ole yhtään.
      Siksi varmaan osittain rakastuinkin.
      Haluaisin kyllä kovasti ihastustani myös fyysisesti.
      Luulen, että ihastukseni on molemminpuolista varma asiasta en kuitenkaan ole. En tiedä myöskään ihastukseni haluja tai toiveita.

      • Anonyymi

        Pettikö mies sinua naisen vai miehen kanssa? Jäikö yhteen kertaan? Ehkä se oli vain jonkinlainen kokeilu.


    • Anonyymi

      En, sellaiseen en ala ja suhteeni ei ole todellakaan niin ankea, sitä itseään saan kyllä kotonakin ihan tarpeeksi ja hyvältä tuntuu, mutta saatkohan sinä sitä kotona tarpeeksi kun haluaisit sitä kanssani? Kyllä sinun pitäisi tietää että ihan mihin tahansa en kanssasi ala, ajanhukkaa sinulta jos muuta luulet

      • Anonyymi

        Mitä haet täältä, luuletko tunnistavan jonkun?


    • Anonyymi

      Ymmärrät, tiedät kyllä.

    • Anonyymi

      Hyi mitä ajatteletkin....
      En ikinä .

    • Anonyymi

      No en tiedä. Seksiä oli viimeksi pari vuosikymmentä sitten., mutta uskollinen olen ollut . Sinä petit, en minä

      • Anonyymi

        Onko meillä ollut suhde? 🤮


    • Anonyymi

      En tarvitse suhteen ulkopuolisia tyydyttäjiä. Otan vastuun omasta tyytyväisyydestäni ja saan parasta seksiä ikinä.

    • Anonyymi

      En ole tällä hetkellä suhteessa, mutta silloin kun olen, niin keskityn vaan siihen ja häneen, annan hänelle kaiken minkä voin. En petä suhteessa ollessani.

    • Anonyymi

      Elämä nyt on sitä mitä on, en petä enkä jätä. Joko uskot ?

      • Anonyymi

        Oletko kokenut parisuhteen kun olet noin varma?


    • Anonyymi

      En pettäisi tutkapariani edes leikilläni. Faktat faktoina.

      • Anonyymi

        No miksei oikein onnaa kun näyt täällä aina ruikuttavan ja tyrkyttävän itseäsi joka paikkaan?


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole kumppania.

      • Anonyymi

        Joo,älkää tehkö samaa virhettä kuin minä.Huonossa suhteessa liian kauan aikaa.Jos ei tunnu hyvältä elämä,erotkaa.Nyt vapaa narsistisen psykopaatin elämästä,kaikki meni,mutta itsetunto/kunnioitus palasi,😃


    • Anonyymi

      se on totta minun pitäisi tehdä se mitä eron jälkeen pitäisi tehdä, harrastaa seksiä. vuodet vierii ja vaikka en haluaisi minun täytyisi se tehdä. olen päättänyt tehdä tämän ja etsin sopivaa ihmistä, en tosin täältä 😄

      • Anonyymi

        koska eräs ei siihen halua, Joulu olisi ollut aika upea tuohon, niin sitten etsin jonkun muun. et sinä voi minua varata täällä. jos et tee mitään niin löytyy joku toinen joka haluaa ja kehtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska eräs ei siihen halua, Joulu olisi ollut aika upea tuohon, niin sitten etsin jonkun muun. et sinä voi minua varata täällä. jos et tee mitään niin löytyy joku toinen joka haluaa ja kehtaa.

        Kuka on varannut ja kenet? Hiton joulu tossa sit viel myös..


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä olisin ..

    • Anonyymi

      Et taida itse ymmärtää, että aloituksesi ovat hyvin lapsellisia.

      • Anonyymi

        Niin ei se sitä ymmärräkään lapsenmielinen kun on. Lapsi on terve kun se leikkii. 🤣🤣


    • Anonyymi

      Fyysinen vetovoima on valtava..mutta henkisestä en vielä tiedä. En osaa sanoa. Toisaalta jokin uskomaton yhteys meillä silti on🤔 Näillä fiiliksillä en pettäisi. En tunne häntä eikä olla juteltu.

      • Anonyymi

        Kannattaa pysyä nyt vaan siellä nykyisessä suhteessasi ja anna rakkautta sille naisellesi jolle se kuuluukin eikä katsella aidan takaa, kenties olette yhdessä vielä vanhuksinakin onnellisten muistojen kera. Tuskin siinä toisessa naisessa on mitään erikoista ja nähdä vaivannäköä pettääksesi naistasi sen toisen kanssa.


    • Anonyymi

      Jos olisin/olen suhteessa en ikinä pettäisi/petä koska jos olen valinnut ihmisen vierelle niin silloin myös ollaan sen ihmisen kanssa, rakkaudesta, intohimosta, kumppanuudesta, kunnioituksesta, ja kaikesta siihen liittyvästä. Jokainen ihminen valitsee itse kumppaninsa ja lähtee siihen parisuhteeseen vapaaehtoisesti. Jos tunteita ei enää ole, ei rakkautta eikä intohimoa ja edellä mainittuja asioita niin sitten eroaisi ja jos parisuhteen ongelmia ei ole pystytty toistamiseen ratkaisemaan yhdessä niin olisi jonkin aikaa itsekseen. Sitten vasta seuraavaan suhteeseen.

      Kunnioitan suuresti toisten suhteita enkä edes katsokaan varattuihin päin. Näin ulkopuolisin silmin jos näen ihmisen välisen suhteen niin ajattelen heidän olevan rakastuneita ja kaikkea muuta siihen liittyvää, eikä tulisi mieleeni että heillä asiat voisivat olla toisin, koska myönnän että minulla on ns. lapsen usko rakkauteen ja positiivinen ajattelutapa nähin juttuihin vaikka asiat olisivatkin heidän välillä toisin.

      Siksi kait sitä on elämän varrella saanut pettyä monesti juuri myös tästä syystä tunteissa ja suhteissa, naivi usko parisuhteeseen ja rakkauteen. Mutta silti arvoistani en luovu enkä ajattelustani koska moraalini ja arvoni on hyvin korkealla näiden suhteen ja miksi luopuisinkaan. Koska vaikka suhteessa onkin kaksi ihmistä niin silti he olisivat tavallaan yhtä, rakkaudessa. Näin tämä nainen ajattelee.

    • Anonyymi

      Prostituoituja käyttävät ovat pääosin 30-50 vuotiaita varattuja miehiä. Siitä voi päätellä jo jotain. Kysymys kuuluukin miksi tuon ikäisillä on tarve käyttää prostituoituja? Olisiko naiset peiliin katsomisen paikka ja kirjoja lueskellen ja tietoutta lisäten huomata että jos kotona ei saa seksiä sitä on jossain muualla. Monelle miehelle myös naisen ulkonäkö on vastenmielinen lapsien jälkeen kun nainen on lihonut ja he eivät halua seksiä pullerolta. Tätä on tosin vaikea sanoa suoraan kun tunteita on eikä halua loukata. Jokaisen naisen pitäisi tämä itse tajuta mutta eivät tajua kun ovat uppoutuneet siihen omaan maailmaan naiseuteen ja luulevat että mitä he ajattelevat on automaattisesti myös miehen ajatus mutta ei ole hehkuttavat että kyllä 200kiloinen Irmeli on kaunis ja terveyden perikuva. Aivan naurettavaa.

      • Anonyymi

        Onko sulla lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla lapsia?

        En ymmärrä kysymyksen pointtia. Miten lapseni tai lapsettomuuteni liittyy siihen että 30-50vuotiaat miehet käy prostituoidulla koska eivät joko saa kotona seksiä tai eivät kiihotu enää naisestaan koska on lihonut muodottomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kysymyksen pointtia. Miten lapseni tai lapsettomuuteni liittyy siihen että 30-50vuotiaat miehet käy prostituoidulla koska eivät joko saa kotona seksiä tai eivät kiihotu enää naisestaan koska on lihonut muodottomaksi.

        Katkerahan olet jostain jollekkin, näinollen sinulla ei ole lapsia ja täällä yrität tuoda esille omaa uhmakasta olemustasi.


      • Anonyymi

        Tuskin ne maksullisia käyttävät miehetkään kaikki mallin mitoissa ovat... Kyllästyy ne vaimotkin, mutta miesprostituoitujen palveluiden hyödyntäminen on todennäköisesti vieläkin arempi aihe kuin miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kysymyksen pointtia. Miten lapseni tai lapsettomuuteni liittyy siihen että 30-50vuotiaat miehet käy prostituoidulla koska eivät joko saa kotona seksiä tai eivät kiihotu enää naisestaan koska on lihonut muodottomaksi.

        Oletko maksullinen nainen,joka hoitelee näitä 30-50 vuotiaita?Pidät varmaan itseäsi todella viehättävänä....mikähän aine mahtaa olla laihuutesi salaisuus?Tosin kyllähän se työstä käy🤑,muistathan maaksaa verosi,ammatin harjoittajana?


    • Anonyymi

      17 on

    • Anonyymi

      Yli vuosikymmen sinkkuna. Eipä tarvitse edes pohtia. Se, että edes tulisi uutta suhdetta. Olisi sen tason ihme. Että vielä rakastuisi niin. Että siihen suhteeseen olisi mentävä. Että tuskin olisi sen verran sekaisin. Että menisi sen turhanpäiväisyyksiin ryssimään.

      Muiden osalta. Ihan sama. Jokainen tehköön ja touhutkoon elämällään mitä huvittaa.

      Varattuihin ole ollut mitään hinkua sekaantua. Riittää haasteita jo ihan omastakin takaa omissa jutuissa. Ja niistä vastuun kannossa. Että olisi niin luova olo. Että ajattelisi rikastuttaa niillä vielä toisia.

      Jos suhde on ankea. Kannattaa sitä hoitaa ja käsitellä ne asiat rehellisesti siinä olevassa suhteessa. Olla edes sen verran rehellisen reilu toiselle ja kantaa vastuu jos jotain tulee ja mokailee.

      Siinä nyt omat ajatukset asiaan liittyen.

      Mutta. Kuten sanottu. Jokainen eläköön omaa tai yhteistä elämäänsä. Juuri kuten parhaaksi näkevät.

      Mitäpä ne esimerkiksi itselleni edes kuuluisivat.
      Oikeastaan. Olisi oikein mukavaa. Kun ne ympärilläkin olevat ihmiset käsittelisivät yksityisesti omat juttunsa. Ei vaan jaksaisi irl enää kuunnella muiden yksityis asioita. Pesköön Jokainen likapyykkinsäkin mieluummin kotonaan. Ja yksityisesti vaan. Ei ne ystävätkään tai työkaverit ole sitä varten. Että kuuntelee myötähäpeissään kun toiset hölöttää kaikki menemään.

      Juuri viime viikolla taas tätä miltei tunti piti kuunnella. Viereinen nainen totesi minulle vaan hätäisenä siinä pöydässä keskustelun lomassa. Että hänellä on kotona hyvä mies. Etten luulisi häntä samanlaiseksi kuin sitä kaiken hölöttäjää...

      Tässäkin tarinassa jota taas saatiin porukalla nauttia. Oli keskiössä ne iän ikuiset teemat. Arvostus kadonnut. Puolisosta tullut käytännön hyödyke. Ja lapset pitää yhdessä ja on tylsää.

      Ja kaikki kommentoi yhteen ääneen ruokiksella. Kuinka onnekas olenkaan sinkkuna ja lapsettomana.

      No. En viitsinyt sanoa. Siihen yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Aina valmis pettämään

    • Anonyymi

      Pettäjät ovat pelkureitq ja äärimmäisen itsekkäitä, sellaisia ihmisiä joihin ei voi luottaa yhtään missään asiassa.
      He ovat valmiita satuttamaan omia perheenjäseniään vain saadakseen itselleen tyydytystä, voiko sen alemmaksi enää ihminen vajota?
      He osaavat kyllä selittää eli valehdella itselleen jonkun hyvän tekosyyn minkä varjolla oikeuttavat pettämisen.
      Joku persoonallisuushäiriö oli todettu ihmisillä jotka pystyvät pettämään ja pitämään salasuhdetta yllä pitkään, jopa vuosia.
      Eipä sellainen ihminen kovinkaan haluttava kumppani ole.

      • Anonyymi

        Sanoppas mikä häiriö sinulla on kun olet noin katkera ollut jo 100 vuotta. Et ole päässyt tuosta sairaasta katkeruudestasi eroon koskaan. Kyllä minä olen tietoinen ettet sinäkään ihan terveen papereita ole saanut. Pikaisiin näkemisiin. Tuleppas puhumaan nuo kaikki mulle suoraan, pelkuri olet kun et uskalla. Siispä kohta nähdään. 👍


      • Anonyymi

        Narsistisen psykopaatin kuvailit!Otan osaa.nim
        Kokemusta omaava.Kunnon satusetiä ja tätejä.Pettää ja pettäjä syyttää aina lopulta ihmistä kenen kanssa petti,kun kyllästyy tähänkin.Tai maksullinen seuralainen haukkuu pahimmillaan edellistä asiakastaan,ja mielistelee sinua.Seuraavalle maksulliselle asiakkaalle taas edellistä jne.Persoonallisuushäiriö,riippuu tietysti montako sivupetsoonaa on.Yhtä kaikki,hänessä ei ole ikinä mitään vikaa,"vika" aina muissa.Sepittää tarinaa sujuvasti,ja "puukottaa"aina selkään,pelastaakseen itsensä.Lämpimästi suosittelisin etsimään pää kunnossa olevan ihmisen.Elämä rupeaa hymyilemään pikku hiljaa.Totuutta et tule kuulemaan,vaan satuja ja krokotiilin kyyneleitä,manipulointia pahimmasta päästä.


      • Anonyymi

        Seksin haluaminen on yhtä luonnollinen asia syöminen ja nukkuminen. Jos ei sitä saa sitä haetaan silloin muualta. Jos kotona pihtaillaan ja naputellaan niin jossain muualla ei pihdata ja naputeta. Jos kotona on ryhävalaan kokoinen nainen joka ei suostu laihduttamaan silloin sitä haetaan jostain muualta. Moni nainen vaan yhtäkkiä päättää että juu nyt ei ole enää seksiä ja sitten kuvittelevat että mies ei harrasta enää ikinä seksiä. Silloin se on oma vikanne että sitä haetaan jostain muualta. Pettäminen johtuu aina jostain. Hyvässä suhteessa ei ole tarvetta pettää eikä sitä haluta edes pilata.


    • Anonyymi

      Juu joka vitu aamu

    • Anonyymi

      olenhan ennenkin,syntinen olen.

    • Anonyymi

      Sitäkö sinä toivoisit?

    • Anonyymi

      Ei ole kumppania. Periaatteessa koskaan petä suhteessa ollessa, vaikka se olikin huono. Ensin suhde poikki ja ehkä vasta sitten uusi suhde.
      Kuuluu kyllä tapoihin pitää väliä ennen uutta suhdetta. Ei viedä vanhoja pxxxoja uuteen suhteeseen, nollataan ensin.
      Nyt ollut todella monta vuotta yksin.
      Kun hyvää en saa ja huono ei kelpaa 😏

    • Anonyymi

      Oikeaa rakkauteen ei kuulu kiinnostus muita kohtaan, myös henkinen uskottomuus rikkoo luottamuksen ja kylmentää parisuhdetta. Oikeassa rakkaudessa oman seuralaisen seura on tärkein, huumori, rakkaus ja läheisyys tuntuvat täydellisiltä ja ravitsevat ihmisen kokonaisvaltaisesti.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe