Täällä palstalla jauhetaan jatkuvasti tuota vanhaa remonttia. Toinen jatkuva aihe on Penan elämä. Koittakaa jo hyvät ihmiset siirtyä uusiin Imatra aiheisiin, vai eikö Imatralla todellakaan tapahdu mitään muuta.
Jatkuvaa saman asian jauhamista
9
407
Vastaukset
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
On täällä keskusteluja muistakin aiheista.
- Anonyymi
Jos tässä mainitsee "duunari", sekopää tulee möykkäämään tännekin. Kuulemma on kertonut poliisikuulusteluissa kommentoivan firman asioita täällä.
- Anonyymi
Mites joku harmaa Skoda kuski?
- Anonyymi
No eihän penan elämästä ole mitään,vaan siitä miten tämä henkisesti vajaa kyttää tuolla ryhmissä muiden elämää feikki profiililla,kun potkittu pois ryhmistä,onko se mielestäsi normaalia
- Anonyymi
Tekis hyvää jos tuo someliikenne kaatuis vaikka kuukaudeksi tai sama se vaikka ikiajoiksi.
- Anonyymi
Pena ei muistaakseni kuulunu 2016 jälkeen mihinkää ryhmään. Aika vanhan jutun jauhamista tämäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekis hyvää jos tuo someliikenne kaatuis vaikka kuukaudeksi tai sama se vaikka ikiajoiksi.
Olen miettinyt tuota samaa. Kaikki keskustelupalstat ja facebookit pariksi vuodeksi kiinni. Noin aluksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt tuota samaa. Kaikki keskustelupalstat ja facebookit pariksi vuodeksi kiinni. Noin aluksi.
Mie oon miettint Heikkii koko yön ja aamun.. Onks vinkkilöitä mis hänt vois nähhä livenä?
T. Uneton Imatralta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184550- 162226
- 1922056
- 1071456
- 771343
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57947IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2899Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746